Camping RCN La Ferme du Latois

Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
Camping RCN La Ferme du Latois

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Ferme du Latois voor je op een rij gezet:

286 reviews over Camping RCN La Ferme du Latois in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top plek

Jantine van brummelen
20-9-2018

We hebben genoten van alles op deze camping.

Leuke mobilhome en hartelijke mensen 🤗

Onproffessioneel

Joke
10-9-2018

Minst leuk oftewel helemaal niet leuk en onprofessioneel dat je voor leugenaar wordt uitgemaakt. Heb nl. geen foto gemaakt van de slappe patat en de sla met zwarte verrotte randen. Beetje dom dus.

Heerlijke rustige camping in een mooie omgeving

Remco Ardesch
5-9-2018

Van 11-8 t/m 28-8 verbleven in Cocoon + 6persoons mobilehome. Leuke dingen te doen zoals ; Table d'hotes: eten aan een lange tafel met campinggasten en beheerders. (AANRADER)Pannekoekenavond. Hans bakt heerlijk verse pannekoeken (ook aan delange tafel). Verder worden er allerlei spel,sport en wateractiviteiten georganiseerd voor op en buiten camping. Makkelijk te zien via de RCN app. Geen overkill aan animatie zodat we er gewoon op uit konden met onze jongens (3&5jr oud) 6/7 dgn kon je knutselen en dansen voor stickers met een verrassing bij een vol boekje. Stranden/steden/pretparken en dierenparken in de nabije omgeving. (+-30min)waterfietsen op een meer op nog geen 15min afstand. Kortom voor ieder wat wils. We hebben na 2weken nog 3 nachten bijgeboekt. Katja (beheerder) kwam om 10uur in de ochtend de sleutel van de nieuwe als eerst schoongemaakte accomodatie brengen. Dat onderscheidt Katja en Hans in positieve zin. De kleine details!

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Goed om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Graag zien we jullie terug op La ferme du Latois. Groeten, Katja & Hans, en team la ferme du Latois

voor herhaling

Rechie
31-8-2018

prachtige ruime plekken, vriendelijk personeel

Ruim en relaxed

Cas
31-8-2018

Ruime staanplaatsen, fijn, flexibel en vriendelijk personeel. Meertje bij Apremont is leuk uitje.

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Hartelijk dank voor uw positieve worden over de camping en het team! We zien u graag terug op onze camping, Katja & Hans en team la ferme du Latois

prima

sofie
31-8-2018

sanitair iets gedateerd en swembad mag groter

leuk

Sabrien
31-8-2018

minder nederlanders en er zitten veel beestjes in de washokken veder was het heel gezellig

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Hartelijk dank voor uw review. We zien u graag terug op La ferme du Latois! Groeten, Katja & Hans en team la ferme du Latois

schoon gezellig

familie kok
31-8-2018

netjes schoon Goed verzorgt veel te doen voor kinderen

Zoals voorheen

Fam. van Duijn
31-8-2018

Heerlijk rustige camping met grote plekken.

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u de grote staplaatsen heeft gewaardeerd! Katja & Hans en team la ferme du Latois

top vakantie

lianne
31-8-2018

gezellig sfeer leuke activiteiten op de camping leuke eetfeesten

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Ferme du Latois in Coëx (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Ferme du Latois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.