Camping Sandaya Domaine du Verdon

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°9°
Camping Sandaya Domaine du Verdon
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

373 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

Met oudere kinderen

Grote camping, erg mooi gelegen aan rivier de Verdon. Afhankelijk van de waterstand in het stuwmeer staat het water in de rivier laag: je kan mooi met je bandje of luchtbed op de rivier of georganiseerd doen aan canyoning of aqua rondo. Bij hoog water is de stroom erg sterk en is zwemmen niet mogelijk: wel gaaf om dan te raften!

Grote pluspunt: leuk en afwisselend entertainment, elke avond! Heel groot nadeel, vooral bij jeugd bij wie de handjes verkleefd zijn aan de GSM: Er is geen bereik via een provider, daarvoor dien je naar het dorp te rijden. Er is een Wifi zender, geschikt voor 50 man, niet voor 5000 mensen. Deze doet dus ook niets. Voor ons was 3 weken geen telefoon te doen, voor de jeugd echt niet, en dat kregen we te horen! 's nacht kan het koud worden in de bergen, gelukkig had onze mobile home een kachel!

Een mooie ruim opgezette camping die er erg mooi bij ligt. Ruime plaatsen en prima voorzieningen.

De min punten waren echt het sanitair wat gewoon erg slecht schoongemaakt werd.

Het zwembad is echt aan een update toe. Deze was al aan het ontbinden en werd met kit bij elkaar gehouden.

Het restaurant en de bar hadden het personeel niet goed voor elkaar. Bestellingen duurden erg lang en je werd soms totaal genegeerd.

Het leek meer een vriendengroep die heeft bedacht van dit kunnen we wel, dan goed opgeleid horeca personeel.

Om niet helemaal negatief te eindigen de animatie deed erg hun best om toch leuke actieviteiten te organiseren. En de omgeving is natuurlijk geweldig.

Prima, maar tijd voor vernieuwing

Tobie
27-8-2018

Complete camping, hier en daar best verouderd.

We zaten in een stacaravan gehuurd via de camping, deze was zo goed als nieuw, ruim voor 4 personen en met een heerlijk (deels overdekt) terras. De plek was voor de caravan en onze auto ruim genoeg.

Camping voldoet, maar er dient wel geïnvesteerd te worden. Wegen met gaten, loslatende zwembadranden, ontzettend slecht bereik met mobiele telefoon en zeer slechte Wifi.

Camping is ruim en parkachtig opgezet, ligt ideaal in de Verdon en de rivier is een echte meerwaarde. Al misten we daar wel iets als een strandje.

Verder vriendelijk en behulpzaam personeel en prima campingwinkel.

Direct boeken

Wij hebben een fijne week vakantie gehad op deze camping. Omgeving is mooi. Castelane is fijn op loopafstand. Onze pubers hebben het heel gezellig gehad 'savonds bij het kampvuur. De jongste vond de kinderdisco erg leuk. Ik zou deze camping zeker aanraden als het sanitair niet zo enorm SMERIG had geweest!

Mooie camping, prima ligging maar matige hygiene

Gea van Wijk
25-8-2018

Super mooie camping met veel ruimte voor sport en spel ( speeltuin tafeltennis fitness volleyball etc en s avonds was dat verlicht

Slecht was de plek waar wij stonden met veel verkeer Vd camping (en herrie Vd ingang Camping heeft wel veel mooie plekken!

Sanitair vreselijk vies ook in Restaurant en zwembad Prullebakken moeten vaker geleegd worden

Voor ons te grootschalig

Bart
23-8-2018

Vrij grote camping met veel stacaravans, deze laatste staan op sommige plekken erg dicht op elkaar. Meeste campingplekken lijken redelijk groot.

Elke avond is er animatie,maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Voor de tieners is het kampvuur erg leuk, daar hangen ze elke avond rond.

Rivier af met banden is echt een aanrader, omgeving is prachtig. Wij hebben leuke wandelingen gemaakt in de omgeving.

