Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

FrankrijkPays de la LoireLa Chapelle Hermier (Vendee)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 336 reviews
+155/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 336 reviews
  • 5.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Le Pin Parasol in Frankrijk is een nette camping, gelegen tussen het groen aan het meer van Jaunay. De camping biedt volop vermaak voor jong en oud. Zo beschikt het over binnen- en buitenzwembaden, waterparken, meerdere restaurants en zelfs een kapper, sauna en tennisbaan zijn aanwezig. Binnen 10 minuten rijden lig je op het strand.

336 Reviews over Yelloh! Village Le Pin Parasol

• 9Marion Brobbel09-08-2022

Aanrader!

Het derde jaar op rij naar de Vendee is dit wel de beste en mooiste camping die we hebben gehad (na le littoral en le chaponnet) Erg mooie ligging van het Sensations gedeelte. Wij hadden een erg mooie kampeerplaats dichtbij het 1e sanitair. Dit sanitairgebouw vonden we qua aankleding wel de minste van alle sanitairvoorzieningen. Het was schoon en netjes alleen verschillende douches daar kwam amper water uit. Goed je douche uitzoeken. We hadden plaats 29 en zaten elke avond in de schijnwerpers omdat het licht in het sanitair elke keer aan gaat als iemand het gebouw betreedt. Moet zeggen dar het wel went. Verder zwembad top, animatie top, receptie en vriendelijkheid een 10. Waterfiets en mountainbike gehuurd, materiaal was dik in orde. Extra plus speeltuin in de wijk nature & sens Onze dochter van 10 ging daar heen met vrienden. Restaurant en afhaal duur en niet bijzonder. Winkeltje prima! Wifi niet heel goed maar gratis voor 1 device.

• 6Maartje25-07-2022

Helaas, voor ons teveel minpunten

Het Sensation gedeelte. De prijzen op deze camping zijn echt erg hoog, zeker voor de kwaliteit. Voor 1 wasje betaal je €6 , +€1 voor waspoeder en de was komt eruit met vlekken die er eerst nog niet in zaten. Het afhaaleten valt ook behoorlijk tegen. Op warme dagen is het zwembad echt te klein, als haringen in een ton. Yelloh village caravan was netjes, helaas geen airco wat met deze temperaturen toch wel echt fijn zou zijn. Daarnaast vinden wij dat er teveel auto's en golfkarren rijden, continu opletten. Pluspunten zijn er natuurlijk ook. Het peuterbad is echt fantastisch, één van de leukste die wij tot nu toe hebben gezien. De glijbanen zijn ook erg leuk! De speeltuinen zijn goed. In het nature en sense gedeelte is een erg leuke speeltuin met stuntbaan voor stepjes en een baan voor skelterverhuur. Animatie doet het goed, er worden leuke dingen georganiseerd. De plaatsen zijn netjes en ruim.

• 6Marko20-07-2022

1 keer is genoeg

Mooie camping we verblijven er nu. De snackbar prijzen zijn echter belachelijk. 2 hamburgers zonder friet of iets 26 euro. Dit zijn prijzen die ik echt niet normaal vindt

• 7Jus14-07-2022

Never again

Meerdere Yelloh's bezocht. Ruime camping maar niet 5 sterren waardig. Zeer slechte WiFi. In het zwembad te druk geen bedje of stoel zoveel mensen terwijl wij Sens geboekt hadden. Meer camping voor kinderen onder de 10 jaar. Oudere kinderen hebben hier niks. In het Sens gedeelte veel herrie na 23 uur. Loopt een man te joggen met muziek aan elke avond. Geen Security te zien. Is op andere yelloh echt anders. Sanitair is prachtig maar erg minimaal. En zijn maar 3 afwasbakken in de volle zon. Verder zitten er op onze camping plek veel muizen en toen wij aankwamen moesten wij eerst tent haringen van de de vorige bewoners verder om onze voeten niet open te halen. Voor prijs kwaliteit vinden wij dit zeker niet een 5 sterren camping.

• 3Eetgelegenheden
  • 9Anthony07-07-2022

Prachtig.

2e maal op deze camping. Verschillende campings gedaan maar dit is toch een topcamping. Mooie stacaravans met overal haagjes rondom, dus veel privacy. Zwembad op sensations met verschillende glijbanen. Zwembad op sense om rustig te zwemmen en te zonnen. Altijd bedjes vrij. Alleen het eten op de camping is niet super.

• 9Debby van de Ven05-07-2022

Verrassende Nature et Sense camping

Prima camping. Veel Engelsen en Fransen, vnl. in de huisjes.Het gedeelte Nature et Sense is prachtig. Ruime campingplaatsen voor caravan of camper. (300m2). Twee sanitair blokken in dezelfde stijl. Ons inziens onvoldoende bij volledige camping bezetting. Mede omdat de huurders van de huisjes er ook gebruik van maken. Zo ook te weing afwasbakken. Een prachtig zwembad zo ook het restaurant en beautycentrum.S Morgens is het zwembad alleen toegankelijk voor campinggasten van Nature et Sense. Verder op de dag voor alle campinggasten. Dan waarschijnlijk heel druk. Alles zeer goed onderhouden. De omgeving is mooi met leuke badplaatsjes en wat grotere steden. Nantes en Puy du Fou zijn aanraders voor een dagtrip. Goede fietspaden langs de kust (le Vendée en velo) en wandelmogelijkheden langs het meer. Kortom een prima keus als het om camperen gaat😄🏕

• 8Eetgelegenheden
  • 9Berends13-09-2021

Super vakantie!

Op dit moment zitten wij voor de laatste nacht op deze camping, wij verbleven op een speciaal Premium Kids gedeelte met ons zoontje van 1,5 jaar. Werkelijk fantastisch, het kon niet beter!! Al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, park ligt er (ondanks einde seizoen) tiptop bij. De Take-off was van goede kwaliteit en de zwembaden helemaal top. Ligging is ook perfect aan een prachtig meer, mooie dorpen in de omgeving en met Les Sables d'Olonne 1 van de mooiste Franse stranden op 20 minuten afstand. Wij raden dit park zeker weten aan bij andere gezinnen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Familie NV24-08-2021

Nette Camping, maar niet 5 sterren waardig.

Nette Camping, vooral het nieuwe gedeelte is ruim opgezet.Grote ruime plaatsen, doordat alles relatief nieuw, is er weinig tot geen schaduw.Enige nadeel, is dat grote gedeeltes van de ruime plaatsen niet vlak zijn.Sanitair is redelijk netjes, maar te weinig douches en toiletten voor aantal kampeerplaatsen. Dit geld ook voor de plaatsen om af te wassen. Daardoor sta je vaak te wachten.Zwembaden zijn leuk, maar wel erg drukbezocht (zeker voor corona tijd). De Wifi is compleet waardeloos, en onbruikbaar, 3 x gemaild met de camping en elke keer slappe excuses aan moeten horen, ze hebben werkelijk geen idee wat ze daar aan het doen zijn met internet. Dit moeten ze echt gaan oplossen, het is 2021 en voor een 5-sterren camping onacceptabel.Uit eten gaan of afhalen was naar onze mening prima en smaakvol.Al met al een prima camping maar zeker geen 5-sterren waardig.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Natasja24-08-2021

Geen aanrader voor kinderen 12 jaar en ouder

De camping zelf is fantastisch in sanitair en zwembaden. Onze dochter van 12 jaar moest toch om 0.00 uur terug zijn bij de caravan, maar de twee oudsten hadden na 23.00 uur geen vermaak. Wanneer de bar dicht gaat als het rustig is dan moeten 12 tot 18 jarigen stil daar zitten zonder eigen muziek, cola of snacks. Ze mogen niet elders op de camping chillen. Wanneer ze te hard praten worden ze al voor klein vergrijp naar je plek terug gebracht door de security en de eigenares. Mijn zoon liep niet snel genoeg en kreeg een duw van één van de twee. Zijn telefoon viel stuk op het pad. Bij de receptie de volgende ochtend aangegeven dat ik er niet van gediend ben dat ze aan mijn zoon zitten, zeker met Corona. De eigenaresse zei " you have got no proove". Mijn man zakt met 1 been door de dunne planken van de veranda. Een briefje met een telefoonnummer van de dokter, iemand komt repareren, maar geen excuses. Met deze eigenaren: geen 2de keer.

• 6Mixen feelings10-08-2021

Mixen feelings

Wij hebben ruim 2 weken op het oude deel van deze camping.Pluspunten: grote plekken, met E+W. Leuk zwembad v kids -12 met vold. bedjes. 2e zwembad op nwe deel is niet kindvr , wel mooi. Omgeving rond het meer is mooi (hike en MTB). Mooie speeltuinen -10j. Bandjessysteem is ok. Na 2230 is het stil. Minpunten: Corona wordt echt helemaal niks aangedaan. Paar mondkapjes in receptie/winkeltje. Animatie was dicht. WIFI, zelf na update, echt niet ok. Winkel is beperkt/duur. Personeel onvriendelijk. Restauraties op de camping zijn zeer beperkt open (in hoogseizoen). In regio, overal 48 uur van te voren reserveren. Sanitair is wisselend. 1e gebouw is oud en vreemd genoeg zitten de douches en toiletten daar in 1 ruimte. 2e gebouw is zeer mooi. Sanitair is redelijk schoon tot zwarte zaterdag.Conclusie: het nwe deel is 5, oude deel zeker niet. Prijs-kwali niet ok. Ons zie je niet terug. 5 moet echt alles kloppen en dat deed het zeker niet

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar