La Bernerie-en-Retz (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor La Bernerie-en-Retz (Vendee) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Bernerie-en-Retz (Vendee)

Erg leuk ( gezellig )

John,
    20-2-2017

Het is een gezellig Frans dorpje met bijna elke avond wel een markt (braderie ) Als je door het dorpje loopt valt me op dat de mensen vriendelijk zijn en laten merken dat ze het echt leuk vinden dat je daar bent. We gingen bijna elke dag wel even naar het dorpje toe , voor een ijsje of een bakje koffie te halen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Omgeving gaat... Niet heel bijzonder.

Mies,
    16-8-2015

Weinig toeristische entertainment. Zeker in vergelijking met nabij gelegen dorpje Pornic. Voor kinderen waren er geen bijzondere activiteiten. Op zich een aardig dorpje hoor maar ik zou er niet per ze naar terug willen. Dan zijn er leukere dorpen in Frankrijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie omgeving om te relaxen

ageeth dongen,
    28-11-2014

Mooie omgeving om te fietsen, wandelen of relaxen. Je kunt naar verschillende plaatsen in de streek. Lekkere (vis)restaurants, heerlijke ijstenten en gezellige terassen. Vooral top zijn de mosselen in het centrum van La Bernerie. Niet duur en gezellig restaurant. Ook liggen pretparken en een safaripark op goede autoafstand.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Wat mag je verwachten?

Lette,
    18-8-2014

Het stadje is een voorstadje van Pornic dat zelf ook niet veel interessanter is. De omgeving is kaal, de stranden weinig sfeervol. Je zit vrij hoog in Frankrijk, dus het weer kan een grote rol spelen.

Voor authentiek Frankrijk moet je bijvoorbeeld naar de Dordogne en voor sfeervolle stranden met drukke boulevards naar het Middenlandse Zee gebied

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Klein en weinig te beleven

Jaq,
    7-8-2014

La Bernerie en Retz is een klein dorpje met een aantal winkeltjes en terrasjes. Je kunt er lekker eten 's avonds maar verder is er weinig te beleven.

De avondmarkt is wel een echte aanrader. Dan komt het hele dorp tot leven en is het erg gezellig.

Het strand ziet er mooi uit maar je kunt er niet lekker zwemmen in de golven.

Gereisd met partner in juli 2014
La Bernerie-en-Retz (Vendee) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 69 reviews