Camping Sandaya Domaine du Verdon

Camping Sandaya Domaine du Verdon
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

409 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

Mooie camping met smerig sanitair

Sprenkeling
14-8-2018

Een leuke camping in een prachtige omgeving.

Klein zwembad maar het ergste vonden wij het toiletgebouw wij zijn echt geen moeilijke mensen maar dit was echt vies erstaat dat er 3 keer per dag word schoongemaakt maar dit was echt niet zo

Er werd verteld dat er volgend jaar veel verbouwd en opgeknapt gaat worden maar daar hadden wij dit jaar niets aan gehad ....Wat ook heel vervelend is dat er bijna geen telefonische bereik is niet alleen slecht Wi-Fi (dat vind ik op zich niet heel erg) maar ook om naar huis te bellen of gebeld worden was vaak lastig.

In deze staat niet weer

Rene
11-8-2018

Mooie ligging van de camping aan de Verdon. Op de camping werd veel georganiseerd. Verder een mooi meer op korte afstand met prima strand (kiezel). In de verder omgeving is veel te zien en te beleven. Grote staanplaats. Na 2300 uur rustig en toeziende bewaker. Wat niet goed was is het sanitair. Verouderd en erg vies. Er zou 3 keer per dag schoongemaakt worden maar dit was niet het geval. Verder viel het zwembad erg tegen. Veel te klein voor een dergelijke camping. Ondanks dat wij niet snel klagen en we regelmatig in Frankrijk komen vonden wij deze camping de 4 sterren in ieder geval niet waard.

Vies sanitair

Maike
10-8-2018

Het sanitair was heel erg vies en zijn ook eerder weggegaan. Er lagen hondendrollen achter onze caravan. Geen aanrader wat mij betreft

Heerlijk verblijf in huurtent

Roel
9-8-2018

Heerlijle camping om te relaxen, maar ook actief te zijn. Zwembad in drukke periode ietwat klein, maar onze kinderen hebben zich desondanks er prima vermaakt.

Ook de Verdon is een alternatief, maar erg fris. Daarnaast op de dagen dat er wild water activiteiten zijn, zoals rafting, is er een redelijk sterke stroming doordat de dam bij het meer daarvoor wordt open gezet. Wij zijn er toen wel met grote banden aan het tuben geweest, maar was niet geheel zonder gevaar.

Voor tieners volop activiteiten met elke avond op centrale plein muziek/dans activiteiten tot 23 uur.

Met twee volleybal velden, 15 tafeltennistafels, basketbalveld (ook om te voetballen), midgetgolf, een trimparcours en fitness apparaten (buiten) kun je ook sportief actief zijn.

Castellane is op loopafstand. Lac St Croix is uur rijden, maar wel prachtige route langs de Gorges du Verdon.

Goede camping in prachtige omgeving

Inge
9-8-2018

Mooi gelegen camping met ruime plaatsen. Veel Nederlandse gasten. Het riviertje achter de camping is geweldig om je met je band of luchtbed mee te laten voeren. Zeker als de dam openstaat(2xpw): Dan komen ook de rafts en kano's langs.

Er is veel ruimte op de camping om te ontspannen: een goed sportveld, een ligweide, een grote speeltuin voor de kleintjes, veel pingpongtafels, midgetgolf, roeivijver, visvijver.

Er is een animatieprogramma voor jong en oud. Men spreekt frans, engels én nederlands.

Ook aan de receptie is men zeer vriendelijk en behulpzaam.

De camping wordt 's nachts bewaakt. De campingjeugd wordt goed in de gaten gehouden, op een hele ontspannen manier. Perfect! Elke avond kampvuur onder begeleiding van deze bewakers.

Supermarkt : 10 autominuten

Meer van Castellane : 20 autominuten

Castellane centrum : 20 minuten lopen. Leuk stadje. Goed VVV.

Klimpark: 15 autominuten

Prachtige omgeving.

Wij hebben genoten!

Camping Domaine d'Amusement

Anoniem
8-8-2018

Grote camping met vooral Nederlands en Franse gasten. Mooie omgeving, vlakbij Castellane en aan de rivier de Verdon.

De camping heeft veel te bieden, zoals een kleine supermarkt, een visvijver, fitnesstoestellen, negen tafeltennistafels, heel veel amusement. Iedere avond was er iets anders te beleven: karaoke, circus, 'magic show', live muziek, etc.

