Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol

Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pin Parasol voor je op een rij gezet:

276 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie en niet te massale Camping

Ingrid
11-9-2018

Een mooie maar niet te massale Camping. We stonden op het oude gedeelte, waar het erg groen is en voldoende schaduw. We hebben het nieuwe gedeelte van de camping bekeken, waar een welness gedeelte is, maar dit is nog erg nieuw en daarom nog weinig schaduw. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt. De plekken zijn mooi groot. Vooral het zwembad was bij de kids een succes, met gele banden de glijbanen af. De camping ligt dicht bij een meer waar je via een bospad kan komen. Een kleine speeltuin voor de kids. Animatie is goed en men probeert er een feestje van te maken.

Super leuke vakantie!

Mirjam
20-8-2018

Hele mooie camping, speels aangelegd. Zeer mooie speeltuinen en zwembaden. Vooral het nieuwe zwembad vonden wij mooi, omdat dat het ontspannen sauna gevoel gaf. Voor glijbanen kun je naar t andere zwembad.

Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, maar zag er netjes uit, op het nieuwe deel echt super.

Wij boekten met AlFresco, dat was prima, en goedkoper dan bij de camping zelf. Wel misten we airco!

Strand is 15 min rijden, mooie brede stranden. Verder mooie omgeving, veelnte doen. Zo kun je op t meer bootjes huren, er zijn mooie kastelen in de omgeving en je kunt er mooi wandelen en fietsen.

Tip: het nieuwe deel is erg mooi en luxe, maar toen wij er waren nog super kaal en open. Iedereen zat super te kijk. Als je daar niet van houdt, kun je beter op het oude deel boeken. Je kunt dan ook vrij gebruik maken van alle faciliteiten van t nieuwe deel.

Tweede en laatste keer Pin Parasol

RV
15-8-2018

We hadden een caravan op het nieuwe deel. Prima caravan maar twee weken lang muizen in en om de caravan. Uit schoenen en tassen kwamen de muizen. Hier werd vanuit de camping laconiek op gereageerd. Jammer, dit moet beter op dit niveau.

Voor de kinderen prima animatie. Restaurant wordt goed eten geserveerd. Minpunt van de camping is wel dat ze je bij aankomst veel te lang laten wachten. Voor ons de tweede en laatste keer Pin Parasol. Camping is te groot geworden en daardoor te veel protocolgestuurd.

Mooie camping met minpunten

Erwin van Boxel
15-8-2018

Na vele jaren tevreden camperen op 4* Yelloh Village campings, vol verwachtingen naar 5* camping Le Pin Parasol. Mooie camping met grote plaatsen. Onze plaats 124 is wel erg schuin, maar het lukte net met het neuswiel in de grond, dus geen probleem voor ons. Ik zou dit stuk echt niet aanraden met een tent. Winkeltje klein, maar alles wat je nodig hebt. De animatoren hebben duidelijk pret, maar het is vooral chaotischer en amateuristischer dan wat we gewoon zijn. De wifi is hier wel erg duur: 25 euro per toestel per week en geen mogelijkheid tot familie- of maandformules, waardoor ons dit hier 225 euro zou kosten voor drie weken. Plus het feit dat je er elke keer na exact 1 uur uit wordt gegooid en terug manueel in moet loggen. In de omgeving is ook niet erg veel te beleven, daarvoor moet je naar de kust die hier een 15 kilometer afligt. Op dit moment ongeveer 80% procent Engelsen wat niet erg is, maar wel een heel ander sfeer geeft.

Mooi, maar niet nog een keer

L.E.
10-8-2018

Fijne camping, mooie grote plaatsen. Wij stonden op het ‘oude’ gedeelte, hier was 1 mooi vernieuwd sanitair gebouw bij de ingang vd camping, de ander was een stuk ouder en geen 5 sterren waard (stank). Wel redelijk schoon. Animatie team zeer enthousiast,veel leuke activiteiten. Zwembad leuk,vooral de glijbanen. Veel Britten, redelijk wat Nederlanders en wat Fransen. Wachttijd bij incheck aankomst erg lang. Kies bij boeking niet voor de betaling van €30,- euro voorkeurskosten (sowieso een belachelijk hoog bedrag), maar ze bellen ook doodleuk een week van te voren op dat je plaatsnr is vergeven. Administratief hebben ze de boel niet op orde. Nieuwe gedeelte is erg mooi, vooral de speeltuin. Zwembad is voor kinderen niet leuk, op een wat mindere dag daar gaan zwemmen (het is deels overdekt), maarhet water was erg koud. In een deel vh bad is warmer water, maar daar mogen ze niet in (alleen voor volwassenen). Afhaal pizza’s zeer slecht.

relaxed!

I
7-8-2018

min punten:

- inchecken- 2 uur moeten wachten voordat we de sleutel van de caravan kregen.

- handdoekje leggers bij het zwembad. Wilde je een ligbedje dan moest je er op tijd bij zijn, echter wel genoeg andere stoelen.

Pluspunten:

- Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam!! en dan echt al het personeel!

- onderhoud en netheid van de camping.

- sfeer, rustig , gemoedelijk.

Wij hebben hier een weekje vertoefd en het sensation gedeelte. Prima! Ook regelmatig naar het nieuwe nature en sense gedeelte geweest. Er rijdt een shuttle busje tussen beide gedeeltes, leuk, maar dit is ook prima te lopen.

Genoeg nederlanders aanwezig, daarnaast merendeel fransen en vooral Engelsen.

Binnen 20 minuten ben je met de auto bij de kustplaatsen.

Leuke vakantie met een paar minpunten

Fam. Flikkema
7-8-2018

We zaten naast het toiletgebouw op nr 34 wat erg vervelend was. Plek was ruim maar weinig privacy en ook weinig schaduw. Zwembaden waren geweldig. Restaurant goed maar alles duurde erg lang. Animatie was prima. Sanitair is schoon en goed. Winkel had voldoende aanbod. Stranden zijn dichtbij en leuke plaatsen om te bezoeken.

Echt fijne camping! Heel vriendelijke mensen, leuke animatie, alles wordt goed schoongehouden, leuke zwembaden!

Deze camping bestaat uit 2 delen: sensations is al jaren open, kleine sanitair gebouwen die nooit bezet zijn,heel grote plekken, schoon zijn maar wel iets ouder zijn. heel leuke glijbanen,hier is ook t winkeltje en de animatie. Het nature en sense gedeelte is vanaf deze zomer open. Zwembad zo sjiek als een spa, heel fijn sanitair, de campingplekken hebben echter nog weinig schaduw...alle beplanting moet nog flink groeien. Ook zou ik een fiets aanraden ivm afstanden. Er rijdt dagelijks een golfkarretje als taxi tussen de 2 gedeeltes. Veel leuke dingen te doen in de omgeving, strand dichtbij.

Positief:heel grote kampeerplekken!

Ze hebben 2 restaurants en een afhaal gedeelte. Vonden wij best prijzig en niet zo fantastisch... maar wel erg handig om

In de buurt te hebben.

Netjes

Gezin met kids
22-7-2018

Mooie nette camping. Alles wordt netjes onderhouden. Winkeltje op de camping heeft een beperkte keuze maar er zijn genoeg winkels in de buurt. Het nieuwe gedeelte is echt top met knap sanitair. In de omgeving is er niet zoveel te doen. Voor brood moet je wel elke keer naar het oude gedeelte. Voor de kids zijn er leuke speel gelegenheden.

Zeer goed bevallen

Kristof G
17-7-2018

Camping was zeer proper en verzorgd. Heel vriendelijk personeel. Mooi zwembad en glijbanen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol in La Chapelle Hermier (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pin Parasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.