We hebben een aantal aanbieders voor Cagnes-sur-Mer voor je op een rij gezet:

vakanties Cagnes-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Cagnes-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Cagnes-sur-Mer

Een aanrader - maar niet voor gezinnen

willy Calbrecht,
    30-6-2018

Sandton hotel " Domaine de Cocagne " Een afgeschermd privédomein verscholen in de heuvels van Cagnes-sur-Mer.Het is een plek van ingetogen luxe,met een fantastisch uitzicht.Thijs Gelaude is de jonge Belgische keukenchef,die onze verwachtingen voor 100% heeft ingelost.

Voor de verplaatsingen is een auto noodzakelijk.

Aanraders binnen de straal van +/- 80 km zijn de diverse kleine bergdorpen,de promenade van Cagnes-sur-Mer,Haute de Cagne,Grasse - parfumstad met een bezoek aan Les Parfumeries Fragonard.

Zeer de moeite van een bezoek waard,is Marina-Bay des Anges een jachthaven met unieke appartementsbouw,van ver zichtbaar en indrukwekkend van nabij.

Villeneuve-Loubet geboortedorp en museum van Auguste Escoffier de grondlegger de van huidige keuken.

Een bezoek aan Polygone Riviera een commercieel centrum 70.000 m2 groot

is een aanrader.

Nice,Cannes,Monaco liggen binnen bereik,maar geef mij maar de rust van de bergdorpjes en het hintenland

Gereisd met partner in juni 2017

Verrassend plaatsje!

Maud,
    28-8-2017

Cagnes sur Mer lijkt op het eerste oog niet zo bijzonder. Het is wat rommelig en er zijn veel contrasten tussen goed verzorgd en enigszins verpauperd, maar als je even verder kijkt dan dat kom je erachter dat dit plaatsje redelijk wat cultuur herbergt.

Zo ligt het huis van August Renoir midden in het plaatsje. Het is nu museum en dus te bewonderen. Ook het kasteel van een van de eerste Grimaldi's ligt er (Haute Cagnes) met aan zijn voet een schattig dorpje met kleine knusse straatjes en een gezellig plein met leuke eetgelegenheden.

Het kiezelstrand is mooi verzorgd. Het water helder. leuke strandtentjes.

Cagnes ligt centraal. Omringd door toplocaties van de Cote d'Azur. (Cannes, Monaco, Nice, Antibes (Juan les Pin) Grasse. Te veel om op te noemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke plaats, centraal gelegen aan de Cote D'Azur

Niels Singeling,
    11-8-2015

Cagnes is een leuke plaats. Je hebt Cagnes Sur Mer aan het strand. Dit is rustiger dan de bekendere badplaatsen aan de Cote D'Azur. Prima publiek strand met wat strandtenten waar de betaalbar kunt eten en drinken. Goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Nice, Cannes, Grasse, Antibes etc. Haute Cagnes is het oudere gedeelte, dit is een een plaatsje op een berg met als middelpunt het Grimaldi Paleis met aan het plein wat restaurantjes en kunstenaarsateliers. Mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige badplaats in prachtige omgeving

lutkal,
    23-8-2014

In juni een rustige bestemming dicht bij Nice, Cannes, Antibes, Grasse, St. Paul de Vence en andere leuke plaatsen. Kiezelstrand waar we zelf niet op geweest zijn. Elke dag markt. Voldoende supermarkten en winkels.Fietspad langs de zee waar je maximum 10km/uur mag rijden.

Gereisd met partner in juni 2014

Levendig stadje aan de Cote d'Azur

Fam. Koppen,
    17-9-2013

Leuke uitvalsbasis als je Nice, Cannes, Antibes, St. Tropez, Monaco, etc. wilt bezoeken! Cagnes heeft een leuke boulevard met veel restaurants en terrasjes. Het ligt in de buurt van het vliegveld van Nice maar dat is niet hinderlijk. Wil je cultureel bezig zijn? Bezoek dan het museum van Renoir, Dit is het voormalige huis van de schilder Renoir. op een mooie locatie in Cagnes met een prachtige tuin eromheen. Uitgaan doe je voornamelijk in Antibes, dichtbij Cagnes. Cagnes ligt aan de drukke kustweg van de Cote d'Azur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Cagnes-sur-Mer scoort een 6,9 uit 10, op basis van 56 reviews