Sorteren

vakanties Bandol (Var)

Reviews over Bandol (Var)

Prettige sfeer in dit kleine plaatsje

Claudia
    25-9-2016

Wij (midden 40) hadden zonder in te lezen over Bandol 2 nachten in een hotel geboekt. Wij zoeken vaak naar combinatie stad-strand en dit was in Bandol prima te vinden. We zaten op loopafstand van het strand; een baai met een knusse, intieme sfeer en alle voorzieningen bij de hand. Prijzen van eten en drinken zijn wel hoog. Zoals in zoveel plaatsten aan de kust ook hier een haven (grote boten kijken), boulevard, restaurants en marktkramen. Voldoende keuze en diversiteit in restaurants. Waar wij erg van genoten is het kopje koffie 's morgens op het terras voor de kerk bij bar Le Narval. Parkeren is een ramp in de zomer. Gelukkig konden wij een plekje vinden op het openbare parkeerterrein voor ons hotel, maar hebben de auto de 2 dagen dat we daar zaten niet gebruikt. Leuk, sfeervol plaatsje voor 2-3 dagen.

Bandol (Var) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 24 reviews