Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

8Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, La Chapelle Hermier (Vendee)

8Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Yelloh Village Le Pin Parasol in Frankrijk is een nette camping, gelegen tussen het groen aan het meer van Jaunay. De camping biedt volop vermaak voor jong en oud. Zo beschikt het over binnen- en buitenzwembaden, waterparken, meerdere restaurants en zelfs een kapper, sauna en tennisbaan zijn aanwezig. Binnen 10 minuten rijden lig je op het strand.

324 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

• 9Familie20-08-2020

Hele fijne camping

Heerlijke camping. Prima, schoon sanitair. Vriendelijk personeel en hele aardige top-schoonmaaksters! Nature & sens (n&s) is prachtig. Nog geen bomen maar heel mooi aangelegd. Schitterend sanitair met alles er op en aan. Sensations is echt een gezellig camping deel met ook prima sanitair. De campingplekken zijn allemaal van behoorlijk formaat. Er zijn primium plekken te huur incl. tafel, (lig) stoelen, koelkast en bbq in een prieel (schaduw).
    Sensations heeft een leuk zwembad met glijbanen en een speeltuin/ voetbalveld voor de jeugd. N&s heeft een speeltuin, minigolf, crossbaan en een gym. Beide delen zijn erg aantrekkelijk met een eigen fibe. Er rijdt een golfkarretje tussen de 2 delen. Maar lopen is ook goed te doen. Gasten van n&s hebben 2 uur eerder toegang tot het zwembad van n&s. Konden we nergens op de site vinden maar bleek in de praktijk. Mooie omgeving om lekker te wandelen met de hond (wel steil). Top!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Corinne19-08-2020

Wat een mooie camping!

Wij zaten in stacaravan op nieuw (natuur/rustig) deel. Er is ook een iets ouder (levendiger) deel. Maar gehele camping is mooi aangelegd, ruime plekken. Het was Corona-tijd (waar de camping goed op was ingespeeld met hygiene-maatregelen en mondkapjes) dus hebben we de drukte niet opgezocht, maar er werd van alles georganiseerd. Hebben al veel Yelloh!campings gehad maar dit was toch zeker wel een van de mooiste. Geen minpunten dan? Ach, het brood 's ochtends had beter gekund (beetje droog), de bediening in het restaurant/bar was niet altijd even alert (maar je bent op vakantie) en onze veranda was door de vorige gasten niet echt schoongehouden (denk kleine kinderen die veel knoeiden en met klei speelden) dus die hadden ze wat beter schoon kunnen maken. Veel Engelsen, Fransen en Nederlanders. Wil je zelf Frans praten, dat valt niet mee, want personeel gaat snel over op Engels... Zeker een camping om naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Gabri Engelaer-Reijnen17-08-2020

Héérlijke, mooie camping met alles erop en eraan!

Deze camping heeft niet voor niets vijf sterren! Er is een winkeltje op de camping met vers brood en de eerste benodigdheden. De zwembaden zijn groot en het grootste zwembad is niet koud. Voor degenen die niet goed begrijpen hoe de camping eruit ziet: het bestaat uit 2 delen. Het nature et sense gedeelte heeft weinig schaduw op de plekken ( meer te vergelijken met de duinen op het strand) maar de plekken zijn énorm ( groter dan 150m2). Het welnessgedeelte bevindt zich daar ook. Het water is er kouder dan in het andere zwembadgedeelte. Bij het Sensations gedeelte zijn de glijbanen, het kinderbad en het grote zwembad. Hier zijn de plaatsen 100 en 120 m2 en schaduwrijk. Het sanitair is afgelopen jaar helemaal vernieuwd en het ziet er prachtig uit. De camping is zeer milieubewust. Wij vonden het een camping die álles heeft! Wij gaan er zeker nog terug ! Als je wilt boeken, zou ik zeker in okt/nov. boeken anders zit het vol!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Wendy11-08-2020

Super vakantie!!

Wat een prettige camping..... onderverdeeld in een wat ouder gedeelte met super leuke glijbanen en een heel nieuw gedeelte waar je een wellness ervaring beleeft.... personeel is heel vriendelijk....( dat is in Frankrijk wel eens anders) de campingplaatsen zijn erg groot er zouden met gemak wel 2 caravans op kunnen. De sfeer op de camping is zeer gemoedelijk er is een prachtige speeltuin, minigolf en een skatepark echt geweldig!!! Leuke dorpjes en de zee op 20 min rijden.. We zijn 2 weken geweest maar waren nog lang niet uitgekeken.... op het aangrenzende meer kun je waterfietsen huren. De kinderen vonden de animatie erg leuk elke ochtend middag en avond was er wel iets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Sandra03-06-2020

Geweldig!

