Reviews over Chateauneuf de Gadagne

Erg fijne, kleineschalige, complete camping.

Rene,
    18-8-2018

Fijne camping. Veel schaduwplekken. Rustige ligging. Het is 's avonds echt stil en de nabijgelegen weg hoor je een beetje, maar is zeker niet storend. Toen wij er waren, waren er ongeveer 4 plekken bezet door Nederlanders ;-) Geen gillende kinderen tot 's avonds laat. Voor jeugd ouder dan 12 is er niet veel te doen, maar voor jongere kinderen wel leuk. Je kan ze met een gerust hart hun gang laten gaan. Spelmateriaal (tennis, midgetgolf, etc) is gratis beschikbaar. Inmiddels ook vaste zonneschermen bij het zwembad. Er is een gezellig centraal plein waar kan worden ge-jeu-de-bouled, er staat een BBQ voor algemeen gebruik en er is kleinschalige horeca in pagode-tenten. We hebben er niet gegeten, maar de gerechten zagen er royaal uit. Sanitair is ook goed (incl. toiletpapier en een goede WC-bril). Wij hebben een kleine overstroming gehad door hevige regen en de eigenaren waren erg behulpzaam. Er is goed brood op bestelling verkrijgbaar.

Een aanrader

vanuytrecht Patrick,
    26-10-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf. De enige redenen dat we er zijn vertrokken was de sluiting van de camping, einde seizoen. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en doen er alles aan om de campeerders te helpen. Wij hadden een aantal technische problemen en die zijn allemaal opgelost met behulp van de eigenaar. Een kleine aanrader: sluit de douche voor mindervalide en geef de sleutel aan wie de ruimte nodig heeft.

Ga zo door...

walter en charlotte,
    30-8-2017

Vorig jaar op hun vorige camping geweest en daar hadden ze het meer als goed voor elkaar.

Daarom nu ook naar hun nieuwe camping gekomen en dat was weer geweldig.

De eigenaren hebben het in de vingers om mensen een geweldige en onbezorgde vakantie te bieden.

Natuurlijk zijn er nog zaken die voor verbetering zijn maar geef deze mensen een kans want ik weet zeker dat zij deze camping op een hoger niveau kunnen krijgen.

Wij waren er maar 4 nachten om daarna verder te gaan naar de kust maar komen zeker nog terug.

Vriedelijke groet en ....Ga zo door.

1 tje om te onthouden!

Jenna , winok en izra,
    3-8-2017

Een kleine maar zeer gezellige camping!

De eigenaars zijn erg vriendelijk, doen hun best om de vakantiegangers een fijne vakantie te bezorgen.

Wij waren er de eerste 2 weken van Juli, het was erg rustig.

De eigenaars hebben de camping overgenomen sinds mei, doen erg hun best om de camping op te waarderen, bravo voor wat ze al verwezenlijkt hebben!

Door het restaurant te verplaatsen in een tent bij de inkom op het centrale plein leeft de camping meer. Het eten was echt erg lekker, de camembert is een aanrader.

Nog een tip: het springkasteel dichter bij het restaurant, kunnen de ouders rustig iets drinken op het terras terwijl de kinderen springen :)

Vlakbij Avignon, in het charmante Chateauneuf du gadagne.

Wij zaten in een huur accomodatie, alles was aanwezig!

Fantastisch genoten in een chalet,volop privecy

Lenie Postma,
    27-7-2017

De eigenaars zijn hier in mei pas begonnen. Met achterstallig onderhoud,en dan met de zomer voor de deur moeten ze er snel iets van maken. Gezellig de tenten en de bar, waar live muziek gespeeld wordt. In de zomervakantie,verhoogd t vakantie gevoel ook. En een hapje eten wordt er ook geserveerd ( geen luxe 3 gangen, maar geen honger) Fijn dat er na half 11 s'avonds tot 8 uur s'morgens geen auto's rijden. Mooi geasfalteerd straatje en bloemen/struiken langs t pad ( wat lekker ruikt) Mooi groot schoon zwembad. Tennisbaan en jeu de boules, even als Wifi. Ook voor de kleintjes is er iets te doen. Binnen bij de receptie zijn boeken te leen, in vele talen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook al spreken wij geen Frans. Op een nieuw aangelegd ( nog niet helemaal klaar) campingplaats voor caravans en campers hebben we gelijk maar gereserveerd voor juli, om terug te komen met de caravan.Voor ons een aanrader. Plaatsen als Avignon, Marseille en een dagje cote' Azur, mont ventoux zijn ook aanraders. Je kan broodjes bestellen de avond voordien en je hebt ze de volgende morgen heerlijk vers. Dat is service.

Chateauneuf de Gadagne scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews