Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Vallée Heureuse voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 531 reviews
+47

6.7VoldoendeScore uit 531 reviews
  • 5.5Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ruime en schaduwrijke plekken op Avis Camping La Vallee Heureuse in Orgon. Hier vier je vakantie in privacy, al is de camping wat verouderd. De pizza’s in het restaurant zijn heerlijk en de eigenaren vriendelijk. Naast een zwembad is er een zwemmeer. De omgeving rondom de camping is mooi. Middenin de natuur en op 40 kilometer afstand van Avignon.

531 Reviews over La Vallée Heureuse

• 7Marjolein23-08-2022

Fijne rustige camping.

1 nacht gestaan als overnachting richting onze eindbestemming, snel te bereiken vanaf de snelweg. Eenvoudig zwembad, heerlijk verkoelend. Sanitair prima. Heerlijk rustige en schaduwrijke camping met prachtige krekelgeluiden. Leuk zwemmeer erbij. Toen wij er waren was er een Caribische BBQ met live muziek in het restaurant, erg gezellig en lekker gegeten en gedronken. Gemêleerd gezelschap aan nationaliteiten en ook behoorlijk wat NL kinderen. Prettig en relaxed sfeertje dus voor ons als overnachtingsplek voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Milly14-08-2022

Restaurant heeft nog veel te leren

Camping fijn. Maar je wilt ook lekker kunnen eten op de camping. Groot minpunt er is geen goed restaurant, enkel pizza of snack te krijgen. Salade wordt geleverd in kartonnen bakje. Als je aankomt zou je graag een biertje willen toch? Niet mogelijk! Café is ook in hoogseizoen dicht tot 18.30 uur behalve bij speciale activiteiten. Vlees wordt bevroren in hompen op de BBQ gegooid. Ik heb geleerd dat dit eerst ontdooien moet bv in plastic zak in koud water. Zeer teleurstellende ervaringen. Buitenkant vlees is dan kurkdroog en binnenkant niet gaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Gerard & Elly28-07-2022

Aanrader

De camping is in een fraaie omgeving en heeft heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De Safari Lodges zijn compleet en mooi gelegen op beboste terrassen. Wij hebben het 3 weken erg naar ons zin gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 5Frederika23-09-2021

Fantastische plek midden in de natuur

Wat een unieke plek. We hebben ongeveer 6 dagen gekampeerd op deze camping midden in de vallei van het geluk. In de campinggids charme campings staat deze camping vermeld met een mooie beschrijving, maar ons boekje is ongeveer 8 jaar oud, dus kwamen het boekje en de camping niet meer overeen. Verandering van eigenaar heeft de camping waarschijnlijk geen goed gedaan. De pekken zijn mooi, ruim en voldoende schaduw. Sanitair laat te wensen over, het was absoluut niet schoon, en het water wat uit de douch kwam was lauw en soms koud. Dit konden ze ook niet verhelpen. Ook het afwaswater was lauw tot koud. Maar elke keer als ik uit het toilet gebouw kwam was de de plek en omgeving die ons op de camping deed blijven staan. Zwembad was prima en het water lekker warm. personeel van de camping was vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is prachtig voor wandelingen. Wij hebben ondanks het slechte sanitair heel erg genoten op deze camping!

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Daniëlla01-09-2021

Fijne plek/omgeving maar wel achteruit gegaan

Deze zomer (2021) voor de 4e keer op deze camping gestaan. Sinds 2016 waren we hier niet meer geweest. Ondanks dat het een hele fijne en rustige ligging en een fijn zwembad heeft met mooie en ruime schaduwrijke plaatsen, is het qua onderhoud en faciliteiten wel achteruit gegaan. Warm water was er niet of nauwelijks; ook niet nadat hier veelvuldig melding over is gemaakt. Ook de hygiëne in toilet- en douchegelegenheid liet te wensen over; helemaal als je bedenkt dat dit tijdens COVID-19 is. Personeel is er super vriendelijk!

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Emma24-08-2021

Mooie plek in de vallei, verdient wel onderhoud.

Groene camping midden in een vallei, fijne locatie. Receptie beperkt open, brood verkrijgbaar in de ochtend na inschrijving. Vriendelijke personeel. Sanitair matig, niet altijd schoon en verouderd. Sommige dagen niet tot nauwelijks schoongemaakt. Daarbij bij een piek koud water. Sanitairgebouw op het heuveltje achter op de camping (met toiletbrillen, enigste op de camping) is netjes alleen slecht onderhouden. Houten platen waar je doorheen zakt omdat dit hout niet tegen vocht kan. Dit wordt slecht opgelost door opnieuw een plank erop te hameren die ook weer niet tegen vocht kan waardoor het zich allemaal opnieuw herhaald en er gevaarlijke situaties ontstaan (door hout zakken, opstaande spijkers).

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Irma25-08-2020

Super!

Prachtige, groene camping met goed afgeschermde plaatsen. Overal is schaduw te vinden. Sanitair is prima! Receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Beheerder (Hakim) heeft voor iedereen een vriendelijk woord en een grapje klaar. Help hem 2 nieuwe Nederlandse woorden per dag te leren en hij is helemaal blij! Bar/restaurant was ivm Corona maar 1 avond/week geopend, maar toen wel erg sfeervol en gezellig, met leuke band. Ik denk dat de camping zonder Corona ook wat drukker en levendiger zal zijn, hoewel wij het niet bezwaarlijk vonden. Zwembad is klein en eenvoudig, maar prima om even af te koelen. Zeker in combi met het meer. Ook mijn kinderen (7 en 9) vonden het een top camping! Omgeving is geweldig: voor iedereen voldoende te doen: natuur, cultuur, culinair, sportief, de keuze is enorm.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Martine Bouhuis23-08-2020

Prima camping op handige locatie

Camping gelegen tussen de rotsen/bergen aan een leuk zwemmeertje. Rondom de camping mooie wandelingetjes te maken. Aantal mooie steden en dorpjes in de omgeving, strand wat ons betreft te ver voor 1 dag. Aardige eigenaren die alleen nergens te bekennen waren toen we s avonds aankwamen iets na 19 uur. Jammer dat er geen brood te krijgen is op de camping , Ruime plaatsen met voldoende schaduw., beetje donker zelfs. Zwembad ruim en fris, geen stoelen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Sebastiaan16-08-2020

Heerlijke camping in de bergen, echt genieten. Genoeg schaduw en mooie omgeving.

• 8WL05-08-2020

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje: in het toiletgebouw was de afvoer van sommige wastafels niet in orde waardoor het water over de grond spetterde. Maar verder een prima camping op een mooie plaats. Voldoet aan de verwachtingen o.b.v. de website. Uitstekende uitvalsbasis om (dit deel van) de Provence te leren kennen!

Camping La Vallée Heureuse info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar