Camping La Vallée Heureuse

Kleine hotelsWeer vandaag34°21°
Camping La Vallée Heureuse
8,4

Ruime en schaduwrijke plekken op Avis Camping La Vallee Heureuse in Orgon. Hier vier je vakantie in privacy, al is de camping wat verouderd. De pizza’s in het restaurant zijn heerlijk en de eigenaren vriendelijk. Naast een zwembad is er een zwemmeer. De omgeving rondom de camping is mooi. Middenin de natuur en op 40 kilometer afstand van Avignon.

246 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

Geweldige camping op supermooie plek

Yvonne
17-7-2019

Wat een geweldige plek is dit! Grote plaatsen met veel schaduw, heerlijke omgeving. Fijn zwembad en een schattig klein meertje net buiten de camping. De beheerders doen alles om te zorgen dat je écht vakantie hebt. Echt een aanrader.

Achteruit gegaan

J
5-5-2019

We zijn meerdere keren op deze camping geweest, soms 1 nacht op de terugweg, soms een paar nachten en ook meerdere jaren 2of 3 weken. De ligging is fenomenaal, de zon op de rotsen is prachtig. Ligging in de Provence is super centraal, je bent overal met de auto binnen een uur rijden. Maar, dat was allemaal onder de oude beheerders. Het nieuwe echtpaar lijkt wel zijn best te doen, maar de Frans/Belgische mentaliteit is nogal anders. De animatie is veel minder Nederlands, de goede pizza bakker is ontslagen voor een ander en het schoonmaken gaat ook meer met de Franse slag. Onze kinderen vonden deze camping top, maar willen net als wij niet meer terug. Deze camping gaat langzaam Frans worden. De beheerder zit ‘s avonds inderdaad rustig mee te feesten en te drinken, ipv mee te werken zoals je eerder zag. Aanbod in restaurant is OK, prijzen ook. We hebben prachtige herinneringen, maar zoals gezegd: door de achteruitgang voor ons niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig, veel privacy, betaalbaar, een aanrader!

M. Meijers
19-10-2018

Tweede keer voor ons, het was weer super. Negatieve reviews begrijp ik niet, zegt wellicht iets over de schrijvers ervan. Toiletten werden minimaal 2-3x per dag schoongemaakt. Beheerders zijn erg vriendelijk en doen heel erg hun best. Tijdens ons verblijf werd er veel snoeiwerk gedaan, zag er allemaal prima verzorgd uit. Personeel was ook erg vriendelijk. Zwembad was heerlijk, evenals de Pizza's . Camping is groter dan het in eerste instantie lijkt, door de vele hagen, struiken, bomen, bochtjes en hoogteverschillen is er véél privacy. Plekken zijn vrijwel allemaal erg groot met veel schaduw , maar ook voldoende zon. Als de camping niet vol is kun je zelf een plekje uitzoeken. Ligging is echt prachtig. Veel te zien en te doen in de omgeving. Supermarkt in het dorp. Animatie, zwembad en andere voorzieningen zijn ruim voldoende, zeker in verhouding met de prijs. Mensen die méér willen moeten ook bereid zijn om méér te betalen...

Gereisd Met partner in augustus 2018

Dit is vakantie

Wilma
24-9-2018

Las heel uiteenlopende reviews, maar wat een ontzettend fijne camping!! De jonge beheerders heten je hartelijk welkom en geven je het gevoel ‘bijzonder’ te zijn. Antwoord op vragen, doen hun best je taal te spreken en je te begrijpen. Zewerken hard om van deze camping een topplek te maken. Wij voelden ons zo thuis op dit prachtige plekje. Was zeker niet de laatste keer dat we er waren, top!!

Gereisd Met partner in september 2018

Veel potentie

GJ van der Maat
20-9-2018

Ik had verscheidene en heel verschillende reviews gelezen, dus was erg benieuwd. Wij hebben in ieder geval heel vriendelijke camping eigenaren getroffen. Gastvrij, netjes te woord gestaan, vriendelijk. De wc s werden iedere dag schoongemaakt. Nu was de camping vrij leeg, maar het zag er allemaal netjes uit. Wel verouderd en aan vernieuwing en modernisering toe, maar jager is wel zuid Frankrijk waar soms wat andere normen gelden. De camping heeft inderdaad wat achterstallig onderhoud. Mijn handen zouden jeuken om er iets moois van te maken want de camping heeft de potentie wel. Ligt erg mooi, prachtig wandelen vanaf de camping en erg gunstig ten opzichte van de vele leuke stadjes in de omgeving, is lekker rustig en je waant je in een kruidentuin. Veel rozemarijn en tijm struiken. Ruikt heerlijk. Mooi en redelijk groot zwembad.
De bar en het restaurant zounik het eerste aanpakken. Was nu allemaal magertjes met friet en pizza.

Tegenvaller

R&D
16-9-2018

Op zich in opzet een mooie camping maar alles oogt armoedig en er is veel achterstallig onderhoud. Sanitair is vies! Er wordt amper schoongemaakt (douches schoonmaken= beetje schoonmaakmiddel op de vloer spuiten, even schrobben en klaar). Wanneer er 's avonds een activiteit is georganiseerd schalt de muziek over de hele camping, en dit gaat tot vrij laat door. Al met al voor ons een tegenvaller.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
L'équipe du Camping, Responsable de site, 19-9-2018

Dear guest,

Thanks for sharing. We apologize for inconveniences.

Regards La Vallée Heureuse

Vraiment formidable. Merci à vous!

E11
10-9-2018

Ook dit jaar hebben wij weer van een heerlijke vakantie mogen genieten en dat kwam beslist niet alleen door het fantastische zomerweer. De hartelijke ontvangst, de goede sfeer en de enorme inspanningen van het gehele team droegen daar ook zéker aan bij. Wij voelden ons ook bij de nieuwe équipe zeer welkom en thuis. Iedereen werkt hard om het gasten naar de zin te maken. De doortastende wijze van optreden na een kleine bosbrand buiten de camping en de zeer serieuze aanpak nadien plús de manier waarop jeugd op eigen verantwoordelijkheid werd aangesproken, gaf ons de indruk dat de beheerders weten waarvoor ze staan. Mensen die slechte of negatieve reviews schrijven doen er goed aan bij zichzelf te rade te gaan. Onderhoud van het sanitair was zeer beslist niet minder als voorgaande jaren. De gebruikers van deze units hebben daarin een eigen aandeel. Dank aan het gehele team, wij komen terug!

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeker een aanrader voor een paar dagen

Walter
3-9-2018

Douche te koud en dorpje onaantrekkelijk /uitgestorven

Gereisd Anders in september 2018

Fantastisch!!

Arjen
28-8-2018

Met de kinderen hebben we hier twee weken gestaan. Een fantastische camping op een geweldige plek. We hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beheerder erg onvriendelijk, mooie camping

S
27-8-2018

In de reviews lezen we dat deze camping erg leuk is voor jongeren. De mevrouw op de camping vertelt dat er veel jongeren komen en dat ze in de avond gezellig naar het meertje gaan. Onze kinderen ontmoeten andere jongeren, overdag en ’s avonds is het erg gezellig. Na een paar dagen komt de nieuwe beheerder naar het meer. Hij stuurt nota bene de gendarmerie op de jongeren af. De jongeren hebben zich gewoon gedragen. Het valt op dat de beheerder veel gedronken heeft. Niet alleen die avond, wij zien hem vaak veel drinken. Ook overdag begint hij te schreeuwen naar jongeren, terwijl ze geen opvallende of storende dingen doen.

De camping zelf is prachtig en ligt fantastisch tussen de rotsen. In de sanitairgebouwen is het nodige kapot en er zijn veel spinnenwebben die er al een tijd zitten. Met een nieuwe beheerder is het volgend jaar hopelijk weer een fijne camping.

La Direction, Responsable de site, Thu Aug 30 2018 16:52:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Your comment is one more related to incidents with teenagers, alcool, police and fire departure. We already have reply and netizen should be pretty bore to read your new contribution.

Your comment is so false. And unless I am mistaken, your are not the owner and you do not decide about recruitment.

Best regards The Direction

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.