Camping RCN La Ferme du Latois

Camping RCN La Ferme du Latois
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Ferme du Latois voor je op een rij gezet:

266 reviews over Camping RCN La Ferme du Latois in het Nederlands

Nette camping

Hendrik
15-8-2018

Mooie camping voor kinderen tot een jaar of 13. Voor de oudere kinderen is er te weinig op de camping te doen. Vooral avonds zou er wel meer georganiseerd mogen worden. Plaatsen zijn ruim en netjes

Nooit meer RCN la Ferme du Latois

BB
8-8-2018

het weer was prima, maar daar is ook alles mee gezegd. hadden een pecheur aan het water waar de beverratten rond zwommen. bij aankomst vonden we resten brood en open dozen koeken van de vorige huurder in de kast. gelijk gemeld bij de receptie maar geen woord van excuses maar alleen op lijst kijken wie had schoongemaakt. na een paar dagen verblijf ontdekten we muizen in de keukenkastjes. 's Nachts hebben we gezien dat er een rat op de veranda liep. Gemeld bij receptie. Kwam ook inderdaad iemand langs die een muizenval onder de veranda zette en achter de vaatwasser. hij zou de volgende dag terug komen. we hebben hem niet meer gezien voordat we vertrokken. hebben nog maar wel even gemeld dat er nog een muizenval achter de vaatwasser stond want er kwamen al vliegen. Als we op de camping waren hebben we 2 week lang iedere dag lawaai gehad van de grasmaaier. recensie op site RCN plaatsen ze niet vanwege slechte cijfers, zelfs niet eens reacti

Voor ons niet meer

ESTHER
6-8-2018

Voor een 4 sterren beneden maats helaas. Wij vonden het te duur hetgeen werd aangeboden. Te kort sanitair en er wordt niet schoongemaakt. Er wordt schoongemaakt met 1 doekje en een spuitbusje. Geen warm water. Wel grote plekken maar het wordt er niet gezelliger op. En veel Nederlanders en Engelse. Wat ons ook opviel is dat er geen buitenverlichting is. Je moet echt met zaklamp richting toiletgebouw. Zwembad heeft leuke glijbanen maar je bent als een haring in een ton aan het zwemmen. Voor ons gelukkig maar een verblijf van 4 nachten.

Fijne camping voor gezinsvakantie

Esther
5-8-2018

Een heerlijke camping met verbazend ruime plekken. Heel hartelijk ontvangen. Bij de receptie heel vriendelijke mensen en zelfs de animatie kwam zich al even voorstellen. Leuk programma, veel te doen in de buurt, mooie stranden. Zowel om lekker te zwemmen als het stranden met rotsen waar je leuk krabbetjes kan zoeken. Het zwembad was niet enorm groot maar wel leuke glijbanen, peuterbad en fijne ligbedden.

prima camping

JeBo
31-7-2018

Het recreatie team is top. Service aan de balie ook.

Lekker zwembad en omdat het strand in de buurt is is het aan het zwembad nooit te druk.

Minpuntje is de WiFi. Weinig bereik en je ligt er steeds uit.

Fijne camping voor jonge gezinnen

Bas
31-7-2018

Heerlijke 2 weken gehad op deze camping, onze dametjes hadden meteen aansluiting onder andere door de knutselclub. Die elke dag begon met de campingdans (nu nog een hit in huis). Hoogtepunten: pony rijden, circus, zwembad, strand, springkussen en de pannekoeken avond. Met kleine kinderen zeker een aanrader!

Mooie camping met fijne plaatsen.

Dongen
30-7-2018

Prachtige camping. Veel ruimte. Grote plaatsen. Tussen de bomen met schaduw of op het veld in de zon. Weinig stacaravans. Gewoon nog echt kamperen. Fijne speeltuin met springkussen. Erg leuk zwembad met een heerlijke temperatuur van het water. Mooi terras. Vriendelijk personeel. Animatie leuk voor vooral wat jongere kinderen. Prima winkel met lekker vers brood en de hoognodige producten. Visvijver is erg leuk om kikkertjes of visjes te vangen.

Strand dichtbij, ongeveer 15 min met auto. Aanrader in omgeving is het klimpark en voor jongere kinderen het ezeltje rijden.

Sanitair is op zich voldoende. Maar wanneer het drukker is op de camping is het sanitair niet altijd schoon. Gebruik van wasmachine en droger is prijzig. In de omgeving is, naast het strand, niet echt veel te doen of te zien.

Teleurstellend

Maaike G
27-7-2018

Het sanitair is vies en wordt niet goed onderhouden. Een lapje over een bril is echt niet voldoende. Het vuil zit over aangekoekt aan de muren. Het restaurant is allemaal pre-fab en frituur. Niet passend bij een 4sterren camping. Personeel is vriendelijk. animatie ondermaats, de kinderen gingen eerder weg.

Leuke camping

Niehof
26-7-2018

Heerlijk verwarmd zwembad met leuke glijbanen en leuke animatie.

Lekker veel ruimte op de plekken

Aanrader!

Flowin
22-7-2018

Geweldige nette Nederlandse camping. De campingbeheerders, Katja en Hans, doen ontzettend veel moeite om de gasten te helpen. Zo hadden wij een arts nodig en was Hans zo aardig om mee te gaan om te tolken. Wat een service!

Verder schoon sanitair en een fijn zwembad. Vendee is qua landschap wat minder spectaculair, maar er zijn erg leuke stadjes en dorpjes rondom de camping te vinden en je bent zo bij de zee. Kortom; een aanrader!

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Ferme du Latois in Coëx (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Ferme du Latois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Ferme du Latois scoort een 8.08 uit 10 op basis van 269 reviews.