• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Lourmarin

Prachtig!

Fam. Dijk, 17-8-2017
    Mooi plaatsje met kasteel en mooie omgeving. Gezellig, veel restaurantjes, terrasjes en winkeltjes. Goede ijssalon. Om verliefd op te worden, zo'n plaats!

Gezellig, mooi stadje

ernatd, 24-6-2017
    Prachtige weekmarkt, leuke terrassen

Zeer mooi dorp !

fam Starremans, 14-10-2016

Het vuurwerk eind augustus als afsluiting van de zomervakantie was super !

Verder een typisch Frans toeristendorpje, liepen er ook wel elke dag even heen, er werd veel georganiseerd , vooral veel marktjes in de periode dat wij daar waren, ook het kasteel is zeer de moeite waard om te gaan bekijken.

Heerlijk dorpje!

nicoleheij, 1-9-2016
    Ok, ik hou van marktjes.. Dat maakt een hoop goed. De vrijdagmarkt in Lourmarin is een hele grote markt (vroeg heen ivm parkeren). Wat een leuke mensen, kraampjes en spulletjes. Ach ja, misschien betaal je teveel op de markt, maar het smaakt er dan ook naar! Worsten, kaas, verse producten, olijven. Hele leuke winkeltjes, ook moderne lifestyle winkeltjes, leuke eigenaren, veel galerietjes, leuke straatjes. Onwijs heerlijk gegeten bij Gaby (lunch) en de Pizzaria (in de tuin, verse producten). Ik ben helemaal fan.Alleen net het grote vuurwerk gemist. Ga vooral NIET zitten bij Salon du Thé Bistrot. Wat een vreselijke eigenaar. We twijfelden over de lunch. 21 euro voor steak hache. Toen besloten om alleen koffie te nemen (met kids). Toen ze daar achter kwamen was de eigenaar zo boos dat hij zo onze koffiekopjes en limonadeglazen hardhandig oppakte en zowat op de lege tafel er naast smeet. Tuurlijk snap ik dat we een gedekte tafel bezet houden.. maar dat had ook anders gekund. Dus daar niet heen. Zelfs de fransen op het terras verontschuldigden zich voor deze Franse patron.

Gezellig touristisch stadje.

eric, 27-9-2015

Enkele keren bezocht.

Grote markt: koop er echter geen kaas of vijgen, want dan betaal te veel te veel.

Koffietje zijn goedkoop: €1,50

Het kasteel is de moeite waard om te bezoeken.

Lourmarin scoort een 8,4 uit 10, op basis van 22 reviews