6,7

Yelloh Village Domaine du Colombier is een terrassencamping met tropische tuinen en een mooi zwembad waar het in het hoogseizoen wel druk kan zijn. Geniet je graag van rust dan is de camping minder geschikt want hij ligt aan een drukke weg. Al zorgt dit er wel voor dat je zonovergoten steden als Nice en St. Tropez binnen een uur bereikt.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

374 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) in het Nederlands

Fantastich

Van der berg,
12-1-2019

Wii zijn hier geweest in juni 2018 voor twee weken in een mobil home. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt leuke animatie en veel te doen voor de kinderen. Het gebruik van de navette die vanaf s'morgens tot s'avonds over het park begeefdt is erg prakties. Erg leuk zwembad en goed oplettende badmeesters. Onze mobil erg schoon en een erg mooi uitzicht een echte aanrader voor deze camping en we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2018

Beste Familie Van der berg,

Het hele team van Domaine du Colombier bedankt u voor uw review.

Uw mening vat de positieve punten van het domein samen. Enorm bedankt voor de details van uw vakantie voor de andere bezoekers !

Hopelijk zien wij u dit jaar weer terug op Domaine du Colombier voor nieuwe avontureren.

Tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten,

Daisy Domaine du Colombier 0033(0)4.94.51.56.01

Heerlijke camping met kleine kinderen!

Jim,
1-12-2018

Wij vierden twee weken vakantie begin juni. De camping was kwa bezetting relatief rustig, maar niet te, ideaal dus. De stacaravans zijn functioneel ingericht en lekker knus. Bij de stacaravan hadden wij een grote vlonder van ongeveer 30 m2 en dat was ideaal, omdat je het meeste buiten bent. De camping beschikt over een leuk zwembad vooral voor kinderen vanaf vijf jaar en ouder met een verdieping hoger een bar, pizzaria, restaurant en disco voor kinderen. Dat vonden onze kinderen erg leuk . Ook is er een leuke speeltuin en een kleine supermarkt. Als je naar het strand wilt, dan ben je wel 10-15 minuten onderweg. Wij lagen meestal bij Plage St. Aygulf. Aan het einde van die straat bij de winkels heb je ondiepere zee wat handig is met kleine kinderen. Op de meeste plekken betaal je voor parkeren. De boulevard tussen Frejus en Saint-Raphael is gezellig, heeft meerdere leuke eettentjes en een casino. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Beste Jim,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven over uw vakantie op Domaine du Colombier. Heel fijn te lezen dat u heerlijke tijd bij ons gehad heeft en dat u zowel onze camping, onze diensten als de accommodatie geapprecieerd heeft.

Ons eerste doel is de tevredenheid van de klanten en wij zijn heel blij dat wij dit hebben kunnen verwezenlijken.

Bedankt voor de tips die u geeft aan onze toekomstige klanten.

Wij hopen u binnenkort weer op Domaine du Colombier te mogen verwelkomen.

nooit meer.

liz,
17-9-2018

Camping plek aan de rand van de weg. verkeer lawaai. Ik persoonlijk vind dat er veel huisje door elkaar staan. En te dicht op elkaar. en dit voor een 5 sterrencamping. Sanitair slecht. deurknoppen kapot. Op de douches geen of wel haken om je kleding op te hangen. douches water is te koud of te warm. Bij de afwasruimte is maar 2 mogelijkheden om te gebruiken. Afwaswater wordt niet warm. In het restaurant werden we rond 22;00 uur letterlijk weg gezogen. Men begon te stofzuigen. Er werd niet gezegd dat men ging sluiten. Bediening is onvriendelijk. Ik begrijp dat dit seizoen bijna is afgelopen. Heb het gevoel gehad dat men liever wil dat je weg gaat,dan dat je wordt uitgenodigd om iets te eten of te drinken.

Gereisd met partner in september 2018
Daisy, DG, 11-1-2019

Beste Liz,

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review op zoover achter te laten. Wij vinden het heel spijtig dat Domaine du Colombier niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij vinden het eveneens heel jammer dat u de technische problemen niet bij ons aan de receptie gemeld heeft, wij worden namelijks vaak gefeliciteerd voor onze reactiviteit. Wij hebben jullie negatieve punten genoteerd en zullen hieraan in 2019 aan werken.

