Camping River

8,2

89 reviews over Camping River in het Nederlands

Heerlijk en prachtig!

Ilona, 19-3-2018

Het voorseizoen is prachtig hier. Rustige camping, lieve eigenaren. Mooie (wilde) rivier. Heerlijk relaxen op grote rotsen. Heel mooi onderhouden terrein en een fantastische keuken.

Fantastisch ILove It

Mariska, 10-11-2017

Prachtige locatie, ook zijn Hans Emy en Kim erg fijne liefe mensen

Een camping waar we weer terugkomen!

Bertus en Grietje, 7-10-2017

Vriendelijke Nederlandse eigenaars.

Een rustige camping met klein zwembad en zwemvijver.

Plaatsen aan de rivier ( wel veel lawaai door de stroming ) en plaatsen met en zonder schaduw.

Wandelmogelijkheden onder begeleiding, raften vanaf de camping.

Restaurant aanwezig en 2 x in de week komt de "SRV".

Winkels op plm. 13 km afstand.

Sanitair is netjes.

We hebben een aantal aanbieders voor River voor je op een rij gezet:

Camping om lekker tot rust te komen

Fam Westrik, 15-9-2017

Heerlijke tijd gehad op deze camping. Fijene plaats(nr31) in de schaduw van de bomen

We zijn er lekker tot rust gekomen. Er is genoeg te doen en te zien in de buurt. Ook kun je vanaf de camping wandelingen maken.

Er is een leuk terras bij de camping waar je lekker kunt eten. Er kan brood besteld worden op de camping. We kunnen on s totaal niet vinden in die negativiteit die de mensen schrijven over deze camping Hans, Emy en Kim zijn schatten van mensen.

Maar je gaat toch niet met de campingbaas op vakantie? Deze mensen zie je echt de hele dag niet.

Het zwembad en het meertje zijn niet zo groot maar thuis kun je toch gewoon weer baantjes trekken in het 50 meter zwembad? Voor ons was het prima als een koele duik na een warme wandeling.

De wifi om 2200 uit en rustig op de camping heerlijk toch?

Fijne camping om lekker te wandelen en tot rust komen. Ook raften vanaf de camping is super!

Voor de 3e keer en zeker niet de laatste keer.

Debbie & Gerard van Eijk, 15-9-2017

Elke camping heeft regels en daaraan moet je je houden. In een hotel geldt hetzelfde. Soms bekruipt mij het gevoel dat een aantal negatieve reviewers ook in een 5 sterren hotel nog aanmerkingen hebben; ga ook bij jezelf te rade.

Opvallend vind ik dat in de negatieve reacties een paar keer dezelfde zinsnedes worden vermeld. Dat wordt nog eens gevoed door een reactie uit 2010 die zelfs melding maakt van een rechtzetting omdat iemand blijkbaar een valse review heeft vermeld. Het kan nooit altijd 100 % zijn, maar enige flexibiliteit mag ook van de gast worden verwacht. Onze ervaring is een gezellige, knusse camping met een gastvrije Hans, Emy en Kim (uitstekende, creatieve kok) die af en toe ook bij je komen zitten met een wijntje of sigaretje en altijd in de mens zijn geïnteresseerd. Bij je aankomst krijg je al een welkomst-drankje. De prijzen van voeding liggen in Frankrijk hoger dan in Nederland; velen gaan in Nederland voor de kiloknaller en dit voedsel komt uit de regio (veel biologisch). Overigens kan je ook een mailtje naar hen sturen met je op- of aanmerkingen; speel het niet op de persoon.

Weer heerlijk genoten voor de 4de keer.

Anja en Adrie, 12-9-2017

na 2011/2013/2015 en nu 2017 zijn we weer naar de river camping gegaan, het blijft ons trekken.

Je komt er tot rust (ondanks de stromende river Ubaye waar wij pal aanstonden)zowel als op de camping als in de natuur maar ik schrok van sommige reviews.

Ik kan mij totaal niet vinden in die negativiteit die de mensen schrijven zoals er meer zijn die dat vinden, het lijkt wel of ze deze camping expres zwart willen maken, ze hebben het over regels maar het zijn geen regels maar gedrag regels die iedereen van huis uit hoort mee te krijgen maar helaas merk ik dat er mensen zijn die ze niet meer hebben of weten te gebruiken en alleen maar met zich zelf bezig zijn en geen rekening houden met anderen. Wat ik ook vreemd vind is dat sommige ouders zelf hun eigen kinderen niet in de gaten houden en maar laten gaan, ik heb het al op meerdere campings gezien maar gelukkig zijn er nog mensen die wel hun kinderen bezig houden of leuke dingen gaan doen of tot order roepen als dat nodig is en normaal vinden om respect te hebben voor andere mensen en spullen van een ander.

Als er mensen zijn die van sommige regels (gedragsregels) opkijken dan moeten ze ook van te voren goed lezen wat er op de site staat voor ze boeken of er naar toe gaan.

Nu onze review, wij hebben weer heerlijk genoten bij Hans, Kim en Emy.

Heerlijk gegeten en mooie porties zoals het hoort, Kim een 10 van ons.

Hans en Emy ook bedankt voor alle gast vrijheid en de warme welkom die wij altijd bij jullie ervaren en ga zo door en Hans jammer dat jij de mensen op hun gedrag of gedragsregels moet wijzen maar blijft dat doen dan zal je zien dat deze camping lang zal genieten als een mooie rustige en fijne camping om terug te komen althans dat is onze mening. Emy wat ben jij toch een warme persoonlijkheid die ook af en toe gezellig bij de gasten een glaasje mee drinkt en een luisterend oor heeft.

Wat wij ook erg fijn vinden dat er rust is na tien uur.

Mensen gaat zo

Geweldige mooie omgeving op een leuke camping

Familie Wiersma, 25-8-2017

Wij hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping. Zoals altijd zijn er plus en min punten. We beginnen met de plus punten:

De omgeving is geweldig, vooral als je actief bent. Wandelen, fietsen, raften, zwemmen en het plaatsje Barcelonnette met een leuke markt op zaterdag: Alles is in de buurt. Vooral het wandelen in de bergen vonden wij erg bijzonder. Zo hoog en zo mooi met geweldige uitzichten. De tips van Kim (dochter eigenaar) waren super en ze heeft ons op de mooiste plekjes gewezen. Ook de waterval in Le Lauzet vonden we super. Er waren veel speelkameraadjes voor onze kinderen 10 en 12 jaar en zij hebben zich prima vermaakt. Pingpong, wifi, klein zwembadje en zwemvijver en jeu-de-boule. Ze vonden het super leuk. Dan de camping: de camping is netjes en verzorgd. douches zijn prima. (beste is om niet te douchen tijdens de afwas-spits want dan is het water lauw. Voor ons geen probleem om daar even op te wachten. De toiletten zijn erg krap voor mensen met lange benen. Dat was even wennen. Ze hebben een keurig broodservice. Het restaurant (eten, drinken maar ook de ijsjes vonden wij erg aan de prijs). Om deze reden hebben we er geen gebruik van gemaakt en bijna geen ijsjes gekocht. Ook de pizza avond is super leuk bedacht maar veel te duur. Het happy hour van wijn € 1,- compenseert alles een beetje. Verder zijn er diverse kleine regeltjes op de camping maar dat vonden wij niet erg. Kinderen en volwassenen moeten om 22:00 stil zijn. Kinderen worden dan streng toegesproken, dat zou wat vriendelijker mogen echter het grote voordeel was dat het om 22:00/22:30 ook echt stil is. Dat vonden wij heel erg fijn. Het raften vanaf de camping is geweldig. Een dikke 10 voor Christof :) Nu de min-punten: achter de camping bevinden zich raft-bedrijfjes die een paar keer per dag behoorlijk hard langs scheuren met stof en dieselwolken er achteraan. Als je dus en plek hebt aan de parkeerplaats/weg dan heb je hier last van. Ook komt de vuilniswagen 3 a 4 keer per week waarvan minimaal 1x per week heel vroeg in de ochtend langs: jammer want daar wordt je wakker door gemaakt. Aan de andere kant van de camping stroomt de prachtige rivier. Let op: deze maakt veel geluid. Daar moet je van houden. Het beste sta je dus in het midden op deze prachtig gelegen camping.

Conclusie: prachtige omgeving, super veel te doen, raften super, sanitair prima op kleine WC hokjes na. Minunten = 2 a 3x per dag langs scheurende raft-busjes en de vuilniswagen. Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad.

Prima camping, jeugd niet welkom

Marijke, 23-8-2017

De camping is prachtig gelegen. Heeft een paar hele mooie plekken langs de rivier (veel lawaai, wees daar alert op), voor de rest armetierige kleine en dicht op elkaar zittende plekken. Veel regels (geen waslijn spannen (ivm veiligheid..), niet met de (kikker)visjes in de vijver spelen, om 22.00 uur stilte (ook jeugd hoort dan in de tent te liggen of wordt buiten de camping gezet) en zo is er nog een waslijst aan (onbeschreven) regels. "Kleine en grote ergernissen" mogen gemeld worden, maar wordt niets mee gedaan. Beste man voelt zich snel aangevallen, geeft aan moe te zijn en het niet meer te trekken.... Totaal niet flexibel en gastvrij zolang je je maar stil houdt. Waar we ons ook aan ergerden was het openbaar roken en wijn drinken van de vrouw van de eigenaar, maar goed dat is persoonlijk misschien. Vinden we niet professioneel en zeker niet een goed voorbeeld.

Faciliteiten op de camping zijn oké. Komt aardig overeen met wat de website schetst.

Mooie camping, niet gastvrij

Greet, 22-8-2017

Qua camping en omgeving prima genoten. Rivier maakt 24/7 veel lawaai, dus als je daar gevoelig voor bent moet je niet naar deze camping gaan.

Qua gastvrijheid, flexibiliteit en uithoudingsvermogen kan de eigenaar beter ander werk zoeken. Het campinghouden draait niet om de gast, maar om meneer zelf. Jeugd is lastig, wil hij niet op de camping. Niet dat er iets georganiseerd moet worden (we kiezen bewust voor een camping zonder animatie en drukte) maar de jeugd o.a. bewust in het donker laten zitten zodat ze maar weg gaan, is ronduit asociaal. Argument dat je de camping eigenaar moet leren kennen is belachelijk. Daarvoor zijn we niet op vakantie. Kinderen worden streng toegesproken als ze onderzoekend met de kikkers of kikkervisjes in de vijver bezig zijn. "Zou jij het leuk vinden als je door een reus opgetild zou worden. Laat ik dat niet weer zien...."

Camping is gericht op 55+. Is ook wat de eigenaar wil. Iedereen om 22.00 uur in de tent en stil zijn.

Niet voor herhaling vatbaar.

Fijne ontspannen sfeer, prachtig onderhouden!

Judith, 21-8-2017

Ook ik kan me absoluut niet vinden in de negatieve uitlatingen die hier gedaan zijn. Als je een groot zwembad wilt, georganiseerde activiteiten voor de jeugd, mogelijkheid om tot laat geluid te produceren, douchen zonder wachtmoment, dan zijn er vast meer dan genoeg camping die dat bieden. Dat je dat hier niet vindt, vind ik een zeer groot pluspunt. Hoe heerlijk dat het hier gemoedelijk en kleinschalig is, waar je zelf zorgt voor vermaak en een juiste omgang met elkaar EN de natuur... Zoals de website doet vermoeden, zo ervaarden wij de camping ook echt.

Wellicht komt de manier van aanspreken van Hans op sommigen erg 'kort door de bocht' over, als je energie steekt in het échte contact, zie je een prachtmens die er samen met zijn lieve vrouw en creatieve dochter, een heerlijke, mooie plek van heeft weten te maken. Wij komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor River voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping River in Meolans-Revel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping River scoort een 8.24 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: