Camping RCN La Ferme du Latois

Camping RCN La Ferme du Latois
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Ferme du Latois voor je op een rij gezet:

249 reviews over Camping RCN La Ferme du Latois in het Nederlands

ruimtepersoneelvoorzieningentablesdhotes

top camping

joost dokkum
16-6-2018

top vakantie! zeer netjes en vriendelijk personeel

top camping

marleen
8-6-2018

gezellige sfeer, fijne beheerders

Fijne plek voor vakantie met kids

Janneke
7-6-2018

Fijne camping met ruime plekken. Waren er in de meivakantie, dus wel beperkte bezetting (vonden wij fijn). Eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam. Veel leuks te doen in de omgeving voor kinderen, strand 15 min. Zeker leuk genoeg om nog eens terug te gaan!

rust prachtig

simone bos
21-5-2018

zeer mooie plaatsen.vriendelijke beheerders

super vakantie

Kaat
21-5-2018

het was een top vakantie. we hadden super mooi weer. het personeel is zeer vriendelijk en ze maken vaak een gezellig praatje met je. je kan goed fietsen in de omgeving en het strand is maar 15min met de auto. soms was het water in het sanitair koud, maar dat werd meteen opgelost als je het kwam melden. zeker voor herhaling vatbaar.

Topweek!!

Familie Wolff
13-5-2018

We hadden een prachtige en luxe safaritent gehuurd. Deze was zeer compleet uitgerust en voorzien van alle gemakken (o.a. eigen toilet, heerlijke douche en fijne bedden). De kinderen vonden de bedstee geweldig!

De eigenaren van de camping doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

In de omgeving is veel te doen. We hebben een topweek gehad!

Natuur beleef je al op de camping!

Petra
12-5-2018

Via een landelijk weggetje bereik je de camping. De oude gebouwen brengen direct sfeer. Je verblijft bij een voormalige Ferme! Prachtig opgezette camping met zeer ruime plekken en veel privacy. Een aantal accommodaties en kampeerplekken bieden uitzicht op de twee vismeertjes.

In de landelijke omgeving kun je heerlijk fietsen. Uitgestrekte zandstranden vind je op 14 km afstand in het mooie havenstadje st. Gilles.

We hebben genoten van de gastvrijheid van Katja, Hans en hun team.

perfect

erwin en marleen nederland
9-5-2018

zeer mooie camping mega plaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Ferme du Latois in Coëx (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Ferme du Latois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Ferme du Latois scoort een 8.17 uit 10 op basis van 251 reviews.