Sorteren

Reviews over Cagnes-sur-Mer

Zeer relaxed en fijn

Esther
    31-8-2018

Leuke nette camping. Alles wordt netjes bijgehouden en het restaurantje is prima om ‘s avonds een hapje te doen. Toiletten en douches waren echt in zeer schone staat en je kan je broodjes/croissants/stokbroden ‘s morgens bestellen. Wij waren met 2 jongens onder de 10 en dat was echt perfect.. voetballen, volleyballen, tafeltennis, voetbalbakken, alles leuk en lekker relaxed. Na 10/11h is het lekker stil waar wij persoonlijk van genoten. Wij zaten aan de weg maar als daar om het half uur ‘s avonds een auto reed was het veel, totaal geen last van gehad. Perfecte uitval basis om naar bij Monaco en Nice te gaan. Ook oude dorp is een aanrader! Auto heb je wel nog al heb je ook een pendelbus richting strand. Onze stacaravan was wel iets verouderd van binnen maar wel gewoon netjes schoon. En we hadden nieuwe matrassen die wonderbaarlijk goed lagen, ook wel zo belangrijk. Vriendelijke mensen wat alles aangenaam maakte. Kortom leuke camping!

Hele fijne camping!

Eva
    12-8-2018

Zeer vriendelijk personeel! Heerlijk zwembad, mooie afgebakende staanplaatsen, fijne sfeer, rustig. Strategische ligging.

Geweldige familiecamping!

FredLe
    4-8-2018

Via Eurocamp geboekt. Geen zorgen over eindschoonmaak. Wel veel last van muggen. Neem Deet mee!

Zeker voor herhaling vatbaar!

John & Yvonne
    25-9-2017

Wij verbleven de 2 middelste weken van september in een stacaravan (FIDJI)

+ deze was zeer schoon

+ locatie van onze caravan was erg goed, ook een ruime plaats

+ vriendelijke eigenaren, vragen werden netjes beantwoord (lege gastank werd bv binnen 5 min verwisseld!)

+ camping ligt zeer centraal t.o.v. Nice-Monaco-Ventimiglia-Cannes etc. etc.

+ bus nr 41 voor de camping € 1,50 naar het strand of treinstation.

- uitzicht vanaf terras caravan was niet naar alle kanten even mooi dit was bekend dus ook geen probleem

- camping word gescheiden door een weg waarvan drukte erg meeviel

Fantastisch - Een enige locatie

CALBRECHT Willy
    30-8-2017

Men moet in het bezit zijn van een auto

of een ander vervoermiddel.

Het is gelegen op een hoogte,ver van alle drukte

Men kan er een wagen huren van het hotel maar

dat zou mijn inziens prijzig uitvallen.

Thijs,een vlaamse jonge kok uit Lichtervelde en zijn vrouw Gaël

runnen dit hotel.Hij heeft zijn leerschool gehad in gerenommeerde

sterrenrestaurants wat weer te vinden zijn in zijn gerechten en de

presentatie ervan.

Men wordt tevens in het nederlands aangesproken

Het is een enige locatie,prijzig,maar zijn geld meer dan waard.

Voor herhaling vatbaar.

Cagnes-sur-Mer scoort een 7,7 uit 10, op basis van 56 reviews