La Roche des Arnauds

We hebben een aantal aanbieders voor La Roche des Arnauds voor je op een rij gezet:

Reviews over La Roche des Arnauds

Het best bewaarde geheim van Frankrijk

anoniem,
    10-8-2016

We hebben met 4 personen 3 weken een compleet ingerichte bungalowtent gehuurd voor € 415 per week in het hoogseizoen. Prima bedden, dekens, koelkast, keuken met veel groen en heel veel ruimte om ons heen. Zeer voordelige vakantie op mooie camping!! Gebruik tennisbaan en tennisrackets is gratis. In de buurt kun je mooie wandelingen maken. Op zondagavond presenteren activiteiten-organisaties zich op het terras, waar je je kunt inschrijven voor raften, canyoning, paardrijden in de bergen, via ferrata etc. Door de weeks zijn eigenaren zeer behulpzaam met regelen activiteiten of bellen naar organisaties. Zo hebben we, via de eigenaar, voor 4 personen een boot (zonder vaarbewijs) gehuurd voor 2 uur varen op het meer van Serre Poncon voor € 38. De website geeft niet weer hoe fijn deze vakantieplek is. Deze camping is het best bewaarde geheim van Frankrijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Omgeving is prachtig!

Joris Smit,
    4-8-2013

Het leuke is van deze omgeving is dat je alle kanten op kan. Je kan naar het ruwe berggebied, naar een wat mooier en lieflijker berggebied of naar een mooie vlakte. Het kan allemaal! Er zijn in de buurt ook erg leuke stadjes om te bezichtigen. Het meer grote meer in de buurt is ook een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013
La Roche des Arnauds scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews