Camping Le Brégoux

Camping Le Brégoux
8,6

104 reviews over Camping Le Brégoux in het Nederlands

Rustig en persoon vriendelijk camping, met ruime plaatsen

Jozef Berkvens,
1-11-2018

Rustig en persoon vriendelijk camping, met ruime plaatsen en veel privatieve .

Gereisd anders in november 2018

Fam asteleijner,
21-10-2018

Prima camping, je kunt erg mooi fietsen in de omgeving. Verschillende fietsroutes. Heerlijk zwembad, alleen missen wij een restaurantje of terras waar je gezellig kunt zitten om een wijntje te drinken en een hapje te eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

super verblijf , een aanrader

Martin,
8-10-2018

super verblijf , een aanrader. we komen er al bijna 20 j , en het is altijd als thuis komen.

Gereisd anders in oktober 2018
Christine S., gérant, 29-10-2018
Merci beaucoup pour votre commentaire. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine !

Zeer rustige en mooie camping

Patrick,
2-10-2018

Zeer rustige en mooie camping. Perfecte uitbaters.

Komen zeker nog terug. Prachtig zwembad

Gereisd anders in oktober 2018
Christine S., gérant, 21-10-2018
Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour au Brégoux. Au plaisir de vous recevoir à nouveau !

Een fijne,groene camping met een prettige sfeer

Martin Louis de Vries,
30-9-2018

Het enige minpuntje is het soms gesloten zijn van de receptie.

Verder genieten we jaarlijks van deze heerlijke camping,

Christine S., gérant, 22-10-2018
Thank you for your comment. Reception is open, during the season, from 8.30 to 12.00 and from 14.00 to 20.00 and that, 7 days on 7. Sometimes it can be closed for several minutes during this time because we need to do something on the campsite, but it doesn't last for long. We hope it didn't prevent you from enjoying your stay. See you next year !

Graag een leuning bij het zwembad, om er in en eruit te komen, heb gasten gezien die het ontzettend moeilijk hadden om erin en eruit te komen.

Christine S., gérant, 21-10-2018
Thank you for your remark. We will consider your suggestion and see if it is possible.

Goed verzorgd

Christiane,
21-9-2018

Mooie camping. Goed verzorgd. Prima sanitair. Fijn zwembad.

Christine S., gérant, 22-10-2018
Thank you for your comment. We would be pleased to welcome you if you want to stay again in our region .

Prima camping met goede faciliteiten

Ton,
20-9-2018

Prima camping met goede faciliteiten. Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst

Christine S., gérant, 22-10-2018
Thank you for your comment and for your stay. We try to do our best for your satisfaction. See you later with great pleasure !

Voor ons, de beste camping in 55 jaar kamperen.

Hans van Liempd,
17-9-2018

Perfecte camping. De sanitairgebouwen (3 stuks) wordt elke morgen om de beurt grondig schoon gemaakt, zodat je altijd kunt douchen. Dit jaar is er een mooi nieuw én warm zwembad. Het sanitair is overigens erg ruim en nieuw. Mooie grote plaatsen met veel schaduw. Soms wél lange stroomkabel nodig. deze mochten we van de camping lenen. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. De camping ligt tegen het aardige dorpje met weinig voorzieningen, maar wel een supermarkt en een restaurant. In de buurt van mooie natuur, dorpen en steden. De directe omgeving camping oogt wat rommelig.

Gereisd met partner in augustus 2018
Christine S., gérant, 21-10-2018
Thank you for your very kind and very complete comment. We are happy that you had a nice time at le Brégoux and will be delighted to receive you again.

Beste Camping die we in 60 jaar bezocht hebben.

Johannes,
25-8-2018

Zeer mooie en schone camping. Goede organisatie en zeer vriendelijk.

Gereisd anders in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Brégoux in Aubignan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Brégoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.