Camping La Vallée Heureuse

Anders

Dit is vakantie

Wilma
24-9-2018

Las heel uiteenlopende reviews, maar wat een ontzettend fijne camping!! De jonge beheerders heten je hartelijk welkom en geven je het gevoel ‘bijzonder’ te zijn. Antwoord op vragen, doen hun best je taal te spreken en je te begrijpen. Zewerken hard om van deze camping een topplek te maken. Wij voelden ons zo thuis op dit prachtige plekje. Was zeker niet de laatste keer dat we er waren, top!!

Veel potentie

GJ van der Maat
20-9-2018

Ik had verscheidene en heel verschillende reviews gelezen, dus was erg benieuwd. Wij hebben in ieder geval heel vriendelijke camping eigenaren getroffen. Gastvrij, netjes te woord gestaan, vriendelijk.

De wc s werden iedere dag schoongemaakt. Nu was de camping vrij leeg, maar het zag er allemaal netjes uit. Wel verouderd en aan vernieuwing en modernisering toe, maar jager is wel zuid Frankrijk waar soms wat andere normen gelden.

De camping heeft inderdaad wat achterstallig onderhoud. Mijn handen zouden jeuken om er iets moois van te maken want de camping heeft de potentie wel. Ligt erg mooi, prachtig wandelen vanaf de camping en erg gunstig ten opzichte van de vele leuke stadjes in de omgeving, is lekker rustig en je waant je in een kruidentuin. Veel rozemarijn en tijm struiken. Ruikt heerlijk. Mooi en redelijk groot zwembad.

De bar en het restaurant zounik het eerste aanpakken. Was nu allemaal magertjes met friet en pizza.

Tegenvaller

R&D
16-9-2018

Op zich in opzet een mooie camping maar alles oogt armoedig en er is veel achterstallig onderhoud.

Sanitair is vies! Er wordt amper schoongemaakt (douches schoonmaken= beetje schoonmaakmiddel op de vloer spuiten, even schrobben en klaar).

Wanneer er 's avonds een activiteit is georganiseerd schalt de muziek over de hele camping, en dit gaat tot vrij laat door.

Al met al voor ons een tegenvaller.

L'équipe du Camping, Responsable de site, 19-9-2018

Dear guest,

Thanks for sharing. We apologize for inconveniences.

Regards

La Vallée Heureuse

Vraiment formidable. Merci à vous!

E11
10-9-2018

Ook dit jaar hebben wij weer van een heerlijke vakantie mogen genieten en dat kwam beslist niet alleen door het fantastische zomerweer. De hartelijke ontvangst, de goede sfeer en de enorme inspanningen van het gehele team droegen daar ook zéker aan bij. Wij voelden ons ook bij de nieuwe équipe zeer welkom en thuis. Iedereen werkt hard om het gasten naar de zin te maken. De doortastende wijze van optreden na een kleine bosbrand buiten de camping en de zeer serieuze aanpak nadien plús de manier waarop jeugd op eigen verantwoordelijkheid werd aangesproken, gaf ons de indruk dat de beheerders weten waarvoor ze staan. Mensen die slechte of negatieve reviews schrijven doen er goed aan bij zichzelf te rade te gaan. Onderhoud van het sanitair was zeer beslist niet minder als voorgaande jaren. De gebruikers van deze units hebben daarin een eigen aandeel. Dank aan het gehele team, wij komen terug!

In de reviews lezen we dat deze camping erg leuk is voor jongeren. De mevrouw op de camping vertelt dat er veel jongeren komen en dat ze in de avond gezellig naar het meertje gaan. Onze kinderen ontmoeten andere jongeren, overdag en ’s avonds is het erg gezellig. Na een paar dagen komt de nieuwe beheerder naar het meer. Hij stuurt nota bene de gendarmerie op de jongeren af. De jongeren hebben zich gewoon gedragen. Het valt op dat de beheerder veel gedronken heeft. Niet alleen die avond, wij zien hem vaak veel drinken. Ook overdag begint hij te schreeuwen naar jongeren, terwijl ze geen opvallende of storende dingen doen.

De camping zelf is prachtig en ligt fantastisch tussen de rotsen. In de sanitairgebouwen is het nodige kapot en er zijn veel spinnenwebben die er al een tijd zitten. Met een nieuwe beheerder is het volgend jaar hopelijk weer een fijne camping.

La Direction, Responsable de site, 30-8-2018

Dear Guest,

Your comment is one more related to incidents with teenagers, alcool, police and fire departure. We already have reply and netizen should be pretty bore to read your new contribution.

Your comment is so false. And unless I am mistaken, your are not the owner and you do not decide about recruitment.

Best regards

The Direction

Prachtige, relaxte en gezellige camping.

Pieter
23-8-2018

Na 2 jaar hier terug gekomen. Het was weer fantastisch. Hele ruime plaatsen Onze kids (9, 15 en 17) hebben het erg naar hun zin gehad. Leuke groep (oudere) jeugd om samen mee te chillen bij het meer. Een prima zwembad op de camping. We bedanken Akim, Maurianne (spreek NL) (eigenaars), Pascal, Sophie en de rest voor de fijne tijd. Akim is altijd positief, ook als er mensen zijn die onterecht ergens een punt van maken. Mensen die een slechte review schrijven moeten te rade gaan bij zich zelf. Jammer dat er onnodig paniek gezaaid is bij een kleine bosbrand buiten de camping. De camping is de veiligste plek bij bosbrand door toezicht brandweer en een watersysteem rondom de camping. Kleine keuken met heerlijk Pizza's en patat. Sanitair voldoende, wordt 3 x per dag schoongemaakt. 's morgens knutselclub voor de jongsten. o.a. Dinsdagavond een muziekbandje, donderdag wandeltocht vanaf de camping. Intermarché en Lidl in de buurt. Top vakantie

Onderhoud sanitair is slechter geworden tov 2017. Systeem vd douches met elektronisch oog werkt slecht. Veel meer lawaai ‘s avonds door te luide karaoke, band,... avondactiviteitenn stoppen niet voor 22:30 uur terwijl het wel wordt aangekondigd.

Prachtig gelegen camping, 3 sterren meer dan waard

Familie van der Meer
21-8-2018

We waren voor de 3e keer op deze camping. Nog steeds een heerlijke plek. Wat ligt de camping prachtig in de Alpilles, met lekker zwemmeertje, dichtbij de snelweg wat handig is voor allerlei uitstapjes, een mooie omgeving, lekkere pizza's. Een camping met heerlijke grote plekken: veel schaduw wat geen overbodige luxe is tijdens de vele hete dagen. Dit jaar zijn er nieuwe beheerders gekomen. Ook zij werken hard met hun team om het gasten naar de zin te maken. De accenten zijn merkbaar wat anders, maar we hebben ook dit keer genoten. Het zwembad was langer open, er was wat andere animatie, een andere bakker met minder keus (we misten de grand pains bij het ontbijt), en er was duidelijk minder sprake van een Nederlandse enclave vergeleken met de voorgaande jaren. Meer een mix van nationaliteiten: wij vonden dat erg prettig juist. Een camping met een goede prijs-kwaliteitverhouding die we zeker aanbevelen. Wij keren er graag nog eens terug!

Anthony
20-8-2018

matig

Wilco
18-8-2018

douches en afwas water waren vaak koud. voor jeugd niets te doen , restaurant vroeg dicht , geen bar . kortom erg sober

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.