Sorteren

vakanties Cagnes-sur-Mer

Reviews over Cagnes-sur-Mer

Een aanrader - maar niet voor gezinnen

willy Calbrecht
    30-6-2018

Sandton hotel " Domaine de Cocagne " Een afgeschermd privédomein verscholen in de heuvels van Cagnes-sur-Mer.Het is een plek van ingetogen luxe,met een fantastisch uitzicht.Thijs Gelaude is de jonge Belgische keukenchef,die onze verwachtingen voor 100% heeft ingelost.

Voor de verplaatsingen is een auto noodzakelijk.

Aanraders binnen de straal van +/- 80 km zijn de diverse kleine bergdorpen,de promenade van Cagnes-sur-Mer,Haute de Cagne,Grasse - parfumstad met een bezoek aan Les Parfumeries Fragonard.

Zeer de moeite van een bezoek waard,is Marina-Bay des Anges een jachthaven met unieke appartementsbouw,van ver zichtbaar en indrukwekkend van nabij.

Villeneuve-Loubet geboortedorp en museum van Auguste Escoffier de grondlegger de van huidige keuken.

Een bezoek aan Polygone Riviera een commercieel centrum 70.000 m2 groot

is een aanrader.

Nice,Cannes,Monaco liggen binnen bereik,maar geef mij maar de rust van de bergdorpjes en het hintenland

Verrassend plaatsje!

Maud
    28-8-2017

Cagnes sur Mer lijkt op het eerste oog niet zo bijzonder. Het is wat rommelig en er zijn veel contrasten tussen goed verzorgd en enigszins verpauperd, maar als je even verder kijkt dan dat kom je erachter dat dit plaatsje redelijk wat cultuur herbergt.

Zo ligt het huis van August Renoir midden in het plaatsje. Het is nu museum en dus te bewonderen. Ook het kasteel van een van de eerste Grimaldi's ligt er (Haute Cagnes) met aan zijn voet een schattig dorpje met kleine knusse straatjes en een gezellig plein met leuke eetgelegenheden.

Het kiezelstrand is mooi verzorgd. Het water helder. leuke strandtentjes.

Cagnes ligt centraal. Omringd door toplocaties van de Cote d'Azur. (Cannes, Monaco, Nice, Antibes (Juan les Pin) Grasse. Te veel om op te noemen.

Leuke badplaats, niet al te posh, prima stranden

Dufais Diane
    18-8-2017

Leuke kustplaats, veel rustiger dan Cannes, Nice of Antibes en toch behoorlijk groot. Kiezelstrand is kilometers lang, parkeergelegenheid prima. Verde niet heel bijzonder

Fijne plek

Jolanda
    22-12-2015

Heerlijk vanaf t strand zo de boulevard op voor een lekkere crêpe. Verder gunstig gelegen tussen nice en antibes

Redelijk

Naro
    20-9-2015

Cagnes sur Mer is niet heel uitdagend.

Het is een klein dorp met verschillende restaurantjes. (die goed zijn)

Het heeft een kiezelstrand.

Cagnes-sur-Mer scoort een 7,6 uit 10, op basis van 56 reviews