Camping La Vieille Ferme

Contact

148 reviews over Camping La Vieille Ferme

• 8Fam. Colijn28-09-2020

Topvakantie!

Onverwachts op deze camping terecht gekomen en wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Schitterende omgeving, leuke camping met vriendelijke eigenaren en relaxte sfeer op de camping. Ruime plaatsen met stroom, water en afvoer voor chemisch toilet bij de plekken. Er is genoeg aanbod en vertier voor iedereen. Jong en oud, beginnende of gevorderde sporter. Deze vakantie staat op onze lijst van topcampings en komen zeker nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Robert31-08-2020

Geweldig

Samen met mijn vriendin en twee vrienden zijn we een week verbleven op deze charmante camping. De camping wordt gerund door de ontzettend vriendelijke en behulpzame Nederlanders Bert en Ilse. Bij aankomst krijg je uitgebreid te horen wat er in de omgeving te doen is en daarnaast ontvang je het weekprogramma van de camping zelf. Er wordt echt van alles georganiseerd voor jong en oud. Denk daarbij aan een volleybal- en tafeltennistoernooi, raften, pubquiz, hikes, yoga en meerdere malen per week kan je met Bert op de racefiets de omgeving verkennen. Daarnaast ligt de camping op 10 minuten wandelen van het Lac de Serre-Poncon en op 20 minuten wandelen van het zeer sfeervolle Embrun. Tot slot is het restaurant op de camping erg lekker, gezellig en is het mogelijk om heerlijke pizza’s af te halen. De persoonlijke benadering van Bert die het altijd leuk vond om ons te zien zorgt ervoor dat we absoluut terug komen en ontzettend hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Brenda Andriese30-08-2020

Fantastische vakantie door camping en omgeving

Vanwege de enthousiaste ervaringen van kennissen, besloten wij last minute naar deze camping te gaan omdat het weer in Nederland niet fijn zou zijn om te kamperen. Daarnaast zijn we beiden sportief en daar leent deze camping zich enorm voor. De camping zelf is prachtig groen, hele ruime plaatsen en het uitzicht is fantastisch. Het restaurant Chez Elsa vonden wij helemaal te gek! Heerlijk eten en een relaxte sfeer. Wij hadden onze racefietsen niet bij ons maar die kun je daar prima huren bij Alpes2Roues. De mensen die daar werken zijn erg aardig en behulpzaam en de fietsen zijn top! Bert heeft ons ook super geholpen door routes aan te raden waarvan hij dacht dat ik die wel aankon. Alle keren was het een geweldige fietservaring. Het nabij gelegen Plan d'Eau heeft fantastisch zwemwater. Zeker perfect als je je "open water zwemmen" skills weer wil opkrikken. Om het meer kun je fantastisch hardlopen. We hadden een super vakantie!!!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Jesse Sytema06-08-2020

Fantastische camping

Erg genoten van deze camping. Op De camping worden verschillende activiteiten georganiseerd voor jong, oud, ervaren of onervaren. Veel faciliteiten in de buurt. Camping is gelegen aan de durance, erg lekker om in af te koelen na een lange dag! Wij gaan hier zeker terug komen! Voor de recreatieve/sportieve sporter is dit een GEWELDIGE Camping ook kan je er prima vertoeven met jonge kinderen de animatie is uitstekend.

Jesse Sytema👌

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Iets01-08-2020

Top camping!!

Super mooie omgeving en heerlijke camping. Vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken. De sanitaire voorzieningen zijn top. De camping ligt op loopafstand van het dorp, de supermarkt en het meer. Hier komen we zeker terug!

• 10Fam. van Dorp30-07-2020

Heerlijk

Voor ons de perfecte camping. Zeer vriendelijke eigenaren en team. Over alles is (goed) nagedacht: Grote schaduwrijke plekken, schoon en veel sanitair, leuke activiteiten en mooie plek voor de oudere jeugd. Heel leuk publiek: geen ego's, ook niet onder de kinderen. Het perfecte stuwmeer is wel een stuk lopen maar kan ook met de fiets. Geen geluid of andere overlast. 's Avonds na 23:00 uur zalig stil...

• 9Eetgelegenheden

• 9Judith24-07-2020

Heerlijke plek!

Het plan was om 8 nachten te blijven op de camping, maar we kwamen een dag eerder aan én gingen 2 dagen later weg. En toen hadden we nog steeds geen zin om weg te gaan! De camping is top wb. de plekken, de voorzieningen, activiteiten en sfeer. De ligging van de camping is perfect. Op loopafstand van een grote Super U. Idem naar Plan d'eau om lekker te zwemmen, suppen etc. Én dan ook nog eens op loopafstand van het leuke dorpje Embrun. Hierdoor konden wij de camper vaak laten staan. Veel gasten keren terug naar deze camping én dat snappen wij helemaal. Wij hopen ook nog eens terug te komen op deze fijne plek. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving. Zo mooi!!

• 9Bob en Nienke07-07-2020

Fijne camping om terug te komen

Mooie camping tussen de bergen op 800m hoogte. Bert en Ilse, de eigenaren, zijn zeer betrokken en vriendelijk Veel mogelijkheden voor sporten en ontspanning. Grote staanplaatsen, prachtig verzorgd en mooie vegetatie.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Roel Prins03-10-2019

Fijne camping, prachtige omgeving.

Wij zijn in juni twee weken op camping " La Vieille Ferme" geweest. Een fijne camping met mooie ruime plaatsen met eigen watertappunt en afvoer. De sanitaire voorzieningen zijn prima en worden keurig schoon gehouden. Er is een restaurantje met terras voor een hapje en een drankje en je kan er tv kijken als er bv een voetbalwedstijd is. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is schitterend, veel mogelijkheden voor mooie tochtjes en wandelingen. Dicht bij de camping ligt het stuwmeer "Lac de Serre Poncon" rondom in de bergen. Embrun ligt op loopafstand en de supermarkt is via de nieuwe loopbrug over de Durance gemakkelijk bereikbaar. Wij zijn al meerdere keren in deze regio geweest, het is alijd weer een verrassing. Het was de eerste keer op camping " La Vieille Ferme" en dat is goed bevallen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Frans12-09-2019

Fantastisch mooie camping in geweldige omgeving

Heel mooie groene camping met zeer grote plaatsen. Camping is gelegen in een heel mooie omgeving. Het sanitair is netjes en schoon. De Nederlandse camping eigenaren zijn zeer vriendelijk, alles gaat er heel gemoedelijk. Ideale omgeving om te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping La Vieille Ferme info