Camping Les Mouettes

53 reviews over Camping Les Mouettes in het Nederlands

Goed te doen

C. Bukkens,
11-11-2018

Grote plaatsen, goed sanitair, verwarmd zwembad. Afvoer grijs water campers in de grond maar je hebt hier wel een flinke verlengslang voor nodig omdat deze afvoer op een onmogelijke plaats zit. Wifi schreeuwend duur. De camping ligt hoog. Om naar het dorpje te lopen heb je contitie nodig. Als je kortademig bent: niet doen. Kans op hartaanval. Dorpje leuk om zo eens door te wandelen en over het kleine boulevaardje te keutelen. Fietsen in de omgeving kun je wel vergeten. Brood bestellen.

De camping heeft een hele mooie ligging vlak bij zee. Het terrein is goed onderhouden en de plaatsen zijn netjes en schoon. Het sanitair wordt echt met de Franse slag schoongemaakt, meer merkbaar omdat er geen wc brillen zijn. Ook geen wc papier. Ook is er geen ruimte om de rol ergens op te hangen of neer te zetten tijdens het toilet bezoek. De douches zijn goed regelbaar, van koud tot goed warm. De ruimte in de douches is niet groot, mede door dat er maar een haakje is om de kleding en handdoek op te hangen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk. De campingwinkel stelt niets voor. Daar kan je brood bestellen en ze hebben er een beetje drinken te koop. Er is op 9 km afstand een grote supermarkt, E Leclerc. Verder is er in de omgeving veel te zien. Étretat, Dieppe en ook Veules Les Roses zelf is een mooi dorpje. De moeite waard om de wandeling door het dorp te maken. Route bij de receptie. Grind stranden.

Nooit meer.

Rob,
      12-8-2018

Leuk dorpje, mooie omgeving. Fantastisch (kiezel) strand

Sanitair is ronduit te smerig om gebruik van te maken, zelfs 10 minuten nadat de zogenoemde schoonmaak is geweest ren je al kokhalzend naar buiten. Deuren van de douches zijn bedekt met een plakkerige laag ranzigheid. Verder erg op franstaligen georienteerd, buitenlandse toeristen worden in het hoogseizoen nog net getolereerd. Het zwembadje hebben we maar niet geprobeerd. Wij hadden een goede ruime kampeerplek, elders op het park zijn beduidend slechtere plaatsen.

Suncamp Holidays

Hele leuke canping, zeker een aanrader !

Fam. Jorritsma,
      6-8-2018

Hele fijn vakantie gehad op deze camping! Het weer was super Rustig en nette camping

Vriendelijke eigenaar/ personeel

Een gemoedelijke zweer, onze meiden van 13 en 15 hebben zich prima vermaakt, er was een leuke groep Nederlandse jeugd van dezelfde leeftijd dus elke avond pingpong!

En de ligging is super !!

Helemaal goed

Ivo,
      1-8-2018

Eind Juli hier verbleven via touroperator. Stacaravan in uitstekende staat, schoon, ruim en met een fijne veranda. ( Waikiki). Camping erg netjes en loopafstand van de zee en het schitterende dorpje. Brood bestellen bij de receptie, grote supermarkt op 10min rijden. Veel Nederlanders met kleine kinderen in dese periode. Deze camping raden we zeker aan!!

Prima camping bij leuk dorpje

Ester,
      1-9-2017

Goed: rustige camping, fijn zwembad, gelegen aan het (kiezel)strand, Veules-les-Roses is een mooi, echt Frans dorpje.

Minder goed: geen wc brillen.

Let op, er is geen wc papier op deze camping, neem dit zelf mee :) wij zijn erg tevreden over deze camping!

Prima camping met mooie ligging

Koos,
      13-8-2017

Niet te grote camping met keurige stacaravans. Ligt prachtig, slechts 10 minuten en je staat bij zee. Prima service, vriendelijke staf.

Qua vertier is er niet heel veel te doen, maar de omgeving is fantastisch. Wij hadden een O'Hara stacaravan die er netjes uitzag en bij een kleine storing (raam ging niet open) kwam er direct iemand om het te maken. De staf was erg vriendelijk en behulpzaam.

Caravan was prima, alles aanwezig met mooi houten terras.

Leuke camping bij een mooie kust

Joost,
      9-8-2017

De camping ligt aan de rand van het stadje Veules-les-Roses en is makkelijk aan te rijden. Men spreekt Engels, de plekken zijn ruim en liggen tegenover vakantiewoningen. Het sanitair was schoon, maar er was geen WC papier.

Er is een overdekt zwembad van beperkte omvang, dit is handig als het weer wat minder is. Er is een zeer klein winkeltje bij de receptie. Hier kon ook brood worden besteld.

Vanaf de camping is het een stevige wandeling naar het strand, met name door de vele traptreden naar beneden en later weer naar boven. De kustlijn is adembenemend mooi.

nooit meer

Christel,
      16-5-2017

jammer mooie camping, mooie locatie, wij moesten 350 euro borg betalen voor 4 overnachtingen in een cottage "zen". Inventaris bleek niet compleet en het keukengordijn was kapot. Bij navraag hierover kwam een chagarijnige werkster de spullen aanvullen. Mijnheer beloofde binnen 5 min het gordijn te repareren hij is nooit gekomen. Probleem zelf opgelost door snachts een handdoek voor het raam te hangen. Zwembad gesloten terwijl bij receptie en op site staat dat het open zou zijn. Mooie locatie personeel is het niet waard om op deze camping te werken

Smerige wc's

Chris,
      17-4-2017

De wc's waren zo smerig dat ik mijn zoontjes van 3 en 5 hier niet meer naar de wc wilde laten gaan, ook omdat het voor mijn zoontje van 3 (bijna 4) onmogelijk was zijn handen te wassen bij de te hoge wastafel. Verder geluk gehad met de grote plek, wel luidruchtige achterburen. Leuke wandeling naar het gezellige toeristische plaatsje aan het strand. Helaas was het niet erg warm toen wij er waren, wel handig dat het zwembad overdekt was. Internet was redelijk prijzig en werkte dan alleen bij de bar, dus niet op onze staanplaats. Verder was er niet veel te doen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mouettes in Veules-les-Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.