Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

8.5Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Le Mesnil-Amey

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Qui Vivra Verra (+ camping) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

259 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

• 9Jippe & Pieter04-01-2020

Een leuke, gastvrije camping!

Mijn vader en ik zijn hier eind juni een lang weekend geweest. Coen heeft ons heel gastvrij ontvangen. Meteen een gesprek en een drankje bij ontvangst. We zaten net voor het hoogseizoen, dus het was heerlijk rustig op de camping. Er was veel schaduw en rust. Vanuit Qui Vivre Verra kun je heel goed de stranden, musea en monument bezoeken. Coen weet veel over de omgeving en heeft daarom ook veel tips. Er is zoveel te doen in Normandië wat betreft D-day en WOII. In de avond kan je lekker mee eten. Er wordt heerlijk en veel gekookt. Daarna nog even met zijn allen gezellig praten binnen of rondom het kampvuur. Wij hebben hier echt een toptijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2019
    9Jan van de Bogaert17-10-2019

Geweldige vakantie bij Coen en Ingrid

Perfecte locatie voor rust, natuur, gezelligheid en vooral ook het heerlijke eten. Het begon al met de geweldige ontvangst met een wijntje en een biertje. Je krijgt het gevoel of je Coen en Ingrid al jaren kent. De locatie is geweldig, alles is op korte afstand te berijden. De invasiestranden, St. Mont Michel, prachtige stranden en heerlijke restaurantjes. 's-Avonds met de andere gastenb lekker om het haardvuur luisteren naar de belevenissen van hen en vertellen van je eigen dag. En dat met een heerlijk wijntje of biertje erbij. Onze kamer (1) was geweldig en voorzien van alles wat je je maar wenst, eigen toilet en douche. Het ontbijt is voor Franse begrippen zeer uitgebreid, lekker vers eitje, vers brood en diverse belegsoorten, een perfect begin van de dag. Coen en Ingrid weten heel veel te vertellen van de omgeving, dus we hebben in korte tijd heel veel van Normandie gezien. We komen zeer zeker terug naar deze geweldige B&B

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Petra Verlooij en Toon klep15-10-2019

Fantastich!!! een aanrader.

Na de steden Rouen en Honfleur bezocht te hebben zijn we voor 1 week bij Coen en Ingrid op Qui vivra verra geweest. Dat was een schot in de roos. We voelden ons er gelijk thuis. Heerlijk eten, een mooi terrein waar het heerlijk toeven was en een ruime en schone kamer. We hebben de D-Day stranden bezocht met de map van Coen mee, waar alles nauwkeurig in beschreven stond. daarnaast is er in de omgeving veel natuurschoon en cultuur te bezichtigen. Kortom een onvergetelijke week. Dank jullie wel lieve mensen en een extra knuffel van Toon voor Sjors.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8HP15-10-2019

Rustique

Goede faciliteiten, idyllische sfeer.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9N Mulder17-08-2019

Rustig,zeer gastvrij een aanrader

Dit jaar twee maal een aantal nachten gelogeerd. Eerste aankomst was iets later dan gepland maar was voor Coen en Ingrid geen enkel probleem. We konden onder het genot van heerlijke wijn direct aanschuiven bij de kaas/wijn proeverij. Na gezellige avond en een volle buik rolde we zo ons campertje in. Het tweede bezoek was met mn dochters (14/11). Heerlijk geBBQt. De meiden hebben zich vermaakt met vissen in het riviertje,de geit en de lieve kittens.

Opzoek naar een gezellige /rustige B&B /camping in Normandie is dit een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Betty en Jan06-08-2019

Ideale rustige camping voor jong en oud

Kleinschalige sfeervolle rustige prachtig aan klein meertje gelegen camping. Hartelijke ontvangst door eigenaren Coen en Ingrid met eerst drankje en dan plaatsje zoeken. Sanitair verouderd maar brandschoon. Hadden lekkage van dakraam Coen zorgde voor de kit en het was zo gefikst.
    Kregen goede tips voor de omgeving te verkennen. En s avonds een heerlijk en afwisselend diner.Gezellig met andere gasten aan een grote tafel en genieten van de kookkunst van Coen en Ingrid. Hebben een superrelaxte week gehad .

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Marga Groot Zwaaftink04-08-2019

Super gastvrij, in natuur

Voor ons was dit de perfecte tussenstop richting Bretagne. We kwamen aan, hoefde niet onze tent op te zetten want sliepen in de mooie gite en konden heerlijk aanschuiven bij een gezamenlijke avondmaaltijd die ook nog eens heel gezellig was met andere gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jaap13-07-2019

Voor herhaling vatbaar.

Op zoek naar een camping met Nederlandstalige eigenaar kwamen we terecht bij Coen en Ingrid op camping Qui Vivra Verra in Le Mesnil Amey, een klein plaatsje in Normandië, op slechts een steenworp afstand van Saint Lo, en dus ook niet ver van de invasie stranden die ik dit jaar graag wilde bezoeken. Een camping met 15 plaatsen ,twee douches en twee toiletten die dagelijks netjes schoon werden gehouden, en de mogelijkheid om s 'avonds mee te eten en van de culinaire kundigheid van Coen en Ingrid te kunnen genieten zonder zelf te hoeven kokkerellen. Ook de routes voor Normandië werden ons door Coen voorgeschoteld en dat scheelt een hoop zoekwerk. Ook voor andere tips dan alleen over de invasie konden we bij Coen terecht en hebben zodoende een mooi beeld gekregen van het mooie Normandië. Zoek je een plek voor rust, dan is dit zeker een aanrader. Zoek je een 5 sterren camping, dan even verder zoeken

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ton Janssen03-05-2019

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

In de laatste week van april 2019 heb ik met een groep van 27 personen - 17 in de herberg en de bakkerij, 10 in een grote tent - verbleven bij Coen en Ingrid Gosseling in Qui Vivra Verra.

Wie van overdreven luxe houdt met roomservice en elke avond een bonbon op het hoofdkussen moet hier niet wezen. Wie echte en eerlijke bourgondische gastvrijheid waardeert met een hoogopgestookt vuur, en een Normandische keuken, is hier echter wel op zijn plek. De kamers zijn goed, het sanitair - ook voor de camping - is schoon en de douchestraal is hard. Behalve de fantastische ligging van de 500 jaar monumentale oude molen ten opzichte van de landingsstranden (ons reisdoel) en andere bezienswaardigheden, biedt de locale omgeving ook veel moois.

Grootste pluspunt is evenwel het overdekte - en in mindere weersomstandigheden winddichte - sfeervolle terras waar vuur wordt gemaakt, gegeten en vooral gedronken kan worden tegen vriendelijke prijzen.

En ja, de gastheer drinkt graag af en toe een borreltje mee aan de stamtafel, en nee, ik heb geen aandelen of andere belangen in Qui vivra verra. Ik zou zeggen: oordeel zelf.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Gijs Kloek18-01-2019

Heerlijk plekje

Coen en Ingrid zijn erg gastvrij. Het kampeerterrein is mooi. Coen deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken. We hebben ook erg lekker en gezellig gegeten aan de table d'hôtes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Direct boeken

26 tips over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

• Coen Gosselink, 10-06-2019 Rapporteren

uitermate geschikt voor groepen. Neem gerust contact op voor afspraken over maaltijden en prijsafspraken buiten het hoogseizoen. Zie de reacties van vooral militaire groepen bij Qui Vivra Verra

• Ad Simons, 20-05-2014 Rapporteren

Ook met een hele groep kun je hier terecht, vijf kamers, een gite een zolderkamer en vele campingplaatsen. Ook op doorreis een prachtige plek om een paar nachten te verblijven.

• J. de Hooge, 02-05-2014 Rapporteren

St Malo is een leuk, authentiek stadje, leuker dan Mt St Michel. Verder gewoon lekker rondrijden in een mooie, ruige natuur met leuke karakteristiek dorpen en steden. Andere aanrader: Tapijt van Bayeux!

1 vraag over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

• coen Gosselink, 03-06-2010 Rapporteren

wat vind u

Als u klachten heeft over uw accomodatie? Het moet goed zijn voor de consument, maar indien dat niet zo is praat u daar toch met personeel of eigenaar daarover. Mijn stelling/vraag is dan ook: Eerlijk zijn aan beide kanten helpt elkaar en niet via het medium internet elkaar daarna afkraken, wat voor rede het ook heeft

topyvanveenendaal_1, 14-08-2011

Het verbaast mij dat Anoniem¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿, (vind ik al zoiets, als je kritiek heb is dat prima maar maak jezelf wel bekend!) heeft GELEZEN dat het met de hygiene niet goed gesteld is. Hij weet wel te vertellen dat hij (of zij ¿¿) 3 dagen achtereen pasta te eten krijgt. Nou ik kan je vertellen "anoniem"dat je dat uit je duim zuigt. Ik ben al voor de 7e keer bij Qui Vivra Verra geweest en heb nog nooit 3 x achter elkaar hetzelfde eten gehad. Dus wil ik het wel ff kwijt dat dit gewoon KLETS is.

oen Gosselink, 18-06-2013

Helaas zijn er nog steeds mensen , die achteraf hun klachten pas melden. We hopen van harte dat mensen hun evt klachten direct melden, dan kunnen we het misschien oplossen, dus vertel het ons of andere gastheren/dames AUB

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping) info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar