vakanties Bormes les Mimosas

Reviews over Bormes les Mimosas

Super vakantie gehad gaan graag terug!

Tjaberings,
    13-11-2018

we zaten op een heerlijke camping Du Domaine deze ligt direct aan het strand.

op 5 min lopen van de boulevard van la Faviere. heerlijke camping groot maar daar merk je niks van. de kids vonden het super 4, 9 en 13 jaar. Veel vriendjes gemaakt heerlijk gevoetbald en in de zee gezwommen. Lopen naar le lavandou en vuurwerkshows gezien. Bormes les mimosas mooi stadje, vlakbij st. Tropez en Toulon ook Hyers is leuk om te bezichtigen.

geweldig

Lie en Jan Reinders,
    23-9-2018

Na verschillende verblijven nog altijd een toplocatie.

We zaten niet aan de zeezijde maar aan de andere kant van de heuvel.

Mooie ruime plekken. Sanitaire voorzieningen uitstekend en goed onderhouden.

(er werd meerdere keren per dag schoongemaakt). Kampwinkel zeer goed uitgerust. Gezellig restaurant. Mooie stranden. Een echte aanrader.

Heerlijk, relaxed, Frans genieten.

Danielle,
    15-8-2018

Kleine Franse camping met heerlijk zwembad. Rust, vriendelijke eigenaren. 5 Min rijden van het mooiste strandje van de hele regio (toevallig ook het strandje het meest dichtbij); plage de Cabasson (bij fort de Bregancon). Fijne stacaravan. Het stadje Pormes-Les-Mimosas is prachtig en 5-10 min rijden.

Mooie camping in prachtige omgeving

Daphne,
    10-8-2018

Super mooie camping! De comfort plaatsen zijn zeer ruim. Bijna alle kampeerplaatsen zijn voorzien van een afdakje, erg handig als je schaduw wilt creëren. Afhankelijk van de plaats waar je staat, kan het toch een eindje lopen en klimmen zijn naar het strand, dit i.v.m. de heuvel waar de camping op is gesitueerd. Wij stonden niet dichtbij het strand, waardoor het dus behoorlijk ver lopen was. Ook is er geen zwembad aanwezig, waardoor je dus niet even snel verkoeling kunt zoeken. Dit vonden wij een nadeel.

De camping heeft een mooie locatie in deze prachtige omgeving.

Goede uitvalsbasis in prachtige omgeving

Emma,
    31-7-2018

Kleine, rustige camping. Zwembad is klein maar leuk om lekker even af te koelen. Dagelijks vers brood. Alles staat behoorlijk dicht op elkaar. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van de prachtige omgeving met veel strandjes. Wij hebben veel gesnorkeld op diverse strandjes. Bar bleek deze zomer gesloten te zijn. Er waren wat speeltoestellen voor kleine kinderen. Helaas geen volleybal- of voetbalveldje voor de oudere kinderen. Chalet was klein, maar heeft alles wat je nodig hebt.

Bormes les Mimosas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 57 reviews