Sorteren

vakanties Brétignolles sur Mer (Vendee)

Reviews over Brétignolles sur Mer (Vendee)

Mooie groene camping. Grote plaatsen.

Moon: prachtige camping, grote plaatsen
    11-10-2018

Deze camping hebben we aangedaan voor een tussenstop. Omdat we al een plaats besproken hadden bij de volgende camping, zijn we na een dag doorgereden. Helaas. Mooie grote plaatsen, gemoedelijk en heel mooi onderhouden. Veel bloemen en planten. Mooi en schoon toiletgebouw. We hebben gebruik gemaakt van de gezamenlijke avondmaaltijd. Wat goed was en erg gezellig. We zijn naar Oradour sur Glane geweest. Heel erg indrukwekkend. Zeker een bezoek waard. Daarnaast nog een kasteel bezocht. Heel mooie groene omgeving. Veel te bezichtigen. We komen er zeker nog een keer terug.

Leuke camping als je van de zee houdt

Edmée Visser
    20-9-2018

Leuke camping waar van alles te doen is in het hoog seizoen. Dicht bij een prachtig strand aan de Atlantische oceaan met heerlijke golven om te surfen.

Camping is zeer groot , chalets prima maar wel klein en dicht op elkaar . in na seizoen prima.

Yvette
    18-8-2018

Elise
    18-8-2018

Franse camping, voor onze kinderen weinig aansluiting

Angela
    17-8-2018

Franse camping, voor onze kinderen weinig aansluiting. Sanitair en standplaats waren goed en schoon. Leuk zwembad en dicht bij het strand. Prima vakantie maar 1,5 wk was lang genoeg

Brétignolles sur Mer (Vendee) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 46 reviews