Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)stersterstersterster

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

7.6Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Yelloh Village Domaine du Colombier is een terrassencamping met tropische tuinen en een mooi zwembad waar het in het hoogseizoen wel druk kan zijn. Geniet je graag van rust dan is de camping minder geschikt want hij ligt aan een drukke weg. Al zorgt dit er wel voor dat je zonovergoten steden als Nice en St. Tropez binnen een uur bereikt.

573 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

• 2019
    8Erwin en daniella18-08-2019

Fantastich

Top camping niks op aan te merken eten was lekker vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018

• 8Denny09-08-2019

Mooie camping leuk voor de kinderen ook

Leuke camping niks mis mee

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stéphanie05-08-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

• 9Joost03-08-2019

Gewoon genoten

Zeer tevreden over de hele vakantie. We zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen. Accommodatie was uitstekend (nieuw in 2019) met een prima bbq, lekkere lounge banken, grote overkapping, heerlijke jacuzzi en meer. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het mooie zwembaden met glijbanen en de andere faciliteiten. De spa was zeer relax en erg mooi. Het park wordt ook netjes onderhouden. Enig verbeterpunt is een sterker en stabieler internet. Deze valt vaak weg hetgeen af en toe wat frustratie heeft opgeleverd. Maar verder dus erg genoten. Bedankt daarvoor!

• 6Eetgelegenheden

• 9Joost03-08-2019

Gewoon genoten

• 6Eetgelegenheden

• 4Jasper22-07-2019

Eerder weg, nooit meer. #slecht

Voor kampeerders (eigen tent) zeer slechte camping, niet Yelloh waardig en zeker geen 5 sterren. Kampeerplekken kijken tegen een lelijke muur aan en liggen pal naast een hele drukke weg. Geen oog dicht gedaan dus paar dagen eerder vertrokken dan gepland helaas. Ook de sanitaire voorzieningen zijn slecht voor kampeerders, namelijk dezelfde als voor de zwembadgasten en die laten het smerig achter en wordt amper schoongemaakt. Op de wc’s wordt 24 uur per dag keiharde house-muziek gedraaid. Leuk misschien voor zwembadgasten maar niet als je als kampeerder savonds/snachts nog even moet plassen (klaarwakker). Er rijden elektrische busjes op de camping, maar die rijden savonds veel te hard waardoor gevaarlijke situaties ontstaan. Wij gaan daar nooit meer terug en raden iedereen af om daar te boeken, in ieder geval de kampeerders. Bovendien ligt de camping ongunstig, bij een bedrijventerrein ver van centrum en strand. Alles met de auto:-(

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Freek Exterkate22-07-2019

Tegenvallend, kleine lawaaierige standplaatsen.

We hebben vouwwagen en grote plaats gevraagd. Al in november 2018 geboekt.toegewezen een plaats die ter nauwernood paste, langs zeer drukke en luidruchtige weg. Toiletgebruik continue “disco” muziek hard aan ook ‘s nachts. Voor tieners( van mij waren 19 en 21 jaar) weinig te beleven. Voornamelijk franstalig. Zwembad mooi maar niet geschikt om echt te zwemmen (baantjes trekken). Voor ons geen herhaling waard.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Manuela18-07-2019

Mooi, maar niet voor tieners.

Mooie camping, maar gelegen op een berg. De weg naar het zwembad is een flinke klim. Voor de tieners helaas niet veel te beleven. De disco stelt dan ook niet veel voor. Het zwembad en de animatie ligt bovenop de berg, de speeltuin en het voetbalveldje helemaal onderaan. Dat is erg jammer! Welis er af en toe een leuk marktje en er is een mogelijkheid om een ponyritje te maken. De omgeving is prachtig, de camping ligt ideaal voor uitstapjes met de auto.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Deborah Philippens13-07-2019

Super mooie yelloh camping!

Wij zijn dit jaar voor de 2de keer geweest, super tevreden weer. Animatie spreekt niet alleen maar Frans, weet niet vanwaar jullie dit halen? Tijdens zowel de animatiedans gedurende de dag als bij de show s avonds, spreken ze frans, nederlands, engels en duits. Wij hadden voor de 2de maal het huisje ‘manhattan’ proper, en mooie ligging. Voor de tenten en mobilehomes zijn de plaatsen inderdaad aan de kant net langs de weg. Onze kinderen hebben alweer super genoten Kortom, wij gaan volgend jaar terug :)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Roxanne07-07-2019

Lekkere camping!

Helaas was de animatie vooral Frans en werd er vrijwel geen andere taal gesproken tijdens de vermaak momenten. Het sanitair is oké, maar mag zeker een opknapbeurt gebruiken en in ieder geval dagelijks schoongemaakt worden i.p.v. alleen even checken.

Gereisd in juli 2019

D-reizen

39 tips over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

• Inge Busschaert, 30-06-2014

De markt op zaterdag in Frejus centre is leuk om te doen en de "couleur locale" op te snuiven. Rij de kuststrook "par bord de mer" af richting Cannes en je zal de mooiste baaitjes en strandjes ontdekken.

• Dinie, 23-09-2013

Met de boot naar st. Tropez, vanuit Les issambres kun je ook vragen en ben je er in 30 minuten. Vaak minder druk als in St. Maxime. door de bergen rijden naar Cannes en langst de kust terug, echt een prachtige route! Marineland is duur, maar wel leuk voor de kids.

• Anja Galle, 24-07-2014

Fréjus is heel mooi om te bezoeken. Een gezellig dorp. In de haven en aan het strand is er vanaf juli tot eind augustus elke avond een avondmarkt. Die gaat zelfs verder tot in St. Raphaël. Ook zeker de moeite: St. Maxime, St.Tropez (vermijd filles door de overzet te nemen in St.Maxime, prachtige markt op dinsdag!), Roquebrune, Cannes (rijd langs de kust, dit is prachtig! - Corniche d'or), Eze, Gorge du Verdon - 2 weken was te kort om alles te bezoeken!

79 vragen over Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping)

• Fleur, 01-01-2018

meivakantie jonge kids!

Wie heeft er ervaring met deze camping in de meivakantie met kleine kids? aanrader? en wie gaat er 28 april 2018? Wij hebben geboekt, maar ben nieuwsgierig naar ervaringen.

gr Fleur

Kees, 13-12-2018

Hoi Fleur, Nee geen ervaring. Maar wij willen ook in de meivakantie gaan met 2 kids.

• Daan, 02-09-2016

Eten drinken bij het zwembad????

Mag je zelf wat eten en drinken mee nemen? Of word er streng op gecontroleerd?

• Mikeyb, 03-01-2016

wat voor sportmogelijheden zijn er op de camping?

Is er een fitnessruimte met bokszakken ed op de camping? Is dit tegen betaling?

p.lohuis, 01-04-2016

Er zijn sport mogelijk heden bij het SPA zwembad. Er staat bijvoorbeeld fietsen IN het water. Mijn man heeft hard gelopen in de omgeving, is te doen.

Camping Yelloh! Village Domaine du Colombier (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa