Angers (Maine et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Angers (Maine et Loire) voor je op een rij gezet:

vakanties Angers (Maine et Loire)

Reviews over Angers (Maine et Loire)

Verrassend leuke stad voor doorreis

Luuk,
    30-10-2012

Op doorreis van Spanje naar Nederland besloten in Angers te overnachten. Wat een aangename verrassing! Angers heeft een bruisend centrum met veel leuke winkels en restaurants. De stad heeft vele klassieke gebouwen zoals kerken, forten en huizen die de moeite van het bekijken waard zijn.

Gereisd met partner in oktober 2012

Veel historie

Rinus,
    17-3-2011

Angers is een heel mooi stadje met een centrum met veel historische gebouwen, het meest bezienswaardig is het prachtige kasteel omgeven door een slotgracht waar zich nu een mooie baroktuin bevind, maar ook op de binnenhof bevind zich een mooie tuin. In een van de bijgebouwen van het kasteel bevind zich het mooie museum met de enorme wandtapijten van Apoclypse, vanaf de kasteelmuren heeft men een prachtig uitzicht op de stad en over de rivier. Een andere bezienswaardigheid in het stadje is de kathedraal St. Maurice met prachtige façade en twee ranke hoektorens. In het centrum is voorts nog het schilderachtige 16e eeuwse vakwerkhuis Maison d'Adam te bewonderen, het gehele stadje maakt op ons een pittoreske en schone indruk

Gereisd met vrienden in maart 2006

verrassende stad

Schut,
    16-10-2010

wij hebben angers een paar dagen bezocht, en vonden het een van de mooiste steden van frankrijk. Het kasteel is schitterend en een bezoek waard en ook de binnenstad is een bezoek waard. Vooral de prachtige winkelstraat die licht hellend de heuvel oploopt is echt prachtig. Goed winkelen hier!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010
Angers (Maine et Loire) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews