La Roquette sur Siagne

We hebben een aantal aanbieders voor La Roquette sur Siagne voor je op een rij gezet:

Reviews over La Roquette sur Siagne

Hele leuke camping in een leuke omgeving

Erik,
    2-12-2018

Leuke camping met een mooi zwembad, en mooie ruime plaats bij de stacaravan.

De omgeving is ook heel leuk, al is de afstand naar de stranden niet zo ver, je staat wel vaak in de file ernaar toe.

Ook mag de animatie wel wat beter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad, prima camping/stacaravan

G.H.H. Zegers,
    17-9-2018

Bij aankomst werden we netjes ontvangen en vooruitgereden door een medewerker die ons naar de Premium stacaravan leidde en een korte rondleiding door het huisje gaf. De stacaravan was vrij nieuw, goed schoon en groter dan we verwacht hadden, vooral ook de veranda was groot (slaapkamers niet, past het bed net in, maar daar hoef je toch alleen maar te slapen). Een fijne, rustige plek, helemaal bovenin de camping. Jammer dat nou net wij niet dat mooie uitzicht hadden over Cannes en de zee. Zwembad netjes, niet druk. Buitenbad is leuk, vooral ook voor kleine kinderen, niet verwarmd, maar het overdekte bad wel. Springkussen favoriet bij onze 3-jarige zoon. Ideaal de Intermarché net buiten de camping. Camping goed bereikbaar en ligt centraal voor uitstapjes naar Cannes, Nice. Monaco, St. Tropez. Ook het binnenland is prachtig (Gorge du Verdon). Goede wifi-verbinding over de hele camping. Eigenlijk niet iets negatiefs over de camping, prima.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super vriendelijk Personeel!Topcamping!

Smeets,
    16-8-2018

Mooi Zwembad waar altijd plaats was vriendelijk personeel, super leuke badmeesters niets was te veel gevraagd! Leuk restaurant waar je lekker kon eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nette camping

Arjan,
    13-8-2018

Mooie terrassen camping op een schitter mooi plekje op 15 minuten rijden van het strand.

Zeer mooie zwembad voor kinderen van 0 tot 10 jaar

Volgende zaken kunnen nog worden verbeterd:

Paden en wegen op de camping

Animatie een beetje meer gericht op andere talen als frans ( aankondiging bij een activiteit in meerdere talen ipv alleen Frans)

Restaurant kan je lekker eten, maar kan stuk klant gerichter.

Gereisd anders in augustus 2018

Top camping om de Cote d'Azur te bezoeken!

Familie Smidt,
    3-8-2018

Prima camping om de Cote d'Azur te bezoeken. Zeer klantvriendelijk en enthousiast personeel. Zeer mooi zwembad, ook voor oudere kinderen. Stacaravan van Yellow Village was luxe en prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
La Roquette sur Siagne scoort een 5,9 uit 10, op basis van 8 reviews