Géén boekingskosten
FrankrijkNormandiëLe Mesnil-AmeyBed & Breakfasts Le Mesnil-AmeyBed & Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

Bed & Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping)

FrankrijkNormandiëLe Mesnil-Amey

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping) voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 268 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 268 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

270 Reviews over Qui Vivra Verra (+ camping)

• 8Jack Hoogeboom12-06-2022

Heerlijke camping met gastvrije ontvangst

We (vader en dochter met gehuurde camper) waren erg blij met deze plek. Het was een prima plekje met een leuk beekje en veel vogels. Coen gaf ons fijne tips over te bezoeken plekken en heeft heerlijk gekookt. Het sanitair is basic maar in orde.

• 10Coen en Lotte25-08-2021

Leuke gezellig camping met een Franse levensstijl

Inmiddels zijn we weer thuis van onze vakantie. Wij zouden oorspronkelijk slechts 4 nachten verblijven op Qui Vivra Verra, maar wij hebben hier 6 nachten van gemaakt voordat we weer verder gingen met onze reis door Frankrijk. Wij hebben niet alleen genoten van Frankrijk, maar ook van Qui Vivra Verra, Coen, Ingrid en Lieke. Een leuke gezellig camping met een Franse levensstijl. Niet te moeilijk, gezellig, persoonlijk en veel mogelijk. De camping is veel groter het maximaal aantal staanplaatsen op de camping, hierdoor konden wij zelf een ruim plekje uitzoeken rond een mooie vijver. Elke avond rond 20:00uur is er de mogelijkheid om gezellig mee eten, we waren helaas niet elke avond op tijd terug. Het eten was bij minder mooi weer onder een gezellige overkapping met openhaard. Na het eten konden wij nog lekker nagenieten onder genot van één of meerdere drankjes. Wij hebben kunnen genieten van Pizza, BBQ en Grieks.

• 9Liesbeth van den Broek-Jager27-07-2021

Fijne relaxte camping, geweldig gelegen.

We hebben hier net 2 weken met de caravan gestaan (voor de 2e keer alweer). Heerlijk relaxte camping wat heel centraal ligt om Normandie te gaan verkennen. Of om fietstochten te maken. Geen strak georganiseerde camping (gelukkig). Als je strak afgemeten kampeerplaatsen wilt met luxe sanitair moet je niet gaan. Ook fijn voor de andere, relaxte, campinggasten op deze camping. Als je wilt (niets moet, alles mag) kun je 's avonds meeeten in de Bourgondische overkapping met groot open vuur. Dit was ons 2e bezoek en wederom een poes met kittens die daar rondlopen. Zo idyllisch! Het sanitair kan beter maar daar wordt aan gewerkt. Zolang de ontsmettingsdoekjes er liggen is het prima te doen. Er is 1 fijne normale douche (de linker), de andere (nog) met een drukknop. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad!

• 9John en Mariëlle30-08-2020

Geweldig, toplocatie, Brabantse gastvrijheid.

We hebben overnacht in de Gitte, geen luxe maar alles is aanwezig. Goede bedden, prima douche en terrasje buiten. Het eten door Coen en Ingrid bereidt is iedere dag top. En daarna nog gezellig nakletsen en borrelen. Vanuit hier naar de invasiestranden met tips van Coen, Le Mont St Michel, Granville en St. Lo. Wij hebben genoten en super dagen gehad.

• 10Esmee Viersen29-08-2020

Het was een relaxte vakantie.

Bij aankomst lekker eerst een drankje om bij te komen van de reis. Daarna de kamer bekeken en het zag er netjes uit. We hebben genoten van de kookkunsten van Coen en de verhalen van andere gasten. Het voelt toch een beetje als thuiskomen. Gezellig en ongedwongen. Coen, Ingrid, Margot en Lieke bedankt.

• 9Caroline05-08-2020

Zeker een aanrader!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf hier en vinden dit een enorme aanrader. Coen en Ingrid hebben een ongedwongen sfeer waarin je de vakantie kunt hebben die je wilt. Als je behoefte hebt aan gezelligheid kan je s’ avonds aanschuiven voor lekker eten. Maar als je meer privacy wenst dan kan je die hier ook pakken. Coen voelt zijn gasten feilloos aan. En is erg behulpzaam als je op zoek bent naar leuke tips in de omgeving. Onze jongens hebben zich suf gespeeld met de dochter van Coen en Ingrid en de andere kinderen op de camping. Die hingen in de bomen of speelden verstoppertje op het terrein en wij zaten rustig bij de vijver voor ons tentje. De camping is een goede uitvalsplek voor diverse stranden en cultuur/historische uitstapjes. Voor ieder wat wils dus. Lekker gaan en genieten!

• 10Nellie20-07-2020

Gezellig

Heerlijke eerste week vakantie in Frankrijk gehad op de camping Qui Vivra Verra. Een echte aanrader voor alle leeftijden, ook grotere groepen. We zijn met een kleine baby van 5 maanden op vakantie geweest en ook hier werd aan gedacht. De camping heeft ruime plekken met voldoende zon, maar ook schaduw. Er wordt ook goed rekening gehouden met de coronamaatregelen, zo wordt het sanitair zichtbaar goed en herhaaldelijk schoongemaakt. Het is bewonderenswaardig hoe de gastheer en gastvrouw Coen Gosselink en Ingrid iedere gast zich welkom laat voelen. En dan hebben we het nog niet over de kookkunsten van bovengenoemde, met als persoonlijk hoogtepunt "slow cooking tournedos". Ook de kennis en de daarbij behorende tips over bezienswaardigheden rondom Mesnil-Amey waren waardevol. Voor ieder wat wils: van bruisende havenstadjes en gezellige markten op zaterdag tot de invasiestranden. Kortom: een dikke 10!

• 10Edwin en Julia19-07-2020

We hebben nu alweer zin om terug te komen!

Prachtige omgeving en lieve gastheer en gastvrouw

• 10Marieke11-07-2020

Geweldig 😎

Geweldige week gehad in Normandie bij het b&b van Coen en Ingrid. Genoten van deze mooie locatie, de ongedwongen sfeer, de fijne kamer, de rust op het terrein, het heerlijke eten, de wijn en de gezelligheid. Coen en Ingrid weten veel over de omgeving en geven graag tips over de mooiste bezienswaardigheden. Er is veel moois te zien in de omgeving, veel oorlog musea maar ook mooie stadjes en stranden. Na een fijne dag eropuit kun je bij Coen aanschuiven voor een heerlijke maaltijd samen met alle andere gasten die mee willen eten. Vooral de kaas&wijn proeverij en de bbq zijn een aanrader!

• 10Paul en Jurre01-07-2020

Welkome ontvangst op prachtige plek in Normandie

Beste Coen, Ingrid en Lieke,

Bedankt voor jullie gastvrije ontvangst op jullie prachtige domein in Frankrijk. Jurre en ik hebben genoten van de 4 (veel te kort!!) dagen bij jullie. Bij Coen en Ingrid voel je je heel welkom en we hebben heerlijk samen gegeten. Fijne plek (geen enkele camping later kon hier maar een beetje aan tippen). Coen nogmaals bedankt voor je boomschijf, deze heb ik al vast geschuurd en binnenkort komt daar nog een mooie tekst op te staan. Het gaat jullie goed en geniet samen van een goede zomer. Tot ziens.

Bed & Breakfast Qui Vivra Verra (+ camping) info

• AirconditioningNiet beschikbaar