Sorteren

vakanties Angers (Maine et Loire)

Reviews over Angers (Maine et Loire)

Goede vakantie gehad!

Janssen
    26-7-2018

We hadden niet gereserveerd en er was voldoende plek. De meeste plekken zijn wat aan de smalle kant maar wij hadden gelukkig een zeer ruime plek tegenover het zwembad.

De voorzieningen en het sanitair zijn heel erg schoon. Sanitair is ook nieuw. Het eten in het restaurant is erg goed. (Alleen niet echt sfeervol). Het personeel is heel erg vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen. De stad is heel dichtbij. Ongeveer 15 minuten langs het water fietsen.

Enige minpunten; er wordt redelijk hard gereden op de camping; het zwembad is soms erg warm op hele warme dagen; de meeste mensen blijven maar 1 dag waardoor er wat gezelligheid mist ; de groenvoorziening ed. zijn niet zo goed bijgehouden maar dat stoort ons niet.

Fantastisch kleinschalig naturistisch verblijf

Peter van Langenhove
    13-5-2018

We hebben híer een fantastisch verblijf gehad. De eigenaars Olivier en Bruno zijn bijzonder sympathiek en stellen alles in het werk om hun gasten op hun gemak te stellen en dit klein paradijsje te ontdekken. De heerlijke maaltijden en massage van Olivier zijn een absolute meerwaarde. Wij komen zeker voor een 3e keer terug. Peter en Chantal. Sint-Eloois-Vijve (België)

heel goed

cs
    8-11-2015

Zakelijke trip met een groep. Goed ontbijtbuffet en elke middag lunch ook uitstekend, de kamers prima.

Fijne camping waar veel te doen is.

Mieke
    27-7-2015

We verbleven 3nachten op deze zeer rustige camping. Heel veel lege plekken, geen idee waarom. Het zijn hele ruime, maar soms wel wat smalle plekken, die je zelf uit mag zoeken. Eigenlijk is alles aanwezig. Op de camping n lekker zwembad met jacuzzi en peuterbad, een grote overkapte beachvolleybalhal, div. speeltuintjes, zaaltje voor poolbiljart en pingpong (ook buiten 2tafels), bar/restaurant (geen gebruik van gemaakt), nette schone toiletgebouwen, enz. Naast de camping ligt n groot meer met strandje waar je oa. kan zwemmen, surfen en zeilen. Er is ook n heel mountainbikepad uitgezet. Anger is 10 min. fietsen. Ik zou zeggen wat wil je nog meer, nou ja mag wat meer drukte. Maar dat is persoonlijk.

Geen terugkomer

Cityhoppers
    5-7-2015

Sanitair is gedateerd. Toiletten wel schoon, douches niet. Er bevindt zich nagenoeg geen verlichting op het terrein.

Angers (Maine et Loire) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews