Camping La Vallée Heureuse

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Camping La Vallée Heureuse
8,4

Ruime en schaduwrijke plekken op Avis Camping La Vallee Heureuse in Orgon. Hier vier je vakantie in privacy, al is de camping wat verouderd. De pizza’s in het restaurant zijn heerlijk en de eigenaren vriendelijk. Naast een zwembad is er een zwemmeer. De omgeving rondom de camping is mooi. Middenin de natuur en op 40 kilometer afstand van Avignon.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée Heureuse voor je op een rij gezet:

244 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

Prachtig, veel privacy, betaalbaar, een aanrader!

M. Meijers,
19-10-2018

Tweede keer voor ons, het was weer super. Negatieve reviews begrijp ik niet, zegt wellicht iets over de schrijvers ervan. Toiletten werden minimaal 2-3x per dag schoongemaakt. Beheerders zijn erg vriendelijk en doen heel erg hun best. Tijdens ons verblijf werd er veel snoeiwerk gedaan, zag er allemaal prima verzorgd uit. Personeel was ook erg vriendelijk. Zwembad was heerlijk, evenals de Pizza's . Camping is groter dan het in eerste instantie lijkt, door de vele hagen, struiken, bomen, bochtjes en hoogteverschillen is er véél privacy. Plekken zijn vrijwel allemaal erg groot met veel schaduw , maar ook voldoende zon. Als de camping niet vol is kun je zelf een plekje uitzoeken. Ligging is echt prachtig. Veel te zien en te doen in de omgeving. Supermarkt in het dorp. Animatie, zwembad en andere voorzieningen zijn ruim voldoende, zeker in verhouding met de prijs. Mensen die méér willen moeten ook bereid zijn om méér te betalen...

Gereisd met partner in augustus 2018

Dit is vakantie

Wilma,
24-9-2018

Las heel uiteenlopende reviews, maar wat een ontzettend fijne camping!! De jonge beheerders heten je hartelijk welkom en geven je het gevoel ‘bijzonder’ te zijn. Antwoord op vragen, doen hun best je taal te spreken en je te begrijpen. Zewerken hard om van deze camping een topplek te maken. Wij voelden ons zo thuis op dit prachtige plekje. Was zeker niet de laatste keer dat we er waren, top!!

Gereisd met partner in september 2018

Veel potentie

GJ van der Maat,
20-9-2018

Ik had verscheidene en heel verschillende reviews gelezen, dus was erg benieuwd. Wij hebben in ieder geval heel vriendelijke camping eigenaren getroffen. Gastvrij, netjes te woord gestaan, vriendelijk. De wc s werden iedere dag schoongemaakt. Nu was de camping vrij leeg, maar het zag er allemaal netjes uit. Wel verouderd en aan vernieuwing en modernisering toe, maar jager is wel zuid Frankrijk waar soms wat andere normen gelden. De camping heeft inderdaad wat achterstallig onderhoud. Mijn handen zouden jeuken om er iets moois van te maken want de camping heeft de potentie wel. Ligt erg mooi, prachtig wandelen vanaf de camping en erg gunstig ten opzichte van de vele leuke stadjes in de omgeving, is lekker rustig en je waant je in een kruidentuin. Veel rozemarijn en tijm struiken. Ruikt heerlijk. Mooi en redelijk groot zwembad.
De bar en het restaurant zounik het eerste aanpakken. Was nu allemaal magertjes met friet en pizza.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvaller

R&D,
16-9-2018

Op zich in opzet een mooie camping maar alles oogt armoedig en er is veel achterstallig onderhoud. Sanitair is vies! Er wordt amper schoongemaakt (douches schoonmaken= beetje schoonmaakmiddel op de vloer spuiten, even schrobben en klaar). Wanneer er 's avonds een activiteit is georganiseerd schalt de muziek over de hele camping, en dit gaat tot vrij laat door. Al met al voor ons een tegenvaller.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
L'équipe du Camping, Responsable de site, 19-9-2018

Dear guest,

Thanks for sharing. We apologize for inconveniences.

Regards La Vallée Heureuse

Vraiment formidable. Merci à vous!

E11,
10-9-2018

Ook dit jaar hebben wij weer van een heerlijke vakantie mogen genieten en dat kwam beslist niet alleen door het fantastische zomerweer. De hartelijke ontvangst, de goede sfeer en de enorme inspanningen van het gehele team droegen daar ook zéker aan bij. Wij voelden ons ook bij de nieuwe équipe zeer welkom en thuis. Iedereen werkt hard om het gasten naar de zin te maken. De doortastende wijze van optreden na een kleine bosbrand buiten de camping en de zeer serieuze aanpak nadien plús de manier waarop jeugd op eigen verantwoordelijkheid werd aangesproken, gaf ons de indruk dat de beheerders weten waarvoor ze staan. Mensen die slechte of negatieve reviews schrijven doen er goed aan bij zichzelf te rade te gaan. Onderhoud van het sanitair was zeer beslist niet minder als voorgaande jaren. De gebruikers van deze units hebben daarin een eigen aandeel. Dank aan het gehele team, wij komen terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Zeker een aanrader voor een paar dagen

Walter,
3-9-2018

Douche te koud en dorpje onaantrekkelijk /uitgestorven

Gereisd anders in september 2018

Fantastisch!!

Arjen,
28-8-2018

Met de kinderen hebben we hier twee weken gestaan. Een fantastische camping op een geweldige plek. We hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In de reviews lezen we dat deze camping erg leuk is voor jongeren. De mevrouw op de camping vertelt dat er veel jongeren komen en dat ze in de avond gezellig naar het meertje gaan. Onze kinderen ontmoeten andere jongeren, overdag en ’s avonds is het erg gezellig. Na een paar dagen komt de nieuwe beheerder naar het meer. Hij stuurt nota bene de gendarmerie op de jongeren af. De jongeren hebben zich gewoon gedragen. Het valt op dat de beheerder veel gedronken heeft. Niet alleen die avond, wij zien hem vaak veel drinken. Ook overdag begint hij te schreeuwen naar jongeren, terwijl ze geen opvallende of storende dingen doen.

De camping zelf is prachtig en ligt fantastisch tussen de rotsen. In de sanitairgebouwen is het nodige kapot en er zijn veel spinnenwebben die er al een tijd zitten. Met een nieuwe beheerder is het volgend jaar hopelijk weer een fijne camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
La Direction, Responsable de site, 30-8-2018

Dear Guest,

Your comment is one more related to incidents with teenagers, alcool, police and fire departure. We already have reply and netizen should be pretty bore to read your new contribution.

Your comment is so false. And unless I am mistaken, your are not the owner and you do not decide about recruitment.

Best regards The Direction

prima camping

schaapveld,
25-8-2018

Rustige camping, veel privacy. Goed bevallen .....

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige, relaxte en gezellige camping.

Pieter,
23-8-2018

Na 2 jaar hier terug gekomen. Het was weer fantastisch. Hele ruime plaatsen Onze kids (9, 15 en 17) hebben het erg naar hun zin gehad. Leuke groep (oudere) jeugd om samen mee te chillen bij het meer. Een prima zwembad op de camping. We bedanken Akim, Maurianne (spreek NL) (eigenaars), Pascal, Sophie en de rest voor de fijne tijd. Akim is altijd positief, ook als er mensen zijn die onterecht ergens een punt van maken. Mensen die een slechte review schrijven moeten te rade gaan bij zich zelf. Jammer dat er onnodig paniek gezaaid is bij een kleine bosbrand buiten de camping. De camping is de veiligste plek bij bosbrand door toezicht brandweer en een watersysteem rondom de camping. Kleine keuken met heerlijk Pizza's en patat. Sanitair voldoende, wordt 3 x per dag schoongemaakt. 's morgens knutselclub voor de jongsten. o.a. Dinsdagavond een muziekbandje, donderdag wandeltocht vanaf de camping. Intermarché en Lidl in de buurt. Top vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.