Isigny-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Isigny-sur-Mer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Isigny-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Isigny-sur-Mer

Voor 1 week prima, nette stacaravan.

Annemieke,
    1-9-2018

Wij (gezin met 3 jongens in de leeftijd van 15-8 jaar)zijn in de laatste week van juli geweest. Geboekt via touroperator en hadden een hele nieuwe (maart 2018) caravan met veranda. Alles helemaal nieuw en schoon nog! Enige minpunten zijn dat er geen waterkoker is en dat er alleen een picnictafel staat op de veranda. Voor één weekje nog te doen, maar zit natuurlijk totaal niet lekker als je even wilt ontspannen. De eetkamerstoelen in de caravan zaten ook niet echt comfortabel.

Caravans staan wel redelijk hutjemutje, maar dat is op veel campings zo helaas.

Aan de animatie doen mijn kids nooit meer dus daar kan ik geen mening over geven. Zwembad klein, maar prima. Let op: zwemshorts zijn niet toegestaan alleen van die strakke zwembroeken.

Voor 1 week is het een prima camping geweest met korte afstand voor bezoek aan de invasiestranden. Een uur rijden naar Mont ST. Michel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Perfecte ligging camping om de invasie stranden te bekijken

Yvonne,
    4-8-2018

Perfecte ligging camping om de invasie stranden te bekijken.

Gereisd anders in augustus 2018

Bijzonder fijne camping

Marie,
    30-7-2018

Charmante camping met prettige sfeer en faciliteiten. De pipowagens zijn helaas geen aanrader: de bedden slechts 1.90 lang te smal voor 2 pers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Absoluut top

Applejack1971,
    30-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een stacaravan voor vier personen. Alles netjes en super geregeld. Kinderen wilden direct boeken voor volgend jaar. Dat zegt voor mij genoeg. Heerlijke vakantie gehad waarbij iedereen op de camping zijn best doet om het je naar de zin te maken. Hadden even een mankement in de caravan. Kwam direct iemand om dit na te kijken en te repareren. Zwembad niet groot maar groot genoeg. Animatie voor jongere kinderen goed verzorgd. Animatieteam doet echt zijn best. Complimenten, ook met de warmte. Spraken goed Engels dus prima verstaanbaar te maken. Voor wat betreft de ligging, alles goed in de buurt. In het dorp zelf is niet veel te doen maar in de omgeving meer dan voldoende voor de 8 dagen die wij er waren Supermarkt dichtbij. Brood heerlijk vers op de camping. Eten op camping is in orde maar zou wat uitgebreider mogen, als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen. Misschien volgend jaar dus weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Douche vernieuwen verouderd mogen vervangen worden

Luc,
    29-4-2018

Douche vernieuwen verouderd mogen vervangen worden.

Gereisd anders in april 2018
    Charlotte, Directrice, 7-5-2018

Bonjour, we have read your opinion.

Best regards,

Isigny-sur-Mer scoort een 7,6 uit 10, op basis van 46 reviews