Sorteren

Reviews over Chateauneuf de Gadagne

Mooie plaats

vanuytrecht
    26-10-2017

Het dorp stelt op zich niet zo veel voor. Wij lagen er op de camping die diende als uitvalsbasis voor de wijde omgeving. Op het hoogste punt van het dorp heb je wel een prachtig zicht op de Mont Ventoux en zijn omgeving. Lekker gegeten in het plaatselijk restaurant maar je moet er wel een aantal trappen voor over hebben.

Charmant!

Jenna , winok en izra
    3-8-2017

Klein maar erg gezellig mooi dorp!

Bakkerij en krantenwinkel aanwezig

Super gezellig restaurant, echte aanrader! -> bistro de la pastiere

We waren hier de eerste 2 weken van juli, er was super gezellig festivalletje op dorpsplein met muziek en foodtrucks

Klein niet bijzonder dorpje.

Rob
    15-6-2014

Enkele winkeltjes. Een oude kerk en stadsmuren. Twee pizzeria's en 3 restaurants welke in het laagseizoen minimaal geopend waren.

Chateauneuf de Gadagne scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews