We hebben een aantal aanbieders voor Montagnac Montpezat voor je op een rij gezet:

Reviews over Montagnac Montpezat

klein dorp

nadinevangils
    25-5-2015

We zijn alleen in Montpezat geweest en dat is een klein dorpje wat voornamelijk uit een vakantiepark bestaat. De wandeling vanaf camping coteau de la marine is leuk en goed te doen, mijn dochter van drie kan het ook.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Montpezat is erg klein, er leven nauwelijks 30 mensen

dirk
    15-7-2007

Montpezat is erg klein, er leven nauwelijks 30 mensen. Geen HORECA. Wel een VVP-park (vroeger Club Med). Montagnac (met t !) is een klein provencaals dorpje met 2 goede restaurantjes op een typisch pleintje. Vanuit camping Coteau de la Marine mooie uitstap naar de lokale gorge (met bootje !). Zeker doen : Riez, Moustiers, en vooral Tourtour!

Gereisd Anders in juli 2007
Montagnac Montpezat scoort een 7 uit 10, op basis van 17 reviews