Camping La Source

Camping La Source
9,3

Omschrijving
Aktiv Camping Prutz in Tirol is dé plek voor de actieve vakantieganger dankzij de bergrijke omgeving. Je hebt hier broodjesservice en de kinderen mogen als activiteit hun eigen pizza bakken. Op een deel van de camping zijn de plekken wat krapper. De plekken in het nieuwe deel van de camping zijn ruimer. Je verblijft in het plaatsje Prutz.

75 reviews over Camping La Source in het Nederlands

Moet je een keer geweest zijn.

Bertje,
12-10-2018

Camping is in hoogseizoen bijna altijd vol en reserveren kan niet. Heb ik zelfs ook telefonisch geprobeerd. Gewoon vroeg komen en dat lukte ons gelukkig.

Fijne, nette camping, heel vriendelijke receptie die ook goed Engels spreekt. 's nachts rustig. Mooie grote plekken voor onze caravan 632cm + auto. Wij hadden niet de Super comfort plekken dan heb je volgens mij alleen een afvoer extra bij je caravan of camper. Voor brood moet je naar de bakker boven in het dorp lopen, klein klimmetje op de camping zelf en dan ben je er. De camping heeft een restaurantje met eenvoudige kaart, niet te duur en de pizza's zijn heerlijk. Prachtig, helder, blauw meer en omgeving is ook schitterend. Dorpje Moustiers-Sainte-Marie is prachtig maar erg toeristisch. Vroeg gaan voor parkeerplek is aan te raden. Er is geen grote Supermarkt in de buurt, 20km. Kleine super in het dorpje Les Salles is 2 x duurder als grote Franse super.

Heerlijke omgeving en rust !

Jacqueline,
7-10-2018

La Source is een kleinschalige terrassencamping. Vanaf de camping loop je zo door een klein bospad naar het mooie blauwe Lac de St.Croix. Een heerlijke plek met (let op waterschoenen!) een heel mooi kiezelstrand en uitzicht op de bergen. Heel stil en heel rustgevend.

De kampeerplekken zijn allen verschillend en de campingeigenaar zoekt met jou naar een geschikte plek voor je tent of caravan.

Je zit midden in de bergen dus moet je wel wat kilometers afleggen naar een volgend dorpje of bezienswaardigheid ( st marie moustiers is het dichst bij en ook erg mooi !). Bovenaan de camping loop je via een toegangshek ( veilig!) naar het kleine dorpje met terrasjes en een kleine supermarkt. In Aups zit een grotere intermarche waar wij heen gingen.

Sanitair is top, schoon en hele fijne douches ( sommigen zijn openluchtdouches zodat je naar de sterren kan kijken bij het douchen).

Rustige camping en na 22 uur is het stil.

Aanrader!

Wij hebben een fijne vakantie gehad op La Source. Schoon sanitair en nette camping. Na 22.00 uur was het prettig rustig op de camping.

Jammer dat de kleine snackcorner niet open is tot einde seizoen.

Geweldige camping lekker dicht bij meer en aan de andere kant lekker dicht bij dorp als ik dan toch een klein puntje voor verbetering zou kunnen aandragen zou een toiletbril wel erg prettig zijn deze zijn er nu niet

Heerlijke vakantie gehad!

U Schalk,
6-5-2018

Fijne rustige camping met mooi en schoon sanitair. Direct aan het meer.

Topper

Joop,
12-1-2018

Kleinschaligheid, rust, ligging, schoon sanitair

Uiermate tevreden

Leo Geudens,
21-9-2017

Prachtig gelegen, heel nette en rustige camping. Uitstekend management. Vlakbij het meer van Saint-Croix en aan de rand van Les Salles sur Verdon met lekkere restaurantjes en tal van winkeltjes. Centraal gelegen om de mooie Verdonstreek te bezoeken. Niet alleen de canyon is een aanrader, ook tal van mooie dorpen in de regio: Villecroz, St. Croix, Castellane, Moustier, Aiguines, ... .Geen tijd voor verveling.

Eén verbeterpunt maar: de WIFI is zeker op "piekmomenten" onbruikbaar.

Heerlijke vakantie gehad, geen aanmerkingen

Mathias KLINKHAMER,
19-9-2017

Heerlijke vakantie gehad, geen aanmerkingen. Mooie ligging, sanitair brandschoon, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad

Suggesties meer waterputten

Hoger amper

WiFi inbegrepen bij de prijs..

Top camping

Marcel BROCKHOLZ,
11-9-2017

We hebben erg genoten van deze camping. Was een rustige familie camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source in Les Salles sur Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.