Chateau d'Olonne (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau d'Olonne (Vendee) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Chateau d'Olonne (Vendee)

Voor ieder wat wils en aardige "Fransen".....

Ester,
    21-7-2014

Het is een toeristengebied in opkomst en dat siert het. Er is veel geïnvesteerd in mooie en lange boulevards en prachtige stranden. Het weer is bijna altijd goed want mocht het slecht zijn waait het verder inlands.

Voor ieder wat wils!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Stedelijke omgeving aan de kust

Esther,
    8-8-2012

Wel even wennen als je vooral kleine stadjes in Provence gewend bent. Maar op zich prima locatie. Diverse supermarkten en andere winkels beschikbaar. Verder grenzend aan Les Sables d'olonne, met stadscentrum. Jammer dat andere stadjes/steden relatief ver (lang) rijden zijn. Zo was La Rochelle ca. 1 uur en 45 minuten rijden en St. Jean de Monts ca. 1 uur.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Groot zandstrand

christel,
    23-7-2012

Sable d'Olonne heeft een groot zandstrand en een leuke boulevard om langs te wandelen. Er is ook een haven. Er zijn leuke winkelstraatjes en veel terrasjes waar ze ijsjes verkopen. Toen wij er waren was het een feestweek, dus hier en daar had je muziekbandjes en was er wel overal iets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

mooie rustige vakantie

raymond jansen,
    16-5-2010

heerlijke bungalow, zwembad perfect, alleen zetten zij de verwarming pas aan bij aankomst, dat is vervelend, want het duurt drie dagen voordat het water op temperatuur is. Verder uitermate compleet, zeer aangenaam en een heel leuk dorp/stadje. Om de dag op stap geweest met twee kinderen, 3 en 8 jaar. Zij en ook wij hebben ons ondanks het tegenvallende weer absoluut vermaakt. Wij zaten niet op het "hoofdpark"maar aan de overkant, waar het internetsignaal gewoon te zwak was, dat is jammer want daarvoor sleep je je laptop mee. Desondanks lekkere vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Aardig, maar geen top

Roel, Karin en Noëlle,
    26-9-2008

Een vrij rustige plaats, met een aardige boulevard maar zeker niet bruisend. Er zitten best veel restaurantjes vooral ook bij de haven. We hebben twee keer aardig gegeten (een ruime voldoende) en een keer erg goed: Anguilla Beach (vlakbij Maevae Estran).

Er is een leuke dierentuin en een goede supermarkt (Intermarche) met heerlijke verse vis.

Verder moet je het in deze plaats toch een beetje treffen met het weer, want met regen moet je goed zoeken wat je wil doen.

Gereisd familie in september 2008
Chateau d'Olonne (Vendee) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 111 reviews