Campingwinkel heeft vers brood, is verder vrij prijzig. Geen gebruik gemaakt van restaurant, maar de frituurlucht was nogal aanwezig. Zoals al eerder gemeld, nauwelijks bereik en de wifi is weliswaar gratis, maar waardeloos.

Veel mogelijkheden om je op de camping te vermaken (midgetgolf, ping-pong, speeltuin, sportveld, sporttoestellen, zwembad(je), rivier, basketbal, volleybal)

Wat een mooie camping. Heerlijk gelegen aan de verdon,wel erg koud. De kinderen vonden het heel leuk om met een band met de stroom mee te gaan. Op de dagen dat de sluizen openstaan vonden wij dat gevaarlijk.

Heel veel ruimte aan de rivier om heerlijk te zitten,relaxen en te genieten.

Het zwembad is klein maar als je de foto's van de website bekijkt dan weet je dat. Wij hebben ons er prima vermaakt, leuke glijbanen en heerlijk water. Er stonden ligbedden dit jaar.

Mooie omgeving ,castellane op loopafstand, wat een leuk dorpje! Lac Castillon dichtbij. Mooi meer

Het sanitair: wij zaten dichtbij de vijver en daar was het sanitair ok. De douches perfect. De wc's op zich waren schoon, we hadden een paar keer een bui gehad en als mensen dan zonder voeten te vegen naar binnen lopen wordt het vies.

Er waren toiletgebouwen bij die echt niet meer van deze tijd zijn maar wel schoon.

Veel voor kinderen, vissen,speeltuin, pingpong, trampoline.

Mooie camping met smerig sanitair

Sprenkeling
14-8-2018

Een leuke camping in een prachtige omgeving.

Klein zwembad maar het ergste vonden wij het toiletgebouw wij zijn echt geen moeilijke mensen maar dit was echt vies erstaat dat er 3 keer per dag word schoongemaakt maar dit was echt niet zo

Er werd verteld dat er volgend jaar veel verbouwd en opgeknapt gaat worden maar daar hadden wij dit jaar niets aan gehad ....Wat ook heel vervelend is dat er bijna geen telefonische bereik is niet alleen slecht Wi-Fi (dat vind ik op zich niet heel erg) maar ook om naar huis te bellen of gebeld worden was vaak lastig.

Absoluut geen 4 sterren waard

Sophie
14-8-2018

+prachtige omgeving(gorges du Verdon, Castellane, Canyoning bij st Auban, dan eten bij Terre des lacs)

+mooie plek bij het riviertje(niet alle kampeerplekken zijn zo ruim)

+riviertje, als het ' rustige stroming 'is kan je heerlijk met band de 'stroomversnelling ' af en aan het water zitten.

+redelijk boodschappen kunnen doen op de camping

-geen tot soms zeer slecht bereik van mobiel. 3G (alleen 's nachts iets bereik) en Wi-Fi is drama...alleen voor iets..met code..maar werkt ook niet. Verkopen geen Wi-Fi codes voor op camping want het werkt niet?? Met jongeren geen aanrader.

-bestellen bij de bar.. geduld hebben, 1 medewerkerster die zich kapot werkt, en vaak speciaal bier gewoon op..

- restaurant onvriendelijk personeel, eten matig( aanrader in Castellane La taverne, héérlijk eten, vriendelijk personeel en Wi-Fi)

-onvriendelijk personeel bij receptie( geen vraag hoe was u verblijf, goede reis oid).

-sanitair niet goed schoongemaakt...

In deze staat niet weer

Rene
11-8-2018

Mooie ligging van de camping aan de Verdon. Op de camping werd veel georganiseerd. Verder een mooi meer op korte afstand met prima strand (kiezel). In de verder omgeving is veel te zien en te beleven. Grote staanplaats. Na 2300 uur rustig en toeziende bewaker. Wat niet goed was is het sanitair. Verouderd en erg vies. Er zou 3 keer per dag schoongemaakt worden maar dit was niet het geval. Verder viel het zwembad erg tegen. Veel te klein voor een dergelijke camping. Ondanks dat wij niet snel klagen en we regelmatig in Frankrijk komen vonden wij deze camping de 4 sterren in ieder geval niet waard.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.