Reviews over Les Loges

Om terug te keren

Jean Billiet,
    29-9-2018

Nette camping, ruime plaatsen met hagen afgeschermd, modern en net sanitair, vriendelijk onthaal, tussen Etretat en Fecamp, heel rustig, het gras was nog steeds groen, geen kale plekken.

Weinig Privacy op de comfort plaatsen

Jan,
    18-8-2018

Weinig Privacy op de comfort plaatsen, komen en gaan van Campers die verder trekken.

Super nette camping met geweldige stacaravan!

Fam.Hardeman,
    10-5-2018

Hele fijne camping! Het is een kleine camping die echt keurig verzorg is. Wij hadden een stacaravan gehuurd en deze was echt super! Heel schoon en netjes, en heel ruim, echt top!

Prima overnachtingscamping

peachtail,
    6-10-2017

Wij hadden een huisje. Die was schoon met 1 stapelbed en 2 losse bedden. Huisje wordt wel snel muf. Raam kon open, maar je had niet veel keus: open of dicht. Geen standen oid. Er zat wel een ventilatiesysteem in, maar was niet voldoende. Geen eettafel oid aanwezig, buiten wel (picknicktafels), maar het regende. Je kon er geen avondeten bestellen. Wij werden hiervoor verwezen naar de pizzeria in Les Loges: erg goede pizza's! De pizzeria had ze in stukjes gesneden. Wij wilden het opeten in de kantine, maar die ging helaas om 20.00 uur dicht. Ik kreeg de indruk dat het anders geen probleem was geweest, maar weet het niet zeker.

We hebben heerlijk geslapen, geen last gehad van dichtslaande deuren van buren oid, omdat de huisjes los van elkaar stonden. Er zijn 2 sanitairgebouwen. De ene is vrij oud, maar ze waren beide schoon en dat is het belangrijkste. Overdag is het een Adventure Park en je kunt er niet een tent of caravan neerzetten. Puur overnachting in huisje/tent/huis.

Prima, rustige camping

Fam de B,
    19-8-2017

Rustige camping, ruime plekken (afgescheiden middels haag), fijn overdekt, verwarmt zwembad, dagelijks vers brood op de camping. 1x per week pizza caravan op de camping. Restaurant (m.n. friet) geen gebruik van gemaakt, wel handijsjes verkrijgbaar.

Speeltuintje met springkussen aanwezig aan het begin van de camping.

Prima sanitair, geen wc-brillen .

Baby doucheruimte met badje aanwezig (in het grote toiletgebouw).

Op loopafstand van plaatsje Les Loges, met o.a. bakker, klein winkeltje, restaurant en pizzaria. Klimbos en fietstrein dichtbij.

In de directe omgeving grotere plaatsen als Etretat (mooi wandelen, stenenstrand) en Fécamp (stenenstrand en mooi binnen- buitenzwembad).

Zandstrandje bij Saint-Jouin-Bruneval.

Les Loges scoort een 6,6 uit 10, op basis van 10 reviews