Was top, vriendelijk personeel, rustige ligging vlak bij het bos en veel dingen om te doen. De polsbandjes om mee te betalen zijn heel handig, je zet er Geld en kam dan betalen door te scannen. Dit was heel fijn zo konden de kinderen zelf betalen. Aanrader om dicht bij te doen is de vélo-rail. Je fietsen in een karretje en van de natuur genieten. Bij de receptie kun je nog meer over andere activiteiten vinden, kortom wij hebben ons vermaakt en vonden het geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    9fam bertens02-09-2019

Geweldige mooi en leuke camping

Hele leuke camping, oud en nieuw deel. Personeel heel vriendelijk en zowaar spreken ze wat engels. Vooral Nederlanders, Britten en Fransen. Geweldig leuk zwembad voor (kleine) kinderen op het oude deel. Op het nieuwe deel een prachtig zwemcomplex met welness. 2x heerlijk gegeten in het restaurant op het nieuwe deel. Er rijdt een karretje heen en weer tussen de twee delen dus prettig voor mensen die wat minder mobiel zijn. Het weer kan soms wisselvallig zijn en dat is echt de enige reden voor ons dat we de volgende keer wat zuidelijker op vakantie willen gaan. Voor ons een van de leukste en mooiste Yelloh campings tot nu toe. Vanwege onze jongste van 2 hebben we niet heel veel ondernomen dus over de omgeving kan ik niet veel zeggen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Caro01-09-2019

Een topcamping!

Super mooie camping. 2 zwembaden om uit te kiezen en allebei hun eigen charme. Het ene zwembad met glijbanen en het andere met een leuk zwembad om met luchtbed, opblaasband op strandbal te spelen. Restaurant op het nieuwe gedeelte erg leuks sfeer en goed eten. Op heel de camping erg vriendelijk personeel. We hadden een nieuwe stacaravan die erg mooi is. Echt een mooie camping in een groene omgeving relatief dicht bij huis. Op 2 regen dagen na heeft het weer in onze vakantie niet onder gedaan voor bijv zuid Frankrijk of Spanje. Deze camping is een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Jacqueline26-08-2019

Mooie camping.

Mooie, grote camping. We hadden een safaritent, stond langs een weg waar je auto's goed hoorde, misschien dit aangeven als je op tijd boekt. Veel Nederlandse gasten, leuk voor de kids. Nieuwe gedeelte vonden wij wat kaal, maar is pas 2 jaar oud. Zwembad daar is heel mooi en modern. (Oude) Zwembad achter receptie erg leuk! Geen gebruik gemaakt van animatie. Douche en toilet gebouw prima en 's avonds was het stil. Er rijdt constant een groot golf karretje tussen oude en nieuwe gedeelte, vonden kids heel leuk. In nabije omgeving niet zo veel toe doen, maar als je iets verder rijdt wel, wij zijn oa naar aquarium geweest. Achter camping groot meer waar je goed kan wandelen. Ook leuk klimbos op ca 20 min rijden.

• 7S22-08-2019

Opzich leuk voor een keer En je moet Frans kunnen

Mooi huisje van touroperator alles erbij park. wat minder was dat de avond animatie in het Frans was en het elke week hetzelfde was qua programma

• 8Evers22-08-2019

Prima!

Prima vakantie gehad op Le Pin Parasol. Zeer attente en vriendelijke medewerkers. Ik werd de dag na aankomst nog even benaderd of alles in orde was en of ik nog vragen had. Sanitair was modern en goed onderhouden. Wij stonden nabij de receptie en het zwembad van het Sensationsdeel. Dit toiletgebouw was moderen. Twee andere gebouwtjes verder op de camping waren wat ouder en kleiner. De kampeerplaats was ruim, wel wat hellend met alleen wat weinig schaduw. Er zijn inderdaad veel Britten, zeker 80% tegen 20% NL of Frans. Ik heb de Britten niet als luidruchtig ervaren. Rond 23.00 uur was het vrij stil rondom onze plek. Het zwem-/welnessdeel van Nature & Sens was mooi en modern. Met een shuttlebusje werd je er in een paar minuutjes naar toe gereden. De cafetaria/afhaal (met Nederlandse snacks) was prima. Wat prijzig, maar geen lange wachttijden. Op de bon geven ze een indicatietijd aan, dan weet je al ongeveer hoe lang het duurt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, < 25 m, > 20 minuten lopen

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats