vakanties Juan-les-Pins (bij Antibes)

Reviews over Juan-les-Pins (bij Antibes)

Heerlijk!

Tineke Bunschoten,
    24-9-2018

Net terug van een wederom heerlijke vakantie bij No28. Dit keer zaten we in appartement Fossil. Dit appartement heeft een groot terras waar je heerlijk kunt genieten van je ontbijt in het zonnetje of een lekker glas wijn kunt drinken in de namiddag. Het appartement is niet groot maar ruim genoeg voor twee personen.

Leven als God in Frankrijk

Marjan Gierman,
    18-8-2018

Voor de 2de keer studio Fossil gehuurd en net zoals eerste keer superbe oftewel fantastisch. Ook al ben je de franse taal niet eigen, met nederlandse gastvrouw Jeannette voel je je meteen thuis. Geen veranderingen ten opzichte van vorig jaar toen ik met mijn dochter 'n week vakantie had. Ditmaal met mijn wederhelft die helaas vliegangst heeft waardoor wij met auto reisden die (ideaal) bij Jeannette op terrein geparkeerd stond. Immers alles is in handbereik oftewel op loopafstand. 't was erg kort maar super relaxt en dan kun je er weer tegen...ofschoon we alletwee al geopperd hebben graag zo gauw mogelijk terug te gaan en ook mijn dochter vroeg er al weer om. Terecht als God in Frankrijk! Jeannette bedankt en zeker au revoir!

Als thuiskomen.

Ed Agnes Derksen,
    3-8-2018

Weer terug van een heerlijke vakantie. Een zeer belangstellend maar zeker niet opdringerige gastvrouw Jeanette. Maar gewoon een heerlijk gezellig mens. Een mooi en smaakvol ingericht appartement van alle gemakken voorzien. Ligt op loopafstand van Antibes en Juan les Pins en de zee. En ja het was warm maar dat was het in Nederland ook en daar heb ik ook geen airco, en ja het ligt aan een drukke straat. Maar dit alles heeft onze vakantie zeker niet verpest. Mocht ik weer naar Antibes op vakantie willen dan boek ik zeker hier een verblijf.

Wederom verrukkelijk

J. Van Straten,
    1-7-2018

Voor de tweede keer heerlijk verbleven bij Jeanette, dit keer in de kamer met het geweldige balkon. Mooie kamer, erg schoon en het balkon is super groot. Het maakte ons verblijf in Juan les Pins weer tot een feestje!

Ook heel fijn dat we onze huurauto op Jeanette’s eigen terrein mochten neerzetten.

Bedankt lieve Jeanette voor een zalig verblijf!

Fantàstische plek die wij koesteren met ons ❤️.

Lisette,
    16-6-2018

Voor de tweede keer verbleven wij in het súpergezellige en smaakvol ingerichte (van àlle gemakken voorzien) appartement Zinco wat een lekker groot zonnig overdekt terras (met véél privacy) heeft waar je in feite ‘leeft’, voorzien van een fijne broccante eettafel aan schaduwkant. Het uitzicht is héérlijk; palmbomen, mooie residences èn de pràchtige groene tuin van Jeannette (de zéér vriendelijke, gastvrije eigenaresse). De redelijk drukke (schóne!) straat waaraan no. 28 ligt, vinden wij alleen maar erg gezellig (je bent lopend zó in hartje Juan les Pins) en ondervinden daar geen geluidsoverlast van (de naar binnen openslaande deuren van terras zijn voorzien van rolluiken). De ligging is perfect; aan de ene kant loop je naar het publieke strand van Antibes en de andere kant naar de strandtentjes van Juan les Pins. Het trein station is 10 min. lopen en vandaar uit kun je fantàstische dagtochten maken naar andere mooie plekjes/ steden.

Juan-les-Pins (bij Antibes) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 45 reviews