St. Germain de Confolens

Reviews over St. Germain de Confolens

Weinig te beleven

J.Schuurmans,
    1-9-2014

Weinig te beleven, zitten supermarketen en een tankstation. 1 maal per week een streekmarkt waar je met eifgen bestek en servies heerlijk kan eten. Echt een aanrader!

Qua restaurantjes weinig, qua kwalitiet kan ik niks zeggen daar we alleen bij de plaatselijk pizzatent iets gehaald hebben. De weinige restaurantjes die er zijn en/of open zagen er niet zo uitnodigend uit dat we er zijn gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Gezellig plaatsje en mooie natuur

Familie,
    25-8-2014

Oud dorpje dat men probeert gezellig te maken. Er hingen vlaggetjes voor festiviteiten en er was een avondmarkt met streekproducten waar je ook kon eten. Langs de rivier zijn kano's te huur. Enkele parkjes langs de waterkant om te vertoeven. De natuur is prachtig. Er zijn wat mooie routes te rijden met de auto en er zijn ook vele wandelroutes in de omgeving. In ongeveer een uur ben je met de auto in zowel Poitiers als Limoges. Er zijn diverse zwemmeertjes die in ongeveer een half uur te bereiken zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
St. Germain de Confolens scoort een 7,5 uit 10, op basis van 17 reviews