We hebben een aantal aanbieders voor Menton voor je op een rij gezet:

Reviews over Menton

voor herhaling vatbaar

peeters patrick,
    3-5-2018

steeds een unieke ervaring in hotel prince de galles , vriendelijk personeel en een zeeeer goed restaurant met mediterranese gerechten super,

Gereisd met partner in april 2018

fantastische locatie

jolanda,
    11-9-2017

hotel ligt midden in het oude centrum naast leuke winkeltjes, restaurants en terrassen. Het boulevard en strand is op minder dan 50 meter

kleine maar functionele kamer met eigen badkamer en apart toilet.

ontvangen met vers fruit. Parasol voor mee naar het strand en ventilator voor op de kamer. uitleg over uitjes en openbaar vervoer. Super vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping.eenvoudig en rustig

Eef,
    1-9-2017

Via een steile weg met enkele bochten kom je op de camping.

Het is een eenvoudige camping met prachtig uitzicht.je campeert tussen de olijfbomen.

Via een pad ben je te voet binnen 15 minuten in de stad.

De klim omhoog duurt langer, het pad is steil.maar is te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige ligging

Ed,
    21-8-2016

Eerste week van augustus appartement LR-4 gehuurd. Super ligging van het domein halverwege een berg op een afgesloten landgoed. Ons appartement (begane grond) lag met het terras aan het zwembad. Van dit zwembad kunnen 3 appartementen gebruik maken. Het appartement is compleet, schoon maar wel wat verouderd en doet wat hokkerig aan (keuken heeft geen raam). De slaapkamers zijn ruim en de bedden goed. Om wat te gaan doen moet je wel altijd met de auto. Ook om 's morgens broodjes te halen. Het zwembad is heel fijn, schoon en groot genoeg. De stenen van het terras lieten echter wel los (oppassen met blote voeten). Verder is het zwembad niet geschikt voor heel kleine kinderen omdat er geen ondiep gedeelte is. Wendy is erg aardig en behulpzaam. Ze reageert snel en correct. Enorm groot nadeel vonden wij de muggen die er waren (tijgermuggen). Daardoor kon je niet echt relaxed buiten zitten. Omgeving: Menton is leuk, Monaco super en dichtbij en natuurlijk Italië op 5 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige stek!

Corine,
    17-5-2016

Wie nog van echt kamperen houdt zal het hier fantastisch vinden. Tentje onder een mooie oude olijfboom, uitzicht op de kust, mooier kan haast bijna niet.

Voor reizigers met een caravan of camper, helaas dit mag niet meer.

Gereisd met partner in juni 2015
Menton scoort een 8,9 uit 10, op basis van 45 reviews