Montsoreau (Maine et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Montsoreau (Maine et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Montsoreau (Maine et Loire)

mooi pittoreske plaatsje met kasteel

myriam,
    7-1-2017

Klein dorpje waar chateau de moeite waard is te bezichtigen met mooi uitzicht over de Loire. Goed maar wel duur restaurant aan de ingang van de straat die naar kasteel voert. Op pleintje een betaalbaar en goed restaurant en klein supermarktje. Verder niet veel bijzonders.

Gereisd met partner in september 2015

Leuke plaats en erg mooi.

Annemieke,
    12-7-2016

We stonden op de camping in montsoreau. Alleen in de derde nacht werden er

in 13, tenten en caravans en campers, ingebroken.

In onze tent hadden ze een snee gemaakt en ook in onze slaapcabine.

Dit was al eerder gebeurd, 3 in de laatste vier maanden, kregen we van de politie door.

De eigenaar heeft niets vertelt en als we het hadden geweten hadden we maatregelen kunnen nemen.

Slechte zaak!

Gereisd met partner in juni 2016

Ontzettend leuke camping, zeker voor gezinnen met jonge is

Marian,
    5-8-2006

Ontzettend leuke camping, zeker voor gezinnen met jonge kinderen. Personeel is erg vriendelijk en spreekt uitstekend engels. Camping is klein en ligt prachtig aan de Loire. Onlangs zijn het zwembad, de bar, de receptie opgeknapt, het ziet er mooi uit. Wij huurden een stacaravan; die was prachtig, nog vrij nieuw en goed uitgerust, heel verzorgd. Omgeving is geweldig, er is veel te doen.

Gereisd familie in juli 2006

Idyllisch plaatsje direkt aan de Loire, uitverkoren tot de

J Verhagen,
    16-5-2006

Idyllisch plaatsje direkt aan de Loire, uitverkoren tot een van de mooiste dorpen vanFrankrijk, hetgeen klopt. Wij logeerden privè (Les Visiteurs) mooie kamer in een zeer oud huis met prachtig antiek, als je piano speelt, kun je je hier uitleven. Uitzicht op de Loire. Prachtig wandelen langs de Loire en verder naar volgende dorp.Gegeten bij "diane de Meridor, dit was duidelijk te duur.

Gereisd anders in mei 2006
Montsoreau (Maine et Loire) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 10 reviews