Géén boekingskosten

• 8.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

Contact

200 Reviews over Le Ventoux

• 5Henk14-06-2022

In deze hoedanigheid niet meer.

Camping ligt in een mooie rustige omgeving met een prachtig uitzicht op de "Mont Ventoux" ,ideaale uitvalbazis voor fietsers.Vriedelijke en gemoedelijke nederlandse eigenaars. Camping is wel erg rommelig , met niet al te grote slecht onderhouden , onduidelijke plaatsen. Het sanitair is slecht onderhouden en is mijn inziens wel aan vernieuwing / vervanging toe,ĺ en was steeds verre van schoon.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jan en Hennie Stokker28-04-2022

In 1 woord TOP!!!

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vanaf je plek uit kijken op de Mont Ventoux, wat wil je nog meer? In de zomer zijn de schaduw plekken fijn. Maar in het voorjaar zijn de ruime plekken in de zon heel aangenaam. Er ligt glasvezel, dus internet is perfect. In de omgeving is veel te zien en te doen. Maar……..Op de camping is een TOP restaurant. Daar hoef je niet voor naar……waar dan ook! De ervaren kok en zijn vrouw gaan tot het uiterste om de gasten culinair te verwennen. Zowel de sfeer als het eten zorgt ervoor dat men zich daar echt helemaal ‘Happy’ gaat voelen. Kortom…..camping Le Ventoux is voor ons een TOP locatie. We hebben daar enorm genoten van het mooie stukje Frankrijk, onderaan de Mont Ventoux. Tip: ga vooral een overheerlijk Sharing menu proberen in het restaurant! Lekker wijntje erbij. Ohhhh we kunnen niet wachten om weer naar camping Le Ventoux te gaan.

• 8Marja Bos24-08-2021

Gemoedelijke kleine camping op een toplocatie

Fijne, kleine, gemoedelijke camping op 8 km van Bedoin en de klim naar de Mont Ventoux. Ideaal voor fietsliefhebbers, maar ook voor anderen meer dan genoeg te beleven in de omgeving. Gorges de la Nesque prachtig per fiets of auto, Gorges du Toulourenc om te zwemmen en doorheen te waden, Avignon op 30 km. Vele fietsroutes verkrijgbaar bij de receptie. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Kampeerder23-08-2021

Super camping met vriendelijke eigenaren

Dit is een geweldig gelegen camping voor de fietser. De omgeving is schitterend. Camping is rustig, heerlijk! Restaurant Geraldinette is een geweldige beleving. Wat een warm onthaal en wat een lekker eten. Eigenaren van het restaurant gaan de camping verlaten, hopelijk komt er een leuke/lekkere opvolging. De camping zelf is ondanks dat die super onderhouden is wel aan een opknapbeurt toe. Bij het zwembad ontbreken tegels aan de rand, de strandstoelen zijn voor een groot deel doorgezakt, tegels die kapot zijn en best gevaarlijk voor kleine kinderen. De stoelen bij het zitgedeelte aan t zwembad hebben grotendeels gaten, douches die loszitten in de muur. Zou jammer zijn als mensen daar straks voor wegblijven. Al met al ondanks bovenstaande een camping waar je zeker heen kan gaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Jeanette Spee10-08-2021

Heerlijke vakantie op een toplocatie!!!

Prima camping in een prachtige omgeving! Wij zaten in een huisje met het mooiste uitzicht op de Mont Ventoux. Eigenaars Pasha en Marcel zijn zeer prettige mensen. We waren hier met vrienden en we hebben genoten van de prachtige omgeving, de rust , het zwembad en het lekkere eten van het toprestaurant op de camping. Aanrader!!!

• 9Jeanette Spee.10-08-2021

Super vakantie!!

Mooie omgeving op een leuke camping , in een huisje met het mooiste uitzicht op de Mont Ventoux. Eigenaars Pasha en Marcel zijn zeer prettige mensen. Je kan heerlijk wandelen , er is op maandag een leuke markt in Bedoin, uiteraard fietsen/wielrennen, en prima zwemmen in het zwembad. Wij waren hier met vrienden , waarmee we heerlijke getafeld hebben, er is een nl een toprestaurant op de camping en we hadden bij het huisje ook een gas bbq. Kortom gewoon gaan, aanrader!!

• 9Fam komen11-10-2020

Het was weer geweldig komen al heel wat jaartjes bij Macel en Pascha eten altijd heerlijk in het restaurant. Wat een fijne camping en lieve mensen.en we hebben ons heel veilig ondanks covid 19.veiliger op de camping dan thuis

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Burggraaf29-09-2020

Rust en uitzicht

Genieten van de gastvrijheid, de rust, het lekkere eten en het prachtige uitzicht op DE kale berg.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Wouter Van Petegem18-07-2020

Super verzorgde camping en zeer gemoedelijke!

We waren hier vorig jaar. Hadden toen een geweldige tijd. Door corona besliste ik om naar dezelfde plek terug te keren, omdat ik hier zekerheid over had. We hebben hier een super tijd opnieuw. De camping is volledig corona safe (of zo voelt en lijkt het toch), sanitair, zwembad en alles wordt heel goed onderhouden en verzorgd. Zeer geslaagde vakantie. Volgende is om te boeken voor volgend jaar. Super bedankt!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Annick Vanbellen04-07-2020

Onze tweede thuis

We hebben weer genoten van een heerlijke vakantie! Ondanks covid19 voelden we ons hier zeer veilig. Camping en Restaurant volgden netjes de voorgeschreven maatregelen.

Camping Le Ventoux info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar