Camping La Vallée Heureuse

400 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

Super mooi gelegen camping

Remco
17-8-2018

Super mooi gelegen camping.

Voor ons als doorreiscamping geboekt

Great site worth a visit, location is excellent & the pool is perfect for children

Il campeggio è molto bello e tranquillo

Luca
16-8-2018

Il campeggio è molto bello e tranquillo. Il prorietario è stato molto gentile.

fijne vakantie

tonia
15-8-2018

We hebben echt een heel fijne vakantie doorgebracht in de vallee heureuse. Het is een prachtige camping in een mooie omgeving en erg goed gelegen om de veel touristische plaatsen in de buurt te bezoeken. Alleen jammer dat een groepje lawaaierige jongeren op een nacht volledige paniek hebben gezaaid in de camping omwille van een vuurtje buiten de camping, ze hebben iedereen schrik aangejaagd zonder reden. De kampeerders waren in paniek en reden in volle snelheid door de camping naar de uitgang om 4 uur s'morgens. Gelukkig helft de directeur van de camping meteen ingegrepen en ons gerust gesteld: hij heeft juist en volgens de regels gereageerd. En ik begrijp daarom het onbegrip en de onredelijkheid niet van sommige kampeerders een opzichte van hem. Misschien moeten die kampeerders zich eens afvragen of het normaal is dat jongeren van 14-15 jaar om 4uur s'morgens lawaai maken en herrie schoppen... hoe zit het met de verantwoordelijkheid van de ordere? wij danken de directeur en zijn Team voor alles en we plannen alvast onze vakantie voor volgend jaar in de vallee heureuse!

Beheer laat op alle fronten sterk te wensen over

Campinggast
      14-8-2018

Beheer laat op alle fronten sterk te wensen over.

Kinderzembad is niet in gebruik.

Handelen bij calamiteiten is niet professioneel.

Website niet actueel.

Sanitair wordt niet (goed) schoongemaakt.

Bonne continuation

Didier
      14-8-2018

Restauration à développer au fur et à mesure. A la piscine faire respecter ceux qui est indiqué puisque les vacanciers ne sont pas capables de l'appliquer.

Équipe super sympa ainsi que la direction.

Erg mooie camping met veel mogelijkheden direct aa

Pieter Aikema
      14-8-2018

Dank jullie wel, Skin, Maurianne, Pascal en Sophie en natuurlijk de anderen waarvan ik de naam niet ken !! Heerlijke vakantie gehad !!! Jullie zijn top !

Camping tegen gevallen.

Marjan
      14-8-2018

Vriendelijk ontvangst op een prachtig gelegen camping. Totaal geen animatie voor jonge tiener kinderen. Mijn kinderen vonden het de saaiste camping ooit. Beheerder kan niet op de juiste manier communiceren met de jeugd waardoor er een gespannen sfeer was. als ze het zwembad ingaan staat hij te schreeuwen, s avonds bij het meer waren ze ook niet welkom. Restaurant pas om 18.30 open en na een dagje uit wilden wij om 20.15 wat eten. was de keuken al gesloten. Geen mogelijkheid om de tour de france of auto racen te kijken. Toilet gebouw niet schoon, overal spinnenwebben. Na de schoonmaak zit er nog haar in de douche put. Onder de wastafels de muren erg vies. Koud water bij douchen en afwassen. Dit gemeld, waren de eerste met een klacht volgens receptie. Het water bleef koud. De nachtelijke brand heeft op ons gezin diepe indruk gemaakt. Dit komt vooral door gebrek aan de juiste manier van communiceren van de beheerder .

La direction, Responsable de site, 17-8-2018

Dear Guest

We have already replied to resentful comments related to fire incidents that implied different teenagers from the campsite...

But your comment deserves a clarification of our opinion. Of course we have no problem with teenagers. However, they are under the responsibility of their parents. Furthermore, in France they can't drink alcool and smoke cannabis. The manager of the campsite can not accept such excess. And this situation explain repeating incidents during your stay as police interventions. Consequently, teenagers decided, probably with the agreement of parents, to drink and smoke around the lake where the fire has started... and where some broken glass of beer bottles had cut deeply a young child...

Consequently, we can accept part of your critical but certainly not thus related to incidents with these teenagers.

Regards

The direction

verblijf op de camping van 20 juli t/m 3 augustu

Anne de gelder
      13-8-2018

prachtig gelegen camping vlakbij een recreatie meer (tje)

relaxte omgeving , zeer aardige gastheren/vrouwen

heerlijke pizza

goede live band

tip;

bij aankomst a4 meegeven met tips en informatie omgeveing

oa dokter noodnummer dichtstbijzijnde ziekenhuis etc

plattegrond van de nood uitgangen

de plek was super! De omgeving was ook erg mooi maar de faciliteiten op de camping vielen ons tegen. Zwembad zag er niet fris uit. Stikte ook echt van de wespen. Peuterbadje was leeg (niet in gebruik) en de speelvoorzieningen voor de kinderen waren ook beperkt. Minigolf baan lag er verloren bij.. bij de receptie zijn ze wel super vriendelijk maar er valt nog eea aan de camping te verbeteren!

La direction, Responsable de site, 17-8-2018

Dear Guest

This season we updated the swimming pool and we will continue to invest to improve endlessly our services.

Regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Heureuse scoort een 8.44 uit 10 op basis van 394 reviews.