Camping Sandaya Le Littoralstersterstersterster

8Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Talmont St. Hilaire ( Vendee )

8Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Littoral voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Op slechts 200 m van de zee, tussen Les Sables-d’Olonne en het estuarium van de rivier Le Payré, is uw 5-sterrencamping in de Vendée met uitzicht op de oceaan een heerlijke bestemming om er even helemaal uit te zijn. Geniet tijdens uw verblijf met de hele familie aan de Côte de Lumière van zwemmen in de verwarmde baden, luieren op de uitgestrekte stranden met glooiende duinen en ontspan lekker midden in de prachtige natuur. Stacaravan, chalet of kampeerplaats in de openlucht, kies het decor van uw ideale vakantie aan de kust van de Vendée!

157 reviews over Camping Sandaya Le Littoral

• 2019
    9Inge en Nora01-09-2019

Geweldige camping vol palmbomen met top animatie!

Geweldige camping voor mensen die zoals ons houden van animatie en shows, maar ook mooie natuur. Aquagym, zumba en pilates gegeven door Ivan, wat een geweldig positieve kerel! Avondanimatie was heel professioneel, zelfs een heuse hypnoseshow! De camping is supermooi aangelegd, vol palmbomen. En er is van alles te doen in de buurt hoor! Met de gratis shuttlebus van de camping naar Les Sables d'Olonne met pittoreske Ile de Penotte, straatjes vol schelpen of Plage Veillon : prachtig strand en baai met azuurblauw water In het dorp van de camping kan je een kasteel bezoeken met roofvogelshow en paardenshow, een echte aanrader! Ook prachtige wandeling over de sentier douanier ( 3km )naar haventje Port Bourgenay Tip: zorg dat je niet langs de drukke weg ligt. Wij hebben geboekt via touroperator en dan zit je achteraan tegen het duinbos. Oké, het is er vaak pas stil tegen 00u30 maar als je voor rust gaat, boek dan een natuurcamping!

• 7Diana30-08-2019

Leuke camping

Mooie camping, wel dicht op elkaar. Wij stonden bij veel chalets in het straatje en het stond er overvol met auto’s. Niet heel veilig met spelende kinderen daardoor. Het zwembad was echt heel mooi en schoon. Wel heel veel regeltjes van wat er allemaal niet mag en daar werd ook continu op gecontroleerd. Geen shorts, niet eten en drinken, geen ballen of opblaasspullen in het zwembad etc. etc. De toiletten vond ik niet erg schoon, het rook er ook niet fris. De rest van het sanitair was prima. Het animatie team was heel erg goed en leuk, ze hadden er veel plezier in en dat was te merken. Top! Het restaurant was ook prima. Lekker eten voor een goede prijs. De omgeving vonden wij vrij saai, er zijn wel mooie stranden in de buurt, maar verder mistten wij leuke dorpjes of mooie natuur. Gelukkig was op de camping genoeg vertier dus de kinderen hebben zich goed vermaakt.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Patricia30-08-2019

Schone camping, weinig te doen voor pubers

Wij verbleven in een cottage (4*) voor 4 personen. Een luxe stacaravan echter stond deze aan de rand van de camping aan een drukke weg. Tip: bekijk voordat je boekt de plattegrond van de camping. De camping is in principe gericht op jonge kinderen. Voor onze kinderen (14/16) was er weinig te doen. Er is een " kids" club voor deze groep echter stelde dat niet veel voor. Daarnaast waren er weinig Nederlandse kinderen. Een poolparty/disco voor deze groep zou leuk geweest zijn. Beleid zwembad streng en shorts verboden. Buiten de camping op loopafstand niets te doen. Voor het zandstrand moet je de auto of de bus van de camping pakken. Wij zijn steeds met de auto richting het strand van Sable d'Ollone gereden. Ondanks het hoogseizoen konden we de auto altijd makkelijk (gratis) parkeren in een van de straten achter de lange boulevard. Camping winkels altijd duur maar deze was extreem duur. Brood was overigens heerlijk!!

• 7Monique14-08-2019

Mooi schone camping maar voor ons geen 2e keer

Mooie schone camping. Leuk zwembad waar helaas weinig mag. Geen bal of opblaasbaar speeltuig, niet eten of drinken. Ook een short is niet toegestaan. Controle op reserveren ligbedden, handdoeken worden verwijderd Restaurant is prima, goede prijs kwaliteitsverhouding. Les Sable d'olonne leuk stadje met boulevard. Verder vrij weinig te doen in de buurt. Voor ons geen 2e keer.

• 9Gezin jonge kids13-08-2019

Prima maar voor goed weer toch verder doorrijden

Prachtige camping, wél wat dicht op elkaar maar totaal geen last van gehad. Stacaravans klein maar je leeft buiten, paar onhandigheden zoals; deur koelkast opent naar de richting van de deur van kinderslaapkamer. Eerst kinderslaapkamer deur dicht doen alvorens de koelkast open gaat. Jonge kinderen houden van een open deur én op deze manier tocht de boel lekker door savonds. Douche zeer klein en douchekraan zeer kind onvriendelijk, sta bij klein tikje veel te heet. Douche gericht op het raam dus onhandig als je kleine kinderen moet douche. Animatie team top, vrolijk / lach en vol passie. Restaurant prima qua prijs/ kwaliteit. Beheersing van de Engelse taal ronduit droevig. Mooie omgeving, lekker wandelen. Supermarkt op normale afstand voor Franse begrippen. Biertje erg duur in verhouding met bijvoorbeeld een cocktail. 't Weer viel tegen, toch wat wisselvallig met die Atlantische Oceaan. Zwembad onnodig gezeur over badkleding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9P. van Dongen07-08-2019

Geweldig, schoon, mooi en voor herhaling vatbaar !

