Camping Bonporteau

Camping Bonporteau
9,1

Hou je van ruime schaduwplekken, dan is Camping Bonporteau in Cavalaire-sur-Mer de juiste plek. Het sanitair is schoon en bij het zwembad wordt goed toezicht gehouden. Op de camping hangt een vriendelijke sfeer en het publiek is een mix van verschillende nationaliteiten. De camping ligt op loopafstand van de zee en van het dorpje Cavalaire-sur-Mer.

101 reviews over Camping Bonporteau in het Nederlands

Prima camping,schoon top personeel goede prijzen komen nu

Jeroen schubert
14-3-2019

Prima camping,schoon top personeel goede prijzen komen nu al 2 jaar achterelkaar,dit jaar weten we het nog niet zeker maar misschien als de prijs ons aanstaat komen we weer voor minimaal twee weken.

Gereisd Anders in maart 2019

vakante bestemming

Jaap en myrna
2-10-2018

Wij komen hier al 14 jaar in het voorseizoen en regelmatig in het naseizoen en dat is natuurlijk omdat het hier fantastisch is. De camping is mooi gelegen, vlak bij het strand en centrum cavalaire, leuke kampeerplekken, schoon sanitair, werkelijk prima restaurant, vriendelijke en bekwame medewerkers, te veel goeds om op te noemen. Ieder jaar worden er met plezier en trots vernieuweingen aangebracht om de camping nóg mooier te maken.

Gereisd Anders in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gastvrije camping gericht op gezinnen

Marco
30-8-2018

Vriendelijk personeel, mooie terrascamping, schoon sanitair en een leuk zwembad, vooral gericht op kinderen. Tevens een goed restaurant op de camping. Op loop afstand een mooi strand, Wij komen zeker terug!

Gereisd Anders in augustus 2018

Fijne camping

Wierstra
28-8-2018

Overzichtelijke camping, goede faceliteiten zeker voor gezinnen met kleine kinderen, dichtbij het mooie strand van Bonporteau en mooie wandelroute en uitzichten

Gereisd Anders in augustus 2018

prima camping

Linda
6-8-2018

Winkeltje met laatste brood en vergeten boodschappen. Restaurant met goede kaart; prijs en kwaliteit. Zwembad niet al te groot maar de gasten liggen er gemiddeld 2 uur, gaan dan weer naar het strand of tent / caravan. Zwembad heeft een ondiep en dieper deel. Beheerder ziet streng toe op springen / duiken! Terrascamping, dus heuveltje op, idem naar het strand. Strand met 2 mooie springrotsen. Wifi op de camping is goedkoper dan op de site vermeld staat! 2 weken voor 3 apparaten 56,-. 2 x per week bandje, 1 x per week avondzwemmen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

heerlijke camping

Nancy
28-7-2018

Met het gezin zijn we hier 2 weken op deze heerlijke camping geweest. Supercamping. Schoon, aardig personeel en in de avond heerlijk stil. De omgeving is prachtig en we gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd Anders in juli 2018

prestige verblijf gehad

Ron Rijgersberg
30-6-2018

zeer prettig verblijf gehad op deze camping mooie ligging en prettig personeel

Gereisd Anders in juni 2018

Gereisd Anders in mei 2018

heerlijk

Dirk en Gerrie
17-5-2018

We hebben erg genoten, mooie camping, alles prima in orde . Ontvangst was erg vriendelijk.Winkel en dorp op wandelafstand. Voor ons 10 met een griffel.

Gereisd Anders in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijne camping,kort aan zee en aan het dorp

Karel
20-4-2018

Zeer fijne camping,kort aan zee en aan het dorp. Goed sanitaire

Gereisd Anders in april 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bonporteau in Cavalaire sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bonporteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.