Camping Yelloh! Village Luberon Parc

8.7Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Charleval

8.7Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Luberon Parc voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Op Yelloh Village Camping Luberon Parc (Charleval en Provence) is het waterparadijs favoriet bij de kinderen en voor jezelf is er altijd een ligbedje vrij. De minidisco is ook populair. Verblijf hier op ruime staanplaatsen en verken de omgeving met de auto. Binnen een uur bereik je verschillende plaatsen zoals Mont Ventoux en Gorges de Regalon.

134 reviews over Camping Yelloh! Village Luberon Parc

• 9Ellen29-06-2020

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke camping, alles goed voor elkaar! Een tip is een bezoek aan de Gorges de Régalon (ff zoeken naar het boompje op Google Maps). Hier kan je een spectaculaire wandeling maken (ca 1.5 uur) tussen de rotskloven, soms beetje klauteren, ging goed met onze jongste van 3. 's ochtends gaan, het is niet de hele dag toegankelijk. En het moet niet net geregend hebben want dan staat alles onder water. Neem water mee voor het eerste stuk (is niet lang), daarna loop je heerlijk koel tussen de rotsen. Ligt slechts op kwartier rijden van de camping, maar bij de receptie kende niemand dit! Het was voor ons even zoeken maar is echt de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    9Sacha27-12-2019

Leuke gezellige camping

Een leuke gezellige kleinschalige camping. Winkeltje is klein met de hoognodige producten,wel elke ochtend vers brood. Op een kwartier rijden een grote supermarkt ,drogist etc. Zwembad is leuk. Genoeg bedden ondanls de drukte. Voetbalveldje dichtbij het zwembad. Caravan was goed, alleen jammer van het koude water(af en toe) als je ging douchen in de caravan. Voor de rest prima. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Klimbos aan de overkant van de camping is erg leuk om te doen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10kees hekkem24-10-2019

Fantastique et magnifique. 10+

Fantastische camping. Voor ons de beste van alle 10 campings die we ooit bezocht hebben. Alles is goed geregeld. Als je deze review leest, kijk niet verder en boek. Wij stonden met een tent. De caravans hebben we 1e nacht in geslapen, super. Staanplaatsen zijn uitstekend. Restaurant is goed, pizza prima, kan wel beter. Eten/Paella was heerlijk. Animatie perfect. Er wordt goed voor de kinderen gezorgd. De regels worden goed gehanteerd, en je wordt er netjes op aangesproken als je onwetend ze overtreed. het is hier echt stil om 11 uur. en animatie is niet overdreven en in NL. Je kan zien dat overal echt goed over is nagedacht en dat het goed georganiseerd is. Kudos voor de managing staff. Alles is schoon, zwembaden heerlijk, verwarmd zwembad, glijbaan, kinderbad. Perfect. NL/ENG/FR door elkaar. Sommige dorpjes liggen wat verder weg. Als je er van houdt kun je zwemmen in meertjes dichtbij. Bedankt voor een geweldige twee weken.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Charlotte26-08-2019

Aanrader

Leuke nette camping. Vriendelijk personeel. Kampeerplaatsen zijn over het algemeen zeer ruim(af en toe een boom middenop) Je mag bij aankomst zelf je plekje kiezen. Sanitair schoon. Gratis WiFi maar is heel traag. In het zwembad altijd wel een plekje vrij. Peuterbad erg koud, dochter van 2 hield zich niet warm hierin. Dat was erg jammer. Kids club vanaf 5 jaar. Afgezet met een hek dus je kan je kind veilig achterlaten. Minidisco afgewisseld om 18.15 en 20.30 dus ook leuk voor de kleintjes. Animatie stopt ''s avonds om 23.00 uur. Hierna is het ook stil op de camping. Lidl vlakbij. Bezienswaardigheden best een stuk rijden. Kustplaats Cassis is erg leuk. Voor kleine kinder is speelbos Villages des Automates een aanrader.

• 8Fam. Vd Pas16-08-2019

Super camping voor jonge gezinnen.

Wat een heerlijke camping is dit. Zwembad top (altijd plek, ook in de schaduw), animatie top, rust top (na 23u muisstil), personeel top, Kidsclub top. Veel Nederlandse en Belgische kindjes dus snel aansluiting. Camping heeft een hele ontspannen sfeer. Wij hebben al veel Yelloh campings gehad maar dit was de fijnste tot nu toe. Wij hadden een caravan Cigale gehuurd. Hier zat airco in, horren en verduisterrolluiken. De staan grotendeels vooraan de camping maar totaal geen geluidsoverlast gehad omdat het om 23u overal muisstil is. Ook heelijk gegeten in het restaurant. De omgeving vonden wij echter wel tegenvallen. In de directe omgeving weinig te beleven. Alles ligt op min. een uur rijden. Dagje Cassis met boottochtje is zeker de moeite waard en het dorpje Bonnieux (30 min) is erg leuk plus de route er naar toe is prachtig. Wie dus rust en ontspanning zoekt in het hoogseizoen is op deze camping aan het juiste adres.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Margreet14-08-2019

Luxe camping met prachtig uitzicht, een aanrader.

Wij hebben met meerdere gezinnen 3 weken op deze camping gestaan. Het was een heerlijke vakantie. Veel bomen en schaduw en bijna elke dag een lekker briesje. De plekken variëren qua grootte maar je mag zelf de plek kiezen. De toiletgebouwen zijn schoon en wij hebben nooit in de rij hoeven staan. Er is veel personeel dat ook goed Engels spreekt. Het zwembad is geweldig. Het verwarmde binnenbad was fijn voor onze baby, onze 3 jarige vond het peuterbad heel fijn, de glijbanen waren een hit bij alle kinderen. We hebben een paar keer in het restaurant gegeten. Pizza’s erg lekker, de rest prima niet geweldig. In de buurt veel leuke dorpjes, kajakken en tegenover de camping een klimpark onze 5 jarige heeft daar leuk geklommen in het lage parcours. De minidisco was voor de kinderen elke avond een succes. We hadden ook een koelkast gehuurd die het erg goed deed.

Minpunten voor ons: WiFi slecht, stoffig en personeel in golfkar rijden hard.

• 8Michelle11-08-2019

Leuke camping!

Wij verbleven in een stacaravan type “loggia”, deze was prima. Camping is ruim opgezet, de stacaravan staan niet dicht op elkaar. Camping is overzichtelijk maar groot genoeg met voldoende faciliteiten. Zwembad met glijbanen is leuk voor de kinderen, bijna altijd ligbedden beschikbaar. Voor oudere kinderen weinig te doen, maar met kleine kinderen een aanrader! Restaurant is ok, maar beperkte keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Houzet08-08-2019

Aanrader

Zeer leuke camping Al 10 jaar en naar veel campings gereden en nog nooit bij aankomst zo vriendelijk ontvangen geweest door de eigenares zelf! Lekker veel plaats om op te rijden met je caravan en dan mag je na inschrijven kiezen uit de vrije plaatsen. Voor Kleine kinderen veel vermaak voor onze kinderen 11en 13 iets minder maar die van ons hadden daar minder nood aan. Sanitair was ook heel proper, er werd voldoende gepoetst. Camping was niet te groot en ook niet druk, precies zoals wij het graag hebben. Kortom leuke vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9W. HENDRIKS07-08-2019

Zeer goede camping, schoon en prima voorzieningen

Luberon parc is een hele mooie camping. Wij zaten in caravan c06 met ons gezin met 3 kids. Zwembaden en speelvoorzieningen zijn echt goed. De animatie was echt heel leuk en deden alle activiteiten met veel enthousiasme. Omgeving is ook echt prima al moet je natuurlijk even rijden. Camping is goed al lig je bij sommige caravans dicht op je buren. Hier hadden wij geen last van. Het enige nadeel en gelijk grote minpunt van de camping is de vertrek mogelijkheid. Je kan vanaf 7 uur uitchecken en daarna pas aan je terug reis beginnen. Zelfs auto buiten de poort parkeren (al doet de bewaker hier niet moeilijk over) is niet toegestaan. De eigenaresse is hier extreem strikt in. Voor de Nederlanders met een verre reis voor de boeg een onnodig nadeel dat door de eigenaresse niet wordt herkend. Al het andere personeel snap dit wel en is zeer echt vriendelijk/begripvol. Buiten dit rare punt verder fantastische camping!

• 8Sacha Liefhebber-Kool04-08-2019

Een leuke kleinschalige camping

Een kleine, gezellige camping. Klein winkeltje aanwezig waar je elke ochtend croissants en stokbrood kan halen. Leuke animatie met een Nederlands sprekend animator. Weinig in de omgeving te beleven . Wel een leuk klimbos aan de overkant van de camping (loop afstand). Er is 1 restaurant waar je weinig keus had met eten. In de buurt ( ongeveer 10 minuten) een grote supermarkt, apotheek, bakker en nog een paar kleine winkeltjes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018