La Flotte en Ré(Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor La Flotte en Ré(Charente Maritime) voor je op een rij gezet:

vakanties La Flotte en Ré(Charente Maritime)

Reviews over La Flotte en Ré(Charente Maritime)

Mooie, fijne, kleinschalige en gezellige camping

Wietse Visser,
    23-8-2018

Fijne, kleinschalige camping met hele goede voorzieningen. Sanitair hartstikke modern en (meestal) schoon. Zwembad leuk, speelgelegenheid voldoende, restaurant gezellig en prima kwaliteit. Ligging op het eiland goed, La Flotte en Saint Martin zeker de moeite waard als gezellige havendorpjes. Saint Martin wat groter. Klein minpunt was toch wel de doorgaande weg langs de camping wat ons betreft. We stonden op plaats 40, lekker ruim plek. Diverse nationaliteiten, 40% Frans, 20% Engels, 20% Nederlands, 20% rest. Ieder dag heerlijk vers brood op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Magali,
    24-10-2017

Schitterende, overzichtelijke camping. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Leuk zwembad, speeltuintje voor de kids. Zeer goede fietsenverhuur op de camping. Zeer proper sanitair. Mooie plaatsen.

Er is een kinderclub, maar de kids hadden het zo naar hun zin dat we hier geen gebruik van hebben gemaakt.

Beperkte, maar heel leuke avondanimatie.

We hebben echt genoten.

Als we toch minpuntje moeten geven, is het de drukke baan die je 's nachts hoort wanneer je in een tent slaapt en aan die zijde van de camping ligt. Maar dat went wel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping !

Peter Hollestelle,
    25-9-2017

Wij hebben een leuke tijd gehad op deze nette camping met fijn en schoon zwembad. De mobile homes zijn netjes en compleet.

Voor ons een aanrader. Joyce en Peter uit Kats in Nederland

Gereisd anders in september 2017

Mooie ligging

Fam. Schouten,
    19-8-2017

Echt Franse camping op een hele mooie ligging. Centrum van het pittoreske La Flotte is op 5 minuten loopafstand. Met de fiets is het mooie Ile de Ré te ontdekken.

Voornamelijk Franse gasten, goed voor het opsnuiven van de Franse sfeer. Animatie volledig Frans. Zwembad is prima voor een frisse duik maar ontdek vooral de mooie stranden op het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige camping

ballegeer,
    24-7-2017

Gezellige camping. Leuk verblijf gehad. Hygiene van toiletten en douches vonden wij aan de mindere kant nochthans dat we wel duidelijk zagen kuisen smorgens.

En chapeau voor het personeel aan de bar, harde werkers en ze moeten veel doen misschien zelfs te veel voor goed te zijn .

Gereisd anders in juli 2017
La Flotte en Ré(Charente Maritime) scoort een 9 uit 10, op basis van 39 reviews