Talmont St. Hilaire ( Vendee )

We hebben een aantal aanbieders voor Talmont St. Hilaire ( Vendee ) voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

vakanties Talmont St. Hilaire ( Vendee )

Bungalow.net

Reviews over Talmont St. Hilaire ( Vendee )

leuk plaatsje

putmans,
    18-12-2014

leuk plaatsje. in het dorpje is niet veel te doen, maar is wel een leuk,klein plaatsje. zit een lekkere bakker en een grote supermarkt{waar je alles kunt kopen wat je wilt} als je 10 minuten langer rijdt zit er een leuk winkelcentrum.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi strand

dick,
    28-7-2013

het strand is heel mooi, alleen met eb moet je je even door het zeewier waden. er is bewaking aanwezig en vanaf het vakantiepark rijd er een treintje. op het strand is een eettentje en zelf een bibliotheek is aanwezig ! in de omgeving is verder zelf weinig te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Optimaal vakantiegevoel

frits_linda,
    1-2-2012

De omgeving wordt vooral bepaalt door de prachtige kustlijn! Heerlijk om te wandelen, fietsen is ook prima te doen en verder kun je er alle kanten op. Wij vinden het plaatsje Talmont gezellig door het middeleeuwse karakter dat nog steeds goed zichtbaar is, de markt biedt een keur van streek-produkten en zeker de moeite waard om te bezoeken. Sable d'ollonne ligt er vrijwel tegenaan, en is een leuke typisch Franse badplaats met veel restaurantjes en knusse straatjes. Wij krijgen er ieder jaar opnieuw een optimaal vakantie gevoel!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Mooie uitvalsbasis

Chrisvdk,
    2-9-2008

Als plaatsje op zich stoorde me de drukke weg die het stadje doorkruiste enorm. Er zijn echter tal van binnen- en buitenactiviteiten in de mooie omgeving, toch wel een mooi strand, Plage du Veillon, en een mooi jachthaventje, Port Bourgenay. Een paar Km van Les Sables d'Olonne, zeker ook een bezoekje waard. Overal langs de rotskusten zijn er wandelwegen, en fietsroutes ook verder landinwaarts. Wij zaten op camping Le Littoral. Van daaruit is 't een uurtje wandelen via de rotskust naar Port Bourgenay en iets verder door naar Plage du Veillon. Zeker eens doen (er is een shutllebus van de camping terug). Goeie twee weken vakantie gehad begin juli.

Gereisd familie in juli 2008

Mooi echt frans stadje

Linda,
    9-7-2007

Mooi echt frans stadje. Ligt wel niet aan het strand, maar is prachtig. Kasteel mooi om te zien, op marktplein kun je lekker zitten (bij bakker er tegenover hebben ze heerlijk gebak!) Mooi ook voor te rijden door de velden. Zeker een aanrader voor rustzoekers of zoals ons: vakantie met hond.

Gereisd anders in juli 2007
Talmont St. Hilaire ( Vendee ) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 78 reviews