Camping River

Weer vandaag7°-2°
Camping River

94 reviews over Camping River in het Nederlands

Wij hebben het samen met onze hond geweldig gehad en gaan zeker nog een x terug. De camping ligt aan een snelstromende rivier waar je kunt raften. Met onze hond konden we er leuk op uit lopen waarbij een gedeelte langs de rivier, langs de rotsen, echt prachtig ( vraag de eigenaar). Het wordt gerund door een familie en met die paar man organiseren ze ook nog een leuk, charmant restaurantje waar je heel leuk kunt eten. 1e x heerlijk bij de houtkachel gezeten en 2e x meegedaan aan de gezamenlijke pizza avond(TIP) waar we gezellig met verschillende nationaliteiten gegeten hebben. Er loopt aan de andere kant van de rivier een weg, maar als je dicht bij de rivier staat hoor je hier weinig van. De omgeving is prachtig, diverse meren, prachtige bergen en ook verschillende toeristische uitstapjes te maken.

Niet voor herhaling vatbaar

De heer en mevrouw Steegh,
16-8-2018

De armoedige toestand van het opzetbadje en het sanitair is geen hoog punt waard. Aan gevaarlijke snelstromende rivier gelegen. Jammer dat het niet auto- en motorvrij is. Voornamelijk NL gasten. Vlakbij doorgaande weg. Waslijnen en BBQ verboden, hangmatten in overleg. Geen toiletpapier. Douches niet warm en op toiletten zit je met knieën tegen de deur. Bij de herenwastafels is niets waar je de toilettas neer kunt zetten. Ouderwetse golfplaten gebruikt… Reserveringskosten worden niet verrekend (€ 16,50). Dochter kookt heerlijk maar erg duur voor campingbegrippen (€ 16,50 eenpersoonsschaaltje lasagne met beetje sla. Let op: voorgerecht hoort er niet bij. Werd er niet bij gezegd toen de bediening ons vroeg welke van de 2 voorgerechten wij wilden.

Tip voor de eigenaar: KLANTVRIENDELIJKER ZIJN RELAX - RELAX.

Tip voor de eigenaresse: NIET ZOVEEL ROKEN EN WIJN DRINKEN (slecht voorbeeld voor de jeugd).

Zie ook onze foto’s.

Super vakantie gehad

Hermen,
8-8-2018

Super aardige camping eigenaar en medewerkers.

Tip. Ga raften in de rivier die langs de camping loopt. Super gaaf om te doen.

Super mooie omgeving rond de camping

Villatent

We hebben erg genoten van ons verblijf op camping river. Ruime plaatsen met voldoende schaduw en prima sanitair. Zeer vriendelijke ontvangst. We vinden het ook aangenaam dat de wagens op de parking blijven. Zo heb je een mooier uitzicht en geen gerij op de camping. We hebben uitstekend gegeten in het restaurant op de camping. Wij houden van wandelen en fietsen en dan is dit deel van Frankrijk gewoon een paradijs.

Echt voor herhaling vatbaar... favoriet!

Familie Miskotte,
1-7-2018

Dit was onze tweede keer op deze camping! Wat hebben we net als de vorige keer heerlijke dagen beleefd op deze bijzondere plek! Een heerlijke plek langs de rivier, prachtige wandelingen, spannende raft tour, geweldige cols om te rijden met auto of racefiets , fijne ontmoetingen met mede gasten en super gastvriendelijke contacten met Hans, Amy en Kim ! Dank jullie wel !! We hebben dankzij jullie genoten!!

Heerlijk en prachtig!

Ilona,
19-3-2018

Het voorseizoen is prachtig hier. Rustige camping, lieve eigenaren. Mooie (wilde) rivier. Heerlijk relaxen op grote rotsen. Heel mooi onderhouden terrein en een fantastische keuken.

Fantastisch ILove It

Mariska,
      10-11-2017

Prachtige locatie, ook zijn Hans Emy en Kim erg fijne liefe mensen <3

Ook was de happy hour erg lijk, ook omdat Hans Emy en Kim er ook gezellig bij zaten.

Een camping waar we weer terugkomen!

Bertus en Grietje,
      7-10-2017

Vriendelijke Nederlandse eigenaars.

Een rustige camping met klein zwembad en zwemvijver.

Plaatsen aan de rivier ( wel veel lawaai door de stroming ) en plaatsen met en zonder schaduw.

Wandelmogelijkheden onder begeleiding, raften vanaf de camping.

Restaurant aanwezig en 2 x in de week komt de "SRV".

Winkels op plm. 13 km afstand.

Sanitair is netjes.

Camping om lekker tot rust te komen

Fam Westrik,
      15-9-2017

Heerlijke tijd gehad op deze camping. Fijene plaats(nr31) in de schaduw van de bomen

We zijn er lekker tot rust gekomen. Er is genoeg te doen en te zien in de buurt. Ook kun je vanaf de camping wandelingen maken.

Er is een leuk terras bij de camping waar je lekker kunt eten. Er kan brood besteld worden op de camping. We kunnen on s totaal niet vinden in die negativiteit die de mensen schrijven over deze camping Hans, Emy en Kim zijn schatten van mensen.

Maar je gaat toch niet met de campingbaas op vakantie? Deze mensen zie je echt de hele dag niet.

Het zwembad en het meertje zijn niet zo groot maar thuis kun je toch gewoon weer baantjes trekken in het 50 meter zwembad? Voor ons was het prima als een koele duik na een warme wandeling.

De wifi om 2200 uit en rustig op de camping heerlijk toch?

Fijne camping om lekker te wandelen en tot rust komen. Ook raften vanaf de camping is super!

Voor de 3e keer en zeker niet de laatste keer.

Debbie & Gerard van Eijk,
      15-9-2017

Elke camping heeft regels en daaraan moet je je houden. In een hotel geldt hetzelfde. Soms bekruipt mij het gevoel dat een aantal negatieve reviewers ook in een 5 sterren hotel nog aanmerkingen hebben; ga ook bij jezelf te rade.

Opvallend vind ik dat in de negatieve reacties een paar keer dezelfde zinsnedes worden vermeld. Dat wordt nog eens gevoed door een reactie uit 2010 die zelfs melding maakt van een rechtzetting omdat iemand blijkbaar een valse review heeft vermeld. Het kan nooit altijd 100 % zijn, maar enige flexibiliteit mag ook van de gast worden verwacht. Onze ervaring is een gezellige, knusse camping met een gastvrije Hans, Emy en Kim (uitstekende, creatieve kok) die af en toe ook bij je komen zitten met een wijntje of sigaretje en altijd in de mens zijn geïnteresseerd. Bij je aankomst krijg je al een welkomst-drankje. De prijzen van voeding liggen in Frankrijk hoger dan in Nederland; velen gaan in Nederland voor de kiloknaller en dit voedsel komt uit de regio (veel biologisch). Overigens kan je ook een mailtje naar hen sturen met je op- of aanmerkingen; speel het niet op de persoon.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping River in Meolans-Revel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.