Reviews over Chateau d'Olonne (Vendee)

zalig

Hannelore,
    23-8-2018

zeer rustig en goed verzorgd park. 's Morgens croissants afhalen en 's avonds pizza. leuke speeltuin. Algemeen zwembad is beetje klein.

Prima camping!

Annie,
    21-8-2018

Leuke camping met vriendelijk personeel.

Sanitair wordt goed bijgehouden, wc-rol aanwezig en geen muntjes-douche. Speciale ruimte met wc , douche en bad voor de allerkleinsten.

Zwembad top!Zelfs kinderbeveiligd hekje bij toegang.

Wij waren (samen met één gezin, familie) de enige Nederlanders op de camping. Animatie ruimschoots aanwezig, wel veel in het Frans. Al spreken sommigen een woordje Engels. Soms nog wel tot laat muziek op de camping, hebben wij niet als storend ervaren maar stonden er dan ook een stukje vanaf.

Campingplek prima. Kraantje op de plek, gebruikten wij niet om te drinken maar wel handig met eten koken, omspoelen enz. Stacaravans en campingplekken allemaal door elkaar, niet altijd even 'logisch' ingedeeld. Tip: check google maps/plattegrond voor je plek. Er schijnt ook een jongeren/gezinskant te zijn. Weg langs camping geen last van.

Dichtstbijzijnde zandstrand is Plage de Tancet. Genoeg vertier in de buurt.

Clement,
    18-8-2018