Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Varennes-sur-Loire (Maine et Loire) voor je op een rij gezet:

vakantie Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)

Reviews over Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)

Pracht omgeving!

Fam.,
    4-8-2014

Dit is werkelijk één van de allermooiste omgevingen van heel Frankrijk. Wat te denken van de prachtige rivier de Loire met zijn vele kastelen, zonnebloemvelden, gezellige dorpjes en steden en mooie gezellige winkelstraatjes met diverse markten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

minder goed dan eerdere recensies hier

pvh,
    21-7-2008

Deze camping heeft weinig sfeer in huis. De franse sfeer ontbreekt, doordat er weinig fransen verblijven op deze camping. Blijkbaar gaan de Fransen enkel naar de kust.Het grootste pluspunt aan de camping is dat de meeste huurplaatsen ( mobilhomes, caravan en tenten ) heel ruim zijn. Bijgevolg kunnen de kinderen naar hartelust spelen voor de eigen mobilhome e.d. Er is een goede combinatie tussen zon en schaduw. In tegenstellingstelling tot andere recensies is de animatie eerder beperkt. twee maal "soirée dansante" per week voor 12 - 18 jarigen. waar men per avond ieder lied 2x speelt onder een afdak is niet echt de meest geslaagde formule... Veel jongeren boven de 15 jaar waren er niet. Zwembad was rustig en in orde. De winkel was vele uren open en het restaurant was verzorgd. De swingolf lag er steeds verlaten bij... Het frans personeel deed zijn werk naar behoren. en de uitbaatster deed de moeite om met ons te praten. De omgeving is ideaal om te fietsen.

Gereisd familie in juli 2008

In Varennes is zelf weinig te doen en niet echt mooi

Evelien,
    8-7-2008

In Varennes is zelf weinig te doen en niet echt mooi. Vlakbij ligt Saumur met voldoende terrasjes, een kasteel en mooi oud centrum. Verder in de Loire natuurlijk veel mooie kastelen en oude stadjes. Chinon vonden wij zeer de moeite waard. Met kinderen is het erg leuk de dierentuin in Doue-la-fontaine te bezoeken. Erg mooi opgezet. Met jonge kinderen hebben wij weinig geproefd van het uitgaansleven. Daar kan ik weinig over zeggen.

Gereisd anders in Tue Jul 08 2008 14:26:18 GMT+0000 (UTC)

zeker voor de 10e keer hier geweest als het niet vaker was

sandra,
    28-8-2006

zeker voor de 10e keer hier geweest als het niet vaker was.een heerlijke camping die alles heeft wat je zoekt.saumur is een hele leuke plaats waar je heen kunt fietsen.dinsdag een hele leuke markt in bougueil.zeker een camping om vakantie te houden.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Varennes-sur-Loire (Maine et Loire) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 18 reviews