Camping La Source

71 reviews over Camping La Source in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

U Schalk
6-5-2018

Fijne rustige camping met mooi en schoon sanitair. Direct aan het meer.

Topper

Joop
12-1-2018

Kleinschaligheid, rust, ligging, schoon sanitair

Uiermate tevreden

Leo Geudens
21-9-2017

Prachtig gelegen, heel nette en rustige camping. Uitstekend management. Vlakbij het meer van Saint-Croix en aan de rand van Les Salles sur Verdon met lekkere restaurantjes en tal van winkeltjes. Centraal gelegen om de mooie Verdonstreek te bezoeken. Niet alleen de canyon is een aanrader, ook tal van mooie dorpen in de regio: Villecroz, St. Croix, Castellane, Moustier, Aiguines, ... .Geen tijd voor verveling.

Eén verbeterpunt maar: de WIFI is zeker op "piekmomenten" onbruikbaar.

Heerlijke vakantie gehad, geen aanmerkingen

Mathias KLINKHAMER
19-9-2017

Heerlijke vakantie gehad, geen aanmerkingen. Mooie ligging, sanitair brandschoon, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad

Suggesties meer waterputten

Hoger amper

WiFi inbegrepen bij de prijs..

Top camping

Marcel BROCKHOLZ
      11-9-2017

We hebben erg genoten van deze camping. Was een rustige familie camping

Zeker voor herhaling vatbaar

Bart LONDOZ
        11-9-2017

Goed gelegen, dicht bij het strand, alles is dichtbij op de camping, veel faciliteiten op de camping (bbq, genoeg goede douche, ...)

Makkelijke weg naar het dorp boven waar alles aanwezig is.

Proper, thuisgevoel, vriendelijk, mooie locatie

Dirk valcke
          6-9-2017

Vriendelijke mensen,propere sanitair, rustig, mooie locatie aan t water en dorpje erbij met alle mogelijkheden, veilig. Niet teveel honden toelaten want de ene hond stresst de andere. Wij komen volgend jaar zeker terug. Deze camping verdient 5 sterren. We voelden ons onmiddellijk thuis.

super ligging , mooie rustige camping vriendelijk personeel

Een super leuke camping waar we al vele jaren met super veel plezier heengaan en graag blijven komen. super gezellig voor de kinderen maar ook zeker voor de ouders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source in Les Salles sur Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Source scoort een 9.25 uit 10 op basis van 140 reviews.