Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 597 reviews
+106

7.7GoedScore uit 597 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Domaine du Colombier is een terrassencamping met tropische tuinen en een mooi zwembad waar het in het hoogseizoen wel druk kan zijn. Geniet je graag van rust dan is de camping minder geschikt want hij ligt aan een drukke weg. Al zorgt dit er wel voor dat je zonovergoten steden als Nice en St. Tropez binnen een uur bereikt.

597 Reviews over Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

• 9mieke hermanides04-09-2022

Top camping

Altijd plek aan t zwembad , goed eten met een prachtig uitzicht , nette caravan, kregen een SMS dat we al eerder in de caravan mochten. Prima lokatie om uitstapjes te maken prachtige streek ,fregus boulevard ligt op 5 minuten rijden en daar is altijd wat te doen markt ,winkels en heel veel terrasjes om te eten of te drinken.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Anoniem27-08-2022

Genoten!!

Wauw! Erg genoten van deze super mooie camping. Prachtig en mooi aangelegd. Leuk zwembad met leuke glijbanen en veel ligbedjes waar altijd plek is. Vriendelijke behulpzame medewerkers. Super fijn en schoon huisje wat wij via de camping hebben geboekt. Het lag in een fijn rustig straatje vlakbij het zwembad. In de avond leuke shows. Camping is klein wat wij altijd erg fijn vinden. De omgeving is prachtig. Leuke stadjes en mooie stranden. Wij waren als gezin met 2 kids van 9 en 12 jaar. Wij komen zeker nog eens terug... TOP!

• 8Anoniem18-08-2022

Wat een fijne camping. Mooi zwembad met goede glijbanen voor onze kinderen van 6,13 en 15 jaar. Veel bedjes dus altijd wel plek. Zwembad vonden wij ook nooit overvol. Frietjes, pizza en lasagne afhaal goed voor camping begrippen. Levendige camping maar om 22.00uur stil. Geen last gehad van de animatie of te hard rijdende camping gangers. Leuk voetbalveldje. Bij de camping zelf geboekt. Bij de receptie goed Engels en Nederlands. Markt Fresjus erg leuk. Strand vonden wij minder. Super Fijne 2 weken gehad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9WiDi18-08-2022

Prachtige camping!!

Geweldige vakantie gehad hier! Patio stacaravan prima in orde. Hadden plek dichtbij zwembad gevraagd en gekregen. Zwembad en gehele camping prachtig aangelegd! Restaurant paar keer lekker gegeten. Animatie team doet echt zijn best er iets leuks van te maken, helemaal goed! Veel te zien in omgeving en personeel super vriendelijk. Echt een aanrader, lage cijfers vooral door kampeerders gegeven en begrijpelijk. Deze camping is meer op stacaravan bezoekers gericht. Wij waren dik tevreden!!! Komen terug naar de cote d’azure!

• 9Trudy15-08-2022

Super mooie camping

We zijn nog op de camping en wat heerlijk is het hier. Staan met grote tent (8x5) 2 bijzettentje, auto en kar en hebben nog genoeg ruimte om lekker te zitten. Erg ruim dus, en het is een medium plek. Douches en toilet bij het gebouw van het zwembad, keurig allemaal. Prachtige bomen en planten, super aangelegd. Heb veel ervaring met Franse campings en deze behoort tot 1 van de mooiste. Vriendelijk personeel, weinig lawaai. Leuk zwembad en prima winkeltje als je wat vergeten bent. Wij zijn enthousiast!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Fam. Broekhuis11-08-2022

Mooie camping!

We hebben onze stacaravan via Eurocamp geboekt. We hadden een fijne en rustige plek op de camping, met voldoende privacy. Stacaravan was prima, goed onderhouden en schoon. Op sommige plekken is het aardig stijl op de camping, daardoor was het af en toe ideaal om gebruik te maken van het "treintje" wat de hele dag door het park rijdt. Zwembad keurig schoon, inclusief het sanitair. Badmeesters zijn consequent, maar dit zorgt er wel voor dat het voor iedereen fijn en veilig blijft. In het restaurant vonden wij het eten goed, het personeel is vriendelijk. De baas van het restaurant had volgens ons wel wat vriendelijker mogen zijn. Het animatieteam maakte er elke keer weer een klein feestje van bij de minidisco voor de kinderen! Supermarkt is klein, sommige producten best prijzig, maar elke ochtend verse broodjes! De meneer die er werkt is erg vriendelijk! Kortom, grote kans dat we hier ooit weer eens gaan verblijven!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7D. Thomas24-07-2022

Te dure camping voor wat ze is.

Stonden hier 2 nachten met onze camper en dat was niet goedkoop. Op een ongezellige staanplaats met vuile ligstoelen. Aan een zeer drukke baan. Zeer duur Proxi-supermarktje. Zwembad wel mooi. Sanitair ok. Op 2 km van het oude Fréjus wat zeer klein maar gezellig is. Doorgewandeld naar Fréjus-Port wat prefab is. Eerder een 4 ipv een 5-sterrencamping.

• 8Manuela19-06-2022

Heerlijke vakantie

Wat hebben we het hier fijn gehad! Wij verbleven 2 weken in een stacaravan van Eurocamps. Wij hadden geluk, want we hadden veel privacy bij onze caravan. Een aantal caravans stonden met het terras erg in het zicht. Alles was keurig onderhouden en er is veel groen wat ook netjes bijgehouden is. Personeel spreekt redelijk goed Engels en is zeer behulpzaam.

Ook wat kleine minpunten. Er wordt hard gereden op de camping door de gasten. In ons laantje kwam ook het pendelbudje voorbij, die rijden ook erg hard. Maar deze busjes zijn ook weer een pluspunt want de camping is soms erg stijl en dan is zo'n busje fijn.

Over animatie kan ik weinig zeggen, wij maken daar geen gebruik van. Het eten in het restaurant is erg duur (€15,- voor een eenvoudige en kale pizza) en van slechte kwaliteit. Hier zijn we niet meer geweest. In de buurt zat lekkere restaurants.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug!

• 3Eetgelegenheden
  • 4Ben24-05-2022

Niet fantastisch wel voor een nacht

Rolstoel kan niet 2 toilet plekken wil je zwemmen in grotte bad kost jou 9 € pp voor 2 uur wifi niet goed de campung is wel leuk maar geen 5 ster

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6Ik05-05-2022

Prima voor een anderhalve week in de meivakantie

Niet ingericht als echte camping, voor het afwassen is bij het zwembad sanitair maar 1 mogelijkheid om af te wassen… het wordt wel zeer regelmatig schoongemaakt. Is toiletpapier en toiletreiniger spray aanwezig. Het is veel meer gericht op de grote hoeveelheid stacaravans en huisjes…. Je zit (ook op een luxe kampeerplaats) naast een drukke weg en je plekje is niet heel ruim. De ligbedjes en de koelkast zijn wel weer lekker op deze plekjes… wij zullen niet zo snel meer hier heen gaan . De kinderen (twee onder de 11 jaar en eentje er boven) vonden het zwembad (waar je naast zit) wel erg leuk. De badjuf is wel erg streng…

Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar