Mortain

We hebben een aantal aanbieders voor Mortain voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mortain voor je op een rij gezet:

Reviews over Mortain

Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Hans & Lili,
    18-11-2018

Als je van rust, ruimte en een mooi heuvelachtig boeren landschap houdt, waarbij een tripje naar de bijzondere kust goed te doen is en je wilt verblijven in een fijn huis, dan is dit echt een aanrader. Wij verbleven begin november met z'n drieën in Le Cérisier. Een prachtig gerenoveerd huis met alle moderne luxe, maar door de combinatie met oude elementen heel erg sfeervol. De gastvrijheid van Gea en Ruud, die veel informatie geven over wat er te zien en te doen is, maken het verblijf helemaal perfect. Dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zien al uit naar de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2018

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten!

Frédérique Tummers,
    22-10-2018

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten, zelfs met kleine kids 😅! Met de fijne tips, de mooie omgeving, de prachtige tuin en gîte, was het niet moelijk om te ontspannen en te genieten van een toffe vakantie. De gîte is van alle gemakken voorzien, de leefkeuken vonden wij echt top. Alle tips , aangepast op onze gezinssituatie, hebben het verder afgemaakt. Bedankt Gea & Ruud!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig

Angela,
    14-10-2018

In Gite le pommier hebben we heerlijk verbleven. Het huisje is sfeervol ingericht en is van alle gemakken voorzien. De tuin is prachtig aangelegd waarin elk seizoen iets bloeit. In de omgeving is veel te zien van zowel Normandië maar ook van Bretagne.

Gereisd met partner in oktober 2018

Thuis komen in een oase van rust en ruimte

John & Arjanta van Leeuwen-Kwakernaak,
    14-10-2018

Heerlijk huis, ruim, warm en sfeervol en voorzien van alle gemakken. Mooie en grote tuin rondom. Warm ontvangst door eigenaren die ook erg behulpzaam zijn voor het geven van tips over de omgeving. Het enige nadeel is de wat langere reistijd naar bezienswaardigheden zoals de D-day stranden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prachtig, compleet, sfeervol huis met móóie tuin!

Fam. Wisse,
    19-9-2018

Le Cerisier is een prachtig gelegen compleet huis voorzien van alle moderne gemakken en met veel oog voor detail en authenticiteit ingericht. Het ontbreekt werkelijk aan niets. Het huis wordt omringd door een zeer grote tuin met daarin bloemen welke kant je ook op kijkt. In dit huis ben je echt weg van alle druktes en beleef je het Franse leven volop. In omringende omgeving is veel te doen op goed berijdbare afstanden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Mortain scoort een 8,8 uit 10, op basis van 15 reviews