8,7

Op Yelloh Village Camping Luberon Parc (Charleval en Provence) is het waterparadijs favoriet bij de kinderen en voor jezelf is er altijd een ligbedje vrij. De minidisco is ook populair. Verblijf hier op ruime staanplaatsen en verken de omgeving met de auto. Binnen een uur bereik je verschillende plaatsen zoals Mont Ventoux en Gorges de Regalon.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Luberon Parc voor je op een rij gezet:

112 reviews over Camping Yelloh! Village Luberon Parc in het Nederlands

Super camping voor jonge gezinnen.

Fam. Vd Pas
16-8-2019

Wat een heerlijke camping is dit. Zwembad top (altijd plek, ook in de schaduw), animatie top, rust top (na 23u muisstil), personeel top, Kidsclub top. Veel Nederlandse en Belgische kindjes dus snel aansluiting. Camping heeft een hele ontspannen sfeer. Wij hebben al veel Yelloh campings gehad maar dit was de fijnste tot nu toe. Wij hadden een caravan Cigale gehuurd. Hier zat airco in, horren en verduisterrolluiken. De staan grotendeels vooraan de camping maar totaal geen geluidsoverlast gehad omdat het om 23u overal muisstil is. Ook heelijk gegeten in het restaurant. De omgeving vonden wij echter wel tegenvallen. In de directe omgeving weinig te beleven. Alles ligt op min. een uur rijden. Dagje Cassis met boottochtje is zeker de moeite waard en het dorpje Bonnieux (30 min) is erg leuk plus de route er naar toe is prachtig. Wie dus rust en ontspanning zoekt in het hoogseizoen is op deze camping aan het juiste adres.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luxe camping met prachtig uitzicht, een aanrader.

Margreet
14-8-2019

Wij hebben met meerdere gezinnen 3 weken op deze camping gestaan. Het was een heerlijke vakantie. Veel bomen en schaduw en bijna elke dag een lekker briesje. De plekken variëren qua grootte maar je mag zelf de plek kiezen. De toiletgebouwen zijn schoon en wij hebben nooit in de rij hoeven staan. Er is veel personeel dat ook goed Engels spreekt. Het zwembad is geweldig. Het verwarmde binnenbad was fijn voor onze baby, onze 3 jarige vond het peuterbad heel fijn, de glijbanen waren een hit bij alle kinderen. We hebben een paar keer in het restaurant gegeten. Pizza’s erg lekker, de rest prima niet geweldig. In de buurt veel leuke dorpjes, kajakken en tegenover de camping een klimpark onze 5 jarige heeft daar leuk geklommen in het lage parcours. De minidisco was voor de kinderen elke avond een succes. We hadden ook een koelkast gehuurd die het erg goed deed.

Minpunten voor ons: WiFi slecht, stoffig en personeel in golfkar rijden hard.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuke camping!

Michelle
11-8-2019

Wij verbleven in een stacaravan type “loggia”, deze was prima. Camping is ruim opgezet, de stacaravan staan niet dicht op elkaar. Camping is overzichtelijk maar groot genoeg met voldoende faciliteiten. Zwembad met glijbanen is leuk voor de kinderen, bijna altijd ligbedden beschikbaar. Voor oudere kinderen weinig te doen, maar met kleine kinderen een aanrader! Restaurant is ok, maar beperkte keuze.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Aanrader

Houzet
8-8-2019

Zeer leuke camping Al 10 jaar en naar veel campings gereden en nog nooit bij aankomst zo vriendelijk ontvangen geweest door de eigenares zelf! Lekker veel plaats om op te rijden met je caravan en dan mag je na inschrijven kiezen uit de vrije plaatsen. Voor Kleine kinderen veel vermaak voor onze kinderen 11en 13 iets minder maar die van ons hadden daar minder nood aan. Sanitair was ook heel proper, er werd voldoende gepoetst. Camping was niet te groot en ook niet druk, precies zoals wij het graag hebben. Kortom leuke vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Zeer goede camping, schoon en prima voorzieningen

W. HENDRIKS
7-8-2019

Luberon parc is een hele mooie camping. Wij zaten in caravan c06 met ons gezin met 3 kids. Zwembaden en speelvoorzieningen zijn echt goed. De animatie was echt heel leuk en deden alle activiteiten met veel enthousiasme. Omgeving is ook echt prima al moet je natuurlijk even rijden. Camping is goed al lig je bij sommige caravans dicht op je buren. Hier hadden wij geen last van. Het enige nadeel en gelijk grote minpunt van de camping is de vertrek mogelijkheid. Je kan vanaf 7 uur uitchecken en daarna pas aan je terug reis beginnen. Zelfs auto buiten de poort parkeren (al doet de bewaker hier niet moeilijk over) is niet toegestaan. De eigenaresse is hier extreem strikt in. Voor de Nederlanders met een verre reis voor de boeg een onnodig nadeel dat door de eigenaresse niet wordt herkend. Al het andere personeel snap dit wel en is zeer echt vriendelijk/begripvol. Buiten dit rare punt verder fantastische camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een leuke kleinschalige camping

Sacha Liefhebber-Kool
4-8-2019

Een kleine, gezellige camping. Klein winkeltje aanwezig waar je elke ochtend croissants en stokbrood kan halen. Leuke animatie met een Nederlands sprekend animator. Weinig in de omgeving te beleven . Wel een leuk klimbos aan de overkant van de camping (loop afstand). Er is 1 restaurant waar je weinig keus had met eten. In de buurt ( ongeveer 10 minuten) een grote supermarkt, apotheek, bakker en nog een paar kleine winkeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een heerlijke vakantie gehad samen met de kids

Ankie
23-7-2019

Ook deze Yelloh Village camping was weer super! De zwembaden waren mooi en groot. Genoeg bedjes voor iedereen. Het animatie team was ook top! Doen heel veel moeite. De entertainment 's avonds ook erg leuk. Restaurant zag er netjes uit. Qua eten viel het een beetje tegen. Niet helemaal onze smaak. Wat we wel jammer vonden dat er geen kleine hapjes 's middags te krijgen waren. (Bijvoorbeeld tosti, panini, kleine salade e.d.) Dit omdat je bij t zwembad niet mag eten en drinken! (We namen wel een flesje water mee ivm warmte). We verbleven in een stacaravan. Deze zag er redelijk netjes uit. Was wel kleiner dan we normaal hadden maar voor alleen te slapen was het voldoende. Qua omgeving moet je wel ff rijden om een stad te bezichtigen. De plaats Cassis is wel heel mooi om te zien. Hier ligt ook een strand (kiezelstrand). We hebben een hele leuke vakantie gehad en raden deze camping aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

fijne camping in mooie omgeving

mary
7-7-2019

Heel gezellige camping. Grote plekken met veel groen. Bij aankomst camping redelijk goed bezet vanwege Duitse Pinkstervakantie. Kwamen voor 1 week maar nog 1 week langer gebleven. Plekken mooi groen en ruim. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Enthousiast animatieteam. Omgeving prachtig, vooral de weg door de Luberon, naar Apt is schitterend. Jammer was het wel dat er maar 1 sanitair gebouw open was. De houten huisjes zagen er leuk uit in mooie frisse kleuren. Ze waren hoofdzakelijk bezet door mensen met kleine kindjes. Een prettige, schone, camping waar wij graag nog een keer terug komen.( en dat is zeker een compliment..)

Gereisd Met partner in juni 2019

Super leuk

Schminnes j
2-6-2019

Erg mooie en schone camping. Toch zeer ruime plekken Meer als 80m2 De glijbanen bij het zwembad zijn super leuk Ook voor volwassenen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Heerlijke camping

Kim Van Vegchel
29-5-2019

Een super camping. Kampeerplaatsen zijn merendeel kiezels. Dus daar rekening mee houden. Stacaravans zijn super. Alles schoon. Zwembad ook erg schoon en leuk voor de kinderen. Ook ouders kunnen hier heerlijk vertoeven. Wij hebben gewoon een fijne vakantie gehad.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Luberon Parc in Charleval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Luberon Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.