Camping Sandaya Domaine du Verdonsterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Castellane

6.8Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

435 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 2019
    8Boogaard20-08-2019

Prima camping

Op loopafstand van het mooie dorpje Castellane (bereikbaar via pad achter de camping) ligt deze mooie, ruime, vriendelijke camping. Wij hadden een ruime plaats aan het water. Leuke visvijver voor kinderen tot 14 jaar. Iedere vrijdag word de vijver gevuld met nieuwe forellen. Wat je vangt mag je houden en lekker opeten. Sanitair zag er netjes/schoon uit. Werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Leuk zwembad bij de camping, wel klein voor het aantal mensen wat op de camping verblijft, zeker eind van de middag als iedereen een verfrissende duik wil nemen. Omgeving is prachtig, zeker de gorges du verdon. Ook zijn wij met een stoomtrein vanuit purgget terniers naar annot geweest. Meer info hierover krijg je bij de vvv in Castellanne. Ook het plaatsje Entrevoux is een aanrader. Wifi op de camping is zeer, zeer slecht. Over je gehele vakantie krijg je een half uur via de camping, wil je meer dan moet je dat bijkopen.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Ellen19-08-2019

Erg leuke familiecamping

Op loopafstand van Castellane (via een apart pad te bereiken), de camping is mooi aangelegd met ruime plaatsen, wij zaten vlakbij het nieuwe sanitairblok, welke fantastisch was!! Mooi zwembad met leuke glijbanen, maar aan het einde van de dag wel erg druk. Er zijn badmeesters aanwezig. Je mag niet met een zwemshort het water in, strakke zwembroek is verplicht. Er is NL talige animatie, elke avond om 8 uur minidisco en de volwassenenanimatie houdt om 11 uur op, heerlijk rustig! Aan de rivier gelegen waar erg leuk in gespeeld kan worden. Je kan makkelijk een fiets meenemen, via hetzelfde wandelpad fiets je naar Castellane voor kleine boodschapjes. De medium grote Casino supermarkt ligt aan de andere kant van Castellane, al heeft de camping ook een uitgebreid assortiment voor noodgevallen. Erg leuke vakantie gehad

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Bo16-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn met onze kinderen van 16 en 11 hier een week verbleven. Het was een hele leuke vakantie. We verbleven in een touroperator tent, deze beviel ons prima, vooral de locatie. Het sanitair gebouw bij ons deel was helaas erg verouderd, maar verderop de camping was het heel erg mooi en schoon, hier zijn wij dan ook steeds heen gegaan om te douchen. Verder was erg genoeg te doen op de camping voor de kids en was er elke avond leuke animatie tot uiterlijk 23:00. Het zwembad was lekker en kinderen hebben zich er prima vermaakt, alleen het was aan de kleine kant. In de buurt genoeg te doen, jammer van de bergweggetjes overal heen. Vooral de meren in de buurt en gorges du verdon zijn aanraders. Ook het riviertje aan de camping is leuk om met een zwemband met de stroming mee te gaan. Elke ochtend heerlijk stokbrood gehaald in het winkeltje met vriendelijk personeel, supermarkt in de buurt is dichtbij. Ook Castellane is erg leuk en gezellig.

• 6velde14-08-2019

Een fijne camping, in een prachtig gebied.

Een leuke camping in een prachtig gebied in de Provence in Frankerijk. Wij hadden gelezen dat deze camping was overgenomen door de organisatie Sandaya en dat de camping "opgeknapt" zou worden. Een groot deel van de camping zag er perfect uit, maar helaas was "ons" toiletgebouw nog niet aan bod geweest, betreft nr. 5. Een oud gebouw waar de tegels van de douches en de toiletten los lagen en de kozijnen bijna in elkaar storten. Ook de schoonmaak liet te wensen over, meerdere malen vele dotten haar op de grond en werd er schoongemaakt met de doekjes waar eerst de wc bril werd schoongemaakt en daarna de wastafel, ook bij de toiletten aan de achterkant van dit gebouw waren er vlekken op de muur en de wc papier houders, die tijdens onze 2 weken aanwezig bleven. Helaas is het zwembad veel te klein voor de vele gasten die op de camping staan. Verder een fijne vakantie gehad, met vriendelijk personeel, een fijne winkel en leuk animatie team.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Myrthe14-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Twee weken verbleven in een (nieuwe) mobile home vlak achter de sportvelden/speeltuin (geen overlast van gehad). Een camping dat bij ons op het lijstje staat om nog eens te bezoeken in de toekomst. Onze dochter van 6 heeft nog steeds heimwee en heeft het erg naar haar zin gehad met de enthousiaste en gemotiveerde mensen van het animatieteam. Je kan duidelijk zien dat er aandacht is besteed aan het renoveren/opknappen van de camping. Ook hebben we begrepen dat het zwembad gerenoveerd gaat worden. Deze is prima in verhouding met de camping alleen is het wat verouderd. Zelf hebben we ons erg vermaakt in de omgeving en met activiteiten op de camping als sporten en optredens. De campingwinkel is (net zoals vele andere campingwinkels) erg duur, evenals de supermarkt aan de rand van Castellane (€2,- voor een kleine komkommer).

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Janine13-08-2019

Gematigd enthousiast

Grote camping met een te klein zwembad. Veel animatie, moet je van houden. Duurt tot 23.00 uur en daarna keurig einde. Wij hadden een grote safari tent geboekt via een touroperator. Deze stond helaas op een slecht plek. De wandel/fietsroute naar Castellane loopt achter je tent en daarnaast de parkeerplaats voor de laatkomers/vroegvertrekkende mensen. Veel lawaai. Jammer dat de organisatie zulke slechte plekken krijgt toegewezen van de camping. Dichtbij het oudste toiletgebouw. Oogt vies en wordt ook niet goed schoon gemaakt. Verder achterop de camping nieuwe toiletgebouwen. Ziet er prima uit. Vers brood op de camping bij de supermarkt. Omgeving is geweldig. Camping is nu geen 4 sterren waard. En mocht je boeken via derde, informeer dan zeker naar de plaats van de accommodatie.

• 8Mike Verweij13-08-2019

Mooi gebied en een fijne camping

Wat een prachtige omgeving, Castellane een superleuk dorpje, midden in de bergen. Als je naar de grote stadwil of uberhaupt verderop kosten de bergeb een hoop reistijd, maar de rit en de uitzichten zijn het zeker waard. Camping is netjes, zeker het centrale gedeelte, in ons stuk vaar de tenten van de touroperators stonden was het sanitair idd niet echt op peil, daarom ook wel vaak een blokje verder gelopen. Camping zeer schaduwrijk, maar dat is wel fijn met heel de dag 30 dagen, snachts lekker koel, heerlijk onder je dekbed kruipen. Verdon rivier is idd leuk, heel koud, op di en vrij gaan de stuwen open en dan is het een mooie waterpartij. zwemmen is er eigenlijk niet toegestaan maar word niet op gecontroleerd, en kan je gewoon doen. Meren in de buurt zeker de moeite waard, canyoning is leuk. Ja, echt een leuk gebied, fijne camping plekken wat kaal maar ja, droogte en tenten dat is niet echt goed voor het gras, maar ja, zou hem zeke

• 8Jeanette10-08-2019

heerlijke camping, we hebben genoten!

Heerlijke camping in een prachtige omgeving! Campingplaatsen zijn ruim, afgebakend met hagen. Toiletgebouwen zijn netjes en schoon, 1 toiletgebouw is nog verouderd, maar van alle gemakken voorzien. Campingpersoneel is vriendelijk, bij de receptie ook erg behulpzaam, en gaven ook goede informatie over de omgeving. Animatie ook prima, niet opdringerig, en voor alle leeftijden. Minpuntje vonden wij het zwembad, deze vonden wij te klein gezien het aantal gasten. Maar bij het meer van Castillon, ongeveer 5 minuten vanaf Castellane, kon je heerlijk zwemmen.

• 7Staat v/h sanitair

• 5Caravanbrigade09-08-2019

Nooit meer

Grote massale camping, veel animatie afh van waar je staat herrie tot 23u , zwembad glijbanen oké maar volle bak. Veel heel veel mobile homes waar je met je tent of caravan tussen staat. Weinig gras op kampeerplekken, wel voldoende schaduw. Sanitair verschilt erg qua kwaliteit waar je staat. Van oude kapotte tegels kranen die niet werken jaren 70 stijl. Tot moderne wasblokken units ala 2019 style. Let op met douchen wateroverlast ook buiten douche cabine. Gehoord dat iemand hier onderuit ging en arm brak! Samenvattend vind ik t n dure hele dure camping die geen 4 sterren waard is. Voor ons is dit echt te massal zonder sfeer

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Directeur, 25-10-2019

Hallo, Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldoet. Elk jaar worden er wijzigingen aangebracht aan de camping, waaronder nieuwe accommodaties en de renovatie van de sanitairgebouwen. Wij nemen goede nota van uw feedback om volgend seizoen verbeteringen aan te brengen. Let op: we plannen een nieuw watergebied en een bar voor 2020, die voor meer vriendelijkheid moeten zorgen. Wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen, om u te overtuigen van onze echte wens om u tevreden te stellen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marianne Hagelaars07-08-2019

Geweldige camping en geweldige omgeving. Enthousiast animatieteam en gezellig barpersoneel. Wij zaten in een spiksplinternieuwe mobile home, maar met de nodige caravan ervaring kan ik zeggen dat ook de toilet gebouwen super waren. Als volgend jaar het zwembad wordt aangepast dan is het echt een super aanrader. Nu ook al hoor.

• 8Staat v/h sanitair

39 tips over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Henni Friana, 23-06-2014

Citroen Museum in Castellane....leuk al die klassieke DS, SM en 2CV...leuk om een klein uurtje in rond te lopen.....vanuit Castellane richting grote supermarkt, die rechts laten liggen en rechtdoor rijden. na ongeveer 1,5 km aan de linkse kant het Citroen Museum.

Verder het centrum waar diverse religieuze stromingen samenleven, midden in de natuur. Ook vlakbij, bij supermakt rechtsaf en doorrijden, bochtige weg. Na 3 km geloof ik links omhoog, staat ook aangegeven.

• anouk, 26-01-2014

neem pingpong bedjes mee! is heel populair daar

• Frans, 21-07-2012

Gorge du Verdon is prachting, we hebben een middag "aqua rando" gedaan, met een gids de rivier af in een wetsuit, echt een aanrader. Onze jongste zoon van 6 (bijna 7) kon net mee en vond het prachtig. neem een laag (camping)stoeltje mee, voor aan de rivier en aan het zwembad.onze kids leeftijd: 14-11-6

121 vragen over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Dekker, 17-02-2020

wifi / 4g

is er goede wifi, of 4g dekking?

• Monique, 14-10-2019

Route ernaar toe

Kan iemand vertellen hoe de weg naar de camping toe is. Komende vanaf Lyon. Is dit echt 3 uur bergweggetjes of valt dat mee.

Alvast bedankt voor de reacties

• Hilda, 12-08-2019

Mobil home ?

Marianne Hagelaars, je had een revieuw geplaatst en daarin sprak je over een mobil home, bij welke reisorganisatie had je die geboekt? Alvast bedankt. Groet Hilda

Camping Sandaya Domaine du Verdon info

• Aantal sterrensterstersterster