Sorteren

Reviews over Menton

geweldige jaarlijks terugkomende ervaring

peeters finoulst
    8-5-2018

MENTON is een rustige plaats op het einde van de kust richting italie, het heeft de meeste zonne uren over gans frankrijk, cultureel zeer hoogstaand en verschillende openbare tuinen die een bezoekje zeker waard zijn .De ligging ten opzichte van bv :monaco- eze- nice- sospel-sainte agnes enz is zeer gunstig en berijkbaar voor 1,5 euro met de bus.

Kortom een geweldige plaats om te vertoeven en tot rust te komen onder een stralende zon.

fantastisch

echtpaar
    7-5-2017

geweldige plaats met ontzettend aardig mensen, echt een aanrader.

Vergeten-, voorbijgereden stukje Frankrijk.

ISY
    5-9-2016

Prachtig stukje Frankrijk met bijzonder klimaat, waar de citrus vruchten goed groeien, waar in januari de mimosa bloeit, de huizen tegen de berg omhoog staan in allemaal geel-, oranje- en roodtinten, zo mooi dat je er meteen blij van wordt. De zee is kristalhelder, verschillende stranden, voor kleine kinderen, waar geen hoge golven zijn, stranden waar honden mogen zwemmen en stranden waar honden verboden zijn. De stranden zijn schoon. Verschillende grote supermarkten, leuke binnenstad met gezellige winkeltjes- en restaurantjes. De péage ligt vlakbij, dus makkelijk bereikbaar. Je kan (te voet) naar Italië en Monaco. Echt een aanrader!

Mooie stad

Fam. Gundlach
    8-9-2014

Mooie stad, iets minder mondain dan het nabijgelegen Monaco. Strand is heerlijk. Wel een keienstrand (surfschoentjes zijn aan te raden!) maar daardoor ook geen hinderlijk waaiend zand. Beschaafd publiek, schoon strand.

Leuke omgeving.

Deedee
    2-8-2014

Wijk eens van de normale paden af en ga bijvoorbeeld eens naar Sospel.

Een dorpje dichtbij Menton in de bergen.

Menton scoort een 8,5 uit 10, op basis van 45 reviews