Geweldige camping ! We vonden het zo leuk dat we een paar dagen langer zijn gebleven, moesten we wel met onze caravan verhuizen. Zwembad is voor alle leeftijden, vooral (jonge) kinderen en schoon. Sanitairgebouwen waren ook schoon, iets wat wij heel belangrijk vinden. Werd meerdere keren per dag nagekeken. Onze campeerplaats was relatief klein, maar voldoende. Wij zijn alleen niet zo van de “hegjescultuur”. Animatie team was enthousiast en top ! Voor alle leeftijden genoeg aanbod, zowel overdag als ‘s avonds. Minpuntje: niet in het Nederlands, zodat onze dochter weinig zin had in de kidsclub. Restaurant goed van kwaliteit naar verhouding van prijs. Heerlijke verse croissants/stokbroden etc. in het winkeltje. Personeel overal heel vriendelijk en behulpzaam. Genoeg te doen in de omgeving. Wij komen in principe niet terug naar een zelfde camping, maar zullen we het bij deze overwegen !

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wijmetznvier28-01-2019

Super camping

Mooie stacaravan (4/5 personen) met rolluiken op de slaapkamers. Mooie en leuke camping: -Mooi zwembad, zowel buiten als binnen. -alles was schoon en netjes -winkeltje niet te duur voor een camping winkel

Er is geen zandstrand bij de camping. Daar moet je 5/10min voor rijden

2x per dag worden de handdoeken weg gehaald van de ligbedjes waar niemand ligt. Van de ene kant maken ze zo plek en kun je dus niet een bedje bezet houden en ‘s middags pas naar het zwembad komen. Van de andere kan, als je op dat moment net even aan de bar wat aan het drinken bent.. ben je dus je bedje kwijt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Kokkie30-08-2018

Als je tegen herrie kunt is het hier perfect

Netjes, vriendelijk, veel te doen in de omgeving, uitstekend entertainment echt respect, niet te groot.....maar ook; hutjemutje en door het entertainment elke avond tot half 12/12 uur herrie. Je zit dicht bij een prachtige kust. Maar helaas bij de stacaravan niet van het geluid van de zee kunnen genieten. Wij hadden behoefte aan iets meer rust, al was het bijvoorbeeld om de avond een show dan was het al beter geweest. Voor ons dus eenmalig.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8van Dalen31-07-2018

Wij allemaal hebben het super naar onze zin gehad. Rotsenstrand op loopafstand waar je kunt klimmen en krabjes vangen. 2 mooie zandstranden waar de bus vd camping heen en weer terug brengt. Leuk zwembad en in de avond superleuke shows en heerlijke drankjes. Heerlijk weer gehad met een briesje erbij dus goed vol te houden. Kids hadden snel vriendjes en vriendinnetjes dus ook zei hadden het fantastisch ik zeg top ga zo door 👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Familie Nederkoorn15-08-2017

Geweldig!

Wij zijn hier 12 dagen geweest en het was geweldig! Mooie, schone, redelijk rustige camping, super gezellig! Mooie beplanting/bloemen/palmbomen, ook bij zwembad. Het zwembad was super, zowel buiten als binnen. Voldoende plek en anders maar even met handdoek op de grond, later altijd wel weer een bedje, ook prima! Het zwembad heeft een zachte bodem/rand, heel fijn! Glijbanen heerlijk. Bar heel gezellig met leuke (live)muziek en shows/entertainment volop, niet altijd onze smaak, maar het is er wel! Vanaf camping loop je zo naar zee met rotsstrand (poortje met toegangscode, ook fijn met kleine kinderen). Leuk om zo de golven op de rotsen te zien slaan en 's avonds bij de caravan hoor je de zee, heerlijk! Omgeving ook heel leuk, diverse stranden (rustig en druk), waarmee je met de campingbus naar toe kan, dit was een groot pluspunt! Nogmaals een geweldige leuke vakantie op deze camping, een aanrader! Het is dat wij nooit 2x naar dezelfde camping gaan!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

11 tips over Camping Sandaya Le Littoral

• Miriam, 04-06-2014

De velo-rail in Commequiers, Les Sables d'Olonne (heel gezellig, ook de boulevard), roeien in de moerassen onder de bomen in Marais Poitevin (La Garette).

• Wies, 11-07-2012

Zeker eens te bezoeken: Sable d'olonne, Port Bourgenay (markt aan haven op woensdagavond) Chateau adventure (park voor kinderen, leuk en leerrijk-geen pretpark maar activiteiten en raadsels op te lossen met piraten, dino's..)

• irene.verbaan, 12-08-2013

Neem waterschoenen mee voor het strand in Le Veillon.

17 vragen over Camping Sandaya Le Littoral

• AJM Van Mensvoort, 08-09-2019

Nederlandse bezetting

Komen hier in het hoogseizoen veel Nederlanders?

• A. Van Mensvoort, 17-08-2019

Auto parkeren

Mag je op deze camping je auto bij je huuraccomodatie parkeren? Zo nee, waar staat die dan?

• Dielen chris, 19-08-2018

BBQ