Camping Sandaya Le Littoral

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°5°
Camping Sandaya Le Littoral
8,8

Omschrijving
Op een prachtige locatie in Frankrijk ligt Yelloh! Village Les Petits Camarguais. De camping is ideaal voor gezinnen met kinderen, vanwege de goede animatie en de vele binnen- en buitenzwembaden met glijbanen. In juli en augustus gaat er een gratis shuttle naar het strand 2 kilometer verderop. Bezoek ook zeker het zeeaquarium in Le Grau du Roi.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Littoral voor je op een rij gezet:

117 reviews over Camping Sandaya Le Littoral in het Nederlands

Super camping

Wijmetznvier,
28-1-2019

Mooie stacaravan (4/5 personen) met rolluiken op de slaapkamers.

Mooie en leuke camping:

-Mooi zwembad, zowel buiten als binnen.

-alles was schoon en netjes

-winkeltje niet te duur voor een camping winkel

Er is geen zandstrand bij de camping. Daar moet je 5/10min voor rijden

2x per dag worden de handdoeken weg gehaald van de ligbedjes waar niemand ligt. Van de ene kant maken ze zo plek en kun je dus niet een bedje bezet houden en ‘s middags pas naar het zwembad komen. Van de andere kan, als je op dat moment net even aan de bar wat aan het drinken bent.. ben je dus je bedje kwijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Netjes, vriendelijk, veel te doen in de omgeving, uitstekend entertainment echt respect, niet te groot.....maar ook; hutjemutje en door het entertainment elke avond tot half 12/12 uur herrie. Je zit dicht bij een prachtige kust. Maar helaas bij de stacaravan niet van het geluid van de zee kunnen genieten. Wij hadden behoefte aan iets meer rust, al was het bijvoorbeeld om de avond een show dan was het al beter geweest. Voor ons dus eenmalig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

van Dalen,
31-7-2018

Wij allemaal hebben het super naar onze zin gehad. Rotsenstrand op loopafstand waar je kunt klimmen en krabjes vangen. 2 mooie zandstranden waar de bus vd camping heen en weer terug brengt. Leuk zwembad en in de avond superleuke shows en heerlijke drankjes. Heerlijk weer gehad met een briesje erbij dus goed vol te houden. Kids hadden snel vriendjes en vriendinnetjes dus ook zei hadden het fantastisch ik zeg top ga zo door 👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Familie Nederkoorn,
15-8-2017

Wij zijn hier 12 dagen geweest en het was geweldig! Mooie, schone, redelijk rustige camping, super gezellig! Mooie beplanting/bloemen/palmbomen, ook bij zwembad. Het zwembad was super, zowel buiten als binnen. Voldoende plek en anders maar even met handdoek op de grond, later altijd wel weer een bedje, ook prima! Het zwembad heeft een zachte bodem/rand, heel fijn! Glijbanen heerlijk.

Bar heel gezellig met leuke (live)muziek en shows/entertainment volop, niet altijd onze smaak, maar het is er wel! Vanaf camping loop je zo naar zee met rotsstrand (poortje met toegangscode, ook fijn met kleine kinderen). Leuk om zo de golven op de rotsen te zien slaan en 's avonds bij de caravan hoor je de zee, heerlijk! Omgeving ook heel leuk, diverse stranden (rustig en druk), waarmee je met de campingbus naar toe kan, dit was een groot pluspunt!

Nogmaals een geweldige leuke vakantie op deze camping, een aanrader! Het is dat wij nooit 2x naar dezelfde camping gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

Jansen,
2-8-2017

Wij hadden een premium stacaravan voor 4 personen

+ punten

- autovrij en ruime vrije plaatsen

- 2 badkamers

- rolluiken

- dicht bij zwembad etc

- les sables d olonne is een leuk plaatsje om te winkele, eten en kindvriendelijk strand

- super leuke zwembaden met altijd voldoende plek

Alleen rotsstrand vlakbij maar leuk om schelpen te zoeken!

Perfecte camping

Richard,
31-7-2017

De camping is schoon en netjes, veel Britten en Fransen en ongeveer 20% Nederlanders. Personeel vriendelijk.

De premium cottages zijn zeer schoon, veel ruimte en een gas bbq aanwezig. Zwembad is top en voor de kinderen heel veel te doen.

In de buurt is les sables een prima uitwijk waar je makkelijk naar toe kan fietsen of met de auto.

Een tip. Ga eens kijken bij grand prix Puy du fou. Top park met schitterende shows.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Strak, gezellig en heel gemoedelijk

Blokjes,
31-7-2017

- receptie; vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Geen borgvraag. Geen inboedellijst.

- park; prima, wat gedateerde stacaravan, fantastisch binnen en buitenzwembad.

- challet; prima wat gedateerd en keuken gerei niet geheel compleet (vleesmessen om je ontbijt te smeren). Er zaten rolluikjes op de buitenzijde ramen, dat werkte goed voor wat meer rust binnen.

- rotsstrand op 60meter, zandstrand op 8kilometer.

Campingwinkel; geintegreerde en betaalbare bakker met reuze veel keuze! bakten ieder uur vers brood tot savonds 19u, ideaal. In de overige winkel was veel assortiments keus.

Was die winkel wat duur? Tuurlijk, waar niet? Ik begrijp die veel gehoorde klacht niet. Het is in alle campingwinkels het geval. Brood was heel goed betaalbaar in ieder geval.

Was er veel ruimte om de challet heen? Nee, niet erg. Waren de afhaal pizzas goed? Nwah...hooguit in orde... Maar dat zijn niet de dingen waar wij ons aan storen konden. 40% iers/brits, 50% frans en 10% NL/Be. Dat beviel prima.

Topper

Jurgen,
7-6-2017

Zelden zo een mooie camping gezien. Prachtig zwembad (binnen+buiten), gezellige bar en prima restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en zelfs in de paasvakantie was het hier gezellig druk, met elke avond een of ander leuk optreden. De camping ligt vlak aan zee en het gezellige Les Sables d'Olonnes kan men via de mooie kustweg met de fiets bereiken (8km). Wie even het binnenland (klein uurtje)wil inrijden, zal hier een prachtig glooiend landschap ontdekken. Le Puy du Fou ligt op ongeveer anderhalf uur rijden vd camping en mag in feite niet ontbreken op de to-do list wanneer je in deze streek verblijft. Minpuntje is dat de stacaravans in rechte straatjes erg dicht op elkaar staan. Enkel de premium modellen bieden iets meer ruimte. Terwijl het in Belgie slecht weer was, hadden we hier veel zon en 18 graden (half april). Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nette leuke kleine camping

Rian
30-9-2016

Erg nette camping, geweldig (nieuw) binnenzwembad en buitenzwembad. Leuke camping naast het strand.

Gereisd met partner in juni 2016

Geen fitnesszaal met uitzicht op zee

Klok
29-9-2016

Camping best oke. Bij aankomst bleek de fitnesszaal met uitzicht op de oceaan er niet te zijn. Receptie hierop aangesproken, nu bijna 2 maanden later is de website nog niet aangepast. Waardeloos...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Le Littoral in Talmont St. Hilaire ( Vendee ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Le Littoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.