vakanties Bandol (Var)

Reviews over Bandol (Var)

Rustiek hotel met Amerikaanse vibes

Claudia,
    25-9-2016

Een hotel met een good vibes. Rustiek en sfeervol ingericht, Amerikaanse sfeer. Wij hadden een kamer op zolder; klein, knus met goede wifi en prachtig uitzicht. Een heerlijk bed, zowel matras als kussens. Ondanks minder kuub inhoud voelt de kamer niet heel klein. De badkamer was wel behelpen in oppervlak en de douchekop kun je niet ophangen (niet handig met haren wassen). Het (betaald) ontbijtbuffet is goed verzorgd en goed van kwaliteit, aanrader! Hotel ligt dicht bij het prettige strand, haven en centrum.

Je kunt je auto op het openbare parkeerterrein voor de deur parkeren, maar kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen lastig is. Bandol in de zomer heeft een parkeerprobleem.

fantastisch

andre_,
    4-9-2015

bandol is een zeer aangename stad, we komen hier sedert een tiental jaren ,alles is in de puntjes in orde, daar wij altijd minstens drie weken verblijven is alles netjes en proper.

Stijlvol hotel, prachtige omgeving, topdiners!

Koen, Dominique & Lauren,
    28-7-2015

We hebben hier een heel aangename, rustige vakantie gehad, samen met ons dochtertje van 18 maanden. De ligging van het hotel is ronduit schitterend en rustgevend. Het hotel zelf is stijlvol en had alles wat voor ons nodig was. Het klopt inderdaad dat er hier en daar wat mankementjes waren (losse stopcontacten in de kamer, losse zwembadverlichting, losliggende tegels in eilandjes van het zwembad,...). Aangezien er toch wel wat gezinnen met kinderen waren, is dit zeker een aandachtspunt. In de week dat wij er waren (eind juli) was het echt zalig rustig aan het zwembad, maar toen we vertrokken waren er heel wat meer kinderen en dus wat minder rust. De bediening in het algemeen was zeer vriendelijk zoals het hoort. De dranken zijn inderdaad zeer prijzig (gem. €40 à 60 voor een fles wijn), maar de kwaliteit van het diner was dan ook prima! Ook bij het ontbijt was alles aanwezig. We hadden gekozen voor halfpension en dat was voor ons zeker een goede keuze. Zeker een aanrader!!

Superlokatie

Kees Harte,
    29-6-2013

De ligging is geweldig met zicht op zee en direct aan een prachtige golfbaan.

Het prijsniveau is wel hoog met als uitschieters 8 euro voor een stokbroodje bij het zwembad en 8 euro voor een glas wijn bij het diner.

fantastisch

Marinus Rien,
    22-8-2012

Dolce frégate is een paradijs op aarde. Echt zalig vertoeven

Bandol (Var) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 24 reviews