Cannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Cannes / Cannes la Bocca voor je op een rij gezet:

vakanties Cannes / Cannes la Bocca

Reviews over Cannes / Cannes la Bocca

Prima camping

Melanie,
    8-8-2018

Leuke, maar wel drukke camping met veel gezinnen. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend restaurant, goede prijs kwaliteitverhouding. Het zwembad was erg druk, komt waarschijnlijk door de extreme hitte en vakantie van de fransen. Sanitair was voor ons het enige minpunt: verouderd, geen toiletpapier en niet altijd even schoon. Prima afstand naar Cannes, eenvoudig te bereiken met de bus (1.50 voor een kaartje).

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed vertoeven.

F.Coenen,
    4-8-2018

Perfect gelegen om de cote d’azur te verkennen. Diverse supermarkten in de buurt.

Caravan via touroperator was prima, minpunt, geen airco en dat was hard nodig. Nachten zijn erg warm daar en veel overlast van muggen.

Informatie aan de receptie was wat karig. Veel zelf uitgezocht. Inchecken was chaotisch. Geluid van de snelweg hoorde je wel, op het ene gedeelte meer als het andere. Veel Fransen, weer eens wat anders.Leuk voor een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping voor oudere of mensen met jonge kids

Mark,
    10-7-2018

Net thuis van 2 weken op deze camping. Nette stacaravan (Phoenix) en leuk zwembad voor een frisse duik. Onze kinderen (3&5) hebben zich er prima vermaakt, alhoewel het wel echt een camping is gericht op Frans publiek. 2 weken voor eur.700,- is heel goedkoop, en zeker positief in verhouding met wat je krijgt.Eten afhalen is geweldig,..alles vers en spotgoedkoop. Jammer dat er niet meer Nederlanders hier komen, want dan zou het naar onze mening net wat socialer zijn(fransen zoeken elkaar onderling alleen op). Tip! Boek het type Evasion..deze zijn hagelnieuw en ook niet duur. Voor oudere kinderen zal het snel saai zijn, maar kleinere kids vermaken zich prima in de speeltuin en zwembad. Mensen klagen over de autoroute A8 die achter de camping ligt, maar wij hadden er geen last van. Prima vertrekpunt voor leuke uitstapjes...Stranden van Villefranche sur mer en Cap Ferrat zijn top!!! Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Kom hier al jaren; altijd leuk;vriendelijke mensen

hans,
    27-1-2018

afstand naar zee is net te ver om te lopen maar buiten seizoen is er goed te parkeren aan het strand.

Cannes blijft altijd leuk; ook de markt.

Gereisd met partner in september 2016

gemoedelijke camping 2e helft september erg rustig

sylvia,
    8-10-2017

vriendelijk personeel, rustige camping in de buitenwijk van Cannes, op loopafstand (half uurtje) van het strand en boulevard, ongeveer een uur wandelen naar het centrum van Cannes of naar Mandelieu de la Napoule

Gereisd met partner in september 2017
Cannes / Cannes la Bocca scoort een 8 uit 10, op basis van 110 reviews