Bij deze wens ik onze (toekomstige) klanten even te informeren dat de organisatie van het restaurant volgend jaar volledig, in de positieve zin, zal veranderen. Wij hopen dat u toch een fijne vakantie bij ons gehad heeft.

Daisy 0033(0)4.94.51.56.01 Domaine du Colombier

Selectcamp

Nog nooit in 30 jaar Frankrijk zo teleurgesteld over een camping! Wat een enorm verschil met alle andere campings: Yelloh onwaardig....tenminste als je kampeert met tent of caravan. We kamperen met een tent. Blijkt bij aankomst dat de paar staplaatsen die er zijn, gesitueerd zijn aan een hele drukke weg met enorme geluidsoverlast! Daarnaast is het dichtst bijzijnde sanitair dat van het zwembad waarbij je continue moet zoeken of er überhaupt een schone en droge toilet te vinden is. Ook ontbreekt een mogelijkheid om even gezellig af te wassen. In het zwembad is zwemmen onmogelijk: het lijkt meer een lang circuit van 2 tot 3 meter breed waarin je massaal door de stroming rondjes moet lopen. Bij receptie zeer onvriendelijk personeel en tot 02.00 uur ‘s nachts herrie op de camping, zelfs door eigen personeel. Op de camping wordt erg hard gereden, ook met de bewuste “golfkarretjes”. Wij zijn evenals vele anderen lotgenoten eerder vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Ryanne,

Wij danken u voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt om uw observaties met ons te delen.

Het eerste doel van Domaine du Colombier is het tevreden stellen van haar klanten. Het is moeilijk om unanimiteit te bereiken, om iedereen tevreden te stellen, om aan alle wensen van iedereen te voldoen, maar wij doen steeds ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u een geweldige vakantie heeft.

Domaine du Colombier heeft inderdaad nog maar enkele staanplaatsen (+/- 18) en die zijn inderdaad niet ver van de externe weg gelegen. Deze staanplaatsen zijn beschermd door een geluidswerende muur van +/- 3m. Deze informatie vindt u terug op onze website en op het plan, op geen enkel moment hebben wij deze informatie voor u verborgen.

Wij begrijpen uw opmerking in verband met de hygiëne in onze sanitaire gebouwen niet echt, wij hebben namelijk een team van meerdere personen die van ‘s ochtends tot s’avonds permanent de toiletten en douches poetst. Jammer dat wij deze informatie dan ook niet eerder van jullie ter plaatse ontvangen hebben, anders hadden wij dit kunnen nakijken en ingrijpen indien nodig. Wij worden vaak gefeliciteerd voor onze reactiviteit.

Wij informeren de toekomstige klanten even dat er eveneens een 2e sanitair gebouw is, waar u net zoals in het andere, afwasmogelijkheden heeft.

Het spijt ons dat wij niet aan u verwachtingen hebben voldaan en wij hopen dat u voor een volgende vakantie een camping vindt die voldoet aan uw wensen.

Met vriendelijke groeten,

Daisy Domaine du Colombier 0033(0)4.94.51.56.01

Prima camping Jammer Vd ligging maar verder ok. Echter het restaurant la paillotte heeft zeer slechte bediening. Geen oog voor de klant en zeer onvriendelijk. Ook niet flexibel en idioot duur voor een camping (€10,00 voor een glas rose!!!!) In de balbeo als je lekker je baantje wil trekken smorgens om 09:00 uur zetten ze keiharde rapmuziek op. Echt ze hebben er geen gevoel voor daar! Bediening heeft echt geen oog voor de klant en verpest het mooie complex daar. Heel irritant!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Daisy, DG, 11-1-2019

Beste mevrouw, mijnheer,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven. Het is voor ons een groot genoegen te lezen dat u een fijne vakantie bij ons gehad heeft.

Onze excuses voor de problemen die u gehad heeft bij het restaurant La Paillote. Ik kan jullie enkel en alleen beloven dat wij jullie opmerkingen goed genoteerd hebben en dat wij er alles aan doen om dit te verbeteren.

Bij deze informeer ik onze (toekomstige) klanten dat het concept "La Paillote" naast de Balnéo, in positieve zin, zal veranderen.

Hopelijk mogen wij jullie een volgende keer ontvangen op Domaine du Colombier !

