Camping L'Océano d'Orsterstersterster

7.4Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Jard sur Mer( Vendee)

7.4Goed

• 5.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Zwemplezier met de kids beleef je op Camping L’Océano d’Or. Het strand is op loopafstand, maar er is ook een zwembad met waterglijbanen en een stroomversnelling. De allerkleinsten kunnen terecht in het pierenbadje met glijbaan. Het strand, de haven en het centrum zijn op loopafstand. In de haven vind je een kinderspeeltuin en ‘s avonds live-muziek.

182 reviews over Camping L'Océano d'Or

• 2019
    8fam.verhoef21-09-2019

geweldig

chalet gehuurd via touroperator 2 slaapkamers chal. was top in orde geen borg of schoonmaak kosten bezem schoon opleverenwij waren eind seizoen rest.gesloten winkel duur alleen sochtends brood gehaald strand stukje lopen wij gingen met de auto 5min.gratis parkeren stadje 10min lopen op 5min rijden grote super u camping op zich prima in orde

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jansens14-08-2019

goed voor een korte vakantie

Goede camping voor een korte periode, we hadden een safaritent geboekt. De tent was super!!! We misten speelruimte bij de tenten voor de kindjes Ook het zwembad was redelijk klein voor het aantal gasten Wel lekker warm water. Het sanitair zou ook een keertje meer gepoetst mogen worden. De ligging vonden we goed, leuk strand en gezellige haven.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Harald05-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie overzichtelijke camping. Prachtig zwembad en aan onze kant van de camping een mooi nieuw toiletgebouw. 's-Avonds was het vaak gezellig in de "binnen" ruimte met vaak live muziek. Camping ligt heel dichtbij het centrum. Ook kun je naar het strand lopen, maar als je 10 minuutjes rijdt ben je bij het strand "de la Mines". Prachtig strand met strandtent en veel parkeergelegenheid. Ook liggen er in de wat verdere omgeving mooie stranden. De steden Les Sables d'Olonne en La Rochelle zijn zeker een bezoek waard. Wij zaten in een touroperator tent en hadden zeer veel ruimte op onze plaats en ook de Hostess was top. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Harald05-08-2019

Echt leuke, overzichtelijke camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige stranden in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Jan Veldhuizen30-06-2019

Mobilhome beneden "touroperator-peil".

Kwaliteit mobielhome touroperator beneden peil. Oud, veel beschadigingen. Gastheer touroperator bood bij aankomst al gelijk excuus aan voor de accomodatie. En nauwelijks ruimte tussen de mobilhomes. Zwembad camping prima! Niet super vriendelijk personeel bij receptie. Krijgt soms gevoel dat ze het vervelend vinden als je iets wilt vragen of melden. Strand/centrum Jard sur Mer goed bereikbaar. Knus haventje, goede horeca. Niet super druk.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7M.W. van der Meer12-01-2019

Voor 1 week prima!

Leuke camping maar wel erg vol. Kleine plekken en erg veel stacaravans. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en de accommodatie op zich was prima! Superschoon en netjes. Het nederlandse beheerdersechtpaar zeer vriendelijk! Camping met veel mogelijkheden en vermaak. Goede voorzieningen in de buurt. Voor een weekje was het prima maar dat was voor ons ook lang genoeg. Gelukkig stonden we een beetje achteraf en dat was, ondanks dat de caravans erg dicht op elkaar stonden, toch een redelijk rustige plek. Voor kinderen prima! Mooi zwembad, veel te doen en veel kinderen aanwezig. Wil je lekker aan het strand liggen ga dan naar Plage de la Mine. Is even 10 minuutjes rijden maar dan heb je wel een fantastisch strandje met strandtent!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Fam pouladis10-01-2019

Leuke vakantie, heel veel te doen in de omgeving

Wij waren vrij vroeg in de schoolvakantie, hierdoor had onze oudste van 11 de eerste week weinig aansluiting. Onze stacaravan was vanuit de camping geboekt, helaas veel splinters door het houten terras. Ook veel privé stacaravans.. Het is een leuk zwembad. We hadden een babypakket besteld, deze was niet aanwezig bij aankomst. Omdat de jongste al 3 was hebben we het laten zitten, hiervoor hebben we wel voor 3 apparaten WiFi gekregen omdat ze geen geld terug konden geven. Auto's rijden vrij hard op de camping en soms is de beschutting vrij hoog, dus kinderen hebben dan geen overzicht. De zee is prima te bezoeken met de auto, er is ook genoeg parkeerplaats. Het stadje is klein en knus, de markt is leuk en voor de kleintjes een draaimolen. Er is veel te doen in de omgeving. Het aquapark O'gliss klimpark Indian forest waren super leuk. Voor onze kinderen 3, 5, 11 genoeg te doen. Le chateau des avonturiers is ook aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    5Michael21-08-2018

