Géén boekingskosten
FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurFréjusCampings FréjusCamping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurFréjus

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 590 reviews
+106/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 590 reviews
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Domaine du Colombier is een terrassencamping met tropische tuinen en een mooi zwembad waar het in het hoogseizoen wel druk kan zijn. Geniet je graag van rust dan is de camping minder geschikt want hij ligt aan een drukke weg. Al zorgt dit er wel voor dat je zonovergoten steden als Nice en St. Tropez binnen een uur bereikt.

Contact

603 Reviews over Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

• 7D. Thomas24-07-2022

Te dure camping voor wat ze is.

Stonden hier 2 nachten met onze camper en dat was niet goedkoop. Op een ongezellige staanplaats met vuile ligstoelen. Aan een zeer drukke baan. Zeer duur Proxi-supermarktje. Zwembad wel mooi. Sanitair ok. Op 2 km van het oude Fréjus wat zeer klein maar gezellig is. Doorgewandeld naar Fréjus-Port wat prefab is. Eerder een 4 ipv een 5-sterrencamping.

• 8Manuela19-06-2022

Heerlijke vakantie

Wat hebben we het hier fijn gehad! Wij verbleven 2 weken in een stacaravan van Eurocamps. Wij hadden geluk, want we hadden veel privacy bij onze caravan. Een aantal caravans stonden met het terras erg in het zicht. Alles was keurig onderhouden en er is veel groen wat ook netjes bijgehouden is. Personeel spreekt redelijk goed Engels en is zeer behulpzaam.

Ook wat kleine minpunten. Er wordt hard gereden op de camping door de gasten. In ons laantje kwam ook het pendelbudje voorbij, die rijden ook erg hard. Maar deze busjes zijn ook weer een pluspunt want de camping is soms erg stijl en dan is zo'n busje fijn.

Over animatie kan ik weinig zeggen, wij maken daar geen gebruik van. Het eten in het restaurant is erg duur (€15,- voor een eenvoudige en kale pizza) en van slechte kwaliteit. Hier zijn we niet meer geweest. In de buurt zat lekkere restaurants.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug!

• 3Eetgelegenheden
  • 4Ben24-05-2022

Niet fantastisch wel voor een nacht

Rolstoel kan niet 2 toilet plekken wil je zwemmen in grotte bad kost jou 9 € pp voor 2 uur wifi niet goed de campung is wel leuk maar geen 5 ster

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6Ik05-05-2022

Prima voor een anderhalve week in de meivakantie

Niet ingericht als echte camping, voor het afwassen is bij het zwembad sanitair maar 1 mogelijkheid om af te wassen… het wordt wel zeer regelmatig schoongemaakt. Is toiletpapier en toiletreiniger spray aanwezig. Het is veel meer gericht op de grote hoeveelheid stacaravans en huisjes…. Je zit (ook op een luxe kampeerplaats) naast een drukke weg en je plekje is niet heel ruim. De ligbedjes en de koelkast zijn wel weer lekker op deze plekjes… wij zullen niet zo snel meer hier heen gaan . De kinderen (twee onder de 11 jaar en eentje er boven) vonden het zwembad (waar je naast zit) wel erg leuk. De badjuf is wel erg streng…

• 8Marjolijn30-08-2021

Mooie camping

Mooie nette terrassencamping met prachtige begroeiing. Hartelijke ontvangst met fles Rose al koud in keurig schoon huisje Patio. Zwembad mooi en goed restaurant. Wij zaten er alleen klem naast naast dat zorgde ervoor dat er 's avonds wel heel veel herrie was van de (Franse) animatie tot 23.00uur. Dat word je na een paar dagen wel zat. Omgeving prachtig.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Judith24-08-2021

Fantastisch camping, netjes en schoon. Ideaal met

Accomodatie was perfect in orde en schoon. Zwembad en restaurants waren top en de camping is ideaal voor kinderen. Genoeg te doen in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Ronald10-08-2021

Leuk , maar vooral voor kleinere kinderen

Mooie goed verzorgde en schone camping in mooie omgeving.Zwembad is oké, maar niet te groot en vooral prima voor kids tot 13.De Spa is mooi,maar alleen voor 16+ en tegen betaling van 18€ pppd.Verder is WiFi tegen betaling, dat is wel erg ouderwets.Huisjes hebben voldoende privacy. Er is genoeg bedrijvigheid op de Camping, maar toch niet overdreven luidruchtig. Ondanks kleine minpunt, is het prima vertoeven.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Vincent10-08-2021

Prima camping!

Prima camping! Mooi zwembad (niet groot) en twee leuke leuke restaurants met best een aardige kaart. Natuurlijk wel druk overal maar dat hoort erbij. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Natuurlijk op enkele uitzonderingen na. De ligging van de camping is ook goed. Binnen een kwartier lig je op het strand. Moet je wel met de auto gaan natuurlijk en hopen dat het niet heel druk is. Binnen 45 minuten zit je in Cannes. Helaas ben je daar binnen 3 minuten van al je geld af.😉 Het is niet goedkoop! Wij zijn twee weken geweest en het restaurant is niet gratis maar hier klagen wij niet over.Natuurlijk zijn hier ook mensen die de hele dag hun handdoeken op een bedje laten liggen. Zielig maar aan dat soort mensen ontkom je echt niet.

• 7Jildou10-08-2021

Vakantie 2021

Accommodatie was prima evenals de faciliteiten de plekjes waren vrij smal en de behulpzaamheid van de receptie liet te wensen over...

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10ML10-08-2021

Geweldig mooie camping!

Wat een mooie camping!De camping is prachtig aangelegd overal waar je kijkt staan prachtige bomen (voornamelijk palmbomen)Het zwembad is prachtig en de glijbanen super leuk! Onze kinderen hebben zich er uitstekend vermaakt.Onze 6 persoons caravan met airco was perfect, vlakbij het zwembad en de speeltuin. De omgeving van de camping is ook erg leuk, er zijn prachtige baaien waar je heerlijk kan zwemmen.Cannes is in de buurt en met de boot naar saint tropez is ook super leuk!Het plaatsje Frejus is ook heel gezellig.Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad!Deze camping is 100% een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar