Camping Le Ventoux

182 reviews over Camping Le Ventoux in het Nederlands

Formidable !

Frank Palstra
9-8-2018

Samen met mijn vrouw, dochter,schoonzoon en kleinkind hadden we voor 2 weken ruim van te voren 2 mobile homes gehuurd, hetgeen ons allemaal uitstekend bevallen is. Van alle gemakken voorzien(check de campingsite!) en een geweldige ligging met zicht op de Mont Ventoux en aan een wijngaard.

Voor het eerst voor ons een verblijf op een vrij kleine camping, maar we hebben in alle opzichten genoten. Bijv. van het zwembad, het restaurant Geraldinette (top!) en de receptie (vriendelijk / behulpzaam) , waar je elke dag brood kon bestellen voor de volgende dag. Ook wat levensmiddelen waren er te koop.. soms heel handig !

We hadden een mooi overzicht gekregen wanneer en waar er leuke markten waren in onze omgeving. Hebben we dan ook regelmatig gebruik van gemaakt.

Bij het mobile home veel op het terras gezeten, gebruik gemaakt van de barbecue en met zijn 5-en steeds met elkaar ontbeten onder het afdakje naast onze mobile home. Was geweldig !

Familie Huisman
26-7-2018

Fijne rustige camping gelegen op een fantastische plek. Mooie mobilhome. Zeer gastvrije eigenaar. Mooi zwembad. Hier een week geweest. Fantastische uitvalsbasis voor de beklimming van de Mont Ventoux. Maar ook andere mooie fietstochten en autoritten. Ergo: wij vonden het top! Veel nationaliteiten op de camping, maar de eigenaar weet goed aan welke kwaliteitseisen een camping moet voldoen in de huidige tijd.

Opnieuw een fantastisch verblijf gehad!

Erna
26-8-2017

Dit is een leuke, gemoedelijke en overzichtelijke camping in een prachtig gebied. Ideaal voor gezinnen met jongere kinderen maar ook voor wielrenners. De omgeving heeft veel te bieden. In de buurt zijn veel mooie dorpen en er is er veel te zien en te doen in de omgeving. De camping heeft een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. De mensen die gezamenlijk de camping runnen zijn behulpzaam en meedenkend wat bijdraagt aan een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Helaas ben ik een paar dagen ziek geweest maar ben daarbij goed geholpen door Marcel die betrokken was, echt top!!! Het afgelopen jaar zijn er veel verbeterpunten toegevoegd zoals wc papier op de toiletten en ook het speelveld is leuk opgeknapt. Ook het speeltuintje wordt onderhouden, en toen er wat kapot ging werd het direct vervangen. Er is (gelukkig) geen animatie, maar zo af en toe wordt er wat leuks georganiseerd. De wijnproeverij is een aanrader. Het gastronomische restaurant is een enorm pluspunt bij deze camping, en is zéér aan te bevelen! Verbeterpunten zijn de stoelen bij het zwembad, waarvan er een behoorlijk aantal aan de onderkant gebroken zijn, en ook het sanitair gebouw kan beter voor een 3 sterren camping (wel redelijk tot voldoende schoon). Al met al een fijne camping waar wij met veel plezier komen. Het komende jaar komen er nieuwe kampeerplekken maar ook mobile homes bij, en hopelijk blijft de camping zich de komende jaren ook op andere punten verbeteren en zijn sfeer behouden. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben alweer voor volgend jaar geboekt. We kijken er alweer naar uit!

Opnieuw weer een geweldige vakantie gehad!

peter overduin
3-8-2017

Inmiddels voor het 7e jaar weer een geweldige vakantie gehad op deze camping. Ontzettende lieve mensen en een toprestaurant. Ook in 2018 hopen we er weer te zijn!

Fantastisch, Rustig en Zeer Vriendelijk

Benny S.
1-8-2017

1 week verbleven op deze camping.

Hadden oorspronkelijk een basis chalet gevraagd, maar aangezien deze volzet waren hebben we een luxe chalet gekregen voor dezelfde prijs. Zeer attent.

Marcel en zijn vrouw zijn zeer vriendelijke uitbaters en staan steeds klaar voor alle vragen of problemen.

Wij hebben een jongetje van 2,5 jaar. Alles was voorzien, en speeltuin en zwembad zijn ideaal voor alle kinderen.

Ideale en rustige camping op een kleine 10 minuten van de voet van de ventoux.

Enorme aanrader als je deze streek wil verkennen en wat aan rust toe bent.

Fantastisch, prachtige camping

Jacco en Symone Buurstra
24-7-2017

Prachtige camping midden tussen de wijnvelden met een mooi panorama uitzicht op de Mont Ventoux, camping waar nog een gemoedelijke sfeer hangt maar wel met allerlei voorzieningen. Plannen om volgend jaar terug te gaan worden al gemaakt!!

Geweldige camping!

Petra van Groenestijn
7-7-2017

Ik vond eigenlijk alles wel goed aan deze camping. Alles wat we zochten. Een niet te grote camping. Betaalbare prijs, mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Leuk zwembad, lekker restaurant, schoon sanitair, mooie staanplaatsen en vooral een prachtig uitzicht. Laatste paar jaar vanwege familie- omstandigheden niet naar toe gekund, maar hebben ons volgende verblijf alweer geboekt. Mogelijkheden te over. Zeker voor wie te Mont Ventoux (lopend, fietsend of met de auto) wil bezoeken is dit De Perfecte camping. Bovendien is het personeel ook nog héél erg vriendelijk en spreken zij voor het gemak ook nog nederlands. Al met al een perfecte camping.

Goed bevallen tijdens Tour du ALS

Bles
3-7-2017

Goed restaurant op de camping

Wederom een geweldige vakantie gehad

Johnnie
2-7-2017

Het is een landelijke camping met eigenaar en beheerders die altijd voor je klaar staan. Een prettige sfeer en een uitstekend

restaurant van hoog niveau met een fijne bediening en een geweldige chefkok.

Fantastisch uitzicht en veel wandel en fietsmogelijkheden.

Wij komen hier al jaren en zijn nog lang niet uitgekeken.

Het waren weer heerlijke weken........

Helene
1-7-2017

Fijne beheerders, super omgeving....heerlijke wijnen.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventoux in Mazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ventoux scoort een 8.26 uit 10 op basis van 183 reviews.