Camping Marius

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd in oktober 2017

• 9Ludwig31-08-2013

toffe plek om te ontspannen

Bij aankomen ontvangen door een strenge maar rechtvaardige receptioniste. Zij maakt de regels duidelijk en die dienen gevolgd te worden, wat maar goed is. Hierdoor kom je terecht op een rustige camping waar ontspannen op de eerste plaats staat. Ook in het restaurant, waar je steeds vriendelijk en familiaal ontvangen wordt. Zeer goed eten en altijd vers( zie foto tonijn) Zeer proper sanitair, 2x daags gepoetst. Bij problemen wordt er alles aan gedaan om u te helpen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 5fam. prins05-09-2011

te veel camping voor te weinig strand

Een typische franse hutje-mutje camping aan prachtig baaitje in La Couronne. Erg jammer dat er nog vier andere campings aan het zelfde baaitje grenzen en dat heel Martigues zelf ook nog eens op die paar vierkante meter strand aanwezig is. Als dan elke avond op een andere naastgelegen camping de herrie losbarst is het feest compleet.. Er zijn goede gedragsregels op de camping aanwezig, maar helaas houdt niemand zich hieraan en wordt niemand op de vingers getikt voor ongewenst gedrag. Het restaurant is echt héél slecht, maar het sanitair is prima! Wie geen Nederlanders tegen wilt komen zit hier ook goed. De korte wandeling naar het strand is erg mooi, maar met veel trappen. De eigen wastafel op de plek is heel prettig. Van de dichtbij gelegen olieraffinaderijen hebben wij niets gemerkt, ook niet geroken. Ik ga zeker niet meer terug, misschien zegt dat genoeg?

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5Kuky Vallaeys09-07-2011

Wij komen niet terug

Na drie fantastische flowercampings was Le Marius een enorme teleurstelling. Wij hadden een bungalow met als uitzicht binnen, een witte muur voor het raam. Op onze plaats was er buiten, net plaats om tafel en stoelen te zetten.De omgeving is wel mooi , de bungalow trouwens ook. Buiten de camping kan je naar het strand wandelen. Onze woonst is dus volgens de normen van flowercamping niet aan te raden. Het restaurantje daarentegen is wel gezellig. Voor tent of caravan misschien wel beter. De camping is rustig. Kuky

Gereisd met vrienden in januari 2011

Camping Marius info