Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Cros de Mouton (Cavalaire-sur-Mer) is een rustige familiecamping waar af en toe in de avond wat te doen is, maar verwacht geen animatieteam. De kinderen kunnen terecht in het zwembad met prachtig uitzicht op zee en in de speeltuin. In het hoogseizoen gaat er een shuttlebus naar het strand en het gezellige centrum van Cavalaire-sur-Mer.

255 Reviews over Cros de Mouton

• 8Lonneke03-07-2022

Camping met mooi uitzicht.

Wij hadden een mooie plek, de hoogste die er was. Deze plek was best ruim maar er waren ook kleinere plekken. Erg mooi uitzicht alhoewel voor nog beter uitzicht de camping wel een snoeibeurt kan gebruiken. Onze caravan werd naar de plek gebracht dat was ook wel echt nodig. Steile hellingen met bochten. Je kunt er goed eten en drinken voor weinig. Zwembad prima met ligbedden. Leuke omgeving. Sanitair oud maar wel te doen. Fietsen vonden wij gaan aanrader, te steil. Met de auto naar het strand. Het is een leuk plaatsje. Het geklim op de camping was wel een dingetje. Maar goed je moet wat over hebben voor een mooi uitzicht.

• 6Ronald28-09-2021

Tijd voor aanpassing!

Camping waar wij al jaren komen. Echter het sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken! Zeker de toiletten op de lager gelegen terrassen mogen wel aangepakt worden! Daarnaast jammer dat de bij aankomst niet werd verteld dat er zwijnen ‘s nachts op de camping lopen. Niet erg maar als je ‘s nachts nog slaperig naar toilet loopt en oog in oog staat met meerdere zwijnen had deze info wel fijn geweest. Dit jaar veel Fransen vakantiegangers met een of meerdere honden. Aangezien buiten de camping honden uitlaten geen optie is lopen de mensen met hond over de camping en wordt niet alles opgeruimd! Jammer en vies! Kortom er zijn wel wat verbeterpunten. Neemt niet weg dat eigenaren en personeel zeer vriendelijk zijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 8JWD31-08-2021

Heerlijke camping!

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Fijn zwembad en mooie strandjes in de buurt (Rayol, Bonparteau, St Clair) Leuk dorpje beneden met leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook leuk om te doen een uitstapje naar Saint Troupez.

Het is een terassencamping dus als je bovenin staat is het best een hele klim.

Mooie plaatsen.

• 9Marco26-10-2020

Al jaren een prettig verblijf

Helaas zijn wij door corona/covid19 dit jaar niet geweest. Maar wij komen al 25 jaar met veel plezier op deze camping terug. De sfeer op de camping draagt daar zeker aan bij.

• 6Eetgelegenheden
  • 10L G. Wolf22-10-2020

Fantastische camping in schitterend oord. Ons 2e o

Deze geweldige camping bezoeken wij praktisch jaarlijks vanaf 1999. We beschouwen het als ons 2e huis. Enorme gastvrijheid. Ook veel gezelligheid onder vele campinggasten.

• 9Marlies19-10-2020

Heerlijke camping, prachtige uitzicht / omgeving met verwarmd zwembad. Ideaal voor kinderen, overzichtelijk. Van hieruit diverse plaatsen te bezoeken en wandelen in omgeving.

Het douchegebouw /de toiletten (met name de deuren/wanden) zijn niet zo schoon (2019).

• 9Rob W.25-08-2020

Super!

Bijzonder fraai gelegen camping met zeer vriendelijke (Nederlandse) eigenaresse. Fijn zwembad met spectaculair uitzicht op bergen en zee. Sanitair uitstekend en zeer schoon. Ruime plekken voor camper. Gratis shuttlebus naar erg leuk Cavalaire sur Mer. Leuke winkelstraat en schitterende boulevard en jachthaven. Cote D’Azur zoals het voor ons moet zijn. En, niet onbelangrijk, na ‘ lek gestoken’ te zijn in eerdere stops in Argeles sur mer en Cap D’Agde, geen muggen!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Wim20-08-2020

Prima camping en goede service

Heerlijk genoten op de camping, prima sanitair en mooi zwembad Komen volgend jaar bij gezondheid weer

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen17-08-2020

Beoordeling Cros De Mouton

topverblijf gehad, mooie camping, 2 aandachtspunten: zorg voor 1 richtingsweg op camping, te gevaarlijk nu als 2 auto's elkaar moeten kruisen ter hoogte van zwembad. Animatie kan enthousiaster en meer, met ook een Nederlander erbij.

• 9Jan17-08-2020

Mooie camping!

Cros de Mouton is een fijne en mooi gelegen camping. Sommige plaatsen hebben zeelucht. Ook vanuit het restaurant en het zwembad heb je een fantastisch uitzicht over de zee. De camping wordt vooral bevolkt door Franse bezoekers en een enkele Nederlander.

Camping Cros de Mouton info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar