Camping Yelloh! Village Le Pin Parasolstersterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, La Chapelle Hermier (Vendee)

7.7Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Yelloh Village Le Pin Parasol in Frankrijk is een nette camping, gelegen tussen het groen aan het meer van Jaunay. De camping biedt volop vermaak voor jong en oud. Zo beschikt het over binnen- en buitenzwembaden, waterparken, meerdere restaurants en zelfs een kapper, sauna en tennisbaan zijn aanwezig. Binnen 10 minuten rijden lig je op het strand.

319 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• 9fam bertens02-09-2019

Geweldige mooi en leuke camping

Hele leuke camping, oud en nieuw deel. Personeel heel vriendelijk en zowaar spreken ze wat engels. Vooral Nederlanders, Britten en Fransen. Geweldig leuk zwembad voor (kleine) kinderen op het oude deel. Op het nieuwe deel een prachtig zwemcomplex met welness. 2x heerlijk gegeten in het restaurant op het nieuwe deel. Er rijdt een karretje heen en weer tussen de twee delen dus prettig voor mensen die wat minder mobiel zijn. Het weer kan soms wisselvallig zijn en dat is echt de enige reden voor ons dat we de volgende keer wat zuidelijker op vakantie willen gaan. Voor ons een van de leukste en mooiste Yelloh campings tot nu toe. Vanwege onze jongste van 2 hebben we niet heel veel ondernomen dus over de omgeving kan ik niet veel zeggen.

• 9Eetgelegenheden

• 9Caro01-09-2019

Een topcamping!

Super mooie camping. 2 zwembaden om uit te kiezen en allebei hun eigen charme. Het ene zwembad met glijbanen en het andere met een leuk zwembad om met luchtbed, opblaasband op strandbal te spelen. Restaurant op het nieuwe gedeelte erg leuks sfeer en goed eten. Op heel de camping erg vriendelijk personeel. We hadden een nieuwe stacaravan die erg mooi is. Echt een mooie camping in een groene omgeving relatief dicht bij huis. Op 2 regen dagen na heeft het weer in onze vakantie niet onder gedaan voor bijv zuid Frankrijk of Spanje. Deze camping is een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

• 8Jacqueline26-08-2019

Mooie camping.

Mooie, grote camping. We hadden een safaritent, stond langs een weg waar je auto's goed hoorde, misschien dit aangeven als je op tijd boekt. Veel Nederlandse gasten, leuk voor de kids. Nieuwe gedeelte vonden wij wat kaal, maar is pas 2 jaar oud. Zwembad daar is heel mooi en modern. (Oude) Zwembad achter receptie erg leuk! Geen gebruik gemaakt van animatie. Douche en toilet gebouw prima en 's avonds was het stil. Er rijdt constant een groot golf karretje tussen oude en nieuwe gedeelte, vonden kids heel leuk. In nabije omgeving niet zo veel toe doen, maar als je iets verder rijdt wel, wij zijn oa naar aquarium geweest. Achter camping groot meer waar je goed kan wandelen. Ook leuk klimbos op ca 20 min rijden.

• 7S22-08-2019

Opzich leuk voor een keer En je moet Frans kunnen

Mooi huisje van touroperator alles erbij park. wat minder was dat de avond animatie in het Frans was en het elke week hetzelfde was qua programma

• 7Eetgelegenheden

• 8Evers22-08-2019

Prima!

Prima vakantie gehad op Le Pin Parasol. Zeer attente en vriendelijke medewerkers. Ik werd de dag na aankomst nog even benaderd of alles in orde was en of ik nog vragen had. Sanitair was modern en goed onderhouden. Wij stonden nabij de receptie en het zwembad van het Sensationsdeel. Dit toiletgebouw was moderen. Twee andere gebouwtjes verder op de camping waren wat ouder en kleiner. De kampeerplaats was ruim, wel wat hellend met alleen wat weinig schaduw. Er zijn inderdaad veel Britten, zeker 80% tegen 20% NL of Frans. Ik heb de Britten niet als luidruchtig ervaren. Rond 23.00 uur was het vrij stil rondom onze plek. Het zwem-/welnessdeel van Nature & Sens was mooi en modern. Met een shuttlebusje werd je er in een paar minuutjes naar toe gereden. De cafetaria/afhaal (met Nederlandse snacks) was prima. Wat prijzig, maar geen lange wachttijden. Op de bon geven ze een indicatietijd aan, dan weet je al ongeveer hoe lang het duurt.

• 7Familie Nagtzaam09-08-2019

Teveel minpunten voor vijf sterren

Vol verwachting naar Le Pin Parasol gereisd maar helaas teveel minpunten: De goede punten: - grote staanplaatsen - de zwembaden zijn mooi - vriendelijk personeel - shuttle-service - schoon. De minpunten: - voor ca. 80% Britten die veelal bij elkaar klitten en tot heel laat rumoerig zijn; - een kampwinkel die 's-middags gestolen is (tijdens hoofdseizoen!); - de belachelijke strakke zwembroeken regel, die nergens op de site of bij boeking wordt genoemd, kostte ons dus drie nieuwe zwembroeken; - auto's (voornamelijk de Britten) rijden veel te hard op de camping; - de free WiFi bleek alleen op een heel klein plekje bij de receptie te zijn; - de toegang tot zwembad Nature & Sens bleek voor ons twee uur later dan voor gasten van dat deel park, dat stond nergens genoemd; - meeste personeel spreekt slecht Engels (maar vriendelijk!) - ze zijn echt Frans

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 4Linda08-08-2019

1 keer prima.. maar voor mij niet meer

Dit is absoluut geen 5 sterren camping.. wij zijn echt niet veeleisend maar dit is gewoon geen 5 sterren waard.. als je gaat afwassen kost het je rug.. want de afwas bak staat heel laag.. en zelf ben ik niet groot met mijn 165 Je wordt bedolven onder de Engelsen.. en het sanitair is oud en smerig... ook de staanplaats van onze caravan direct naast een afgrond van 5 meter diep.. wat is afgezet met een hekje waar ze zo overheen kunnen klimmen. Met mijn zoon van 2 niet handig.. gelukkig weer thuis.. en volgend jaar toch liever ergens anders heen want je kijkt toch heel je jaar uit naar je zomervakantie dan wil je toch dat het fantastisch is.. zeker als je 5 sterren verwacht

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Martinus07-08-2019

Prachtige vakantie op prima camping

Prachtige grote camping in een hele leuke omgeving. Wij stonden op het oude gedeelte (sensations) op een 4 sterren comfort plek. Prachtig ruim en met veel begroeiing voor de schaduw. Toiletten waren prima en je hoeft nooit te wachten en werden goed schoon gehouden.

Puntje van kritiek er zitten er veel Britse bezoekers wat bij het vrienden maken voor de jeugd iets lastiger was. We zaten er midden tussen.

Zwembaden zijn beide prachtig en niet te streng met toezicht. De club Car brengt je snel van de ene kant van de camping naar de andere kant. In het zwembad op de sensations heb je glijbanen en op de nieuwe camping meer zwemwater mooi groot en veel bedjes en stoelen.

Omgeving is prachtig en de zee is op 10-15min rijden met prachtige stranden. Veel leuke plaatsen en een supermarkt U op 10min in Coex.

Al met al een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

• 7Jja verboord31-07-2019

Aardige camping en omgeving

Aardige en grote camping. We hadden een safaritent op een prima plek onder de bomen dus met schaduw. Het dichts bijzijnde sanitairgebouw is echt gedateerd, toiletten direct naast de douches en geen goede afzuiging. Er wordt geregeld gepoetst alleen doen ze dat met een azijnachtig iets dus fris ruiken doet het dan niet. Het andere sanitairgebouw was wel nieuw. Zwembad met glijbanen is leuk voor de kinderen al is het er wel erg druk. Afhaalsnackbar/pizzeria is echt onder de maat. Eten is niet meer warm en ze hebben duidelijk geen horeca ervaring of affiniteit hiermee.

Het meer naast de camping is heel mooi en leuk om er omheen de wandelen/hardlopen, echt een mooie omgeving. Park Puy de Fou is een absolute aanrader, hele mooie shows en met de app op je telefoon en oortjes in is het prima te volgen. Bij het strand en de zee hebben we ons goed vermaakt zeker als het vloed wordt en de golven hoger worden.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Gerard van Dort Spijkenisse31-07-2019

fantastisch

5 weken op deze camping gestaan op nature&sens mooi aangelegd vriendelijk personeel MAAR een paar aanmerkingen voor verbeteringen. Grootste ergenis er wordt veel te hard gereden op de camping optreden tegen deze pseudo kampeerders. Opmerking 2 veel te weinig doche gelegenheid mensen poetsen hun tanden onder het kraantje voor na het toilet gebruik maak aan de zijkant wat wasbakken.Opmerking 3 waarom geen brood verkoop op dit gedeelte van de camping je heb echt een fiets nodig om naar het winkeltje te gaan en het restaurant gaat pas op in juli open maar desondanks een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

45 tips over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• Leonie, 25-02-2019

Ga naar het Puy Du Fou, is een uurtje met de auto maar dat is het meer dan waard! Prachtig themapark met indrukwekkende shows.

• Hans, 29-06-2014

De camping ligt niet meteen aan zee, maar goed bereikbaar met de wagen. Mooie stranden in St.Gilles-Croix-de-Vie of in Les Sables-d'Ollone. Ook een uitstapje naar Noimoutier-en-l'ile is de moeite waard.

• Ruben, 07-01-2014

We hebben een kano gehuurd op het meer. Er was die week ook een circus dat zeker de moeite waard was.

54 vragen over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• Vera van Dongen, 28-05-2019

Al Fresco

Wij hebben deze zomer via Al Fresco onze vakantie geboekt. Heeft iemand hier ervaring mee en waar ongeveer staan de caravans, of misschien verspreid over heel de camping?

• Wendy, 21-05-2017

Honden op de stranden

Weet iemand of honden op het strand of op bepaalde stranden/tijden zijn toegestaan?

Carijn, 21-06-2019

In het hoogseizoen op sommige stranden, zoals op die van bretognolles sur mere, zijn honden niet toegestaan. Staan grote borden. Van juni t/m sept is dat. Of er actief op gecontroleerd wordt weet ik niet, ben nog geregeld honden tegen gekomen.

• selena, 22-01-2017

fietsverhuur

weet iemand wat het fietsverhuur kost op deze camping bvd

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, < 25 m, > 20 minuten lopen

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats