Camping Le Ventoux

8.9Fantastisch

• 9.5Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

Contact

192 reviews over Camping Le Ventoux

• 10Wouter Van Petegem18-07-2020

Super verzorgde camping en zeer gemoedelijke!

We waren hier vorig jaar. Hadden toen een geweldige tijd. Door corona besliste ik om naar dezelfde plek terug te keren, omdat ik hier zekerheid over had. We hebben hier een super tijd opnieuw. De camping is volledig corona safe (of zo voelt en lijkt het toch), sanitair, zwembad en alles wordt heel goed onderhouden en verzorgd. Zeer geslaagde vakantie. Volgende is om te boeken voor volgend jaar. Super bedankt!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Annick Vanbellen04-07-2020

Onze tweede thuis

We hebben weer genoten van een heerlijke vakantie! Ondanks covid19 voelden we ons hier zeer veilig. Camping en Restaurant volgden netjes de voorgeschreven maatregelen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Peter27-08-2019

Heerlijk

Fijne camping met zeer vriendelijke medewerkers. Wij verbleven in keurige mobilhome, iedere ochtend versie broodjes af te halen. Fijn zwembadje met ondiep gedeelte voor de kleintjes en met een winkeltje voor drankje/hapje/ijsje/etc. Leuke kleine dorpjes in de buurt. Uitstekend restaurant op de camping waar je ook kan afhalen. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kampeerder18-08-2019

2 nachten op deze camping gestaan. Kleinschalige camping met ontzettend vriendelijke mensen. Het sanitair is wat ouder maar wordt super netjes onderhouden. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal mensen wat op de camping staat. Voor de fietsliefhebber is dit een schitterende plek. Een echte aanrader....

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Hannie Maaskant16-08-2019

Goede camping met enkele verbeterpunten

Prachtig gelegen camping met een fantastisch uitzicht op de Mont Ventoux. In het restaurant Geraldinette kan je heerlijk eten. De eigenaren zijn altijd vriendelijk. Minpunt is het sanitair dat niet schoon overkomt en hier en daar wel wat opgeknapt kan worden. Het plaatsen van flessen desinfectie lijkt erop dat de gasten zelf de toiletten moeten schoonhouden. Ook is er weinig toezicht bij het ondiepe zwembad waar volop gesprongen en soms wel gedoken wordt (gevaarlijk) en worden de openingstijden niet consequent nageleefd dat de waterkwaliteit van het zwembad niet ten goede komt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gerja Poort13-08-2019

Top camping

Echt een hele fijne camping. Prachtige plekken. Sanitair is schoon. Maar zou de eigenaar eigenlijk in moeten investeren. Top restaurant met geweldige bediening. Bij de receptie zijn ze leuk lief aardig behulpzaam een meedenkt. Er is een leuk zwembad waar de kinderen en ouderen zeker zich heerlijk kunnen vermaken Als Nederlander ben je thuis en uit. Mooie omgeving, zeker voor fietsers en wijn liefhebbers is het hier genieten. Deze camping heeft 3 sterren maar verdiend zeker 5 sterren.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roderik van Bergen30-07-2019

Geweldig!

We komen elk jaar. Super leuke en gezellige camping! Leuke sfeer, mooie ligging...

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ton en Ria van Ginkel13-07-2019

Geweldige camping!

Wij hebben ruim zes weken op deze camping gestaan. Mooie verharde plaats, prachtige omgeving midden in de wijnvelden en dichtbij de Mont Ventoux. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair werd goed schoongehouden. Mooi zwembad en mooie plaatsjes en de omgeving om te bezoeken. S’ochtends uitgebreide brood service en een goede wijnproeverij op de camping.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Piet Vervloed20-05-2019

Mooie camping voor de sportieveling

Mooie complete camping met fantastisch restaurant waar op reservering gegeten kan worden. Paden zijn verlicht en verhard, schoon sanitair, behoorlijk zwembad, broodjesservice. Snacks op bestelling bij het restaurant af te halen. Mooie omgeving in de wijnvelden aan de voet van de Mont Ventoux. Ideale omgeving voor de sportieve fietser maar er zijn ook hike mogelijkheden door de wijnvelden en omringende heuvels. Leuke stadjes in de directe omgeving als Orange en Avignon. Overal wijnproeverijen o.a. In Chateau Neuf du Pape maar ook bij goedkopere caveau’s. Mooie camping voor een verblijf van 1 of meer weken in het zuiden van Frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Frank Palstra09-08-2018

Formidable !

Samen met mijn vrouw, dochter,schoonzoon en kleinkind hadden we voor 2 weken ruim van te voren 2 mobile homes gehuurd, hetgeen ons allemaal uitstekend bevallen is. Van alle gemakken voorzien(check de campingsite!) en een geweldige ligging met zicht op de Mont Ventoux en aan een wijngaard. Voor het eerst voor ons een verblijf op een vrij kleine camping, maar we hebben in alle opzichten genoten. Bijv. van het zwembad, het restaurant Geraldinette (top!) en de receptie (vriendelijk / behulpzaam) , waar je elke dag brood kon bestellen voor de volgende dag. Ook wat levensmiddelen waren er te koop.. soms heel handig ! We hadden een mooi overzicht gekregen wanneer en waar er leuke markten waren in onze omgeving. Hebben we dan ook regelmatig gebruik van gemaakt. Bij het mobile home veel op het terras gezeten, gebruik gemaakt van de barbecue en met zijn 5-en steeds met elkaar ontbeten onder het afdakje naast onze mobile home. Was geweldig !

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Le Ventoux info