Reviews over Cheval-Blanc

Thuiskomen. Super

Lieve
    21-10-2018

Je wordt verwend … je gaat genieten … rust is er troef...

Topvakantie gehad

Fam Kuijpers
    1-9-2018

Prachtige groene camping met mooi uitzicht. We hadden een mooie caravan met airco en vrij uitzicht. De kinderen van bijna 13 en 15 hebben het erg leuk gehad, er wordt veel georganiseerd zoals lasergamen( op andere locatie) en zwembad spellen. Ook is er veel te doen in de omgeving. En was er veel jeugd van hun leeftijd aanwezig. Vriendelijk personeel. Bij het zwembad waren altijd ligbedden vrij en het uitzicht was hier ook prachtig.

Sfeervol en gastvrij

Leon & Marjon
    29-8-2018

Dit jaar hebben we een deel van onze vakantie doorgebracht in de Mas de la Gravière van Ann & Bruno. Wat een ontzettend lieve, behulpzame én gastvrije mensen! We hebben een heerlijke week gehad op een schitterende locatie. Iedere ochtend in een (chloorvrij!) zwembad in het zonnetje gezwommen en daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt. De Mas ligt centraal tussen een aantal grotere plaatsen in. Van daaruit kun je makkelijk dagtrips maken. We hebben goede tips gekregen voor heerlijke restaurants in de omgeving. Echt een aanrader dus!

Goven gielen
    29-7-2018

Dit is een superaccomendatie, vriendelijk ontvangst, heel veel advies.

Iets om nooit te vergeten

Super!

Richard Hensen
    16-7-2018

Super mooi verblijf met een lieve eigenaren.Heerlijk ontbijt bij het zwembad iedere morgen en leuke tips voor uit eten.

Cheval-Blanc scoort een 7,7 uit 10, op basis van 21 reviews