Daisy 0033(0)4.94.51.56.01 Domaine du Colombier

Niet voor herhaling voor ons

Fam Grond,
22-7-2018

We zijn net terug van 2 weken camping; Zeer Frans georiënteerde camping. Verder mooie camping met fijn zwembad. Fréjus is groot en heeft weinig te bieden wat ons betreft. Restaurant op de camping; duur, en slecht opgevoed personeel, weinig vriendelijk, vooral met elkaar bezig, jong. Wij zijn niet kieskeurig maar deze camping zullen we niet meer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Netjes, maar nooit meer

Sylvia,
2-7-2018

Op zich een nette camping, maar gelegen langs een hele drukke weg met flink geluidsoverlast. Het zwembad is mooi, maar aan de kleine kant in het hoogseizoen. Er is geen groot deel waar je even lekker kunt zwemmen. Bijna nergens dieper dan 1,20 m, er is slechts een klein deel 1,50 m maar dat zit dan weer bij het kinderbad. Verder ontbreekt een leuke speeltuin. Onze kinderen vonden de speeltuin maar saai. Pal in de zon en niet eens een schommel.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, maar nooit weer

Francios,
2-7-2018

Wisselend, ontvangst door portier was onprettig en niet gericht op caravan. Werden op een krappe parkeerplaats geloodst. Campingplek langs drukke weg. 2 eigenlijk, buiten de camping en op de camping. Wc geen warm water en smerig, omdat zwembad, restaurant en camping er gebruik van maken. Te weinig capaciteit. Restaurant lekker gegeten, maar minder vriendelijk personeel. Erg leuk zwembad, wel kleiner als verwacht, entertainment en personeel doen er wel alles aan om je welkom te laten voelen. Leuk treintje met aardige chauffeur. Qua kamperen zou ik eerder kiezen voor camping la baume in dezelfde straat en ook 5*. Mooie grote zwembaden en gezellige staanplekken om te kamperen. Hiervan heb ik ook een recentie gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie goed onderhouden camping!

Jeffrey Jonkman,
28-9-2017

Het was een goed onderhouden camping met alle faciliteiten die je nodig bent. Ook de thema's (per straat) zijn leuk bedacht! Wij zouden aanraden om bij de camping zelf te boeken in plaats van via touroperator. Anders ben je aangewezen op de verantwoordelijken van die organisaties en die zijn niet altijd even goed bereikbaar. Daarentegen zijn ze erg behulpzaam op de camping zelf en er worden ook meerdere talen gesproken, zoals Engels, Frans en Nederlands. De caravan die wij hadden (via touroperator) was gedateerd. Wat vooral erg tegen viel was het slechte bed! Het zwembad is erg mooi. Goed onderhouden en voor alle leeftijden wat. Een deel is zelfs verwarmd. Er wordt nadrukkelijk gecontroleerd op gepaste badkleding. Wellicht een beetje hypocriet, want de reden is hygiëne. Je zou namelijk in een weide zwembroek ook overdag kunnen rondlopen / zweten in de zon bij je caravan (alsof vrouwen met een bikini dat niet doen). Op 2 minuten rijden met de auto heb je een bakker en op 5 minuten de Lidl supermarkt om je boodschappen te doen. Erg prettig en goed betaalbaar.

Al met al een heerlijke vakantie en de camping is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Matig. Lijkt wel een circuit.

Rico Bo,
23-9-2017

Personeel vriendelijk. Mooie ligging en een mooi zwembad,alleen jammer dat t zwembad bovenop de heuvel ligt en het er dus vrijwel altijd hard waait (in zomer misschien lekker maar eind september fris). Supermarkt in de ochtend lekker vers brood wat zeer betaalbaar was. Speeltuin voor kinderen leuk. Camping dicht langs een zeer drukke weg waarvan veel motorrijders lijken te denken dat het een circuit is, zeer gehorig. Deze weg moet je proberen op te rijden als je naar het strand wilt (kan wel eens 5 min duren voordat je ruimte hebt). Ook op het park zelf rijden mensen als malloten, ook het personeel in die electro karren. Zeer gevaarlijk voor kleine kinderen. Al met al leuk voor een keer touroperator en de service van het personeel daarvan was overigens ronduit klasse!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.