Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Ventoux voor je op een rij gezet:

201 Reviews over Le Ventoux

• 9Arno en helma23-09-2022

Heerlijk en rustig

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping ligt heel mooi tussen de wijnvelden in. Vele mogelijkheden om dagtrips te maken en het is er heerlijk fietsten tussen de wijnvelden door. De eigenaren Pasja en Marcel zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Een aanrader voor een mooie vakantie en komen er zeer zeker nog eens terug

• 10Marie-José19-08-2022

Absolute aanrader

Wat een heerlijke plek!! Het begin al met een warm welkom van de eigenaars, heel personeel ook! We hadden twee fijne huisjes. De nieuwe Kolk en hostess in het restaurant eten hoe ze het je naar de zin moeten maken. Goed eten voor een mooie prijs. Geen gebruik gemaakt van het sandalen, maar zag er prima schoon uit! We komen zeker terug😀

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Floris Huijbregts19-08-2022

Heerlijk verblijf. Fijne niet te grote camping met super lieve eigenaren. Een heel fijn restaurant aanwezig waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Alle voorzieningen op de camping zijn schoon en onderhouden. Er is een fijn zwembad en er worden genoeg activiteiten georganiseerd zoals wijnproeverijen. Ook is er in de regio genoeg te zien en te beleven.

• 9Ree23-07-2022

Wat een mooie, rustige camping Idyllisch gelegen aan de voet van de Ventoux. In vergelijking met voorgaande jaren is de receptie die nu is gesitueerd in de voormalige Vila enorme verbetering, ruim opgezet en je voelt nog meer welkom dan voorheen. Leuk dat het assortiment aan locale producten wordt ten toon gespreid en verkocht in de receptie. Van lokale wijn tot tappende en olijfolie. Op het menu van restaurant staat op de kaart voor ieder wat wils, van vlees, vis tot veganistische en betaalbaar ook voor gezinnen met kinderen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Freddie Koerts19-07-2022

Schitterende camping

Klein, gemoedelijk, hartelijk ontvangst

Echt alles zeer goed geregeld We waren een dag te vroeg (omdat het verkeer mee zat) en konden gewoon komen. Dat ene nachtje is op te lossen. De eigenaren zijn gastheer en vrouw, dat merk je meteen. Er worden leuke dingen georganiseerd zoals een wijn proeverij of Belgische avond. Sanitair ook prima en wordt zeer regelmatig schoon gemaakt. Goed restaurant met heerlijk eten. Zwembad is eenvoudig, maar heerlijk om even te verkoelen. De omgeving is super voor fietsers, wandelaars. Maar ook het bezoeken van de vele kleine dorpjes is de moeite waard. Voor ons de eerste keer op vakantie in Frankrijk. We genieten hier zeer.

• 5Henk14-06-2022

In deze hoedanigheid niet meer.

Camping ligt in een mooie rustige omgeving met een prachtig uitzicht op de "Mont Ventoux" ,ideaale uitvalbazis voor fietsers.Vriedelijke en gemoedelijke nederlandse eigenaars. Camping is wel erg rommelig , met niet al te grote slecht onderhouden , onduidelijke plaatsen. Het sanitair is slecht onderhouden en is mijn inziens wel aan vernieuwing / vervanging toe,ĺ en was steeds verre van schoon.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jan en Hennie Stokker28-04-2022

In 1 woord TOP!!!

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vanaf je plek uit kijken op de Mont Ventoux, wat wil je nog meer? In de zomer zijn de schaduw plekken fijn. Maar in het voorjaar zijn de ruime plekken in de zon heel aangenaam. Er ligt glasvezel, dus internet is perfect. In de omgeving is veel te zien en te doen. Maar……..Op de camping is een TOP restaurant. Daar hoef je niet voor naar……waar dan ook! De ervaren kok en zijn vrouw gaan tot het uiterste om de gasten culinair te verwennen. Zowel de sfeer als het eten zorgt ervoor dat men zich daar echt helemaal ‘Happy’ gaat voelen. Kortom…..camping Le Ventoux is voor ons een TOP locatie. We hebben daar enorm genoten van het mooie stukje Frankrijk, onderaan de Mont Ventoux. Tip: ga vooral een overheerlijk Sharing menu proberen in het restaurant! Lekker wijntje erbij. Ohhhh we kunnen niet wachten om weer naar camping Le Ventoux te gaan.

• 8Marja Bos24-08-2021

Gemoedelijke kleine camping op een toplocatie

Fijne, kleine, gemoedelijke camping op 8 km van Bedoin en de klim naar de Mont Ventoux. Ideaal voor fietsliefhebbers, maar ook voor anderen meer dan genoeg te beleven in de omgeving. Gorges de la Nesque prachtig per fiets of auto, Gorges du Toulourenc om te zwemmen en doorheen te waden, Avignon op 30 km. Vele fietsroutes verkrijgbaar bij de receptie. Wij komen zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Kampeerder23-08-2021

Super camping met vriendelijke eigenaren

Dit is een geweldig gelegen camping voor de fietser. De omgeving is schitterend. Camping is rustig, heerlijk! Restaurant Geraldinette is een geweldige beleving. Wat een warm onthaal en wat een lekker eten. Eigenaren van het restaurant gaan de camping verlaten, hopelijk komt er een leuke/lekkere opvolging. De camping zelf is ondanks dat die super onderhouden is wel aan een opknapbeurt toe. Bij het zwembad ontbreken tegels aan de rand, de strandstoelen zijn voor een groot deel doorgezakt, tegels die kapot zijn en best gevaarlijk voor kleine kinderen. De stoelen bij het zitgedeelte aan t zwembad hebben grotendeels gaten, douches die loszitten in de muur. Zou jammer zijn als mensen daar straks voor wegblijven. Al met al ondanks bovenstaande een camping waar je zeker heen kan gaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Jeanette Spee07-07-2021

Heerlijke vakantie op een toplocatie!!!

Prima camping in een prachtige omgeving! Wij zaten in een huisje met het mooiste uitzicht op de Mont Ventoux. Eigenaars Pasha en Marcel zijn zeer prettige mensen. We waren hier met vrienden en we hebben genoten van de prachtige omgeving, de rust , het zwembad en het lekkere eten van het toprestaurant op de camping. Aanrader!!!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar