We hebben een aantal aanbieders voor Bandol (Var) voor je op een rij gezet:

vakanties Bandol (Var)

We hebben een aantal aanbieders voor Bandol (Var) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Bandol (Var)

Prettige sfeer in dit kleine plaatsje

Claudia,
    25-9-2016

Wij (midden 40) hadden zonder in te lezen over Bandol 2 nachten in een hotel geboekt. Wij zoeken vaak naar combinatie stad-strand en dit was in Bandol prima te vinden. We zaten op loopafstand van het strand; een baai met een knusse, intieme sfeer en alle voorzieningen bij de hand. Prijzen van eten en drinken zijn wel hoog. Zoals in zoveel plaatsten aan de kust ook hier een haven (grote boten kijken), boulevard, restaurants en marktkramen. Voldoende keuze en diversiteit in restaurants. Waar wij erg van genoten is het kopje koffie 's morgens op het terras voor de kerk bij bar Le Narval. Parkeren is een ramp in de zomer. Gelukkig konden wij een plekje vinden op het openbare parkeerterrein voor ons hotel, maar hebben de auto de 2 dagen dat we daar zaten niet gebruikt. Leuk, sfeervol plaatsje voor 2-3 dagen.

Gereisd met partner in september 2016

sedert jaren onze vaste stek in bandol (var)

van der Burg - zethoven andre,
    24-9-2012

Voor ons prachtig en rustig .

weinig of naar het casino .

de cultuur is er matig .

omgeving is prachtig en de sfeer is er goed .

openbaar vervoer zeer goed voor ons ,bezienswaardigheden na het aantal jaren dat wij er doorbrengen eveneens zeer goed.

drukte ? het is er rustig

Gereisd met vrienden in mei 2012

Best een leuk dorpje

nienke87,
    1-3-2012

Een leuk dorp, waar langs de boulevard voornamelijk toeristische restaurants zitten. In de straatjes achter de boulevard vindt je goede bakkers, slagers, wijnhandels enz. en iets minder toeristische restaurantjes.

1 dorpje verdorp, Sanary sur Mer, vonden wij een gezelliger centrum hebben om 's avonds een rondje te lopen en om wat te eten of te wat te drinken.

Het is een vrij drukker regio in het hoogseizoen, met de auto naar het strand kan dus lastig zijn.

Al met al een leuk dorp met prettige stranden en een leuke omgeving (zeker voor de wijnliefhebbers onder ons).

Gereisd met partner in juli 2011

Superrrr

Angela,
    28-7-2011

Ik kom al 35 jaar in Bandol, eerst met mijn ouders en nu met mijn eigen gezin. Ik heb veel zien veranderen in Bandol, maar het blijft een heerlijk vakantie oord. Jammer dat camping 'du Val d'Aran' (wat bij Sanary hoorde, maar dichter bij Bandol lag) niet meer bestaat. Er is voor elk wat wils op allerlei gebied, helaas is het strand bij le Lido fors smaller geworden als vroeger. Als je lekker wilt eten zijn er diverse restaurantjes net achter de boulevard die uitstekend zijn (ook in prijs-kwaliteit verhouding).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

"wat een topper"

van der Burg zethoven andre,
    7-3-2010

sedert acht jaar komen wij in bandol in de rue raimu in onze villa.vroeger met de auto de laatste drie jaren met de TGV dan komen we terecht uitgerust toe,geen stress van het verkeer enz...

we blijven mei en juni ter plaatse en dan terug naar ons belgenland maar mijn hart klopt toch sneller naar bandol.

Gereisd met partner in maart 2010
Bandol (Var) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 24 reviews