Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Luberon Parc

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCharleval

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Luberon Parc voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 149 reviews
+99/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 149 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Yelloh Village Camping Luberon Parc (Charleval en Provence) is het waterparadijs favoriet bij de kinderen en voor jezelf is er altijd een ligbedje vrij. De minidisco is ook populair. Verblijf hier op ruime staanplaatsen en verken de omgeving met de auto. Binnen een uur bereik je verschillende plaatsen zoals Mont Ventoux en Gorges de Regalon.

149 Reviews over Yelloh! Village Luberon Parc

• 8Aniek02-09-2022

Leuke nette camping !

Mooie nette camping, stacaravans zijn ruim opgezet. Personeel was vriendelijk. Enige minpuntje was dat er geen winkeltje op de camping zelf zit en er weinig te snacken was bij het restaurant.

• 9Eva30-08-2022

Heerlijke camping!

Een prima ontvangst bij aankomst, we konden zelf een staanplaats uitzoeken. Deze zijn speels verdeeld over de camping en bieden eigenlijk allemaal wel schaduw op enig moment van de dag. Verder prima elektra en waterpunten, makkelijk toegankelijk. Het zwembad heeft voor kleine kinderen tot pubers veel te bieden en ruim voldoende bedjes en stoelen. Er mogen shorts gedragen worden in het zwembad, opblaasbanden etc zijn niet toegestaan. Alles om het zwembad is schoon en veilig en uitzicht is prachtig! Indien je gebruik wilt maken vd miniclub/animatie is er voor ieder wat wils, tevens zeer vriendelijk en professioneel animatiepersoneel. Geen winkel op de camping maar in de directe omgeving een Lidl, dorpsbakker en kleine Vival. Brood wel op camping af te halen bij de bar. Restaurant en bar ook prima. Toiletten niet altijd even schoon, doucheputjes regelmatig verstopt, maar komt met name door de gebruikers zelf. Klimpark tegenover is top!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Dorine20-08-2022

Super relaxte camping

Alles eerder over deze camping geschreven, klopt. Superfijne camping in leuke, mooie omgeving. Veel mooie (berg)dorpjes in de buurt, de een ligt wat verder/hoger dan de ander. Wij waren naar Bonnieux, Lourmarin en Gordes; allemaal leuk. Aanraders: gorges Regalon (dichtbij en koel), rode dorp (Roussillon) en voetbalstadion Marseille. Wat het voor ons echt super maakte is de relaxte sfeer op de camping. Brede toegang (dus geen krapte met auto's die aankomen of wegrijden), flexibele in- en uitcheck en ontzettend vriendelijk personeel. Best veel tieners op deze camping, twee pannaveldjes, waar regelmatig toernooitjes voor worden georganiseerd. Onze kinderen van 12 en 14 hadden veel aanspraak. Wij hebben vanuit de camping een begeleide fietstocht door de omgeving gedaan (elektrische fietsen konden we erbij huren). Ook organiseert de camping wandelingen en een kort hardlooprondje (5 km). We kunnen geen enkel minpunt bedenken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Laura17-08-2022

Super camping

Super fijne en gezellige camping met ontzettend vriendelijk personeel! Hier weten ze echt hoe je gasten zorgeloos vakantie laat vieren. Leuk zwembad met buikschuifbaan en leuke glijbanen. Super leuk en professioneel animatieteam! Er is voor elke leeftijd wat te doen (ook voor tieners). Bijna elke avond is er wat leuks op het podium waarvan je kunt genieten met bijvoorbeeld een lekkere cocktail. Ook zijn er allerlei sportlessen. Van hardlopen, tot cardio boxen en zumba. Je kunt elke dag sporten als je wilt. Wij zaten in lavende la09. Die ligt op een heerlijke rustige plek achterin de camping (maar er zijn ook minder mooie plekken). Op het park zijn veel Nederlanders maar zeker ook Fransen etc. In de buurt is genoeg te doen: klimpark aan de overkant, gorges de regulon (wandeling in kloof), wandelen in luberon gebergte, Avignon, okergroeve in rousillon, strand in piermanson (onderweg zie je flamingo’s), strand van Verdon etc.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Familie van Buuren15-08-2022

Niet helemaal wat ik er van had verwacht

Toen we aankwamen mochten we zelf een staanplaats kiezen, dat was fijn! Het zwembad is mooi en schoon. Jammer dat er een hoogte verschil is waardoor we op moesten letten met onze 1,5 jarige vanwege de trap. In het zwembad waren altijd min 2 badmeesters aanwezig die nergens op letten. Met soms drukke pubers of gevaarlijke situaties in de glijbaan was dit vreemd. Het sanitair gebouw viel ons erg tegen. Het werd slecht of nauwelijks schoongemaakt, waardoor het er vaak stonk, het zelfde gold voor het afwas gedeelte. Ook waren er maar weinig toiletten/douches voor zoveel gasten, dat we vaak koud water hadden of moesten wachten. Het animatie team en de behulpzame receptie was echter wel erg goed. Met name onze dochter (5 jaar) heeft enorm genoten van alle activiteiten die er georganiseerd werden. Jammer dat de mini disco pas om 20:30 uur begon, maar verder erg leuk!

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Mark12-08-2022

Fijne camping, mooi gelegen in de Provence

We hebben twee weken vakantie gevierd op Luberon Parc. Een mooie, nette camping met een prachtige ligging in de Provence. Veel leuke dorpjes en steden zijn te bezoeken maar ook in de natuur is genoeg te vinden met dank daarbij voor de tip hier op Zoover voor een wandeling in Gorges de Regalon. Een mooie wandeling door een kloof heen, in de schaduw. Enige minpunten aan deze camping; geen campingwinkel op de camping, toiletgebouw werd tijdens ons verblijf niet voldoende schoongemaakt en was vaak in de loop van de ochtend al niet heel fris meer. Tenslotte kun je dus geen plekken reserveren en ben je dus afhankelijk van welke plekken er vrij zijn welke nogal kunnen variëren in grootte. Het fijne is dat er veel bomen op de camping staan waardoor er veel schaduw is, het nadeel is dat dit met een caravan op de juiste plek krijgen (zonder mover) soms best lastig is. Maar al met al een fijne camping in een mooie omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Michael01-08-2022

Wat een mooie camping! Prachtig groot zwembad met genoeg zit/lig plekken voor iedereen. Eten in het restaurant is goed, alleen jammer dat er geen alcoholvrij bier geschonken wordt. We zaten in een stacaravan C07 met prachtig uitzicht over de Luberon. Professionele en enthousiaste animatie en kidsclub, kinderen hebben hier van genoten. Klimpalen tegenover de camping is een aanrader, ook voor de kleinere kinderen van 5 jaar. In Charleval zelf zit een klein supermarktje en op ongeveer 15min rijden een grotere supermarkt. Mooie stadjes op ongeveer 30min rijden. Wij komen hier zeker nog eens terug! Weinig last gehad van muggen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8HvdD13-09-2021

Aanrader!!

Geweldig gastvrije camping! Zeer vriendelijk personeel. Dochter had per ongeluk wat koor gemaakt aan de caravan, en werd meteen vervangen zonder kosten. Leuke animatie ook in NL! Zwembad heerlijk en altijd wel bedjes beschikbaar. Erg mooie camping als uitvalsbasis om binnenland maar ook strand te bezoeken! Voor ieder wat wils en prachtige stacaravan plekken in het bos. (Lavende 012 heeft de mooiste ligging)

• 9Mira24-08-2021

Hele fijne camping

Wij vonden het een hele fijne camping met een goede service van het personeel. Onze kinderen van 5 en 7 jaar oud vonden het zwembad geweldig. Er waren altijd voldoende ligbedden beschikbaar en meestal was het niet te druk in het zwembad. Wel moet er een strak zwembroekje worden gedragen. Er was een heel enthousiast animatieteam aanwezig. Het team sprak zowel Frans, Engels als Nederlands.We hebben een aantal keren lekker gegeten in het restaurant van de camping en ook de afhaal frites en pizza zijn bij ons goed in de smaak gevallen. Elke ochtend kon er vers brood worden gehaald bij de bar.Onze cottage cigale was van alle gemakken voorzien en had een mooie ligging met uitzicht op de bergen.De wifi was helaas langzaam en op onze plek slecht beschikbaar. We misten wel een campingwinkeltje maar er zijn op een paar minuten afstand supermarkten aanwezig.

• 8Peter24-08-2021

Fantastisch!

Super mooie camping erg verzorgd, vooral de animatie is fantastisch.Klein puntje ter verbetering, het zou geweldig zijn wanneer je een drankje zou kunnen nuttigen aan het zwembad :)

Camping Yelloh! Village Luberon Parc info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar