Camping Bonporteau

Camping Bonporteau
9,1

Omschrijving
Hou je van ruime schaduwplekken, dan is Camping Bonporteau in Cavalaire-sur-Mer de juiste plek. Het sanitair is schoon en bij het zwembad wordt goed toezicht gehouden. Op de camping hangt een vriendelijke sfeer en het publiek is een mix van verschillende nationaliteiten. De camping ligt op loopafstand van de zee en van het dorpje Cavalaire-sur-Mer.

97 reviews over Camping Bonporteau in het Nederlands

prima camping

Linda,
6-8-2018

Winkeltje met laatste brood en vergeten boodschappen. Restaurant met goede kaart; prijs en kwaliteit. Zwembad niet al te groot maar de gasten liggen er gemiddeld 2 uur, gaan dan weer naar het strand of tent / caravan. Zwembad heeft een ondiep en dieper deel. Beheerder ziet streng toe op springen / duiken! Terrascamping, dus heuveltje op, idem naar het strand. Strand met 2 mooie springrotsen. Wifi op de camping is goedkoper dan op de site vermeld staat! 2 weken voor 3 apparaten 56,-. 2 x per week bandje, 1 x per week avondzwemmen.

heerlijke camping

Nancy,
28-7-2018

Met het gezin zijn we hier 2 weken op deze heerlijke camping geweest. Supercamping. Schoon, aardig personeel en in de avond heerlijk stil. De omgeving is prachtig en we gaan hier zeker terugkomen!

prestige verblijf gehad

Ron Rijgersberg,
30-6-2018

zeer prettig verblijf gehad op deze camping mooie ligging en prettig personeel

Heerlijke tijd

Hans,
22-5-2018

Zeer goed verblijf. Strandje dichtbij. Sfeer en ambiance zeer goed

heerlijk

Dirk en Gerrie,
17-5-2018

We hebben erg genoten, mooie camping, alles prima in orde . Ontvangst was erg vriendelijk.Winkel en dorp op wandelafstand. Voor ons 10 met een griffel.

Zeer fijne camping,kort aan zee en aan het dorp

Karel,
20-4-2018

Zeer fijne camping,kort aan zee en aan het dorp. Goed sanitaire

Gemoedelijke rustige camping

Jenny en Jordy,
19-9-2017

Gemoedelijke rustige camping. Goede service. Klein strandje en enige wandelmogelijkheid dichtbij

Hygiene kan veel beter

Fam. Kanis,
29-8-2017

Dit jaar voor de 3e keer in 7 jaar tijd hier geweest (2015 laatste keer) omdat je hier terecht kunt zonder reserveren. Omdat de camping goed beviel op dat moment niet naar de prijs van een overnachting gekeken, maar na 2 dagen toch even gekeken en ben me doodgeschrokken: hier betaal je voor een gezin (4 pers.) €70,- per nacht!! En nee, dit betaal je niet overal aan de Cote d' Azure. En dit hoeft erg te zijn als het sanitair schoon is (dit lag niet aan de gasten maar aan de "schoonmaaksters"), er druk op het water van de douches staat, dat het douche water warm is (middelste sanitair blok) en als je dit meldt krijg je een snibbige reactie van meneer-beheer. Het sanitair wordt op de meest drukke tijden afgesloten voor een schoonmaakbeurt, rond 8:00 en tussen 18:00 en 20:00. Het brood is ook matig op de camping, wij liepen liever even naar supermarkt. Ideaal is het strandje aan de overkant van de camping. De plek waar wij deze keer stonden was wederom groot en perfect. Het zwembad is vrij eenvoudig, maar prima voor een half uurtje. Het is een fijne, gemoedelijke camping en ideaal gelegen maar niet voor €70,- per nacht.

heerlijke week aan zee

Familie,
22-8-2017

Vriendelijk personeel. Goede ontvqngsty en uitleg. Wij kwamen van een andere camping en hqdden niet gerserveerd. Maar een mooie plek gekregen. De zee op loopafstand en mooie plek daar. Ook mooie omgeving om te fietsen. Sanitair op de camping is keurig. Driemaal per dag zeer goede schoonmaak. Aanreadere deze camping. Merci Bonporteau!!!!!

Prettige camping, goede flexibele leiding

P.P. Bruin,
6-8-2017

Prima camping. Fijne ruime plaatsen, veel schaduw, mooi zwembad, vlak bij strandje en op redelijke loopafstand van het dorp goede flexibele leiding, alles prettig. Alleen de ober van het restaurant is vervelende man, wij wilden buiten zitten, alles buiten was gereserveerd. Niet dus, ..... hier van van gezegd en kregen als reactie : IK MAAK UIT WAAR IEMAND ZIT !! Wij gaan wel weer kamperen, maar er dus nooit meer eten !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bonporteau in Cavalaire sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bonporteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.