Camping Siblu - Les Pierres Couchées

7Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Brevin les Pins (Loire Atlantique)

7Goed

• 6.4Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Les Pierres Couchées voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

19 reviews over Camping Siblu - Les Pierres Couchées

• 8Henk Schmoller06-08-2017

Prachtige camping bij de Loire.

Prachtige camping. We hadden daar een goede stacaravan in een schaduwrijk plekje.Zeer geschikt om fietstochten langs de Loire te maken. Mooie omgeving. Ook vlak bij de Atlantische Oceaan. We zijn minder tevreden over de campingwinkel en het restaurantje. Weinig aanbod en erg rommelig.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Primula10-08-2012

Camping bij fraai strand

Deze camping ligt op 500 m. van een prachtig strand. Op de camping staan alleen stacaravans, vaak dicht op elkaar. De caravans zijn nieuw en erg schoon. Een deel is van franse eigenaars. Er staan vooral Franse, wat Engelse en nauwelijks Nederlandse gasten op de camping. Het zwembad is op warme dagen veel te klein voor het aantal gasten en ronduit vervelend voor de kinderen is dat men bij drukte de glijbanen afsluit om meer zwemruimte te krijgen. In de omgeving liggen mooie kustplaatsen, de supermarkt is vlakbij. De ontvangst is zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Primula23-07-2011

Mooie camping aan zee

Leuke camping in het bos en vlakbij zee. Voor kinderen erg leuk zwembad met 4 glijbanen, vriendelijk personeel, schone en mooie caravans en leuke ontvangst met fles wijn. De camping staat vol met fransen en engelsen en er zijn weinig Nederlanders. Een aantal van de caravans staat zo tussen de bomen dat er nooit zon bij komt, het is de moeite waard daar bij het boeken op te letten. Er is dagelijks animatie, maar die stopt rond 22.30 uur. De voetbal - en andere speelveldjes liggen helaas wat afgelegen in een hoek van de camping. Een bezoek aan Pornic is echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Lin06-01-2011

Hééééél erg schaduwrijk

Op deze camping liggen veel stacaravans midden tussen de bomen waardoor je nauwelijks zon bij je caravan hebt. We hadden de mooiste caravan ooit (van particulier, door camping zelf verhuurd). Mega groot en nieuw. Zwembad is te klein, te weinig ligbedden allemaal naast elkaar, niet echt prettig als je er al 1 hebt kunnen bemachtigen. Veel engelsen, bijna geen NL, veel particuliere Fransen. Afhaal maaltijden was niet geopend. Restaurantje wel lekker en goedkoop. Strand heel groot en mooi (mooi weer zou fijn zijn geweest). Je kan lekker over het strand wandelen. Zeer drukke weg vlakbij, niet zoveel last van, wel moeilijk oversteken. Wij zullen hier niet teruggaan, viel tegen door het zwembad, de schaduw en het weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Ad25-08-2010

fijne camping

Prima naar ons zin gehad hier. Vooral onze kinderen hebben genoten van het animatieteam, het zwembad en het strand. Qua animatie was er altijd wel iets te doen voor onze jonge tieners. Het animatieteam is erg veelzijdig: naast het vermaken van de kinderen treden ze ook 's avonds op. Verwacht dan geen topamusement maar het was zeer vermakelijk. De kinderen keken er naar uit hun 'helden' van overdag 's avonds iets te zien zingen of acteren. Het zwembad is klein en was een beetje saai voor onze kinderen, maar ze hebben er toch menig uur doorgebracht. Het strand is vergelijkbaar met de Nederlandse stranden. Over het algemeen heel vriendelijk personeel. De eetgelegenheden mijden: duur en slecht klaargemaakt. In de omgeving alles bij de hand( bezienswaardigheden, maar ook winkels, maar qua natuur geen toplokatie. Onze mobile home was prima. Jammer: hele smalle bedden en geen tegels rondom de caravan waardoor veel zand werd binnengelopen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8familie maathuis15-08-2010

Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Voor het eerst naar deze camping geweest en het is ons heel erg meegevallen. We zijn met eigen tent geweest en hadden een mooie plek. De toiletten werden 3 keer daags schoongemaakt dus daar lag het niet aan als ze smerig waren, het is ook hoe mensen er zelf mee omgaan! Leuk zwembad, netjes. Er werd veel aandacht besteed aan de animatie op de camping. Elke avond werd er wel iets georganiseerd en voor de kinderen was er overdag ook het een en ander te doen. Wel veel fransen en engelsen. Leuke uitstapjes zijn pornic met boulevard en mooie haven, het strand van st brevin le pins, en een ritje met een treintje is zeker de moeite waard.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Esther09-08-2010

Goede animatie, redelijk leuke camping

De caravans op de camping staan dicht op elkaar. Camping ligt wel lekker dicht bij het strand, daar zijn verder geen faciliteiten. Zwembad is niet zo groot maar wel leuk en waar zijn de stoelen nou niet bezet als je wat later komt. Als je even wacht komt er vaak wel een stoel vrij. Animatie is erg goed zeker voor de kinderen, er zijn drie clubs voor de kleintjes tot 5 jaar, van 5 tot 10 en voor kinderen van 10 tot ca 15 jaar. Twee keer per dag wordt er een activiteit georganiseerd. 's Avonds vaak een show of andere animatie. Daarna nog voor de oudere kinderen een soort disco. Het restaurant is inderdaad minder goed, maar bij de snackbar hebben ze lekkere friet, deze is wel gesloten tussen 14.30 en 19.00 uur, dat is minder. Als je op zoek bent naar een camping met veel Nederlanders moet je hier niet naar toe gaan want die zijn er niet. De gasten zijn voornamelijk Fransen en Engelsen. Wij hebben nu in ieder geval een leuke vakantie maar komen niet nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 4peter05-08-2010

niet meer

De receptie is niet erg behulpzaam, wij kwamen te vroeg aan en wilden graag wat eerder in de caracavn. Dit bleek ook tegen betaling niet te kunnen. De schoonmaak begint al om 10.00, toch konden wij pas om 15.00 in de caravan. We hadden ook gemeld dat we een klein kind bij ons hadden van 9 maanden die continu aan het huilen was, dit bleek niet te helpen. Gezegd werd dat we aan het zwembad konden zitten.

Over het zwembad gesproken, te klein en als je te laat komt heb je geen stoelen. De mooie plekken worden weggegeven aan de fransen, de andere minder mooie plekken aan de engelse en nederlanders. Onze plek was een van de kleinere terwijl we toch langer bleven als de franse buren.

Ook het eettentje is zeer beperkt open, erg duur (hamburger 5 euro) en niet lekker. Bij de zwembad bar geen bediening aan tafel. De animatie is leuk. Al met al een nooit meer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Lydia Verschoor21-07-2010

Kindvriendelijke, zeer schone camping

De camping is dichtbij het strand gelegen in het bos. De caravans liggen vrijwel allemaal in de schaduw. De meeste caravans staan dicht op elkaar. De speeltuintjes worden dagelijks schoongemaakt. De kinderen kunnen er op blote voeten in het zand spelen!!! Het zwembad is erg schoon (geen schoeisel en eten toegestaan). Er zijn badmeesters aanwezig voor toezicht. Er is veel entertainment voor jong en oud, maar bezorgt geen overlast indien er geen prijs op wordt gesteld. Dagelijks staan er souvenir-kraampjes.

Kortom... een erg leuke familiecamping met mooie stacaravans met genoeg mogelijkheden voor uitstapjes

• 7MH12-08-2009

Prima camping

Duidelijk veel verbeteringen t.o.v vorige jaren. Uitstekende mobil homes op ruime plaatsen. Op veel plekken (te)veel schaduw, erg bosrijk. Bij zeer warm weer wellicht voordeel, maar bij minder weer kil. 's avonds toch wel koud en vochtig. Klein zwembad, prima voor jonge kinderen. Vooral Frans en Engels geörienteerd. Personeel doet haar best maar kan professioneler. Prijzen terras en restaurant aantrekkelijk/redelijk, keuken eenvoudig geen hoogstandjes. Camping winkel minimaal, maar genoeg winkels in de buurt. Vlakbij (300 mtr) ruim strand.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Camping Siblu - Les Pierres Couchées info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer