Camping La Vallée Heureuse

8.6Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Orgon (Bouches du Rhone)

8.6Fantastisch

• 8.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée Heureuse voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Ruime en schaduwrijke plekken op Avis Camping La Vallee Heureuse in Orgon. Hier vier je vakantie in privacy, al is de camping wat verouderd. De pizza’s in het restaurant zijn heerlijk en de eigenaren vriendelijk. Naast een zwembad is er een zwemmeer. De omgeving rondom de camping is mooi. Middenin de natuur en op 40 kilometer afstand van Avignon.

531 reviews over Camping La Vallée Heureuse

• 9Irma25-08-2020

Super!

Prachtige, groene camping met goed afgeschermde plaatsen. Overal is schaduw te vinden. Sanitair is prima! Receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Beheerder (Hakim) heeft voor iedereen een vriendelijk woord en een grapje klaar. Help hem 2 nieuwe Nederlandse woorden per dag te leren en hij is helemaal blij! Bar/restaurant was ivm Corona maar 1 avond/week geopend, maar toen wel erg sfeervol en gezellig, met leuke band. Ik denk dat de camping zonder Corona ook wat drukker en levendiger zal zijn, hoewel wij het niet bezwaarlijk vonden. Zwembad is klein en eenvoudig, maar prima om even af te koelen. Zeker in combi met het meer. Ook mijn kinderen (7 en 9) vonden het een top camping! Omgeving is geweldig: voor iedereen voldoende te doen: natuur, cultuur, culinair, sportief, de keuze is enorm.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Martine Bouhuis23-08-2020

Prima camping op handige locatie

Camping gelegen tussen de rotsen/bergen aan een leuk zwemmeertje. Rondom de camping mooie wandelingetjes te maken. Aantal mooie steden en dorpjes in de omgeving, strand wat ons betreft te ver voor 1 dag. Aardige eigenaren die alleen nergens te bekennen waren toen we s avonds aankwamen iets na 19 uur. Jammer dat er geen brood te krijgen is op de camping , Ruime plaatsen met voldoende schaduw., beetje donker zelfs. Zwembad ruim en fris, geen stoelen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Sebastiaan16-08-2020

Heerlijke camping in de bergen, echt genieten. Genoeg schaduw en mooie omgeving.

Gereisd in augustus 2020

• 8WL05-08-2020

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje: in het toiletgebouw was de afvoer van sommige wastafels niet in orde waardoor het water over de grond spetterde. Maar verder een prima camping op een mooie plaats. Voldoet aan de verwachtingen o.b.v. de website. Uitstekende uitvalsbasis om (dit deel van) de Provence te leren kennen!

Gereisd in augustus 2020

Gereisd in juli 2020

• 2019
    10Gerda14-09-2019

Geweldig

We hebben enorm genoten van de camping,die echt in een prachtige natuur ligt met een mooi uitzicht op de rotsen. Het zwembad was zeer aangenaam en altijd zuiver. Ook de wasplaatsen zijn netjes en practisch. Het personneel is meertalig en vriendelijk : en staat ok altij klaar met tips voir uitstapjes. We komen zeker terug !

Gereisd in september 2019

• 8Joachim Houzet25-08-2019

Leuke camping in mooie omgeving

Mooie camping tegen de rotsen aan. Grote plaatsen. We konden zelf uit een 10 tal vrije plaatsen onze plaats kiezen. Veel te zien in de buurt (st rémy, les beaux, Isle sur la Sorgue, Roussillon, Camargue, ...) Supermarkt op 5 min. autorijden. Leuk meer waar de kinderen met rubberboot en luchtmatrassen de tijd van hun leven hadden. Met camping animatrice mooie wandeling gemaakt in het natuurgebied naast de camping. Vriendelijk personeel (nederlandstalige ontvangst aan de receptie). Lekker stokbrood 's morgens (dag voordien te bestellen). Proper sanitair. Zwembad wel iets minder. Niet echt diep, geen kinderbad, koud water. Pizza's zijn heerlijk. Wel enkel pizza's en afhaalfriet te krijgen in restaurant.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Erwin22-08-2019

Er is geen kinder/peuterbad dat zou het zwembad voor alle leeftijden geschikt maken. Restaurant heeft 1x per week iets anders dan pizza. Ons betreft mag dat vaker. Voor de rest een heerlijke vakantie gehad en ga de camping zeker aanbevelen

Gereisd in augustus 2019

• 7Kooi17-08-2019

Hele gezellige camping met gezellig en behulpzaam personeel en prachtige ligging! Kinderzwembad was lek en dus niet in gebruik, wat jammer was voor ons neefje van 1.5 jaar. Na 22uur in de avond wordt er geen rondje op de camping gemaakt door personeel, waardoor er soms overlast is van andere campinggasten.. toiletgebouw is niet schoon. Kranen met sensor zijn érg irritant in gebruik!

Gereisd in augustus 2019

• 8Van der Meer15-08-2019

Heerlijk plekje!

Mooie grote en schaduwrijke plaatsen, goed sanitair, mooie uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, rustige camping met vriendelijk personeel

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019