Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Paludiers voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 21 reviews

7.9GoedScore uit 21 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Les Paludiers

• 8Tanja07-09-2022

Heerlijke vakantie

Fijne accommodatie, perfecte ligging, strand, fietsen, wandelen, uit eten, terrasjes, alles is aanwezig binnen een straal van 5 km.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7J. Grondman22-09-2019

Leuke camping, goed te fietsen, zoutmeren

Zee 50m, breed zandstrand, afhankelijk van het ty, loopt wel snel maar niet steil af in zee. Sanitair (m/v gescheiden) niet nieuw maar goed schoongemaakt, Apparatuur in het sanitair en op de camping niet altijd goed onderhouden. Water warm met drukknoppen, warm worden duurt even. Wc's zonder bril maar met papier, in de wc ruimte geen fontein(tje). Zwembad overdekt en verwarmd niet klein, apart gedeelte voor kleuters met speelelementen, geen glijbaan en geen omkleed en toiletruimte in het zwembad. Fietsvriendelijke omgeving. Camping langerekt 2 sanitairgebouwen: 1 in het midden van de camping waardoor wat ver weg van de andere kant van de ingang. Staanplaatsen groot genoeg: ca 80m2. Honden bij de onderkomens niet vaak aan de lijn. Rustige camping ook aan de buitenrand langs de weg.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Arjan24-08-2019

Zeer matige camping voor kampeerders

Camping met voornamelijk mobil homes, en hier en daar wat kampeerplekken voor caravans/tenten. Sanitair was smerig en beperkt aanwezig. Om water te halen moet je een roteind lopen, net als naar toiletblokken. Ligging is dicht bij zee en strand. Maar de nachten dat wij er stonden zijn we vanwege de enorme wind die telkens rond 5 uur s'ochtends begon (vloed) half weggewaaid. Daarom vroegtijdig vertrokken. De beide zwembaden waren prima overigens.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Eric12-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Mooie camping ,mooie ligging dicht bij strand. Niet te veel Nederlanders (die zijn er thuis genoeg) Leuke plaatsjes in de buurt. 3 nachten gestaan. 1 minpunt vind ik het sanitair! Dit wordt naar mijn mening te weinig en slecht schoongemaakt. Daardoor stinkt het verschrikkelijk naar pis in alle sanitair gebouwen(in ieder geval bij de heren). De campingplaats die wij hadden was super. Er zijn inderdaad plaatsen die minder vlak en dus minder geschikt zijn voor een tent.(wij waren met caravan) Deze camping krijgt van ons een voldoende. Wij doen per vakantie zo’n 7 campings aan en dit was zeker niet de slechtste! Mvg ook van vrouw en kind.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8ALDJIA AOUABED06-11-2017

On s'est amusé avec les enfants.

ON a adoré le Mini-Club & les enfants, le demandaient. Pas eu de déceptions.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Chaan30-07-2017

Strandcamping op Bretons schiereiland wind en zeee

Als je van ruige zee houdt en van bodyboarden, zeilen, surfen zit je op deze camping goed. De wind jakkert je om de oren en de omgeving is afwisselend, mooi en heel Bretons. Je kan er ook prima fietsen van dorp naar dorp en midden in zoutwin gebied (mooi museum in stadje) De camping is recht toe recht aan strand camping. Kinderen crossen in badpak op hun fietsen en vinden het zwembad fijn (als ze uitgespeeld zijn op het strand en in de zee). Wij zaten in een tent op palen met douche en toilet, erg fijn. Aardig team, vriendelijk en ook Engels sprekend. Animatie voor kinderen is in het Frans, maar met handen en voeten kom je er wel uit. Restaurantje is meer een snackbar/cafetaria met prima burgers en pizza's- ook om mee te nemen. Aardige lui allemaal. Het weer is wat wispelturig, veel zon, maar dan toch ineens een plensbui, en dan Weer strakblauw.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Eva30-07-2017

Leuke rustige camping

Een leuke rustige camping waar met een prachtige ligging op 100m van zee. Leuke plaatsjes in de buurt met prachtige stranden, zoals La Baule, Le Croisic en iets verder rijden over de brug naar Pornic. Maar, als het weer slecht is.... dan is er niet veel te beleven. En het weer is er wisselvallig, je zit immers in Bretagne. Weinig Nederlanders op de camping, over het algemeen Fransen. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Prima restaurant op de camping waar je lekkere pizza's kan eten. 2 Zwembaden, het buitenbad is erg rustig en het water is koud maar wel heerlijk als het warm is. Het binnenbad is erg druk en regelmatig moest iedereen eruit omdat het water niet goed was... in de buurt is het Ocearium waar je veel te veel geld betaald, is niet de moeite waard.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Meijers26-09-2016

Prima camping.

Mooie camping, aardig personeel, mooi nieuw zwembad en prima schoon sanitair (elke douche met wastafel). 100 meter van het strand. Prachtige omgeving. Wij komen hier beslist terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Kate14-08-2016

Krappe plekken, vies sanitair, strand erg mooi!

Wat was goed?: strand is prachtig en heel dichtbij, personeel heel vriendelijk en goed Engels, cocktails heerlijk, zwembad redelijk. Wat was slecht?: toiletten waren de slechtse die ik ooit op een camping heb gezien en ik kampeer mijn hele leven (ben 39) en ben ook naar verschillende landen geweest! Ze gaan volgens mij alleen met een hoogdrukspuit overheen en dan zijn ze klaar. De vloeren blijven de hele dag nat en je weet niet of je in plas of water loopt! Douches ruiken ook naar de toiletten en er is zelfs een poster in de douches om gasten te vragen daar niet te plassen! 1 toiletgebouw is erg gedateerd. De meeste plekken erg krap en niet recht, niet leuk met de tent want je zit tussen de stacaravans. Geen speelveld voor kinderen in het midden van de camping, alleen bij de ingang. Als je ver weg zit met jonge kinderen is het niet makkelijk voor ze om vriendjes te maken.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Iris Notkamp23-07-2016

Middelgrote camping bij strand, met zwembaden

Leuke camping met diverse zwembaden. Sanitair is altijd schoon, dus misschien is daar iets in veranderd. Animatie, ook s'avonds, in het Frans. Zwembaden zijn overzichtelijk en sommige zijn verwarmd. Kleine boekenbieb bij de receptie. Het ligt tussen Batz sur Mer en Crussic in, dichtbij een zandstrand.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar