Camping Le Rioclar

Camping Le Rioclar
8,1

125 reviews over Camping Le Rioclar in het Nederlands

Na tweekeer wel gezien daar.

Gert Jan Pama
11-8-2018

Fantastische camping met ongelofelijk vriendelijk personeel. Probleem is alleen de jeugd die bij de rivier en bij het meertje er een enorme zooi van maken. Kapot gegooide flessen drank, overal glas, etc. Midden in de nacht weer terug naar de camping met veel lawaai, en muziek, en als het een beetje tegen zat met 20 man rond hangen bij het toilet gebouw. Verder SUPER camping ,geweldige plekken, alleen niet de plekken vanaf de receptie links naar beneden. ( tennisveld, voetbalveld). 5 jaar geleden stonden we op plek 160 en totaal geen last gehad en nu op plek 80.

Nous avons passer un séjour très agréable sur ce camping et sommes revenus enchantés.

Le camping est dans un environnement exceptionnel au bord d'une magnifique rivière avec vue sur les montagnes.

Les emplacements sont spacieux, et on a l'impression d'être en pleine nature.

Les sanitaires et autres infrastructures sont très propres. L'équipe du camping toujours à l'écoute. Le restaurant très sympa aussi.

Je recommande pour tous les amateurs de grands espaces et de loisirs sportifs.

Fam Meerman
2-4-2018

Vriendelijke camping met behulpzaam personeel. Leuke camping voor jongeren wij waren hier met onze zoon 16 jr.

Heel veel te doen in de omgeving, watersport aan het meer Lac de Serre poncon mooie wandelroutes erg mooie natuur in een omgeving waar voor iedereen iets te doen is. Raften,zwemmen, paardrijden,wandelen,klimbos,waterskiën en ga zo maar door.

Een aanrader voor iedereen is camping Rioclar!

Prachtige camping in geweldige omgeving

Familie Slijfer
28-1-2018

Prachtig gelegen camping, midden in het bos. Wij waren er met 2 tieners van 13 en 16 jaar, die zich uitstekend vermaakt hebben. De omgeving leent zich heel goed voor actieve bezigheden zoals fietsen (racefiets en MTB), wandelen, zwemmen in het zwembad en meertje op de camping en raften. Het sanitair werd goed schoongehouden doch is wel verouderd. Het aantal douches zou wel uitgebreid mogen worden. De kampeerplek die wij hadden, wat verder van het zwembad, restaurant en meertje gelegen, bezorgde ons een hele rustige vakantie, we hadden geen 'last' van de vele tieners.

geweldig voor pubers

lisette
10-12-2017

Natuurlijke camping in mooie omgeving. Ruime plekken. Sanitair kan beter schoon gemaakt worden.

Ontspannen en genieten

Sander
20-8-2017

Fantastisch vriendelijke eigenaar en personeel

Klein zwembad

Na een zeer warm welkom door Pierre kregen we een mooie plek op de camping. Alles gaat heel relaxt en ontspannen en dat is wat wij zoeken op vakantie. Veel Nederlanders in onze eerste week (juli) maar later ook meer Fransen (augustus) wat een leuke mengelmoes geeft. Op de camping hebben wij heerlijk kunnen ontspannen terwijl onze jongste voetbalde en de oudste aan het struinen was bij de rivier. De rivier die niet heel wild stroomde wat meer mogelijkheden gaf tot recreatie. De omgeving is werkelijk prachtig met het Serre Poncon op een klein half uur rijden. Voor de jeugd is er 's avonds mogelijkheid om naar de rivier te gaan of het meertje naast de camping. Wij hebben hier totaal geen overlast van ervaren. Pierre en collega's hebben ons ook fantastisch geholpen toen onze oudste zoon medische hulp nodig had. Dat gaf een veilig gevoel.

Fijne camping met prima voorzieningen

Fam. Sijbring
20-8-2017

De camping ligt aan de rivier (waar je niet in kunt zwemmen vanwege de stroming en temperatuur), is ruim opgezet tussen de naaldbomen en vanaf de camping kun je (uiteraard tegen betaling) wateractiviteiten doen (canoe/rafting/canoying etc). De camping is netjes, prima sanitair, rustig maar toch ook voor de jeugd leuk, met het sportveld of de tafeltennis als middelpunt. Onze zoon (17 jaar) ging elke avond tot diep in de nacht naar het meertje om daar te chillen met jongeren. Minpuntjes kan ik eigenlijk niet bedenken, behalve dat het half juli nog wel een beetje erg rustig was op de camping. Wij hebben er een week gestaan en de omgeving leent zich prima voor sportieve vakantie (wandelen, aquasporten etc). 's Avonds koelde het wel af, maar niet zo erg dat je direct ook naar binnen moet. Omgeving is werkelijk prachtig. Boodschappen zijn op ca 10 km te doen en ja je reist wel wat langer voordat je op de snelweg zit, maar de bergen en de alpenmarmotten in de nabije omgeving zijn geweldig.

Heerlijke vakantieplek!

Regine
5-8-2017

Camping in prachtige omgeving.Wij hadden caravan nummer 14. Caravan is simpel ingericht, geen luxe, maar basic. Je kunt hangmat huren. Naast de rivier tussen de naaldbomen. Heerlijk groot terras. Mooi terrein met veel bomen en met ruime kampeerplaatsen. Veel te doen in de omgeving. Laat je adviseren door Daniel van de receptie.Hij kan je vertellen waar je de leukste wandelingen kunt maken en wat de beste plek is aan het meer (Serre Poncon). We hebben genoten van de omgeving. Daarna thuiskomen op de camping. Lekker eten in het restaurant, plons in het zwembad, tafeltennissen. We waren vroeg in het seizoen, het was nog rustig. Toch hebben onze dochters van 13 en 15 het erg leuk gehad met de andere tieners op het terrein. Veel Nedrlanders. Elke avond naar het meertje met elkaar. Animatie stelde niet veel voor. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. We komen graag nog eens terug.

Prachtige camping met geweldige plaatsen

marieke
5-8-2017

Een mooie camping met grote beschutte plaatsen onder de bomen. Geen strakke afgebakende plekken. Fijn zwembad, leuk restaurant. Personeel werkt hard en doet er alles aan om van de camping een succes te maken. Camping ligt in een spectaculair mooi berggebied. Wandelen, fietsen, raften, canyoing. Ook voor onze pubers van 16 en 18 was het een prima camping. Geen disco maar genoeg andere jongeren om mee rond te hangen, te voetballen en te zwemmen.

Het zwembad is niet heel groot maar wel heerlijk.

Prachtige camping

G de Bruyn
2-8-2017

Ruim opgezette camping, prachtig gelegen. Voorzieningen prima, vriendelijk personeel. Zijn voor 2e keer geweest vinden het super hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rioclar in Meolans-Revel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rioclar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rioclar scoort een 8.08 uit 10 op basis van 125 reviews.