Reviews over Cheval-Blanc

Gastvrijheid ten top

GV,
    25-11-2018

Voor onze 4e vakantie in de Provence stond Mas de la Gravière opnieuw met stip op het lijstje van favoriete B&B’s. De Luberonstreek is een geweldige plek om van het leven te genieten, en daar dragen eigenaars Ann en Bruno op een prettige en persoonlijke manier toe bij.

Wie houdt van een verblijf in een karaktervol landhuis dat authenticiteit combineert met modern comfort en gastvrijheid met dat tikkeltje meer is bij Mas de la Gravière aan het juiste adres.

Onmogelijk in een paar woorden te beschrijven hoe en waarom maar wij houden van deze Belgische topper onder de gastenverblijven in Frankrijk!

Thuiskomen. Super

Lieve,
    21-10-2018

Je wordt verwend … je gaat genieten … rust is er troef...

Topvakantie gehad

Fam Kuijpers,
    1-9-2018

Prachtige groene camping met mooi uitzicht. We hadden een mooie caravan met airco en vrij uitzicht. De kinderen van bijna 13 en 15 hebben het erg leuk gehad, er wordt veel georganiseerd zoals lasergamen( op andere locatie) en zwembad spellen. Ook is er veel te doen in de omgeving. En was er veel jeugd van hun leeftijd aanwezig. Vriendelijk personeel. Bij het zwembad waren altijd ligbedden vrij en het uitzicht was hier ook prachtig.

Sfeervol en gastvrij

Leon & Marjon,
    29-8-2018

Dit jaar hebben we een deel van onze vakantie doorgebracht in de Mas de la Gravière van Ann & Bruno. Wat een ontzettend lieve, behulpzame én gastvrije mensen! We hebben een heerlijke week gehad op een schitterende locatie. Iedere ochtend in een (chloorvrij!) zwembad in het zonnetje gezwommen en daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt. De Mas ligt centraal tussen een aantal grotere plaatsen in. Van daaruit kun je makkelijk dagtrips maken. We hebben goede tips gekregen voor heerlijke restaurants in de omgeving. Echt een aanrader dus!

Goven gielen,
    29-7-2018

Dit is een superaccomendatie, vriendelijk ontvangst, heel veel advies.

Iets om nooit te vergeten

Cheval-Blanc scoort een 7,7 uit 10, op basis van 21 reviews