Het was ok maar geen 5 sterren waardig

Men kan niet echt eten halen op de camping. Niet echt lekkere snackbar. Supermarkt erg sumier. Grote supermarkt op 1.5 km. Zwembad erg klein en een mierenhoop. Weinig te doen. Strand 20 min lopen en niks te doen. Dorp ook niet veel te doen. Op 30 min rijden met de auto veel leuke en mooie stranden waar men van alles kan doen. En dan ook eten en drinken. We hadden een stacaravan met een veranda. Erg schoon en ruim. Wel een paar keer overlast van pratende en schreeuwde mensen tot 4 uur in de nacht. Ik denk dat er geen toezicht is. De omgeving is prachtig.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Van Essen13-08-2018

Leuke camping, omgeving snel op uitgekeken.

Camping met erg veel chalets. Komt de gezelligheid zeker niet ten goede. Zwembad was prima , maar erg vol. Winkeltje voor de hoognodige dingen; grote super U op 1 kilometer.. restaurantje voor makkelijke snack. Ons ontbrak het aan een gezellig terras op de camping.
    Ook in het dorpje weinig terrasjes / eetgelegenheden. Strand op loopafstand; Voor de mooiere stranden moet je de auto pakken : plage de la mine of plage le rocher ( bij longueville) zijn erg mooi en daar zit een snacktentje bij. Iedere dag is er wel een markt ergens in de omgeving. Te huur: fietsen, gas- of kolenbbq, kluisjes. Tenten van touroperator staan erg dicht op elkaar en bij het oudste sanitairgebouw. Maar is geen afkraker waard..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Ilse23-07-2018

Wandelafstand naar het strand, niet voor herhaling

We vonden het heel praktisch dat we te voet naar het strand konden gaan. Dat was een wandeling van 20 minuten. De camping zelf was mooi onderhouden. Mooi zwembad, openingsuren van 10 tot 19u, voor ons mocht dit wat langer zijn. Er lopen verscheidene badmeesters rond. We gingen voordien steeds naar een small camping en we zullen dit volgend jaar opnieuw doen. Dit jaar was dit een medium. Dit vonden we minder leuk: heel weinig groen ruimte rond de stacaravan. Helemaal geen privacy, de stacaravan stond veel te dicht bij de buren. We stonden in een Engels hoekje achteraan de camping. Geen enkele avond was het stil...Altijd geroep en gepraat tot 1u. Met drie kindjes was dit niet evident. En tenslotte was de wifi heel slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

18 tips over Camping L'Océano d'Or

• Marleen, 15-09-2013

Sables d'Olonne leuke plaats. Auto bij strand makkelijk en beste parkeren bij surfstrand. SuperU op 5 min!

• Patricia, 24-07-2013

Huur eens een fiets, de omgeving is super om te fietsen met zelfs hier en daar echte fietspaden!

• Rene, 04-09-2012

Ook leuk om naar een dag naar Les Sables of La Rochelle te gaan. In La Rochelle is een aquarium wat de moeite waard is om te bekijken!

6 vragen over Camping L'Océano d'Or

• Krystle, 06-08-2019

Zwembroek/zwemshort ?

Ik lees dan een geen zwemshorts mogen worden gedragen. Moeten alleen een speedo dragen? Of bedoelen ze daarmee geen lange bermuda maar wel een kort broekje?

• Paula Lust, 24-07-2019

Hond op strand

Is er in de buurt een strand waar honden mogen?

• Jorgen, 03-03-2012

kidsclub

We zouden heel graag deze camping boeken oa door de positieve berichten over de animatie. Nu is mijn vraag die camping kids is van een bepaalde TO, maar als ik bij een andere TO boek zou mijn kind dan toch mee kunnen doen? Alvast bedankt voor uw reactie

Dirk, 09-08-2012

Er is animatie er lopen 2 nederlandse meisjes s,avonds is alles op Franse gerichte mensen de entertement

Camping L'Océano d'Or info

• Aantal sterrensterstersterster