Het amusement begint om half 9 en het het eindigt om 11 uur, dus tweeënhalf uur snoeiharde muziek, iedere dag. Voor ons werd het na een paar dagen een ergernis.

Voor jongere kinderen is er een prima speeltuin. Het luchtkussen wordt geregeld bevolkt door oudere kinderen en daardoor niet veilig voor kleine kinderen.

Het zwembad was prima, maar te klein voor de omvang van de camping. In het supermarktje vielen me de prijzen eerlijk gezegd nog mee. De caravan die we hadden gehuurd was super ruim en mooi.

De camping wordt gerund als bedrijf, goed georganiseerd, vriendelijk personeel.

Drukke camping op een mooie locatie

Frank
7-8-2018

Als je van rust houdt, moet je deze camping overslaan: bijna iedere avond een luidruchtig optreden en 's ochtends harde muziek vanaf het zwembad. Voor een rustige plek moet je achteraan op de camping staan. Wi-Fi is er alleen bij de receptie en zeer matig. Zwembad is echt te klein voor de grootte van de camping. De ligging is wel erg mooi: direct aan de Verdon. Prachtige omgeving.

Een camping met veel pluspunten zoals de stromende rivier, meer vlakbij en zwembad met glijbanen.

Maar verder... de wc’s waren echt enorm smerig, en voor een vier sterren camping snap ik niet dat de sanitairgebouwen zo minimaal en verouderd zijn.

Het blok bij ons was zo vies dat we een ander blok hebben geprobeerd, maar daar troffen we hurktoiletten aan en poep in de douches.

Dit tezamen met veel regen maakt dat we (eind juli) al na een week vertrokken zijn. Naar een driesterrencamping met de hele dag schone wc’s.

Super!

Remco
5-8-2018

Topvakantie! Omgeving is super, camping is ook erg tof. Zwembad is wat oud, maar voldoet prima. Kids waren er niet weg te slaan. Schijnt begin 2019 wel nieuw gebouwd te worden, evenals de supermarkt, restaurant, receptie, etc. Dit door nieuwe eigenaar Sandaya. Maar, de rivier bij de beek is veel leuker! Bouw dammen, laat je meevoeren, pootje baden, etc. Animatie goed/veel, maar wat meer op oudere kinderen gericht vonden we. Sanitair is een minpunt, dat is echt oud. Bij de vijvers staat één goede/nieuwere, rest is oud. Maar, goed schoongemaakt, en hoe vaak kom je er nou? We hadden een ruime kampeerplek, met zon en schaduw. Leuk is ook het gebied bij de visvijvers, met allerlei toestellen (hout en fitness).

Lac de Castillion is vlakbij en supermooi. Castellane zelf is klein, maar erg fraai. Super uitzichten. Afstanden door de bergwegen wat verraderlijk. WiFi beroerd, maar we zijn op vakantie :) Genoeg te doen zonder WiFi.

Het was een aangenaam verblijf.

Petra Van Damme
28-7-2018

Ik vond dat wij veel betaalden voor het verblijf op jullie camping. Het sanitair waar wij ons bevonden was heel oud, ik weet zelfs niet of dit nog wettelijk in orde is? De afloop van de lavabo komt in de doucht terecht? Via een afscheiding in het douchegedeelte op de grond, komt het water van alle andere douches voorbij naar een gezamenlijk afvalpunt. Dit noemen ze dan nog altijd een 4 **** camping. Warm water hadden we de eerste week ook niet aan de afwasbakken. Wel een aantal keer gaan melden maar helaas er kwam geen positief resultaat. Gelukkig waren er tot half juli niet teveel bezoekers en bleef alles netjes. Na 14 juli werd het inderdaad heel druk en moest je regelmatig opzoek gaan naar een proper toilet. Ook al deed het poetsteam hun uiterste best met het onderhouden hiervan.

Een vernieuwing en uitbreiding van het waterpark staat op de planning in september 2018 maar ik denk dat dit ook iets is wat héééél dringend aan vernieuwing toe is! Sanitair is heel belangrijk voor iedereen!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Domaine du Verdon scoort een 7.45 uit 10 op basis van 408 reviews.