Géén boekingskosten

Sandaya Domaine du Verdon

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 462 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

462 Reviews over Sandaya Domaine du Verdon

• 5Jolanda20-08-2022

Niet weer voor ons

Om met het positieve te beginnen: de camping ligt in een erg mooie omgevingen heeft ruime plekken. Maar dan is het positieve ook op. Het geheel maakt een rommelige en onverzorgde indruk, er wordt niet gesnoeid of onkruid weggehaald, het sanitair (in zeecontainers) is door slechte afvoer een smeerboel, afwaswater is zelden warm en de wifi is slecht. Het zwembad lijkt leuk maar is ongezellig en sfeerloos en te klein voor het aantal gasten in het hoogseizoen. Ik kan niets zeggen over de animatie en het restaurant omdat wij daar geen gebruik van hebben gemaakt. Wij raden deze camping zeker niet aan!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Marion20-08-2022

Camping was voor ons wel OK

Wij hebben ruim twee weken op deze camping gestaan met onze vouwwagen. De plaatsen zijn niet heel groot. Onze vouwwagen en 2 tentjes pasten wel (de auto hebben we elders neergezet) We hadden slechte recensies gelezen betreffende de hygiëne van het toiletgebouw. Wij vinden dit een meevaller. Er was (bijna) altijd WC papier en ook hadden de wc’s een wc bril. De douches waren goed warm. Soms wel een kleinere straal door vermoedelijk te weinig water??? soms moest je wel even wachten voordat er een wc vrij was. De capaciteit had wel groter gemogen. Onze kinderen vonden het zwembad erg leuk. Vanaf 10 jaar krijg je een ander kleur polsbandje en mag je officieel zonder toezicht zwemmen. Gelukkig werd hier helemaal niet op gelet en zijn ook onze jongere kinderen zelf naar het zwembad geweest. De rivier waaraan de camping ligt, is erg koud. Vanaf de camping staat aangegeven dat je niet in de rivier mag zwemmen. Maar hier houdt niemand zich aan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Roel Salden19-08-2022

Grote en mooie camping

Aan de rivier Verdon ligt deze grote camping in een mooie boomrijke omgeving. Het dorpje Castellane is binnen 5 min bereikbaar per auto , hier zijn diverse winkels, restaurants enz te vinden. We hadden een lodge tent gehuurd. Deze was voorzien van alle gemakken. Animatie is in het Frans. Restaurant en Bar zijn aan de prijs . Het zwembad vonden we m'n voor onze dochter van 6 erg onoverzichtelijk, onze zoon heeft zich goed geammezeerd. We hebben altijd wel een bedje kunnen vinden, zowel op de vlonder als naast het zwembad. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. We werden goed geïnformeerd inzake de bosbranden dit itt een andere review. Wel goed ok te bedenken dat uitstapjes naar dorpjes /bezienswaardigheden enige reistijd in beslag nemen door de bergwegen in deze regio. Echter een dagtocht naar de Middellandse zee is goed haalbaar

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Fam. Bris16-08-2022

Prachtige omgeving

Zwembad is prachtig, maar onoverzichtelijk en de bodem en randen zijn ruw, waardoor kids overal wondjes hebben. Het water in de rivier is te koud om in te zwemmen, dus wij hebben alleen gezwommen in de meren in de prachtige omgeving. Bijna geen supermarkten in de omgeving en de prijzen zijn hoger dan “normaal”. Caravans (4 schelpen) zijn ruim, netjes en schoon. De opstelling van de caravans zorgen voor voldoende privacy, maar maakt het ook sfeerloos. Op de camping werkt mobiele data niet. De gekochte WiFi werkte wel prima.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Pet06-08-2022

Mooi park

We zaten in een premium huisje. Ze liggen rustig. Mooi ingericht en netjes schoon. We mochten alleen de buitengril niet gebruiken vanwege brandgevaar. Barbecuen mocht op een skottelbraai of een elektrische plaat die je kon huren of kopen.

Er hebben best veel gasten een hond bij zich wat af en toe wat geblaf oplevert.

