Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume

Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume
9,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de la Sainte Baume voor je op een rij gezet:

70 reviews over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in het Nederlands

Ge-wel-dig!

Alice Visser
4-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de tweede keer op het park verbleven en het was weer Super!! Dit keer in Villa 15, een topper! Een prachtige villa aan de rand van het bos. Voor een gezin met kleine kinderen misschien iets minder geschikt, omdat je niet echt zicht hebt op het zwembad vanuit de villa. Maar met onze jongens van 16, 17 en 20 jaar was het geweldig. De villa is compleet uitgerust, en mooi ingericht. De kamer is wat aan de donkere kant, door de dichte begroeiing voor en naast het huis (overkapping met blauwe regen, wel heel mooi!). De villa heeft een parkachtige tuin, met zelfs ook nog een eigen jeux-de-boules baan. Op het park is ook nog een groot, algemeen zwembad, een tafeltennistafel, een kinderspeelplaats(je) en een tennisbaan. De beheerders zijn erg vriendelijk en staan voor iedereen klaar. Dit jaar ook 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven voor een gezamenlijke maaltijd, ook is er een broodjesservice. Voor beiden kon je inschrijven.

Super!

Fam. De Smet
15-8-2018
  • Onderkomen10

Zeer leuke vakantie gehad in La Vallée de la Sainte Baume! We waren hier de eerste 2 weken van juli 2018 en het was er bijzonder rustig.

De huisjes geven heel veel privacy en zijn zeer goed onderhouden. Ik had de mogelijkheid een aantal huisjes te bezoeken (buitenkant) omdat ze nog niet verhuurd waren en ze zagen er quasi allemaal voorbeeldig uit!

De ontvangst was ook super: Swaane aan de receptie was top en nogmaals bedankt aan Bert voor het rondbrengen van de lekkere broodjes en het in orde maken van het zwembad alarm!

We hebben een aantal restaurantjes bezocht maar 1 stak er (voor ons) met kop en schouders bovenuit: Le Nightfall in Saint-Maximin.

Nog een kleine toelichting met betrekking tot de 7/10 quotering op "ligging": de Provence is, zoals geweten, prachtig op gebied van natuur ed maar de stadjes waren voor ons toch iets minder (toeristisch) aantrekkelijk dan bvb aan de Côte d'Azur. Dat is wederom zeer persoonlijk ... wij vinden het namelijk aangenaam om 's avonds na het eten nog wat winkeltjes af te schuimen.

Een fantastisch verblijf

Leen en Tina Augustijn
27-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij hebben dit park ervaren als (voor ons die comfort en rust zoeken) één van de beste vakantieverblijven ooit. Mensen die op zoek zijn naar rust, ruimte, comfort, privacy, luxe, veiligheid, etc. kunnen we dit park van harte aanbevelen. De villa (15) die wij hadden was zeer ruim, netjes en had een hoogwaardig afwerkings- en kwaliteitsniveau. Dit ook voor wat betreft de inrichting. Aan vrijwel alles was merkbaar veel aandacht besteed. Dit gold ook voor de zeer ruime en goed onderhouden tuin, met een vrijwel volledige privacy en op 5 plaatsen zitjes/bankjes met voldoende mogelijkheden voor verblijf in de schaduw. Het zwembad was met een alarm beveiligd en werd continu gekoeld zodat het zelfs bij zeer warm weer altijd lekker fris was. Verder was het zeer schoon, groot en aflopend tot meer dan een sta-diepte. Er waren ook 6 zeer goede ligbedden en een ruim terras bij. De twee beheerders waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Luxe, ruimte en privacy

Wico Boonstra
25-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke villa op kleinschalig park voor de rustzoeker die van luxe en ruimte houdt. Verwacht geen restaurant of veel activiteiten, dat soort dingen moet je zelf ondernemen. Maar met een bij sommige huisjes eigen zwembad en een prima algemeen zwembad, tennisbaan en een golfbaan in de buur, leuke wandelmogelijkheden en een prachtige omgeving is er verder niet veel nodig.

Leo Heerink
8-6-2018
  • Onderkomen10

Prachtige villa in de Provence. Werkelijk alles was aanwezig. Het verwarmde zwembad was een grote pre voor de (klein) kinderen. Hele mooie rustige omgeving met prachtige golfbanen. Een speciaal compliment voor het management en de zeer vriendelijke medewerkers.

Prachtig domein, zeer verzorgde villa!

Debuyser
13-4-2018
  • Onderkomen9

Zeer mooie en rustige omgeving, super vriendelijk onthaal. Het domein en de villa waren zeer netjes. Mooie en grote tuin met verschillende leuk ingerichte zithoeken: ligzetels, loungezetels, duurzaam tuinset voor voldoende personen. De villa was op en top in orde, met voldoende en proper keukengerei, mooie en ruime badkamer, mooie en ruime slaapkamers met ruime opbergmogelijkheden. Poetsgerief, strijkplank en strijkijzer waren zelfs aanwezig!

Fijne attentie: fles rosé wijn en nog enkele kleine spulletjes stonden klaar bij het binnenkomen!

Prachtige omgeving en goed verzorgde accommodatie

H.Westland
22-9-2017
  • Onderkomen10

We hebben 2 hele mooie weken gehad,het enige nadeel is met grotere kinderen dat er voor hun niet veel te beleven is

Maar mooie accommodatie prachtig weer DE ingrediënten voor een geslaagde vakantie

Geweldig!

Familie Anning
10-9-2017
  • Onderkomen10

Ik was zeer gecharmeerd over de netheid van de Villa en de omgeving. Ook het weer was fantastisch.

Wat een fantastische vakantie

23-7-2017
  • Activiteiten10

We hebben een fantastische vakantie gehad op dit park. Het huis, de tuin, het zwembad; alles was top. We hadden als voorkeur villa 25 opgegeven en hierin was alles perfect verzorgd. We voelden ons ontzettend welkom, mede door alle tips en beschrijvingen van de eigenaren.

Er was eigenlijk maar 1 nadeel: we hebben vrij weinig ondernomen: het was gewoon te leuk om weg te gaan!

Zeer luxe en prachtig park

Hans en Marianne Bakker
7-11-2016
  • Onderkomen10

We waren voor de 4e keer op dit prachtige park en net als de vorige keren waren we zeer tevreden over onze villa.

Eind september is het weer nog altijd zeer goed in de Provence en het is er dan heerlijk toeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in Nans-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.