Camping La Vallée Heureuse ***

Camping La Vallée Heureuse ***

Camping La Vallée Heureuse
8,5

198 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

goede voorzieningen voor mindervaliden.

R.Elzenaar, 17-2-2018

Deze camping is uniek gelegen met een meertje erbij. De Nederlandse beheerders zijn erg vriendelijk. Leuke trips in de omgeving en de rust en ruimte op de camping te maken je vakantiegevoel hier compleet. De rotsformaties rondom de camping zijn overweldigend en er is genoeg ruimte om ook je hondje goed uit te laten direct naast de camping.

goede camping maar...

krista, 5-2-2018

De camping is prima gelegen voor uitstappen en ligt tussen de rotsen.

Terrasplaatsen ,in grote varia

Sanitair prima

Zwembad is ok maar geen controle dus lange shorts en andere toestanden ,bij sommige heb ik de shorts heel de dag zien dragen ...

In Juni regelmatig groepen kinderen en jongeren die maken het wel wat bont in het sanitair!

Er waren regelmatig feestjes van de franse eigenaren,met lawaaioverlast,veel auto's en zwembaddrukte!

De uitbatern Tjade en Patty werken zich te pletter en er kan nog altijd een lachje af ...chapeau maar ze hebben in het voorseizoen te kampen met personeelstekort gezien de redelijk volle bezetting!

Tjade en Patty zullen er volgend dit jaar niet meer zijn ...veel geluk op jullie volgende bestemming en hopelijk wordt jullie werk daar meer naar waarde geschat!

Gezellige camping

Spaan, 10-1-2018

Goede service en schoon sanitair

Mooie camping tussen de rotsen

Billy-Jane, 1-11-2017

Bijzondere plek zo tussen de rotsen.

Sanitair schoon.

Veel caravans.

Zandgrond.

Wij vonden de omgeving iets minder maar dat heeft puur met smaak te maken.

Jammer dat de mistral ons na 6 dagen letterlijk van de camping af blies 😬.

prachtig wandelgebied centraal gelegen

fam. de jong, 8-10-2017

De grote camping ligt tussen de rotspartijen prachtig. Door de vele hoogteverschillen, heb je een ruime keuze met prachtige uitzichtspunten. De camping ligt centraal voor de omgeving nader te verkennen.Vanuit de camping is het goed te wandelen, mits je bergschoenen aandoet. De grillige rotspartijen en de paden er omheen zijn voor de ervaren wandelaar goed te lopen. De nederlandse beheerders doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Restaurant, is beperkt in openingstijden en menu, maar het gebodene is van goede kwaliteit. Minpunten vonden wij de gebrekkige warmwatervoorziening. Storing tijdens ons verblijf in de grote sanitairruimte. Ook de wifi, wat is uitbesteedt aan een bedrijf vonden wij ongehoord qua prijs. 20 Euro per week(!) Is fors. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Sanitair werd keurig bijgehouden.

voors en tegens

Ger, 8-10-2017

+mooie campingplekken, heggetjes er omheen

+in principe rustig

+zwembad voor kleine kinderen die nog niet in het meertje kunnen

+mooie omgeving, veel uitstapjes mogelijk

+restaurantje op de camping

-pizza's zijn niet zo goed als in NL

-er liggen een aantal vliegvelden in de buurt. Men moet dan ook niet verbaasd zijn dat er dagelijks één of meer (maar ook op zondag ochtend om 07:00 uur) vliegtuigen of helikopters (laag) over de camping vliegen. Daarbij komt dat de camping echt in een kleine/smalle vallei ligt waardoor het geluid tegen de bergwanden wordt weerkaatst en het extra hard klinkt en lang hoorbaar is.

Mooi gelegen rustige camping

Frits Schenk, 8-10-2017

In juni 3 weken gestaan op deze mooi gelegen rustige camping.

Idiaal om daar vandaan de omgeving te verkennen zoals Avingon, Arles , Luberon ed.

Mooi zwembad en vriendelijke ned. beheerders.Schoon sanitiar !

Het restaurant is wat minder, niet elke dag open en weinig keus.

Van af de camping mooie wandelingen te maken. Fietsen is wat minder maar kan wel.

Jammer...prachtige camping maar niets voor honden

Hannie Lacourt, 4-10-2017

Het was een heerlijk verblijf..prachtige plaats, leuke voorzieningen voor mensen, heerlijk eten, gastvrije ontvangst en echt heerlijk schoon sanitair. Maar....echte leuke wandelingen voor onze hond was er niet in de omgeving....zij is nou eenmaal geen klimgeit. Het zwemmen in het meer vondt plaats op de plek, waar ook kinderen zwommen. Wij willen niet dat kindjes bang worden van onze grote herder....dus ze moest echt aan de lijn. Onze grote frustatie had met onszelf te maken...we houden niet van bergen om ons heen...we voelden ons opgesloten. Dus ja mooie camping..maar niet voor ons.

Een fijn plekkie

Henk Bouwers, 29-9-2017

met ons campertje waren we vier dagen op camping Vallée Heureuse. We hadden een prachtig plekje in de luwte, midden tussen de rotsen. De camping is prima bevallen, uitstekende voorzieningen en niet te vergeten de prachtige omgeving. We komen zeker nog een keer terug. Groet, Henk Bouwers

Buitengewoon goede camping

Joop Jonkman, 7-9-2017

We waren voor de tweede keer op deze camping en we komen zeker terug. Heel vriendelijke medewerkers, buitengewoon schoon sanitair en prachtige, heel grote kampeerplekken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Heureuse scoort een 8.48 uit 10 op basis van 301 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: