Camping Sandaya Domaine du Verdon

Camping Sandaya Domaine du Verdon
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

355 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Erg fijne camping, prachtige ligging !

Ronald Verhagen
18-5-2018

Ik wil ook reageren op de score van de vorige reviewer, ik begrijp de 5 niet als ik alle positieve punten lees en de negatieve zijn natuurlijk wel gezocht;

- daken van het sanitair zijn van Asbest!!! (Is geen probleem als je er niet gaat zagen tijdens het douchen)

- slecht WiFi (Geen problemen mee gehad maar wij laten internet en sociale media achter ons als we op vakantie zijn)

- waterleidingen van 1 sanitairgebouw hingen los (Als je melding maakt wordt het gemaakt)

- koud water bij afwas (Zucht.....)

- tegels los in sanitairgebouw (Doorgeven wordt dan gemaakt..)

- sanitairgebouw vies (Wordt met regelmaat schoongemaakt en de vervuilers zijn de campinggasten zelf....)

- baby/kinderbadje in zwembad was te diep (Je laat je baby toch niet alleen zwemmen??)

Wij zijn nu 5 keer geweest op deze camping en hebben er zeer veel plezier van gehad en fijne vakanties beleefd met onze 3 kinderen en soms vriendjes mee.....

Geen aanrader wat ons betreft

Chantal
8-9-2017

+ ligging

+ ruime plaatsen

+ personeel bij restaurant was erg vriendelijk

+ winkeltje aanwezig

+ leuk zwembad

+ babybadje om je kleine te douchen

+ leuk speeltuin

+ speelhal voor grotere kinderen

+ fietsverhuur

- daken van het sanitair zijn van ASBEST!!!!!

- slecht WiFi

- waterleidingen van 1 sanitairgebouw hingen los

- koud water bij afwas

- tegels los in sanitairgebouw

- sanitairgebouw vies

- baby/kinderbadje in zwembad was te diep

Het riviertje is geweldig. Zeer koud water, maar met banden of luchtbedden prima vertoeven. Zwembad bijna geen gebruik van gemaakt. Klein en zonder ligbedjes.

Schuimparty voor de kinderen is erg leuk. Bibliotheek bij de receptie waar je eenvoudig gratis boeken kunt lenen in diverse talen. Men spreekt soms Nederlands (afhankelijk wie er zit) bij de receptie. 10 euro borg voor de slagboom. Fietsen kunnen gehuurd worden bij de touroperator. Toen wij er waren (haf augustus) kostte een week huur 40 euro. Borg 50 euro. Leuk om in Castellane brood te halen op de fiets. Campingwinkel heeft geen lekker brood. De omgeving is werkelijk prachtig. Aan te bevelen om te gaan canyoningen. Ruige tocht door watertje (bij Peyroulles) tussen kliffen met ruige rotsen. Ook leuk voor mensen om te kijken (kan van bovenaf). Route de Cretes rijden is ook aan te bevelen.

Heerlijk genoten op Domaine du Verdon!

Ikke_76
27-8-2017

We hebben een supergoede vakantie gehad op deze camping. Campingplaats ruim voldoende voor onze grote vouwwagen (329). Stonden wel van dwars, naar voren redden we net niet, maar was voor deze plaats/ligging geen probleem. Ontvangst vriendelijk. Leuke avondoptredens. Schuimparty 1x in de week GEWELDIG! Rivier super! Alsook de omgeving en de meren in de omgeving. Gorges du Verdon zijn werkelijk prachtig/adembenemend!

Zwembad wat aan de kleine kant, wisten we al van alle andere reviews. Dit blijft jammer, maar was wel voldoende voor een keer een verkoelende duik. Toch zou een aantrekkelijker zwembad de camping nog meer pluspunten geven.

Nog nooit zo schoon sanitair gehad. Geen een keer vies toilet, douches met heerlijke straal, temperatuur zelf te regelen - zonder drukknop. Dame van schoonmaak was er bijna de hele dag aanwezig.

Kortom - een vakantie om met een grote glimlach op terug te kijken.

Activiteit en rust

Zeebregts
25-8-2017

Een zeer mooie gevarieerde omgeving waar het hele gezin vermaak vindt.

We hadden via een touroperator de aspect op plaats 765, aan de visvijver en via de camping zelf een campeerplek zonder stroom op nr 411, recht aan de Verdon. Beide plaatsen ruim en schaduwrijk. De aspect is zeer ruim en luxe. De camping bied veel, wij met grote kinderen hebben gebruik gemaakt van winkel, visvijver, snackbar, kampvuur na 23u voor pubers en genoten op de Verdon, vooral toen de stuwdam open stond.

Maar het fijnste vonden we Lac de Castillon. Prachtig blauw, helder water. Koel. Bij sirocco met schone toiletten, versnapering te koop, waterfiets huren.

Canyoning via bureau guides du canyon geboekt, echt een ervaring.

Wandelen naar du Roc en in de gorges du verdon.

Castellane bezoeken, leuke terrassen en winkeltjes of markt. Castellane is via een wandelpad in 15 min aan te lopen vanaf de camping.

