Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°17°
Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

372 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

nooit meer.

liz
17-9-2018

Camping plek aan de rand van de weg. verkeer lawaai. Ik persoonlijk vind dat er veel huisje door elkaar staan. En te dicht op elkaar. en dit voor een 5 sterrencamping.

Sanitair slecht. deurknoppen kapot. Op de douches geen of wel haken om je kleding op te hangen. douches water is te koud of te warm. Bij de afwasruimte is maar 2 mogelijkheden om te gebruiken. Afwaswater wordt niet warm.

In het restaurant werden we rond 22;00 uur letterlijk weg gezogen. Men begon te stofzuigen. Er werd niet gezegd dat men ging sluiten. Bediening is onvriendelijk. Ik begrijp dat dit seizoen bijna is afgelopen. Heb het gevoel gehad dat men liever wil dat je weg gaat,dan dat je wordt uitgenodigd om iets te eten of te drinken.

Nog nooit in 30 jaar Frankrijk zo teleurgesteld over een camping! Wat een enorm verschil met alle andere campings: Yelloh onwaardig....tenminste als je kampeert met tent of caravan. We kamperen met een tent. Blijkt bij aankomst dat de paar staplaatsen die er zijn, gesitueerd zijn aan een hele drukke weg met enorme geluidsoverlast! Daarnaast is het dichtst bijzijnde sanitair dat van het zwembad waarbij je continue moet zoeken of er überhaupt een schone en droge toilet te vinden is. Ook ontbreekt een mogelijkheid om even gezellig af te wassen. In het zwembad is zwemmen onmogelijk: het lijkt meer een lang circuit van 2 tot 3 meter breed waarin je massaal door de stroming rondjes moet lopen. Bij receptie zeer onvriendelijk personeel en tot 02.00 uur ‘s nachts herrie op de camping, zelfs door eigen personeel. Op de camping wordt erg hard gereden, ook met de bewuste “golfkarretjes”. Wij zijn evenals vele anderen lotgenoten eerder vertrokken.

Prima camping Jammer Vd ligging maar verder ok. Echter het restaurant la paillotte heeft zeer slechte bediening. Geen oog voor de klant en zeer onvriendelijk. Ook niet flexibel en idioot duur voor een camping (€10,00 voor een glas rose!!!!) In de balbeo als je lekker je baantje wil trekken smorgens om 09:00 uur zetten ze keiharde rapmuziek op. Echt ze hebben er geen gevoel voor daar! Bediening heeft echt geen oog voor de klant en verpest het mooie complex daar. Heel irritant!

Direct boeken

Niet voor herhaling voor ons

Fam Grond
22-7-2018

We zijn net terug van 2 weken camping;

Zeer Frans georiënteerde camping. Verder mooie camping met fijn zwembad. Fréjus is groot en heeft weinig te bieden wat ons betreft.

Restaurant op de camping; duur, en slecht opgevoed personeel, weinig vriendelijk, vooral met elkaar bezig, jong.

Wij zijn niet kieskeurig maar deze camping zullen we niet meer boeken.

Netjes, maar nooit meer

Sylvia
2-7-2018

Op zich een nette camping, maar gelegen langs een hele drukke weg met flink geluidsoverlast. Het zwembad is mooi, maar aan de kleine kant in het hoogseizoen. Er is geen groot deel waar je even lekker kunt zwemmen. Bijna nergens dieper dan 1,20 m, er is slechts een klein deel 1,50 m maar dat zit dan weer bij het kinderbad. Verder ontbreekt een leuke speeltuin. Onze kinderen vonden de speeltuin maar saai. Pal in de zon en niet eens een schommel.

Leuk, maar nooit weer

Francios
2-7-2018

Wisselend, ontvangst door portier was onprettig en niet gericht op caravan. Werden op een krappe parkeerplaats geloodst. Campingplek langs drukke weg. 2 eigenlijk, buiten de camping en op de camping. Wc geen warm water en smerig, omdat zwembad, restaurant en camping er gebruik van maken. Te weinig capaciteit. Restaurant lekker gegeten, maar minder vriendelijk personeel.

Erg leuk zwembad, wel kleiner als verwacht, entertainment en personeel doen er wel alles aan om je welkom te laten voelen. Leuk treintje met aardige chauffeur.

Qua kamperen zou ik eerder kiezen voor camping la baume in dezelfde straat en ook 5*****. Mooie grote zwembaden en gezellige staanplekken om te kamperen. Hiervan heb ik ook een recentie gemaakt.

Mooie goed onderhouden camping!

Jeffrey Jonkman
28-9-2017

Het was een goed onderhouden camping met alle faciliteiten die je nodig bent. Ook de thema's (per straat) zijn leuk bedacht! Wij zouden aanraden om bij de camping zelf te boeken in plaats van via touroperator. Anders ben je aangewezen op de verantwoordelijken van die organisaties en die zijn niet altijd even goed bereikbaar. Daarentegen zijn ze erg behulpzaam op de camping zelf en er worden ook meerdere talen gesproken, zoals Engels, Frans en Nederlands.

De caravan die wij hadden (via touroperator) was gedateerd. Wat vooral erg tegen viel was het slechte bed!

Het zwembad is erg mooi. Goed onderhouden en voor alle leeftijden wat. Een deel is zelfs verwarmd. Er wordt nadrukkelijk gecontroleerd op gepaste badkleding. Wellicht een beetje hypocriet, want de reden is hygiëne. Je zou namelijk in een weide zwembroek ook overdag kunnen rondlopen / zweten in de zon bij je caravan (alsof vrouwen met een bikini dat niet doen).

Op 2 minuten rijden met de auto heb je een bakker en op 5 minuten de Lidl supermarkt om je boodschappen te doen. Erg prettig en goed betaalbaar.

Al met al een heerlijke vakantie en de camping is een aanrader!

Matig. Lijkt wel een circuit.

Rico Bo
23-9-2017

Personeel vriendelijk. Mooie ligging en een mooi zwembad,alleen jammer dat t zwembad bovenop de heuvel ligt en het er dus vrijwel altijd hard waait (in zomer misschien lekker maar eind september fris).

Supermarkt in de ochtend lekker vers brood wat zeer betaalbaar was. Speeltuin voor kinderen leuk. Camping dicht langs een zeer drukke weg waarvan veel motorrijders lijken te denken dat het een circuit is, zeer gehorig. Deze weg moet je proberen op te rijden als je naar het strand wilt (kan wel eens 5 min duren voordat je ruimte hebt).

Ook op het park zelf rijden mensen als malloten, ook het personeel in die electro karren. Zeer gevaarlijk voor kleine kinderen.

Al met al leuk voor een keer touroperator en de service van het personeel daarvan was overigens ronduit klasse!

Matig enthousiast

Lieneke
4-9-2017

Tja... Schone en goed onderhouden camping. Wij vonden het zwembad echter wat tegenvallen, wat klein, weinig ruimte om lekker te spelen in het water, zeer streng personeel. Voornamelijk Franse gasten waardoor het lastig was voor de kinderen om aansluiting te vinden. Ook de animatie was niet in het Nederlands. Bij de kinderdisco wel wat Nederlandse nummers, daar was alles mee gezegd. Slechte ligging van de mobile home. Best een mooi uitzicht, maar we stonden met de rug van de mobile home naar de straat. Totaal geen overzicht op de kids als ze wilden spelen. En dat was wel degelijk nodig, want de auto's (ook van de camping zelf) rijden hard! Inderdaad vlakbij het strand enz, maar daarvoor hoef je niet perse naar deze camping te gaan. Wij komen er niet meer!

Prima Camping heerlijk genoten!

Voss4
1-9-2017

Prima camping, schoon, netjes, verzorgd.

Prima personeel, accommodatie was verzorgd, schoon en alles in orde.

Personeel bij het zwembad ziet er niet gemotiveerd uit maar zijn wel streng.

Restaurant op de camping voldoende maar niet niet super, wij kregen dus het eten niet tegelijk met zijn allen en de prijzen zijn voor dit "type" restaurant aan de hoge kant.

Campingwinkel is weer eens van uitbater veranderd, waarbij een NL krant na half Augustus om onduidelijke redenen niet meer te verkrijgen is.

Brood is snel uitverkocht (na 09:30 uur vaak al op) en de winkel voorziet in de simpele dagelijkse behoefte maar in vergelijking met een supermarkt zeer duur!

Goede bakker (meer keus en bijna de helft goedkoper) zit op 5 auto minuten rijden.

Strand is top en in de buurt, uitstapjes naar mooie plaatsen + het achterland is zeer goed te doen en een aanrader!

Alle dingen zoals een ziekenhuis, benzinepomp of centrum allemaal zeer dichtbij.

Nadeel, er wordt overal veel gerookt...ook in het restaurant, speeltuin en zelfs bij het zwembad daar werd niets van gezegd...ronduit smerig (zeg ik als roker!!)

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.