Sorteren

Reviews over Varennes-sur-Loire (Maine et Loire)

Prima vakantie gehad. Leuke en schone camping.

Bart Jongkind
    3-9-2018

Uitstekende camping in alle facetten. 3 zwembaden waarvan 1 met glijbanen. Net sanitair wat regelmatig word schoongemaakt. Alle WC's voorzien van een toiletbril. Snackbar waar je pizza's en hamburgers met patat kan halen. Ook redelijk betaalbaar (1,80) lekker scheppijs. Erg leuk voor kinderen tot 11-12 jaar. Onze beide zoons van 4 en 9 hebben zich, ondanks de vele Engelstalige kinderen, prima vermaakt. Het schijnt dat het eerder in het seizoen wel wat meer Nederlandse gezinnen stonden. Erg nette mensen die zich prima aan de 'rust' tijden van de camping hielden (23:00 stil). In het zwembad kon je gewoon met zwemshorts gezwommen worden over ballen en banden in het zwembad werd ook niet moeilijk gedaan. Verder hele mooie omgeving met voor ieder wat will in de buurt (chateau's, dierentuin, mooie uitzichten, etc). Het is dat wij nooit naar dezelfde camping gaan, anders zou ik hier zeker terug komen!

Leuke gezinscampng met name met jong kinderen

Jan
    14-8-2018

Leuke gezinscampng met name met jong kinderen. Weinig te doen voor oudre kinderen. Erg klein zwembad. Prima faciliteiten. Enigzins gedateerd. Vriendelijke staf en uitstekend restaurant.

zéér tevreden, rust, netheid, zwembad, hygiëne

Bruno Rotthier
    14-8-2018

De douches zouden moeten voorzien zijn van een handgreep (tegen uitglijden).

De sta-caravan van de touroperator vertoonde wel enkele gebreken (losse kastdeurtjes, ventilator deed het niet, wel andere gekregen!!, slechts één raam voorzien van muggengaas).

Zéér vriendelijk personeel, zowel van de camping als van de groep "touroperator"

Grote kampeerplaatsen, voldoende schaduw, véél kinderanimatie, pony-rijden mogelijk, leuk zwembadcomplex.

Kindvriendelijke mooie camping

Sandra
    12-8-2018

Alleen het zwembad is wat ouder, maar de kids hebben zich prima vermaakt

Kort maar super leuke tijd gehad! Rustig camping voorzien

Nadège
    10-8-2018

Kort maar super leuke tijd gehad! Rustig camping voorzien van alles wat je nodig hebt!

Varennes-sur-Loire (Maine et Loire) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 18 reviews