Paardrijden in Peyroules bij le grand bastide, leuke route door bos en weide.

Klimmen in het klimpark met ziplijn van 50m over de verdon, naast de camping zowat, dus ook te lopen.

Quad rijden in de bergen, prijzig en in groepsverband, dus pech als er in je groep iemand niet mee kan/klungelt.

Boodschappen kun je doen bij Casino, 10 min met de auto, uitgebreide supermarkt.

15 dagen zon gehad, 's nachts koud.

Minpunt, het zwembad, toegang in zwemshort wordt geweigerd.

Wel duurdere camping was onze ervaring.

Een super mooie, gezellige camping.

Familie blom
25-8-2017

We hebben genoten van een mooie vakantie op deze camping. Stacaravan gehuurd via de camping. Een mooie plek hadden we. Zwembad was klein, maar onze kinderen waren vooral bij de rivier.....met de banden eraf. In zwembad mag je geen shorts aan. Leuk plaatsje castallane....regelmatig heen gelopen. Voor onze kinderen ( en ook voor de volwassen) super animatie!! Veel Nederlanders op de camping. Mooi wandel gebied . Al wilde de Kids vooral op de camping blijven :)) nice / monaco bezocht...met overnachting in nice ( was niet de bedoeling...maar garage dicht). Maar wel goed om zo te combineren.....augaurondo gedaan, super! Ben je wagenziekte niet doen.. om ergens te komen moet je best wel rijden, en de wegen zijn erg slingerig. Maar wel super mooie omgeving!!! Meer castillion is dicht bij en heerlijk om te zwemmen.

Sanitaire op de camping was minder schoon en soms geen bril op de wc. Blij dat we een stacaravan hadden.

Nooit meer

Familie van Elteren
23-8-2017

Na 1 nacht verblijf (van de gereserveerde 11) moesten we terug i.v.m. familie-omstandigheden. Terruggaaf van de reeds betaalde prijs was niet mogelijk; moest ik maar bij mijn verzekering claimen. Zelfs de reeds betaalde toeristenbelasting (die ze toch niet hoeven af te dragen) werd niet teruggegeven. Stelletje dieven. Daarom: Nooit meer Castel-campings. Overigens is de waardering van de camping niet gebaseerd op die ene nacht. 2 jaar geleden ook al eens daar geweest, er is nog niets verbeterd.

Met camper enkele dagen aan de rivier gestaan (comfortplaatsen ) werd niet vermeld dat dit meteen de duurste plekken waren .telefonisch niet bereikbaar . Sanitair gebouw vies , steeds haren in de afvoerputjes . Je moet steeds een licht knop indrukken , in de douche , anders sta je in het donker en dan ook nog een knop indrukken om water te krijgen .Aan receptie werd geen Nederlands gesproken , hoewel ik dit bij andere reviews wel lees .

Leuke camping, zwembad valt tegen

Familie van Oosterwijk
17-8-2017

We hadden een stacaravan type comfort geboekt rechtstreeks bij de camping. Die was schoon en goed ingericht met voldoende bestek, glazen etc. De plaatsen zijn ruim met veel privacy (hagen/bomen).

Pluspunten:

- camping is ruim opgezet, met veel bomen en een (picknick)park langs de rivier

- ligging direct aan het riviertje de Verdon. Met een grote zwemband je mee laten drijven is erg leuk om te doen (zeker bij hoge temperaturen)

- prima winkeltje en pizzeria met lekkere pizza's

- elke dag (avond)animatie en kampvuur voor de jeugd

- op loopafstand van Castellane; leuk dorpje met diverse restaurantjes en grote Casino supermarkt

- prachtige omgeving (gorges du verdon, lac st croix, lac de castillion, route du cretes etc)

Minpunten:

- het zwembad is geen 4 sterren camping waardig. Er staan geen stoelen, ligbedden en parasols en die mag je ook niet zelf meebrengen. Een zwemband of luchtbed mag ook niet. Je kunt alleen op een betonnen ondergrond zitten / liggen

- slechte WIFI

Leuke camping!

Martin van der Meer
15-8-2017

De camping ligt erg mooi aan de Verdon en vanaf de camping heb je volop mogelijkheden om de Provence te ontdekken. De camping is netjes en alle faciliteiten zijn aanwezig. Wij hadden een zeer ruime plek.

Het avondprogramma van 21.00-23.00 uur is wel luidruchtig en dat hoeft voor ons niet zo maar de camping doet volop haar best om de gasten te vermaken! Voor veel kinderen en jongeren is dat wel leuk maar rustig voor je caravan een boek lezen is er niet bij tenzij je verder van het gedruis af zit. Zwembad is wat aan de kleine kant maar wel erg schoon en lekker warm water. Zwemmen met boxershort is niet toegestaan en wordt goed op gelet maar dat is geen nadeel...

Wij hadden een stacaravan van Eurocamp. Die was erg netjes maar de bedden zijn verschrikkelijk. Veel te smal en te kort en de matrassen zijn erg dun en hard, elke veer voel je zitten en je rug is na 2 weken wel gebroken....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Domaine du Verdon scoort een 7.53 uit 10 op basis van 399 reviews.