We hebben een aantal aanbieders voor Lourmarin voor je op een rij gezet:

Reviews over Lourmarin

Zeer mooi dorp !

fam Starremans
    14-10-2016

Het vuurwerk eind augustus als afsluiting van de zomervakantie was super ! Verder een typisch Frans toeristendorpje, liepen er ook wel elke dag even heen, er werd veel georganiseerd , vooral veel marktjes in de periode dat wij daar waren, ook het kasteel is zeer de moeite waard om te gaan bekijken.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijk dorpje!

nicoleheij
    1-9-2016

Ok, ik hou van marktjes.. Dat maakt een hoop goed. De vrijdagmarkt in Lourmarin is een hele grote markt (vroeg heen ivm parkeren). Wat een leuke mensen, kraampjes en spulletjes. Ach ja, misschien betaal je teveel op de markt, maar het smaakt er dan ook naar! Worsten, kaas, verse producten, olijven. Hele leuke winkeltjes, ook moderne lifestyle winkeltjes, leuke eigenaren, veel galerietjes, leuke straatjes. Onwijs heerlijk gegeten bij Gaby (lunch) en de Pizzaria (in de tuin, verse producten). Ik ben helemaal fan.Alleen net het grote vuurwerk gemist. Ga vooral NIET zitten bij Salon du Thé Bistrot. Wat een vreselijke eigenaar. We twijfelden over de lunch. 21 euro voor steak hache. Toen besloten om alleen koffie te nemen (met kids). Toen ze daar achter kwamen was de eigenaar zo boos dat hij zo onze koffiekopjes en limonadeglazen hardhandig oppakte en zowat op de lege tafel er naast smeet. Tuurlijk snap ik dat we een gedekte tafel bezet houden.. maar dat had ook anders gekund. Dus daar niet heen. Zelfs de fransen op het terras verontschuldigden zich voor deze Franse patron.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is de echte Provence

Vercammen M.
    7-7-2014

Lourmarin is een "kunstenaarsstadje" met meer galereien dan groentewnkels. Restaurants en bars genoeg, niet erg goedkoop. Prachtige dorpjes in de omgeving, waar het goed eten is aan redelijke prijzen, veel wegen voor fietstoerisme, goed maar wel smal ( autoverkeer ).

Gereisd Met partner in mei 2014

Lief authentiek frans dorp

Hameete
    24-8-2013

Lourmarin is een echt authentiek frans dorpje met veel kunstenaars, een mooi Chateau waar geregeld iets georganiseerd wordt. Elke week een grote markt en in de zomermaanden wordt er daarnaast ook nog artistieke markten gehouden. Er zijn leuke terrasjes en een paar kleine boetiekjes en galerijen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend leuk provencaals dorpje / stadje

mblanker
    6-8-2013

Een ontzettend leuk provencaals dorpje / stadje. Veel terrasjes (middenin het dorpje) en veel kustzinnige winkeltjes. Erg gezellige sfeer. Er is ook een kasteel dat je kunt bezoeken, ook zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013
Lourmarin scoort een 8,9 uit 10, op basis van 23 reviews