Reviews over La Bernerie-en-Retz (Vendee)

Camping op een fantastische ligging (strand/dorp)

Manon,
    26-8-2018

Dit jaar voor de 5e keer onze vakantie gevierd op deze zeer fijne, gemoedelijke camping. Alle mensen van de camping zijn zeer vriendelijk, je hebt absoluut niet het gevoel dat je een 'nummer' bent. De camping is zeer goed onderhouden en bestaat uit kampeerplekken en huuraccommodaties. Het zeer levendige dorpje en strand is op loopafstand wat maakt dat deze camping op een uitstekende plek ligt. De camping is voor zowel jonge gezinnen als gezinnen met oudere kinderen zeer geschikt. Wij hebben in al die keren dat wij hier zijn geweest veel dezelfde mensen (zowel NL als FR) gezien. Dit betekent dat niet alleen wij maar ook andere mensen zeer te spreken zijn over Les Ecureuils. Wij gaan hier zeker weer naar terug. Echt een aanrader!

Gegarandeerd een geweldige vakantie!

Gemma Smit,
    24-8-2018

Mooie schone camping. Het zwembad is erg leuk en ook heel verzorgd en schoon. Onze chalet was ook erg schoon. Strand is op loopafstand. Onze kinderen hebben zich heel erg goed kunnen vermaken. Het personeel van de camping was aardig en behulpzaam en alles is heel goed geregeld. Een paar dagen voor vertrek werd ons gevraagd om ons te melden bij de receptie om een afspraak te maken voor ons vertrek. Vlak voor vertrek komt iemand namelijk controleren of je de boel schoon en heel oplevert. Dit vonden wij erg netjes, En goed geregeld. Eigenlijk kunnen wij niets negatiefs verzinnen over deze camping. Echt een aanrader!

Prima camping

Serina Jansen,
    6-8-2018

Zwembad was netjes en schoon. Speeltuin word ook netjes bijgehouden. Stacaravan was heel klein ondanks 4 personen. Geen eekhoorntje te vinden. Receptie niet professioneel, weten niet dat je vakantie ten einde is en kijken verbaast als je moet gaan. Niet altijd vriendelijk, geen warm onthaal bij binnenkomst. Dichtsbijzijnde levensmiddelen winkel in het centrum.

Heerlijk genoten! Volgend jaar weer!

Marleen,
    31-8-2017

Wij hadden deze camping last minute geboekt terwijl alles al bomvol was en hoopten maar dat het niet tegen zou vallen. Het bleek een gelukstreffer, want we hebben het er echt heerlijk gehad. Doorgaans lekker zonnig en niet te heet.

De camping zelf is keurig verzorgd en heeft alles wat je nodig hebt. Aan de receptie zit een servicegerichte Nederlands sprekende dame. Dankzij haar kregen wij een rustige plek in de zon, in de zgn Hollandse Hoek. Hier tref je vooral jonge gezinnen en hadden onze kinderen van 3 en 6 altijd wel iemand om mee te spelen. Het zwembad is top! De badmeester handhaafd de regels. Dat kan je vervelend vinden, maar wij vonden het juist wel fijn omdat kleinere kinderen daardoor ook de rust en ruimte hadden. En het blijft er fijn schoon door.

Het strand is slechts 10 minuutjes lopen en het aangrenzende dorpje is klein maar gezellig. Het kan overdag lang eb zijn, maar het water blijft wel in het afgeschermde stuk zeewater.

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar

Camping Les Ecureuils, Verantwoordelijk voor de nat./internat reservering, 17-9-2017

Marleen,

Namens het hele team willen wij jullie bedanken voor de complimenten en tot volgend jaar.....

Mooi dichtbij dorp en strand

Ellen,
    23-8-2017

Op loopafstand van dorp en strand. Erg fijn! Staat veel wind op de camping. Zwembad is prima. Mis wel plek om te spelen. Even voetballen op een veldje is er niet bij.

La Bernerie-en-Retz (Vendee) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 69 reviews