• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Montsoreau (Maine et Loire)

Hele mooie omgeving,

Jan en Corrie Roest
    2-9-2017

Je kunt je fiets meenemen...vlak te fietsen,wil je sportief fietsen tussen de rotswanden is het klimmen met je fiets.

mooi pittoreske plaatsje met kasteel

myriam
    7-1-2017

Klein dorpje waar chateau de moeite waard is te bezichtigen met mooi uitzicht over de Loire. Goed maar wel duur restaurant aan de ingang van de straat die naar kasteel voert. Op pleintje een betaalbaar en goed restaurant en klein supermarktje. Verder niet veel bijzonders.

Leuke plaats en erg mooi.

Annemieke
    12-7-2016

We stonden op de camping in montsoreau. Alleen in de derde nacht werden er

in 13, tenten en caravans en campers, ingebroken.

In onze tent hadden ze een snee gemaakt en ook in onze slaapcabine.

Dit was al eerder gebeurd, 3 in de laatste vier maanden, kregen we van de politie door.

De eigenaar heeft niets vertelt en als we het hadden geweten hadden we maatregelen kunnen nemen.

Slechte zaak!

mooi dorp..niet groot maar divers

J.Roest
    14-6-2015

Samur is op 10 km afstand een grote plaats ,met veel bezienswaardigheden en grote winkels.

De Loire loopt helemaal langs deze plaats en is te bevaren of als je wilt ..gaan vissen

Montsoreau (Maine et Loire) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 10 reviews