Reviews over La Bernerie-en-Retz (Vendee)

Erg leuk ( gezellig )

John
    20-2-2017

Het is een gezellig Frans dorpje met bijna elke avond wel een markt (braderie ) Als je door het dorpje loopt valt me op dat de mensen vriendelijk zijn en laten merken dat ze het echt leuk vinden dat je daar bent. We gingen bijna elke dag wel even naar het dorpje toe , voor een ijsje of een bakje koffie te halen.

prachtig strand

Miranda
    14-6-2016

leuke restaurants en winkels

Mooie ligging, dichtbij strand

W.H. Drogt
    9-8-2015

fijne familiecamping met een enthousiast animatieteam. De camping en de accommodaties zijn schoon en netjes, leuk opgezet en niet te groot.

Gezellig en gemoedelijk dorpje

Fam. Nijhuis
    8-8-2015

Leuk en gemoedelijk dorpje met precies genoeg faciliteiten en veel activiteiten die georganiseerd worden zoals een avondmarkt, concertjes, circus etc.

Mooie omgeving om te relaxen

ageeth dongen
    28-11-2014

Mooie omgeving om te fietsen, wandelen of relaxen. Je kunt naar verschillende plaatsen in de streek. Lekkere (vis)restaurants, heerlijke ijstenten en gezellige terassen. Vooral top zijn de mosselen in het centrum van La Bernerie. Niet duur en gezellig restaurant. Ook liggen pretparken en een safaripark op goede autoafstand.

La Bernerie-en-Retz (Vendee) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 69 reviews