Camping Bonporteau

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Hou je van ruime schaduwplekken, dan is Camping Bonporteau in Cavalaire-sur-Mer de juiste plek. Het sanitair is schoon en bij het zwembad wordt goed toezicht gehouden. Op de camping hangt een vriendelijke sfeer en het publiek is een mix van verschillende nationaliteiten. De camping ligt op loopafstand van de zee en van het dorpje Cavalaire-sur-Mer.

394 reviews over Camping Bonporteau

• 2019
    8Simone Krieger12-09-2019

Echt fijne Camping!

Gastvrij, je voelt je ook echt gast, en dat is fijn! Leuke kleinschalige camping waar je, je veilig voelt. Klein zwembad, wij waren wat later in het seizoen maar prima bedjes en plek genoeg. Strand, beetje ver vooral terug weg stijle pad omhoog. Maar lekker easy going camping, zo nu en dan een leuk bandje bij het zwembad in de avond uren. Lekker brood, restaurantje klein niet veel keus maar prima. Wel verschil in plekken, wij hebben een paar dagen op een heel klein plekje gestaan met de caravan, gelukkig konden we verhuizen naar een ruime plaats, maar in mijn optiek het enige minpuntje..

Gereisd met partner in september 2019

• 8J. Kooyman17-08-2019

Bonporteau

Prima camping / heel aardig personeel / netjes / rustig

• 9Céline Duijsens-Rondagh04-08-2019

Heerlijke camping!

Zeer mooie, perfect onderhouden camping. Ontzettend vriendelijk personeel, gezellig restaurant. Het strandje van Bonporteau is prachtig! Snorkel ook even om de rotsen heen, veel mooie vissen! Zwembad is zalig. Alles wordt goed in de gaten gehouden, je voelt je heel veilig. Wij zaten in een cottage 4/5 (nr 63) aan de rand van de camping aan het bos en dat was heerlijk rustig, zelfs heel vroeg in de ochtend wilde zwijntjes gezien (in het van de camping afgebakende bos). We hebben genoten. Je kunt ook zo met de bus (stopt voor de deur) naar St Tropez, ga vooral niet met de auto daarheen! Het stadje zelf is heel gezellig, veel leuke winkeltjes en leuk haventje. Veel restaurantjes ook, maar als je de mogelijkheid hebt, ga dan op het strand eten bij Bellini Plage (wel een stukje verder lopen, maar absoluut de moeite waard). Ze zijn ‘s avonds alleen open voor diner op de vrijdag en zaterdag. Carrefour is 300 meter verderop en heeft alles, perfect! Mijn man heeft met zijn racefiets prachtige tochten gemaakt, naar Le Lavendou, Bormes les Mimosas en naar het oosten Ramatouille en Gassin. Onze kinderen zijn wat ouder (16 en 17), jongere kinderen vonden elkaar wel op de camping.

• 9Céline Duijsens-Rondagh04-08-2019

Heerlijke camping!

• 8Berghs28-07-2019

prima plek

Fijne, voor onze begrippen kleinere camping. Zeer prettige , rustige sfeer. Veel groen.Wij hadden een super plek met zicht op zee! Strand op loopafstand, zwembad dichtbij, schoon sanitair. Niet heel massaal. Gemêleerd soort gasten. S avonds heerlijk rustig, af en toe live muziek. Voor ons een heerlijke tijd, ook onze kinderen 15 en 16 hebben het naar hun zin gehad.

• 8Nicole24-07-2019

Strand, zwembad, schaduw en vriendelijk personeel

Prima camping! Zowel stacaravans als kampeerplekken. Veel schaduw op de camping. Vriendelijke ontvangst door de receptie. Broodservice en een miniwinkel op de camping. Ook een restaurant waar je prima kunt eten. Een bar bij het zwembad. 2 x per week organiseren ze een muziekavond. Op loopafstand een Carrefour en nog iets verder wandelen en je bent in het gezellige plaatsje. Het zwembad voldoet prima en heeft een deel voor peuters en verder loopt het langzaam af tot ca. 1.60 meter. Shorts zijn toegestaan. Voor het strand steek je de weg over en maak je een flinke afdaling. Strand is schoon en loopt snel af naar diep. Mengeling van nationaliteiten. Geen animatie, kleine speeltuin, pingpongballen en tafelvoetbal. Receptie tussen de middag dicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8ChrisH24-07-2019

Vakantie met jong gezin

Met jonge kinderen is dit een ideale, overzichtelijke camping. Onze zoon is 4jr en vindt voldoende uitdaging in het zwembad. Er zijn kindertoiletten, voor hem ook handig. Verder is het strand op loopafstand en het restaurant biedt een gemakkelijke mogelijkheid voor avondeten wanneer je niet zelf aan de slag wilt of van de camping af.

• 850tiggers07-07-2019

kleinschalige en rustige camping

fijne ligging, tov stadje, strand en supermarkt. wel stijle klim naar strandje, douches en toiletten gedateerd. wel redelijk schoon. in voorseizoen veel vaste gasten. heerlijke tijd gehad!

• 7Gerard30-06-2019

Goede camping maar geen 9.1 cijfer waard,

De 9.1 beoordeling in onbegrijpelijk. Deze camping is vergelijkbaar met heel vee campings die een aanzienlijk mindere beoordeling hebben. 200 mtr naar de zee klopt, maar dat is hemelsbreed. Vergeten wordt te zeggen dat het een via een hele steile weg gaat. Voor veel mensen niet te doen. De douches hebben geen constante teperatuur. Een gaat van zeer koud naar gloeiend heet. Water aan de campeerplaats lijkt normaal voor een 4 sterren camping, maar dat is er niet. We is alles zeer schoon en goed onderhouden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8J.berben25-06-2019

Ziet er allemaal goed uit. Behalve het oprijden van de camping ,als de slagboom gesloten is en het is nog geen 3 uur dan sta je op de weg te wachten wat de veiligheid niet en goede komt.

Gereisd in juni 2019

Camping Bonporteau info