Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

8.8Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Le Mesnil-Amey

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Qui Vivra Verra (+ camping) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

261 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

• 10Paul en Jurre01-07-2020

Welkome ontvangst op prachtige plek in Normandie

Beste Coen, Ingrid en Lieke,

Bedankt voor jullie gastvrije ontvangst op jullie prachtige domein in Frankrijk. Jurre en ik hebben genoten van de 4 (veel te kort!!) dagen bij jullie. Bij Coen en Ingrid voel je je heel welkom en we hebben heerlijk samen gegeten. Fijne plek (geen enkele camping later kon hier maar een beetje aan tippen). Coen nogmaals bedankt voor je boomschijf, deze heb ik al vast geschuurd en binnenkort komt daar nog een mooie tekst op te staan. Het gaat jullie goed en geniet samen van een goede zomer. Tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10Boudewijn Hilkens21-06-2020

Geweldig en lekker

Het is een fantastische camping en b&b Het eten is supper lekker

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Jippe & Pieter04-01-2020

Een leuke, gastvrije camping!

Mijn vader en ik zijn hier eind juni een lang weekend geweest. Coen heeft ons heel gastvrij ontvangen. Meteen een gesprek en een drankje bij ontvangst. We zaten net voor het hoogseizoen, dus het was heerlijk rustig op de camping. Er was veel schaduw en rust. Vanuit Qui Vivre Verra kun je heel goed de stranden, musea en monument bezoeken. Coen weet veel over de omgeving en heeft daarom ook veel tips. Er is zoveel te doen in Normandië wat betreft D-day en WOII. In de avond kan je lekker mee eten. Er wordt heerlijk en veel gekookt. Daarna nog even met zijn allen gezellig praten binnen of rondom het kampvuur. Wij hebben hier echt een toptijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2019
    9Jan van de Bogaert17-10-2019

Geweldige vakantie bij Coen en Ingrid

Perfecte locatie voor rust, natuur, gezelligheid en vooral ook het heerlijke eten. Het begon al met de geweldige ontvangst met een wijntje en een biertje. Je krijgt het gevoel of je Coen en Ingrid al jaren kent. De locatie is geweldig, alles is op korte afstand te berijden. De invasiestranden, St. Mont Michel, prachtige stranden en heerlijke restaurantjes. 's-Avonds met de andere gastenb lekker om het haardvuur luisteren naar de belevenissen van hen en vertellen van je eigen dag. En dat met een heerlijk wijntje of biertje erbij. Onze kamer (1) was geweldig en voorzien van alles wat je je maar wenst, eigen toilet en douche. Het ontbijt is voor Franse begrippen zeer uitgebreid, lekker vers eitje, vers brood en diverse belegsoorten, een perfect begin van de dag. Coen en Ingrid weten heel veel te vertellen van de omgeving, dus we hebben in korte tijd heel veel van Normandie gezien. We komen zeer zeker terug naar deze geweldige B&B

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Petra Verlooij en Toon klep15-10-2019

Fantastich!!! een aanrader.

Na de steden Rouen en Honfleur bezocht te hebben zijn we voor 1 week bij Coen en Ingrid op Qui vivra verra geweest. Dat was een schot in de roos. We voelden ons er gelijk thuis. Heerlijk eten, een mooi terrein waar het heerlijk toeven was en een ruime en schone kamer. We hebben de D-Day stranden bezocht met de map van Coen mee, waar alles nauwkeurig in beschreven stond. daarnaast is er in de omgeving veel natuurschoon en cultuur te bezichtigen. Kortom een onvergetelijke week. Dank jullie wel lieve mensen en een extra knuffel van Toon voor Sjors.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8HP15-10-2019

Rustique

Goede faciliteiten, idyllische sfeer.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9N Mulder17-08-2019

Rustig,zeer gastvrij een aanrader

Dit jaar twee maal een aantal nachten gelogeerd. Eerste aankomst was iets later dan gepland maar was voor Coen en Ingrid geen enkel probleem. We konden onder het genot van heerlijke wijn direct aanschuiven bij de kaas/wijn proeverij. Na gezellige avond en een volle buik rolde we zo ons campertje in. Het tweede bezoek was met mn dochters (14/11). Heerlijk geBBQt. De meiden hebben zich vermaakt met vissen in het riviertje,de geit en de lieve kittens.

Opzoek naar een gezellige /rustige B&B /camping in Normandie is dit een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Betty en Jan06-08-2019

Ideale rustige camping voor jong en oud

Kleinschalige sfeervolle rustige prachtig aan klein meertje gelegen camping. Hartelijke ontvangst door eigenaren Coen en Ingrid met eerst drankje en dan plaatsje zoeken. Sanitair verouderd maar brandschoon. Hadden lekkage van dakraam Coen zorgde voor de kit en het was zo gefikst.
    Kregen goede tips voor de omgeving te verkennen. En s avonds een heerlijk en afwisselend diner.Gezellig met andere gasten aan een grote tafel en genieten van de kookkunst van Coen en Ingrid. Hebben een superrelaxte week gehad .

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Marga Groot Zwaaftink04-08-2019

Super gastvrij, in natuur

Voor ons was dit de perfecte tussenstop richting Bretagne. We kwamen aan, hoefde niet onze tent op te zetten want sliepen in de mooie gite en konden heerlijk aanschuiven bij een gezamenlijke avondmaaltijd die ook nog eens heel gezellig was met andere gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jaap13-07-2019

Voor herhaling vatbaar.

Op zoek naar een camping met Nederlandstalige eigenaar kwamen we terecht bij Coen en Ingrid op camping Qui Vivra Verra in Le Mesnil Amey, een klein plaatsje in Normandië, op slechts een steenworp afstand van Saint Lo, en dus ook niet ver van de invasie stranden die ik dit jaar graag wilde bezoeken. Een camping met 15 plaatsen ,twee douches en twee toiletten die dagelijks netjes schoon werden gehouden, en de mogelijkheid om s 'avonds mee te eten en van de culinaire kundigheid van Coen en Ingrid te kunnen genieten zonder zelf te hoeven kokkerellen. Ook de routes voor Normandië werden ons door Coen voorgeschoteld en dat scheelt een hoop zoekwerk. Ook voor andere tips dan alleen over de invasie konden we bij Coen terecht en hebben zodoende een mooi beeld gekregen van het mooie Normandië. Zoek je een plek voor rust, dan is dit zeker een aanrader. Zoek je een 5 sterren camping, dan even verder zoeken

Gereisd met partner in juli 2019

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping) info