• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime)

Reviews over Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime)

Echte kustplaats

Esther
    22-8-2017

Mocht het Fête de Musique plaatsvinden als je Châtelaillon bezoekt ga er dan beslist heen, gezellige sfeer. Vooral de muzikale optocht van alle wijken van het stadje is een echt dorpsfeest. Voor de rest heeft Châtelaillon een mooi strand (geen honden toegestaan, ook niet aangelijnd) een boulevard en de nodige souvenirswinkels.

Gemoedelijke kustplaats

Suus
    22-5-2017

Fijne locatie voor een strand en fiets-vakantie. Leuke markt, voldoende winkeltjes, een aantal banken, restaurants en kleine supermarkt. Mooie wandelpromenade en aparte fietsstrook. Wellness hotel en ook sport mogelijkheden.

leuk dorpje en boulevard met eettentjes en terrasj

Roel Bouwknegt
    31-7-2016

Bij eb is het zeewater tamelijk ver weg. Dat is niet zo erg , maar het laatste stuk loop je dan door door 10 cm slib/slijk..Uitzicht is prachtig.

Met vloed is het strand prachtig en dan het is er geen slikprobleem.

Leuke - dagelijks geopende - overdekte markt midden in het dorp.

Genoeg leuke terrasjes en eetgelegenheden.

leuke, gezzelige en kindvriendelijke camping

Frank
    1-8-2015

Gezellige camping. Niet te groot en zeer kindvriendelijk. We hebben genoten en de kinderen (6 en 8 jaar) willen volgens jaar heel graag weer terug.

eenvoudige stad

Frans van de Coevering
    17-7-2015

Schoon strand maar door eb en vloed werking nogal modderig.

Kleine middenstand aanwezig maar grote winkels op apart gebied buiten de stad.

Chatelaillon heeft een gezellig verenigingsleven en levendige markt

Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 93 reviews