Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume

Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume
9,3

• Onderkomen9,5
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de la Sainte Baume voor je op een rij gezet:

67 reviews over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Luxe, ruimte en privacy

Wico Boonstra
25-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke villa op kleinschalig park voor de rustzoeker die van luxe en ruimte houdt. Verwacht geen restaurant of veel activiteiten, dat soort dingen moet je zelf ondernemen. Maar met een bij sommige huisjes eigen zwembad en een prima algemeen zwembad, tennisbaan en een golfbaan in de buur, leuke wandelmogelijkheden en een prachtige omgeving is er verder niet veel nodig.

Leo Heerink
8-6-2018
  • Onderkomen10

Prachtige villa in de Provence. Werkelijk alles was aanwezig. Het verwarmde zwembad was een grote pre voor de (klein) kinderen. Hele mooie rustige omgeving met prachtige golfbanen. Een speciaal compliment voor het management en de zeer vriendelijke medewerkers.

Prachtig domein, zeer verzorgde villa!

Debuyser
13-4-2018
  • Onderkomen9

Zeer mooie en rustige omgeving, super vriendelijk onthaal. Het domein en de villa waren zeer netjes. Mooie en grote tuin met verschillende leuk ingerichte zithoeken: ligzetels, loungezetels, duurzaam tuinset voor voldoende personen. De villa was op en top in orde, met voldoende en proper keukengerei, mooie en ruime badkamer, mooie en ruime slaapkamers met ruime opbergmogelijkheden. Poetsgerief, strijkplank en strijkijzer waren zelfs aanwezig!

Fijne attentie: fles rosé wijn en nog enkele kleine spulletjes stonden klaar bij het binnenkomen!

Prachtige omgeving en goed verzorgde accommodatie

H.Westland
22-9-2017
  • Onderkomen10

We hebben 2 hele mooie weken gehad,het enige nadeel is met grotere kinderen dat er voor hun niet veel te beleven is

Maar mooie accommodatie prachtig weer DE ingrediënten voor een geslaagde vakantie

Geweldig!

Familie Anning
10-9-2017
  • Onderkomen10

Ik was zeer gecharmeerd over de netheid van de Villa en de omgeving. Ook het weer was fantastisch.

Wat een fantastische vakantie

23-7-2017
  • Activiteiten10

We hebben een fantastische vakantie gehad op dit park. Het huis, de tuin, het zwembad; alles was top. We hadden als voorkeur villa 25 opgegeven en hierin was alles perfect verzorgd. We voelden ons ontzettend welkom, mede door alle tips en beschrijvingen van de eigenaren.

Er was eigenlijk maar 1 nadeel: we hebben vrij weinig ondernomen: het was gewoon te leuk om weg te gaan!

Zeer luxe en prachtig park

Hans en Marianne Bakker
7-11-2016
  • Onderkomen10

We waren voor de 4e keer op dit prachtige park en net als de vorige keren waren we zeer tevreden over onze villa.

Eind september is het weer nog altijd zeer goed in de Provence en het is er dan heerlijk toeven.

Geen Luxe verblijf

Fam. L.D.
23-9-2016
  • Onderkomen3

De villa's in Residence la Vallee de la Sainte Baume zijn privé verblijven en zijn dus allemaal verschillend ingericht. Het is dus afwachten hoe je villa er gaat uitzien. Wij kregen villa nr 29. De villa's worden omschreven als "luxe villa", maar onze villa was een donkere villa. De douches waren voorzien met een vuil/vies douchegordijn. In de ensuite badkamer waren de spiegels grauw en beschadigd, hier stond ook de wasmachine en droogkast, wat niet echt handig is als je 's avonds nog iets wil wassen omwille van het lawaai. Kleine living, keuken was voorzien van voldoende materiaal, maar heel veel spullen waren vuil en moest je eerst afwassen vooraleer te gebruiken. Het privé-zwembad had groene aanslag aan de wanden en wordt maar 1x per week schoongemaakt. Toen wij aankwamen was het water troebel. De conciërge is dan wel tabletten komen brengen, maar we hebben moeten wachten tot zaterdag (aankomst dag was maandag) tot de firma langskwam vooraleer we helder water hadden, verlichting van het zwembad werkte niet, geen tuinverlichting alleen verlichting op het terras. Aan het zwembad steken de schroeven van het winterzeil uit waaraan je je voeten enorm kunt bezeren, zeker niet aan te raden met kinderen. Onze algemene indruk van deze villa was een verkommerde villa zeker niet deze prijs waard. Terwijl er andere villa's op het park zijn die echt wel klasse en luxe uitstralen.

super vakantie gehad

Familie Meus
19-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hebben alleen maar positieve punten: geweldige villa met alles erop en eraan. Twee badkamers, drie wc's, drie slaapkamers, een perfect uitgeruste keuken met zelfs twee koelkasten. De villa beschikte zelfs over een alarm. Zelf hebben we dat niet ingesteld, maar we hebben zowel 's nachts als overdag bij afwezigheid de klapluiken dicht gedaan. Wij hadden villa nr 12 en daar lag alle mogelijke info over de streek. Het water van het zwembad had wel een beetje warmer mogen zijn, maar sommige mensen kunnen daar tegen. Op tv had men een hele hoop Vlaamse en Nederlandse zenders. Voor het onthaal was er vooral Claudia en ook nog Frederik. Van Claudia hebben we heel veel goede info gekregen voor onze uitstappen naar Cassis, St Tropez en Marseille. Heel fijn en handig als je in je eigen moedertaal de uitleg krijgt. Wij hadden van zondag tot zondag geboekt en dat kon. Claudia heeft ons ruim van tevoren alle nodige info verstuurd, zodat we niet nodeloos voor de poort moesten wachten.

Puur genieten

Fam. P
4-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Eind augustus verbleven wij voor de tweede keer in de “Villa Versleijen” (nr. 25) in La Vallée de la Sainte Baume. Als echte buitenmensen hebben wij bijzonder genoten van de mooie grote tuin met zeer veel privacy. Verrassend genoeg konden we verse vijgen plukken in de tuin!

De villa is compleet, zeer mooi ingericht en super netjes. De avonden waar we buiten op het terras aan de grote tafel onder de overkappig aten met uitzicht op het prive-zwembad zullen nog lang in onze herinnering blijven. Wederom een geweldige ervaring!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in Nans-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume scoort een 9.3 uit 10 op basis van 75 reviews.