Reviews over Coëx (Vendee)

Top plek

Jantine van brummelen,
    20-9-2018

We hebben genoten van alles op deze camping.

Leuke mobilhome en hartelijke mensen 🤗

Heerlijke rustige camping in een mooie omgeving

Remco Ardesch,
    5-9-2018

Van 11-8 t/m 28-8 verbleven in Cocoon + 6persoons mobilehome. Leuke dingen te doen zoals ; Table d'hotes: eten aan een lange tafel met campinggasten en beheerders. (AANRADER)Pannekoekenavond. Hans bakt heerlijk verse pannekoeken (ook aan delange tafel). Verder worden er allerlei spel,sport en wateractiviteiten georganiseerd voor op en buiten camping. Makkelijk te zien via de RCN app. Geen overkill aan animatie zodat we er gewoon op uit konden met onze jongens (3&5jr oud) 6/7 dgn kon je knutselen en dansen voor stickers met een verrassing bij een vol boekje. Stranden/steden/pretparken en dierenparken in de nabije omgeving. (+-30min)waterfietsen op een meer op nog geen 15min afstand. Kortom voor ieder wat wils. We hebben na 2weken nog 3 nachten bijgeboekt. Katja (beheerder) kwam om 10uur in de ochtend de sleutel van de nieuwe als eerst schoongemaakte accomodatie brengen. Dat onderscheidt Katja en Hans in positieve zin. De kleine details!

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
    Goed om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Graag zien we jullie terug op La ferme du Latois. Groeten, Katja & Hans, en team la ferme du Latois

voor herhaling

Rechie,
    31-8-2018

prachtige ruime plekken, vriendelijk personeel

Ruim en relaxed

Cas,
    31-8-2018

Ruime staanplaatsen, fijn, flexibel en vriendelijk personeel. Meertje bij Apremont is leuk uitje.

Katja Blok, Parkmanager, 22-9-2018
    Hartelijk dank voor uw positieve worden over de camping en het team! We zien u graag terug op onze camping, Katja & Hans en team la ferme du Latois

prima

sofie,
    31-8-2018

sanitair iets gedateerd en swembad mag groter

Coëx (Vendee) scoort een 7 uit 10, op basis van 39 reviews