Camping Capfun Le Zagarella

Camping Capfun Le Zagarella
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Zagarella voor je op een rij gezet:

130 reviews over Camping Capfun Le Zagarella in het Nederlands

voor ons niet meer

fam. zaal
14-8-2018

Een kindvriendelijke camping met een mooi zwembad en voldoende speel mogelijkheden voor de kinderen. De accomodaties vielen echter erg tegen. Op de camping staat een mix van oude en nieuwe caravans die allemaal erg dicht op elkaar staan (nog nooit eerder meegemaakt op een camping). Vanaf onze veranda keken we rechtstreeks in het toilet van de buren. Doordat de caravans zo dicht op elkaar staan is er ook geen mogelijkheid voor de echt kleine kinderen om naast de caravan te spelen. Wifi op de camping is een verspilling van geld. Het werkt niet en is behoorlijk aan de prijs.

Leuke camping relaxte sfeer

P.de beer
13-8-2018

Caravan was wat verouderd maar functioneel waren de grootste en niet zo veel de andere caravans zijn nieuwer en in goede staat

Voor oudere jeugd + 17 jaar is er niet zo veel te doen die zoeken vertier samen het zwembad is super en de sfeer op de camping is zeer relaxt de wifi is vind ik duur en werkt niet goed of heel langzaam de gratis wifi bij de bar werkt iets beter algemeen 2 weken genoten op deze leuke camping

Heerlijke vakantie

Jan Kalter
9-8-2018

Perfecte camping om met kinderen naar toe te gaan. De verschillende zwembaden met glijbanen zijn super. Animatie is leuk want er zijn ook Nederlandse animators bij. De camping is schoon en netjes. De Habana chalets zijn prima voor 3-4 personen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima ligging voor diverse uitstapjes. s Ochtends lekker stokbrood uit het winkeltje halen en in het dorp zit een grote Casino supermarkt waar je ook kunt tanken. Le Sable d Ollone en La Rochelle zeker de moeite waard. Daarnaast kun je een leuke kanotocht maken in het moerasgebied (Poitevin), opstappen in Longeville zelf. Voor kinderen is Chateau Aventuriers (in Avrille) helemaal te gek met een piratentocht, dino tocht en een western tocht. Van deze 3 vonden wij de priratentocht het leukste. Een heerlijke vakantie gehad, zeker aan te raden.

Aanrader voor gezinnen!

Edmar van der Linden
8-8-2018

We hebben deze camping voor de derde keer op rij bezocht en wederom naar volle tevredenheid een prima vakantie gehad!

De locatie was perfect. Je was dicht bij het bos om te kunnen wandelen en het strand was op 5 minuten rijden van de camping. Naar het strand lopen kon ook dit was zo’n 30 minuten. Het zwembad vonden de kinderen geweldig. Vooral de space bowl omdat je dat niet vaak ziet. Toen we de caravan binnen kwamen zag alles er erg schoon uit. We waren hier erg tevreden over. Het eten was prima voor op een camping. Wij gaan zeker nog een keer terug naar capfun want dr vakantie was geweldig!!

Goed; geweldig zwembad, bar, afhaalmaaltijden, ruimte in chalet, speeltuinen

Voor verbetering vatbaar; De donkere en oververhitte winkel; controle bij speeltuinen moet beter, wc's kunnen een opknapbeurt gebruiken, animatie is frans ook tijdens dutchbox activiteiten

Mooi maar erg druk. Weinig te doen in de omgeving

Viel tegen

Marleen
30-7-2017

Zwembad, speeltuinen en animatie waren perfect voor onze kids van 6 en 2 jaar. Ze genieten volop. Dichtbij diverse leuke stranden waar je met de auto zo bent. Wij vonden erg tegenvallen de accomodaties. Chalets zijn veelal oud en viezig gevalletjes oude meuk. Schoon was de onze ook niet. De chalets staan dicht op elkaar geen privacy en de eigen auto moet bij je chalet. Je moet je kids constant in de gaten houden want er rijden constant autos.

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Jurgen de coster
9-7-2017

Capfun staat vanaf nu op mijn checklist bij het plannen van mijn volgende vakantie

Een leuke plek

Christine
8-7-2017

Zagerella camping : we lagen op een dood lopend straatje waar het heel rustig was , de caravan met uitgeruste airco en vaatwasser was wel top . Ons dochter van 10 vond het in alle opzichten super alleen jammer dat haar Sandalen aan het zwembad gestolen waren. onze zoon van 16 vond het iets minder maar alsnog fijn , het eten wat je krijgt in het restaurant is zeer klein en echt goede eters zijn we niet. De mosselavond is af te raden als je geen Frans kent want Engels en Nederlands kennen ze niet terwijl er op de site staat Nederlandse animatie is gebaseerd op de Nederlanders hun vakantie. Aan het zwembad is er een bal verbod en de drank is zeer prijzig. De u markt is zeer aan te raden.

Gezellige camping met genoeg vermaak

Mw. Engels
7-7-2017

De stacaravan bood genoeg ruimte voor ons en er hadden meer mensen bij gekund. Het bed lag lekker, we konden goed koken. Er was een keer iets kapot aan de koelkast en daar werd meteen iemand voor geregeld om het te maken. Het zwembad was erg lekker en heeft ook een leuk uiterlijk door de rotsen. Het is hierdoor geen standaard zwembad. Het heeft ook ruimte voor kleinere kinderen, mocht dat nodig zijn. Er was een winkeltje waar we nog wel eens last minute iets konden kopen, het restaurant serveert lekker eten en het personeel is erg vriendelijk en wil graag helpen als er iets is. Ook kun je in de omgeving goed naar het strand. Wij vonden het net iets te ver om te lopen, maar het is mogelijk. Er is wel genoeg parkeergelegenheid. Ook is er een grote supermarkt in de buurt waar je alles kunt vinden en daarnaast ook een goedkoop tankstation. Er valt niet heel veel te ondernemen buiten de camping. Een grote stad dichtbij is La Rochelle, die was wel erg leuk om te bezoeken.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Zagarella in Longeville sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Zagarella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.