We hebben een aantal aanbieders voor Les Forges voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Les Forges voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Forges

Prima naar ons zin gehad.

Henk,
    23-10-2018

Ruime en schone vakantiehuizen. Luxe ingericht en ook de privacy m.b.t. de ligging zit wel goed. Prettige ontvangst en bij vertrek alles goed geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2018

Luxe, rust en ruimte.

Harm,
    12-10-2018

Le Bois Senis is een villa park met ongeveer 100 woningen. Het park wordt perfect onderhouden en straalt luxe, rust en veiligheid uit. Op het park is een groot zwembad aanwezig en een peuter badje. Er is ook een speeltuintje. In het hoogseizoen is er animatie voor de kinderen. Ca 70 woningen zijn van particuliere eigenaren. De overige woningen zijn van een investeerder. Wij hadden een woning via touroperator geboekt. Dit bleek een woning te zijn van de investeerder. Onze woning qua onderhoud was matig (kapotte tegels, slecht schilderwerk, matige kwaliteit badkamers) In de directe omgeving is een golfbaan met restaurant. Op 5 min ligt Vasles, hier is een Spar. Op 20 min ligt een leuk meer met grote speeltuin (Lac de Verruyes) Op 40 min ligt Poitiers. We zouden in het vervolg een woning huren van een particulier. Bij touroperator kun je per huisnummer huren, zouden wij altijd doen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Voor rustzoekers

Philip,
    6-10-2018

Het is een goed onderhouden park met nette woningen die er goed onderhouden uitzien. De tuinen zijn zeer ruim ,dus altijd zon. Tevens de mogelijkheid om beschut te zitten. In ons geval alleen helaas geen ligstoelen en parasol.

Het zwembad is prima. Helaas geen broodservice meer,dus zelf naar de bakker 3,5 km verderop.

Nadeel van de locatie is de afstanden naar uitstapjes.

Vooraf bekend dat het afgelegen lag,maar na een paar dagen ga je merken dat het in dit geval wel erg afgelegen is.

De dichtbijgelegen plaatsen stellen niets voor,de steden die wel iets voorstellen zijn vanaf 1 uur rijden (Poitiers,Nior,la Rochelle).

Ook geen typisch Franse markten zoals in de Dordogne,maar een beetje armetierige marktjes.

Kortom locatie is prima,de omgeving een stuk minder door de reisafstanden.

Mooi park.

Harry,
    5-10-2018

Park voldoet volkomen aan de omschrijving. Woning was keurig in orde en goed schoongemaakt. Hebben we wel anders meegemaakt. WIFI zou betrouwbaarder en sneller kunnen zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, we komen hier zeker terug.

Els Verkaik,
    25-9-2018

Prachtig park, veel privacy, een huis met echt alles erop en eraan, mooie omgeving.

Les Forges scoort een 7,5 uit 10, op basis van 54 reviews