Zwembad is prima alleen erg ruw en op het hout kon je vanwege de warmte en splinters niet met blote voeten lopen. Je mocht wel met waterschoenen het zwembad in.

Toen wij er waren was er een bosbrand erg dichtbij en er werd aan de receptie totaal geen informatie gegeven. Je kreeg alleen als antwoord wij houden het in de gaten en verder weten wij ook niets.

Animatie team spreekt wel goed Engels.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Fam.van Wooning25-07-2022

nooit meer

ik heb een klacht in gediend bij France Comfort maar krijg maar geen antwoord . het gaat om het park villa s Du verdon .

• 2Eetgelegenheden
  • 5Jpw22-07-2022

Mooie omgeving, slecht verzorgde camping

Het is een prachtig gebied. Castellane is een superleuk dorpje om te zijn. De camping is groot en heeft veel faciliteiten, een mooi groot nieuw zwembad en leuke entertainment s avonds, maar.... entertainment en kids club ed alleen frans gericht. 50% Nederlanders hier maar 0 aandacht daarvoor. Behalve entertainment crew chagrijnig personeel met name in de winkel. Toiletgebouwen nieuw maar slecht schoongemaakt. De helft werkt niet en heeft koud water. 1x eerder hier geweest,terug gekomen omdat de boel gerenoveerd zou zijn en t hier zo mooie omgeving is, maar nooit weer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Harry22-07-2022

Niet meer sfeer van 10 jaar geleden is weg

Zijn hier 10 tal jaar geleden al eens geweest voor zij die ook in het verleden hier geweest zijn blijf weg de volledige SFEER van het oude gebouw en camping is weg met het toen toch deftig restaurant in oud gebouw en aangename toog en bar . Nu moet je reserveren om te eten boven, en zelf je drank halen om beneden op terras iets te drinken en hou je glas vast want voor het leeg is zijn ze er al met weg. Wat het sanitair betreft is best netjes en schoon is alleen smerig wanneer de mensen hun eigen stront tegen de rand schijten en niet opkuisen. Er kan niet gangs de dag iemand bijstaan om te zien of je enig respect of manieren hebt. Alsook is de camping verzorgt en heeft mindere en goede plaatsen beetje geluk moet er altijd bij zijn de ene wil veel zon en de andere dan weer niet , voor de jongere is er best wel wat te doen op de sportpleinen. Weke voetjes op de bodem van het zwembad liggen na 7 dagen open zeer ruwe ondergrond .

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Anoniem21-07-2022

Eens maar nooit meer

Grote, groene camping nabij het centrum van Castellane en is gelegen aan de rivier de Verdon wat fijn afkoelen is. De camping is erg groot en heeft redelijk grote plaatsen. De meeste hebben plekken hebben wel iets van schaduw. Het zwembad is nieuw en leuk maar is te klein voor de grootte van de camping. Voelt niet heel hygiënisch. De douches zijn koud, maar wel nieuw. Een van de douche gebouwen is gemaakt in zeecontainers en is erg vies en nat doordat de afvoer slecht is. Het lijkt wel een festivalterrein. De omgeving is mooi maar houd rekening met lange reistijden door de bochtige wegen. Voor ons niet nog een keer vanwege het massale karakter, de hygiëne en de kwaliteit van het sanitair.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Nat Cat02-01-2022

Mooie Camping maar niet voor herhaling.

Als we toekwamen was alles proper en hadden we een mooie staanplaats. Gelukkig hadden wij een mover anders lukte dit niet. de sanitaire blokken waren redelijk maar gelukkig stonden er telkens aftrekkers zodat je de douches nog properder kon maken. op de camping zelf kan je ook in het restaurant eten maar moet je 2 dagen op voorhand reserveren. de dag zelf kon je al niet meer! heel jammer! de take away was ook een lachtertje. enkel pizza's kon je bestellen terwijl er een folder was met enorm veel keuze. het personeel zei dan morgen kan je iets anders krijgen maar nooit in de 14 dagen klopte dit! Uiteraard de aanrader is het meer! Dit is uiteraard super!

• 5Staat v/h sanitair

• SaunaNiet beschikbaar
  • MassageNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Hygiëne